Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 328896 ganger)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1185 : 13. april 2010, 21:33 »
jeg ser dårlig uansett Tongue
...og sent ute som jeg er så er de beste plassene borte likevel Sad
men jeg skal dit koste hva det koste vil Grin

Ah, men meg ser du uansett - den høyeste sorte duppen Grin

Men det må jeg si - bildet ditt, først trodde jeg det var Kristine Weber! Fint bilde snuppa Wink

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Therese satser
« #1186 : 13. april 2010, 21:36 »
Ah, men meg ser du uansett - den høyeste sorte duppen Grin

Men det må jeg si - bildet ditt, først trodde jeg det var Kristine Weber! Fint bilde snuppa Wink

så en video på youtube, du var nummer to ut i sort bikini! en høy gaselle! ;
...og du som er så flott nå, i så ung alder. TENK hvor langt du når!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1187 : 13. april 2010, 21:41 »
så en video på youtube, du var nummer to ut i sort bikini! en høy gaselle! ;
...og du som er så flott nå, i så ung alder. TENK hvor langt du når!

Wæææ! Er det på videosnurr allerede?
Hahaha det må jeg se! Jeg har jo fått høre at jeg må se til å lære meg å gå på disse helene.. ikke lett ikke lett!

Ja sant - ganske glad for at jeg startet så tidlig Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Therese satser
« #1188 : 13. april 2010, 21:42 »
Wæææ! Er det på videosnurr allerede?
Hahaha det må jeg se! Jeg har jo fått høre at jeg må se til å lære meg å gå på disse helene.. ikke lett ikke lett!

Ja sant - ganske glad for at jeg startet så tidlig Smiley

ja søkte bare på sandefjord open 2010 på youtube, så kom den opp ganske langt opp, damer 163 +! og der var du! Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1189 : 13. april 2010, 21:51 »
ja søkte bare på sandefjord open 2010 på youtube, så kom den opp ganske langt opp, damer 163 +! og der var du! Grin

Ja så det nå - må si jeg gleder meg til enda en omgang! Veldig gøy å se på film hva som var og ikke var - altså jeg gikk faktisk som en gås Tongue

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Therese satser
« #1190 : 13. april 2010, 22:26 »
*trekker pusten for å være fryktelig brutal, og liker det ikke* Ja, Therese, du må lære deg å gå på skoa dine. Du bør gå rundt på dem inne hver dag fram mot konkurransen, se deg selv i speilet, vær litt overdreven feminin, og gå lett. Ikke tramp, noe vi lange jenter som er vant til flate sko gjerne gjør. Få noen til å se deg gå, noen som kan gå på høye hæler, og terp til det sitter.

Jeg hadde ei venninne da jeg var tenåring som terpa og terpa på hvordan jeg skulle gå på høye hæler. Jeg kunne det tidligere, men er redd jeg har glemt kunsten nå. blush
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Therese satser
« #1191 : 13. april 2010, 22:42 »
*trekker pusten for å være fryktelig brutal, og liker det ikke* Ja, Therese, du må lære deg å gå på skoa dine. Du bør gå rundt på dem inne hver dag fram mot konkurransen, se deg selv i speilet, vær litt overdreven feminin, og gå lett. Ikke tramp, noe vi lange jenter som er vant til flate sko gjerne gjør. Få noen til å se deg gå, noen som kan gå på høye hæler, og terp til det sitter.

Jeg hadde ei venninne da jeg var tenåring som terpa og terpa på hvordan jeg skulle gå på høye hæler. Jeg kunne det tidligere, men er redd jeg har glemt kunsten nå. blush

du som er høyest på scenen, hvis du i tillegg er den som er mest feminin, tenk hvordan du kommer til å stand out da! Grin enig med kikki, øv hver dag! nyttig å få sett film ikke sant!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Therese satser
« #1192 : 13. april 2010, 23:59 »
Hvordan satt fettprosenten i forhold til konkurransedagen? Jeg har sett bilder, men hva synes du? Kunne du kommet lenger ned? Hvordan spiser du nå etter konkurransen, er det vanskelig å stagge spiselysten?Smiley
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Therese satser
« #1193 : 14. april 2010, 03:07 »
Hvordan satt fettprosenten i forhold til konkurransedagen? Jeg har sett bilder, men hva synes du? Kunne du kommet lenger ned? Hvordan spiser du nå etter konkurransen, er det vanskelig å stagge spiselysten?Smiley

Er fitness da så de skal jo ikke være så sykt lavt nede uansett.
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1194 : 14. april 2010, 07:34 »
*trekker pusten for å være fryktelig brutal, og liker det ikke* Ja, Therese, du må lære deg å gå på skoa dine. Du bør gå rundt på dem inne hver dag fram mot konkurransen, se deg selv i speilet, vær litt overdreven feminin, og gå lett. Ikke tramp, noe vi lange jenter som er vant til flate sko gjerne gjør. Få noen til å se deg gå, noen som kan gå på høye hæler, og terp til det sitter.

Jeg hadde ei venninne da jeg var tenåring som terpa og terpa på hvordan jeg skulle gå på høye hæler. Jeg kunne det tidligere, men er redd jeg har glemt kunsten nå. blush

 biggrin
Hehehehe.. Jeg har omtrent aldri gått med heler og jeg innrømmer jeg dreit meg ut bra der - nå tusler jeg rundt i heler hver dag og har noen "timer" med mamma som skal hjelpe meg - samt at Heidi tar en titt Smiley

du som er høyest på scenen, hvis du i tillegg er den som er mest feminin, tenk hvordan du kommer til å stand out da! Grin enig med kikki, øv hver dag! nyttig å få sett film ikke sant!

Ikke sant, som om jeg ikke skiller meg ut nok fra før!  :Smiley

Hvordan satt fettprosenten i forhold til konkurransedagen? Jeg har sett bilder, men hva synes du? Kunne du kommet lenger ned? Hvordan spiser du nå etter konkurransen, er det vanskelig å stagge spiselysten?Smiley

Fettprosenten er rimelig lav, og den har gått ned ytterligere nå. Etter SO spiste jeg på Peppes (æsj - dritskuffa!!) og en pakke polarbrød med brunost på vei hjem. Diett fra jeg kom inn døra hjemme.

Spiselysten er ikke der i det hele tatt - jeg har ikke matlyst omtrent. Spiser fordi jeg "må". Det er som å være sulten uten å ha lyst på mat - altså kroppen og huet sier ifra når det er på tide å fylle opp.. Tror det har noe med at jeg er så "rippa" nå, får lettere vondt i hodet og

Jeg skal ta hele søndagen fri til å spise som en gris og bli ferdig med det. Skal du først skeie ut så gjør det skikkelig og bli ferdig med det enn  drøye det langt og la det bli en vane! Jeg innrømmer at godis og normal mat frister mer enn salater og omelett nå.. Havregryn blir jeg forøvrig aldri lei
Mandag er det rett på offseason diett der jeg skal spise meg opp noen kg slik at jeg kan ta igjen det tapte og om mulig bygge bittelitt mer før høsten - legger planer serru Tongue

Jeg skal kutte vann litt tidligere da jeg ble tightere for hver runde - så om jeg er like god i 1 runde i Oslo som jeg var i 3 i SO så begynner det å ligne noe.. Smiley



Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Therese satser
« #1195 : 14. april 2010, 09:16 »
Du har i alle fall en enorm fordel. Du tar til deg konstruktiv kritikk på en kjempefin måte. Det gjør deg til en vinner i min bok!

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1196 : 14. april 2010, 09:24 »
Du har i alle fall en enorm fordel. Du tar til deg konstruktiv kritikk på en kjempefin måte. Det gjør deg til en vinner i min bok!

Tusen takk! Smiley
Jeg ser ikkeno poeng å henge seg opp i drittslenging eller kritikk så lenge det ikke er konkstruktivt, og når det er det så utnytter jeg det til å forbedre meg. Jeg syns det er bare fint å bli rettet på, kjipt å gå rundt å høre at du er flink når du ikke er det f eks Tongue

Utlogget Marthe Skog Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 51

Sv: Therese satser
« #1197 : 14. april 2010, 09:27 »
Og når du står i kvartvendinger- se litt mer rett frem, du ser litt høyt opp... Smiley
Tittet på filmen på youtube nå.... Wink

SPONSET AV

*X-LIFE.NO*
Høykvalitets kosttilskudd på nett!!
*PROGYM*
Drammen og Hokksund



*If you aren't going all the way, why go at all*


Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1198 : 14. april 2010, 09:30 »
Og når du står i kvartvendinger- se litt mer rett frem, du ser litt høyt opp... Smiley
Tittet på filmen på youtube nå.... Wink



Ja det stemmer - Kenneth rettet på meg med en gang og jeg ble bedre runden etter Smiley
Hehe - første runden var et skikkelig virkelighetssjokk - du må faktisk stå der selv og skjønne hvor viktig alt er, selv om du blir fortalt alt til punkt og prikke!
Veldig lærerrikt å se filmen syns jeg - terper jeg inn "feilene" nå så blir det så mye bedre Smiley

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Therese satser
« #1199 : 14. april 2010, 09:53 »
Off season diett høres riktig ut om du skal delta til høsten ja :-)

Få i deg den maten du skal ha, gå turene du skal gå, gjør de forberedelsene du skal nå! Bare en halv uke til så kan du belønne deg selv med skikkelig deilig grillmåltid, men ikke før!
Det er tungt for hodet siste dagene når man har to konkurranser på rad, drikk nok vann forresten, men det er motiverende å se på seg selv og se hvilke resultater man har oppnådd. Se hva du har klart!
Det i seg selv er motivasjon!

Stå på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!