Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 329754 ganger)

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Therese satser
« #1290 : 22. april 2010, 16:25 »
Husk at russetida er en gang i løpet av livet nå da Smiley
195 høy

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Therese satser
« #1291 : 22. april 2010, 16:30 »
Russetiden er den beste tiden jeg har hatt i mitt liv, det er ikke noe man bør gå glipp av. Gode minner som du har livet ut! Tren heller på dagene mellom treffene, så er du med på de største tinga da? Men er jo ditt valg. Smiley

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Therese satser
« #1292 : 22. april 2010, 17:00 »
meeen jeg tror jeg sniker meg unna litt tidligere da det ikke er LIKE gøy å "rulle" som edru og allerede litt drittlei Smiley

Drittlei av å henge sammen med gode venner, feste, ha det gøy og gi faen i alt og alle? Du er helt klart den største taperen på dette forumet i mine øyne. no respect bro

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Therese satser
« #1293 : 22. april 2010, 17:02 »
Drittlei av å henge sammen med gode venner, feste, ha det gøy og gi faen i alt og alle? Du er helt klart den største taperen på dette forumet i mine øyne. no respect bro*

*sis.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Therese satser
« #1294 : 22. april 2010, 17:13 »
Husk at russetida er en gang i løpet av livet nå da Smiley
Russetiden er den beste tiden jeg har hatt i mitt liv, det er ikke noe man bør gå glipp av. Gode minner som du har livet ut! Tren heller på dagene mellom treffene, så er du med på de største tinga da? Men er jo ditt valg. Smiley

Litt av noen høydepunkter dere har i livet deres Smiley Russetiden er fin den, men det er noe jeg kunne vært foruten uten noe problem. Ikke noe problem å ikke drikke seg sørpe full Therese, du kommer til å kose deg kjempemasse uansett Smiley

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Therese satser
« #1295 : 22. april 2010, 17:13 »
Jeg hadde en russetid med tilsammen 4 øl pga en operasjon i foten like før. Humpet rundt på krykker og hadde ikke russebil/buss men betalte meg inn hos noen venninner som hadde bil med litt ekstra plass. Var kjempesosial, oppe til langt på natt, og fikk likevel tid til å slappe av med foten (som du da evt kan bruke på trening) også. Jeg har absolutt vært glad i å feste også med alkohol, men i russetiden hadde jeg det vel så bra uten. Så lenge man har gode venner rundt seg går det meste fint Cheesy

Jeg fant også ut at man ikke trenger å være dritings for å ta krav, det var vel så morsomt i edru tilstand Tongue

Kos deg i russetiden, og lykke til med eksamner (for de kommer jo de også Wink ).
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Therese satser
« #1296 : 22. april 2010, 19:22 »
Litt av noen høydepunkter dere har i livet deres Smiley Russetiden er fin den, men det er noe jeg kunne vært foruten uten noe problem. Ikke noe problem å ikke drikke seg sørpe full Therese, du kommer til å kose deg kjempemasse uansett Smiley

Kanskje du ikke hadde det like morsomt som meg i russetiden da? Wink 3 uker ca, festing og rulling rundt med alle dine beste venner og det er vanvittig god stemning HELE tiden. Er ikke det et høydepunkt så vet ikke jeg.

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Therese satser
« #1297 : 22. april 2010, 19:40 »
Litt av noen høydepunkter dere har i livet deres Smiley Russetiden er fin den, men det er noe jeg kunne vært foruten uten noe problem. Ikke noe problem å ikke drikke seg sørpe full Therese, du kommer til å kose deg kjempemasse uansett Smiley
Hva faen du snakker om da? Poenget mitt var at treningen vil være der i 20-30 år til, men russetida har man bare en gang, er jo kjekt å gjøre det beste ut av den. Det beste legger jeg ikke i fylle i 3 uker i strekk...
195 høy

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Therese satser
« #1298 : 22. april 2010, 19:59 »
Drittlei av å henge sammen med gode venner, feste, ha det gøy og gi faen i alt og alle? Du er helt klart den største taperen på dette forumet i mine øyne. no respect bro

Den klarte jeg ikke la ligge Smiley

Russetiden gikk jeg glipp av selv, men i mine øyne er det ikke mye å ha med seg heller...jeg så på russen som en pest og en plage der de kjørte rundt og var plagsomt høylydt, kasta egg på folk på fortauget, krapper rundt sørpe dritings og gjør alt mulig for en jævla knute i lua. Sitte hele dagen i en rundkjøring og trille hverandre rundt i trillebår også videre også videre...
En ting er at det kan være kult "å rulle rundt med kompiser" men du trenger ikke være russ fordet...Ikke alle som har like mye igjen av å feste rævva av seg hele tida...folk har andre ting de prioriterer høyere enn det ja...så om man velger å drite i verkebyllen som er norsk alkoholkultur så er man en taper? Snur litt på den å sier detsamme om de som gjør det Wink
Jeg har iallefall stor og større respect for folk som ofrer litt for å komme seg i mål. Ikke dermed sagt at man driter i alt og alle.  Det var også snakk om å være endru mens alle andre er dritings og den ser jeg krystallklart, jeg gidder ikke engang snakke med fulle folk noe særlig om jeg er full selv..er jo bare pissprat og idioti som kommer ut av brødboksen uansett.
Forfylla forvokste sjitunger har jeg aldri hatt noe til overs for, så all respekt til den vinneren som velger å gå sin egen vei! Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Therese satser
« #1299 : 22. april 2010, 20:07 »
jeg gidder ikke engang snakke med fulle folk noe særlig om jeg er full selv..er jo bare pissprat og idioti som kommer ut av brødboksen uansett.

Du er kul å ha med vet jeg.. naaaat.

Det er helt greit om hun velger å ikke være russ hvis det er det hun vil. Og jeg synes ikke russetiden høres så vanvittig morsom ut heller slik som du beskriver den, men heldigvis var den ikke sånn.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Therese satser
« #1300 : 22. april 2010, 20:35 »
Hva faen du snakker om da? Poenget mitt var at treningen vil være der i 20-30 år til, men russetida har man bare en gang, er jo kjekt å gjøre det beste ut av den. Det beste legger jeg ikke i fylle i 3 uker i strekk...

Ganske lett å dømme deg utifra tonefallet og verdiene dine, derfor svarer jeg deg heller ikke....

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Therese satser
« #1301 : 22. april 2010, 20:51 »
Russetiden gikk jeg glipp av selv, men i mine øyne er det ikke mye å ha med seg heller...jeg så på russen som en pest og en plage der de kjørte rundt og var plagsomt høylydt, kasta egg på folk på fortauget, krapper rundt sørpe dritings og gjør alt mulig for en jævla knute i lua. Sitte hele dagen i en rundkjøring og trille hverandre rundt i trillebår også videre også videre...

Så du sier at alle russ er slik? jeg gjorde ingen av disse tingene. Isteden var jeg med alle mine beste venner, ble bedre kjent med hverandre, opplevde morsomme opplevelser vi fortsatt ler av i dag, og kompiser med en haug av andre. Nei, det er selvfølgelig ikke noe å gå glipp av. Så mye mer å oppleve med å kjøre 5x5 i 3 uker og kanskje gå opp 5 kilo. Isteden kan du rave ræva av deg og gå ned 10 kilo hvis du går inn for det. Lenge leve russetida, savner den fortsatt. En av mine bedre tider i mitt liv.

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Therese satser
« #1302 : 22. april 2010, 20:58 »
Folk e så jævla seriøs what Slepp deg løs Grin

Utlogget Tigerj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Therese satser
« #1303 : 22. april 2010, 21:54 »
Jeg klarte fint å være på skolen, trene det jeg skulle og være ute med russebussen min da jeg var russ. Nå hadde ikke jeg noe behov for å drikke hver gang jeg var ute heller, hadde det moro med to småflasker 7up free også jeg(de fleste som ikke spurte trodde det var sprit.. haha). Satte av noen dager hvor jeg hadde med alkohol, og syntes de dagene var mer enn nok. Nå kan det nevnes at jeg blir ekstremt fyllesjuk dagen derpå.  Grin

Utlogget 41232341

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: Therese satser
« #1304 : 22. april 2010, 22:00 »
bruker du å lage grøt med havregryn og kruskakli?

Hvordan får du i deg kruskaklien?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!