Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 329960 ganger)

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Therese satser
« #1365 : 29. april 2010, 19:16 »
Gode vaner er vonde å vende.. :Smiley

...trenger ikke blir hval selvom jeg er offseason!
Hval er vell noe av det du IKKE ser ut som Wink
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Therese satser
« #1366 : 29. april 2010, 19:34 »
Du er russ i år? Hvordan kjører du i russetiden? Drar du på treff, eller dropper du mye av det? Hvordan tar du drikkingen?

Er i samme båt selv, så det er litt ekstra interessant for meg siden du er hakket mer seriøs med trening+diett enn dama i gata Smiley

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Therese satser
« #1367 : 29. april 2010, 19:56 »
Du er russ i år? Hvordan kjører du i russetiden? Drar du på treff, eller dropper du mye av det? Hvordan tar du drikkingen?

Er i samme båt selv, så det er litt ekstra interessant for meg siden du er hakket mer seriøs med trening+diett enn dama i gata Smiley

Bla en side tilbake du, der står det om russetid og trening. Lurt å lese litt før man poster, så slipper vi to identiske poster Wink
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1368 : 29. april 2010, 20:00 »
Hval er vell noe av det du IKKE ser ut som Wink

jeg kan få til det utrolige! Grin

Du er russ i år? Hvordan kjører du i russetiden? Drar du på treff, eller dropper du mye av det? Hvordan tar du drikkingen?

Er i samme båt selv, så det er litt ekstra interessant for meg siden du er hakket mer seriøs med trening+diett enn dama i gata Smiley


Det kommer vel litt an på hvor gira du er...  Wink

Bla en side tilbake du, der står det om russetid og trening. Lurt å lese litt før man poster, så slipper vi to identiske poster Wink


 2thumbsup

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Therese satser
« #1369 : 30. april 2010, 08:57 »
Enig i at du ikke må bli fanatisk. Du er i veldig god form. Ikke mange der jeg trener med så fin mage som din;) Ikke ha dårlig samvittighet for å slappe av litt og nyte russetiden. Da blir det bare bedre resultat når du kjører litt striktere igjen.

Forresten.. Ta å legg ut et par bilder av deg i russedrakta da..   Smiley

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1370 : 30. april 2010, 10:51 »
Enig i at du ikke må bli fanatisk. Du er i veldig god form. Ikke mange der jeg trener med så fin mage som din;) Ikke ha dårlig samvittighet for å slappe av litt og nyte russetiden. Da blir det bare bedre resultat når du kjører litt striktere igjen.

Forresten.. Ta å legg ut et par bilder av deg i russedrakta da..   Smiley

Først; tusen takk!

Off - jeg blir nesten litt provosert av alt maset om at jeg "må kose meg i russetiden". Jeg gjør da det, men på min måte! Jeg blir ikke en annen person og får andre holdninger selv om jeg er russ. Det er ingen unnskyldning f eks at man måå spise påskemarsipan fordi det er påske eller måå spise ribbe fordi det er julaften..
jeg koser meg på min måte - og det er ikke å drikke og ragge rundt hele natten Wink

*bilder ligger på bloggen

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Therese satser
« #1371 : 30. april 2010, 11:00 »
Sa bare at du kan slappe av og nyte russetiden med god samvittighet.. Mente ikke med dette "drikke og ragge rundt hele natten" slik du sa det  Wink
Enig i at man kan nyte russetiden uten å endre holdninger..  Jeg tror kanskje det er nettop dem som nyter russetiden best og ikke plages med vonde flashbacks..


Men en ting er jeg helt uenig med deg i... Ingen jul uten ribbe!!! hehe

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1372 : 30. april 2010, 11:13 »
Sa bare at du kan slappe av og nyte russetiden med god samvittighet.. Mente ikke med dette "drikke og ragge rundt hele natten" slik du sa det  Wink
Enig i at man kan nyte russetiden uten å endre holdninger..  Jeg tror kanskje det er nettop dem som nyter russetiden best og ikke plages med vonde flashbacks..


Men en ting er jeg helt uenig med deg i... Ingen jul uten ribbe!!! hehe

Igjen - russetiden er kun vanlig hverdag med hint av ekstra utgifter, røde uniformer og folk som er "gira". Det er fortsatt ukedager og helger og mat som skal konsumeres!
Jeg trives med diettmat(da man kan lage MYEMYE god mat ut av dette! f eks i kveld blir det pizza!) - og jeg liker å trene; samtidig er jeg med på de treffene jeg er interessert i å være med på og drikker når jeg vil for å klare å følge med rett og slett..
I den grad av at jeg ikke vil ha konsekvensene av ting så gjør det ikke heller - jeg vil holde meg "lean" selv offseason, derfor trives jeg heller med rein mat enn shitmat - men det vil ikke si at jeg ikke kan spise.. Wink ref lista mi etter Oslo GP!
Jeg vil ikke ha hangover hver uke, derfor drikker jeg heller ikke. også at jeg brukte flere dager på å komme meg fra fredagen!

sånn feirer jeg russetiden min:)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1373 : 01. mai 2010, 02:37 »
To av fra klassen min er innlagt på sykehus etter å ha blitt knivstukket, og en annen er trua på livet av b-gjengen

Jeg ligger hjemme på sofaen!

..liten update på russetiden siden den er så "hot" i tråden min for tiden Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Therese satser
« #1374 : 01. mai 2010, 04:17 »
To av fra klassen min er innlagt på sykehus etter å ha blitt knivstukket, og en annen er trua på livet av b-gjengen

Jeg ligger hjemme på sofaen!

..liten update på russetiden siden den er så "hot" i tråden min for tiden Smiley

Det er jo forjævlig da!! =( Ble trua på livet selv da jeg var russ, en gang med pistol på Hellerud og en annen gang kom det noen utlendinger opp på skolen min og sa de skulle drepe meg.

Men jeg er fortsatt glad jeg var russ... for det skjedde jo ingenting med meg.

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Therese satser
« #1375 : 01. mai 2010, 12:19 »
Folk som bruker kniv er noen tapere av ukjente dimensjoner!

Blir så forbannet av slikt at jeg har ikke ord for det en gang. Makan til drittsekker.
Har opplevd det samme med en kompis som ble knivstukket i halsen. Helt vanvittig at folk i det hele tatt har psyke til å gjøre noe slikt. Helt forbanna latterlig!

Håper det går bra med de da!


Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Therese satser
« #1376 : 01. mai 2010, 14:10 »
Lukter kebab av hele prosjektet.
Faens feiginger.
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget TerjeL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: Therese satser
« #1377 : 01. mai 2010, 19:47 »
Off - jeg blir nesten litt provosert av alt maset om at jeg "må kose meg i russetiden". Jeg gjør da det, men på min måte! Jeg blir ikke en annen person og får andre holdninger selv om jeg er russ. Det er ingen unnskyldning f eks at man måå spise påskemarsipan fordi det er påske eller måå spise ribbe fordi det er julaften..
jeg koser meg på min måte - og det er ikke å drikke og ragge rundt hele natten Wink

Fantastisk tenkemåte! Gid, bare flere hadde tenkt sånn.. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Therese satser
« #1378 : 02. mai 2010, 13:14 »
Nok tull

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Therese satser
« #1379 : 04. mai 2010, 15:00 »
Off - jeg blir nesten litt provosert av alt maset om at jeg "må kose meg i russetiden". Jeg gjør da det, men på min måte! Jeg blir ikke en annen person og får andre holdninger selv om jeg er russ. Det er ingen unnskyldning f eks at man måå spise påskemarsipan fordi det er påske eller måå spise ribbe fordi det er julaften..
jeg koser meg på min måte - og det er ikke å drikke og ragge rundt hele natten Wink

Forstår deg.. husk at mange så grine på deg e ofte folk så  sjøl isje va sterke nok til å gjør det de ville. Om russetiden e overvurdert eller ei e et samtaleemne for seg sjøl men at mange folk er russ pga de isje tør å ver annerledes e hvertfall et fakta.. Så bra du gjør det du vil når du vil sånn sett..

Var isje russ sjøl pga eg prioriterte treningen og andre ting..  Drikker nesten aldri alkohol pga eg prioritere treninga og andre ting. Og om du snur om situasjonen går isje eg rundt på byen og spør randoms "Korfor drikke du alkohol?". Så korfor ska det ver greit og gjør motsatt?! Folk må gjør det de vil så kan alle andre bare passe på seg selv istedenfor og blande seg inn i alt

Du gjør ein bra jobb Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!