Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 328833 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Therese satser
« #1335 : 24. april 2010, 13:47 »
Det verste jeg har hørt at noen setter russetiden over gleden av å våkne med en nydelig familie hver dag. Det er faktisk det mest latterligste jeg noensinne har hørt. Russetiden er bare bullshit med stjeling, slåssing, fyll, trøtthet, slapphet, latskap, elendighet, ødelegging, rasering. At russen tror at de er over loven fordi de er ferdig med 13 år skole er helt latterlig.

99% kjipphet, men også 1% moro. Om det veier opp, det blir opp til enhver. Smiley

Ja selvfølgelig der kom fasiten.

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Therese satser
« #1336 : 24. april 2010, 14:07 »
Du er bare 15 år gammel, snakker om en tid du aldri har opplevd selv, jeg kommer med ett seriøst innlegg og du svarer med "Hva faen snakker du om da?". Troll som deg skal holde seg langt unna meg. La denne diskusjonen ligge død nå hvis du overhodet er litt moden.
Grunnen til at jeg reagerte var at jeg skrev en kort setning der jeg minte therese på at hun bare er russ en gang og bør gjøre det beste ut av det og ikke bare tenke på trening. Da kommer du å presterer å si at jeg må ha et lite begivenhetsfullt liv?! Hvis du lurte så drikker jeg svært sjelden selv, maks en gang i måneden.

Forresten så er jeg 19 år og skal til kongeparken om 2 uker. Lurer litt på hvorfor du tror jeg er 15? Profilen der det står jeg er 15 er fra 2007...

Litt av noen høydepunkter dere har i livet deres Smiley Russetiden er fin den, men det er noe jeg kunne vært foruten uten noe problem. Ikke noe problem å ikke drikke seg sørpe full Therese, du kommer til å kose deg kjempemasse uansett Smiley
Kan ikke akuratt kalles et megaseriøst inlegg som du skal ha det til. Slike småpersonangrep med smilefjes holder de fleste modne personer seg for god til.

Det verste jeg har hørt at noen setter russetiden over gleden av å våkne med en nydelig familie hver dag. Det er faktisk det mest latterligste jeg noensinne har hørt. Russetiden er bare bullshit med stjeling, slåssing, fyll, trøtthet, slapphet, latskap, elendighet, ødelegging, rasering. At russen tror at de er over loven fordi de er ferdig med 13 år skole er helt latterlig.

99% kjipphet, men også 1% moro. Om det veier opp, det blir opp til enhver. Smiley
Må spørre, har du vært russ selv? Kjenner meg ikke igjen på noen av de punktene hverken for min egen del eller resten av skolen...
195 høy

Utlogget Svein2k

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 311
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 311

  • There's no such thing as too much weight.
Sv: Therese satser
« #1337 : 24. april 2010, 14:50 »
Det verste jeg har hørt at noen setter russetiden over gleden av å våkne med en nydelig familie hver dag. Det er faktisk det mest latterligste jeg noensinne har hørt. Russetiden er bare bullshit med stjeling, slåssing, fyll, trøtthet, slapphet, latskap, elendighet, ødelegging, rasering. At russen tror at de er over loven fordi de er ferdig med 13 år skole er helt latterlig.

99% kjipphet, men også 1% moro. Om det veier opp, det blir opp til enhver. Smiley


Russetiden er noe av det morsomste jeg har opplved. Et sånn samhold med masse nye mennesker som man aldri ville ha møtt eller pratet med hadde det ikke vært for russebuksen.

AWESOME tid !
bodybuilder Bildeprofil side 20


På deitt: 100 ~ 90.0

Knebøy    195
Benkpress 140
Markløft  210

!  !

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Therese satser
« #1338 : 24. april 2010, 16:05 »
Æsj at jeg ikke klarer å holde meg tilbake, men dæven. Her er det mange som har hatt en ufattelig kjip russetid! Det er det lite vil om... *mimre* 24 venner du skal ha resten av livet, på en buss vi planla i over 2 år. Samarbeidet, festene, rullingen, og hyggen vi rundt minnene vi har skape oss. Nei dæven. Jeg hadde gitt mye for å få opplevd det en gang til.

Men igjen. La nå folk ha forskjellige prioriteringer. Unødvendig diskusjon da det er totalt basert på egne tanker. "Min oppfatning er mer riktig en din oppfatning"

Jeg kan skrive under på at du er dedikert som få Therese. DET kan vi alle være enige om :p

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Therese satser
« #1339 : 24. april 2010, 16:09 »
Helt seriøst, legg denne diskusjonen på is. Ihvertfall her i loggen til T-girl. Opprett heller en tråd i "Åpent forum" og fortsett denne uendelige diskusjonen der.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Therese satser
« #1340 : 24. april 2010, 16:11 »
Jeg kan skrive under på at du er dedikert som få Therese. DET kan vi alle være enige om :p
Enig i den, veldig imponert! Smiley
195 høy

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1341 : 24. april 2010, 17:16 »
Hei igjen:)

Knallbra debut! Syns du så helt strålende ut, og fortsatt er du jo kjempeung. Moro å følge med på deg:) Selv har jeg nemlig som mål å konkurrere innen jeg er 20! Liten sommer/kosedeff nå, før jeg etter sommeren vil prøve å øke muskelmasse. Lurte bare på en ting, av ren nysgjerrighet (er jo sikkert forskjellig fra person til person): Hva lå fettprosenten din på sånn ca da du stilte?

Lykke til videre - følger med Smiley

Tusen takk for det! Smiley
Så bra! Gøy å ha seg mål, og enda bedre når du er i gang. Synd det går så fort over, men sånn er det.. Smiley
Den lå rett under 6%

--

Ang russetiden - den er ikkeno for meg Smiley
Jeg liker å være sosial og i "lystig lag" - men jeg tror den har kommet litt for brått mtp at jeg har vært på diett og levd et HELT annet liv det siste året. Det har blitt litt for sort hvitt for meg..
Kom hjem halv 7 i går fra tryvann - jeg drakk alkohol for første gang men oppturene var faktisk at jeg tillot meg å spise masse annet enn jeg normalt gjør (boller - i mengder :Smiley og godis som var igjen fra Oslo GP - som førøvrig IKKE skulle vært i hus!  dry )

Våknet i dag med tørr munn, et kalorioverskudd som rekker til onsdag og masse blodårer på magen "takket" være alkoholen som tørker meg inn som en rosin

Nå blir det morgenturer og diettmat igjen, må få av meg vannet som forøvrig ikke er kun for synets skyld - men jeg blir så øm at jeg får vondt i hele meg..

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Therese satser
« #1342 : 24. april 2010, 18:11 »
Tusen takk for det! Smiley
Så bra! Gøy å ha seg mål, og enda bedre når du er i gang. Synd det går så fort over, men sånn er det.. Smiley
Den lå rett under 6%

--

Ang russetiden - den er ikkeno for meg Smiley
Jeg liker å være sosial og i "lystig lag" - men jeg tror den har kommet litt for brått mtp at jeg har vært på diett og levd et HELT annet liv det siste året. Det har blitt litt for sort hvitt for meg..
Kom hjem halv 7 i går fra tryvann - jeg drakk alkohol for første gang men oppturene var faktisk at jeg tillot meg å spise masse annet enn jeg normalt gjør (boller - i mengder :Smiley og godis som var igjen fra Oslo GP - som førøvrig IKKE skulle vært i hus!  dry )

Våknet i dag med tørr munn, et kalorioverskudd som rekker til onsdag og masse blodårer på magen "takket" være alkoholen som tørker meg inn som en rosin

Nå blir det morgenturer og diettmat igjen, må få av meg vannet som forøvrig ikke er kun for synets skyld - men jeg blir så øm at jeg får vondt i hele meg..

Digger holdningen din Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: Therese satser
« #1343 : 24. april 2010, 19:14 »
Godt å høre at du skeier litt ut Therese! Det må da være litt motivasjon å vite at det har du så ufattelig fortjent?

 Smiley

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Therese satser
« #1344 : 26. april 2010, 09:57 »
Jeg håper du sluker alt du kan på russetiden nå, slik at du er møkklei til 15 mai Wink haha
Så du gidder å droppe siste treffet og dra på tur med meg til Bø og se på sterke folk  woot
hæhæ

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1345 : 26. april 2010, 10:08 »
Digger holdningen din Smiley
Cool

Godt å høre at du skeier litt ut Therese! Det må da være litt motivasjon å vite at det har du så ufattelig fortjent?

 Smiley

Klart - er knappen åpen kan du like gjerne ta av deg bukse også!
Jeg gidder ikkeno "små"utskeielser 3-5ganger utover uka/mnd, heller en skikkelig sjelden gang! Smiley

Heldigvis går det kun noen dager med rein mat igjen og vips er jeg nede der jeg var Smiley

EDIT: må si meg rimelig fornøyd med å kun være 4-5kg unna sceneformen :Smiley

Jeg håper du sluker alt du kan på russetiden nå, slik at du er møkklei til 15 mai Wink haha
Så du gidder å droppe siste treffet og dra på tur med meg til Bø og se på sterke folk  woot
hæhæ

Hehe gjett a!
Tryvann var ikke det helt store, gleder meg til Stavanger dog. Ikke bare treffet, men hele reisen og byen - aldri vært der så vil jo se litt av byen og Smiley

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Therese satser
« #1346 : 26. april 2010, 10:54 »
Stavanger er selvfølgelig en super by ( ja, jeg bor her :Smiley), og treffet i Kongeparken er kanonbra.

Håper dere får fantastisk vær og en super helg!

Nyt russetiden, den er gøy å se tilbake på Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Therese satser
« #1347 : 27. april 2010, 22:20 »
Jeg hadde det utrolig kult i russetiden.. Mange gode minner jeg aldri vil glemme.. Vil ikke si det er det viktigste i livet, men uansett utrolig moro.  Ødela litt selve 17 mai da jeg var så fyllesyk at jeg ikke kom meg ned til sentrum.. Så råd etter personlig erfaring er at russetiden blir generelt bedre om man slipper seg litt løs og ikke tar trening og kosthold 100% for et par uker, men heller ikke drikker så man blir dårlig dagen derpå og ikke får gjort de ting man ønsker.

Kongeparken og Stavanger var utrolig kult. Men bussturen til og fra var også halve moroa.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1348 : 28. april 2010, 13:52 »
Sliter med vondt i hodet om dagene - jeg teller som nevnt ikke kalorier og har derfor ikke like mye styring som på diett, men jeg spiser i samme rytmen som før bare mer mat, tror jeg... Har småtellet noen dager for å bare få en liten oversikt og det viser seg at det ikke er store mengdene kalorier - men likevel er det ikke mindre enn på diett!

I går var jeg dritsliten og tung i hodet hele dagen, og det sniker seg på i dag og. Slappheten opphører de dagene jeg går morgentur(herrefred som en våkner av det!), men hodet dunker like herlig!
Inntaket av vann er ikke utenfor normalt, heller ikke karbs (i går spiste jeg også 120g ris til middag!) vanligvis spiser jeg som jeg gjorde på diett, grønnsaker/søtpotet som karbkilde.
Eneste forskjellen er at jeg ikke lenger spiser etter blodtypen min - noe jeg ikke gjorde før den siste mnd, så rart om det skulle være årsaken..

Ja jeg kunne sikkert spist enda mer karb da jeg ligger på rundt 100gram daglig..
Likevel så lå jeg på halvparten på diett og hadde ikke en eneste dag problemer med slapphet eller vondt i hodet!

I tillegg har vann sneket seg på så de "håndtakene" bakpå hoftene og den lille klumpen nederst på magen er jeg dømt til å ha så lenge jeg ikke er dehydrert! Sad

Off, ta deg sammen jente!

Utlogget KennethF

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • No Pain No Gain
Sv: Therese satser
« #1349 : 28. april 2010, 13:58 »
Mange som hadde vondt i hodet de siste dagene, tror det skyldes været denne gangen...

I alle fall hvis du er bedre i dag....

Kenneth


Styremedlem i NKF (Norges Kroppsbygger Forbund)

3 pl CB +180cm Oslo Grand Prix 2010
7 pl CB +180cm NORDISK 2008
1 pl CB +180cm NM2008
2 pl CB +180cm SM 2008
6 pl AF +180 Oslo Grand Prix 2006
3 pl AF +180 Sandefjord 2006

www.kennethfoss.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!