Skrevet av Emne: Therese satser  (Lest 328839 ganger)

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Therese satser
« #1590 : 19. mai 2012, 19:14 »
Flotte bilder av deg Therese Smiley
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: Therese satser
« #1591 : 19. mai 2012, 19:34 »
Jeg må si jeg blir inspirert av hva du har fått til, Riinoo. Du er et perfekt eksempel på hvor stort potensiale mennesker har når de bestemmer seg for å gå 100 % inn for noe. Rått.

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Therese satser
« #1592 : 20. mai 2012, 10:50 »
awesome bilder, real steel! Cheesy

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1593 : 20. mai 2012, 15:15 »
Ei dame ved en av Norges idrettshøgskoler har skrevet masteroppgave om ulike måter å måle fettprosent på. Masteroppgaven kan finnes på de norske hjemmesidene til Inbody. Konklusjonen var at Inbody viste stabile resultater, men testen stabilt viste litt lavere fettprosent enn hydrostatisk veiing og DEXA. Skal man tro funnene i den oppgaven, viser Inbody konsekvent litt for lav fettprosent. Sett bort fra det, skal Inbody være bra. Har tatt et par slike tester selv, og de viste litt lavere fettprosent enn det jeg forventet (20 en gang, og 15 en annen gang, etter jeg hadde gått ned 6-7 kilo, fra 105 kg).
He he. I wish! Flere enn meg som har fått over hundre (ikke mange Wink).

http://www.side2.no/helse/article1294112.ece

Se der ja Wink

Er jo morsomt med sånne tester, men personlig er jeg mer glad i speilet - i tillegg er det gratis Grin

Flotte bilder av deg Therese Smiley
Takk for det Espen! Smiley
Jeg må si jeg blir inspirert av hva du har fått til, Riinoo. Du er et perfekt eksempel på hvor stort potensiale mennesker har når de bestemmer seg for å gå 100 % inn for noe. Rått.
Åh, så utrolig hyggelig å høre! Tusen takk!!! Smiley
awesome bilder, real steel! Cheesy
Hihi, takk! Cheesy

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1594 : 24. mai 2012, 16:46 »
Liten sammenligning av hvordan bikiniformen er i år ift hva den var i fjor... Grin

1mnd igjen til befalskoleopptak!

Slik ligger jeg an
3000m 14.09min (startet på 15.41min)
12 smale pushups med start på bakken (startet på 3.5)
50situps (trodde det var max og ga meg men klarer 20til for å få toppkarakter)
..har ikke prøvd hangups med bom, men i omvendt roing som kan sammenlignes tar jeg 20rep

Kondisjonsbiten og pushups er det jeg har jobbet mest med da det er det jeg har mest å hente på, jeg er innenfor å klare kravene men vil selvsagt gjøre det best mulig Smiley

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Therese satser
« #1595 : 24. mai 2012, 20:25 »
Du ligger jo laaangt innenfor! Smiley og med den formen du stiller med tenker jeg det er mange som vil dele sovepose med deg Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Therese satser
« #1596 : 24. mai 2012, 22:18 »
..har ikke prøvd hangups med bom, men i omvendt roing som kan sammenlignes tar jeg 20rep

Hehe... du er optimist om du tror du tar i nærheten av 20 hangups fordi du tar 20 reps i omvendt roing.

Du ligger jo laaangt innenfor! Smiley og med den formen du stiller med tenker jeg det er mange som vil dele sovepose med deg Wink

Og enkelte lurer på hvorfor jeg er skeptisk til jenter i Forsvaret. :Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1597 : 24. mai 2012, 23:56 »
Du ligger jo laaangt innenfor! Smiley og med den formen du stiller med tenker jeg det er mange som vil dele sovepose med deg Wink
Takk for det.. Wink
Hehe... du er optimist om du tror du tar i nærheten av 20 hangups fordi du tar 20 reps i omvendt roing.

Og enkelte lurer på hvorfor jeg er skeptisk til jenter i Forsvaret. :Smiley

Jentehangups er som omvendt roing der du ligger under en bom med beina på en kasse.. Wink

Skeptisk til jenter i forsvaret? fordi gutta ikke klarer å styre seg eller? Tongue

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Therese satser
« #1598 : 25. mai 2012, 22:56 »
Papirene du får for å ha fullført befalsskolen er ikke akkurat å forakte. For å ikke å snakke om å gå fra kvam asp. til kvartermester (om du vil det) etter endt befalsskole. Da får meget gode papirer å ha på cv'en uten tvil. I tillegg legger jo forsvaret alt på sølvfat i tillegg til at utdanning i forsvaret så og si er kostnadsfritt.



Kvartermester aspirant er man siste halvåretet når man går ett befalskurs, første halvår er skole.

Går man befalskole er man befalselev og så ett pliktår som kvartermester.
(Så sant man tar utdannelsen i marinen)

Jeg gikk befalskurs og så tok jeg ett års engasjement etterpå. Det er to år jeg ikke vil være foruten.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Therese satser
« #1599 : 26. mai 2012, 00:17 »
Kvartermester aspirant er man siste halvåretet når man går ett befalskurs, første halvår er skole.

Går man befalskole er man befalselev og så ett pliktår som kvartermester.
(Så sant man tar utdannelsen i marinen)

Jeg gikk befalskurs og så tok jeg ett års engasjement etterpå. Det er to år jeg ikke vil være foruten.


Stemmer det farr Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1600 : 12. desember 2012, 17:48 »
Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet.
Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne
 :Smiley

Med sommeren forsvant jeg litt fra forumet, har hatt mye å henge fingrene i! Smiley

Jeg rykket inn på Sessvollmoen i juli og etter rekrutten ble jeg overført til Bardufoss der jeg nå fortsatt bor og tjenestegjør i MP samvirke/felttropp.
Halvåret har flydd avgårde og jeg må ærlig innrømme at Forsvaret er noe av det beste som har hendt meg, på godt og vondt.

Fra feltlue til rød beret, rekrutt til visekorporal Grin

Trening og kosthold er det lite å si på, men har pådratt meg senebetennelse i venstre underarm og fikk en lammelse i høyre skulder under øvelse noe som satte meg ganske langt tilbake når det gjaldt både press og draøvelser, men er på bedringens/opptreningens vei!
Aner ikke hva vekta er(78kg kanskje?), men sånn formmessig er jeg rimelig fornøyd - styrkemessig varierer noe grunnet både skader og varierende trening, men stort sett går det riktig vei! Smiley
Treningsmulighetene lar bare vente på seg her oppe!


Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Therese satser
« #1601 : 12. desember 2012, 21:34 »
Heldiggris! Jeg koste meg veldig den tiden jeg var i Bardufoss. Trente vanligvis i kjelleren på stabsbygningen i Heggelia. Er et greit gym på Istindportal også, og et gym i Andselv som jeg ikke fikk testa..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Sv: Therese satser
« #1602 : 13. desember 2012, 08:15 »
Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet.
Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne
 :Smiley

Med sommeren forsvant jeg litt fra forumet, har hatt mye å henge fingrene i! Smiley

Jeg rykket inn på Sessvollmoen i juli og etter rekrutten ble jeg overført til Bardufoss der jeg nå fortsatt bor og tjenestegjør i MP samvirke/felttropp.
Halvåret har flydd avgårde og jeg må ærlig innrømme at Forsvaret er noe av det beste som har hendt meg, på godt og vondt.

Fra feltlue til rød beret, rekrutt til visekorporal Grin

Trening og kosthold er det lite å si på, men har pådratt meg senebetennelse i venstre underarm og fikk en lammelse i høyre skulder under øvelse noe som satte meg ganske langt tilbake når det gjaldt både press og draøvelser, men er på bedringens/opptreningens vei!
Aner ikke hva vekta er(78kg kanskje?), men sånn formmessig er jeg rimelig fornøyd - styrkemessig varierer noe grunnet både skader og varierende trening, men stort sett går det riktig vei! Smiley
Treningsmulighetene lar bare vente på seg her oppe!



Fet deksel
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget danot

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Therese satser
« #1603 : 13. desember 2012, 20:37 »
Du kan se frem til en fantastisk tid i bardufoss som MP! Tjenestegjorde som MP der siste halvåret i 2010 Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese satser
« #1604 : 13. desember 2012, 21:01 »
Heldiggris! Jeg koste meg veldig den tiden jeg var i Bardufoss. Trente vanligvis i kjelleren på stabsbygningen i Heggelia. Er et greit gym på Istindportal også, og et gym i Andselv som jeg ikke fikk testa..
Hehe, takk!
Jeg har det veldig bra her, til tross for at jeg følte livet mitt raste i det jeg fikk melding om at jeg ble flyttet opp til Bardufoss.. :Smiley Nå angrer jeg ikke et sekund!
Har trent litt på Istind men stort sett trener jeg på flyskolen som er rett over plassen her Smiley
Fet deksel
Wink
Du kan se frem til en fantastisk tid i bardufoss som MP! Tjenestegjorde som MP der siste halvåret i 2010 Smiley
Det gjør jeg! Ser tilbake på er hektisk halvår med rekrutten, mestringsøvelse, øvelser og beretløp - det er jo nå moroa begynner! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!