Skrevet av Emne: Therese logger  (Lest 35491 ganger)

Utlogget Kristina89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 185

  • You are what you make yourself to be.
Sv: Therese logger
« #150 : 17. desember 2009, 10:05 »
Arti!
Driver å laster opp en "pose/formsjekk" film på youtube nå..  ikke lenge igjen til deffestart nå - tenkte å lage filmer/bildegreier hver mnd for å følge litt med:)

Tid får vi se den daa ?=)
Det er veien til målet som er gøy.. tenk så kjedelig å om en kunne nå målet sitt i morgen.. Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese logger
« #151 : 17. desember 2009, 13:06 »

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Therese logger
« #152 : 17. desember 2009, 17:54 »
Ok, nå har du fått mange positive kommentarer, kanskje på tide med noen ikke fullt så positive?

I mine øyne virker du som ei helt vanlig tynn jente, som er mer enn gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold. Du kan å spre armene og ta bilder i lys slik at det skal se ut som du har muskler, men det er ganske lett å gjennomskue at du egentlig ikke har spesielt mye muskler.
Så en film du hadde lagt ut i januar av triceps pushdown, der virket det som du hadde en del muskler, men likevel ikke i nærheten av det de som stiller i bodyfitness eller kvinnelig bodybuilding har.

Så ikke gidd å skriv treningsdagbøker/svar både på iform.no og treningsforum.no hele tiden, vi er ikke så opptatt av nye bildeupdates/treningsupdates hele tiden fra ei jente uten særlig mye muskler.
Du kan sikkert være i kjempeform med nok muskler i 2011-2012, men jeg blir meget overrasket hvis du får en bra plassering i en konkurranse i 2010. Å bygge muskelmasse tar tid, vær tolmodig og tren bra så får du nok mer muskler etterhvert Smiley
Mener ikke å være slem, men synes bare det var på tide med litt kritikk Smiley
 
At du mener hun bare er en tynn jente uten altfor mye muskler er greit nok. men å si at hun skal slutte å skrive i loggen og oppdatere med bilder er noe av det dummeste jeg har hørt. hva skal vi med logg vist vi ikke skal logge? en jente må starte en eller annen plass . å vist hun vil legge ut bilder av framgangen sin så må hun få lov til det uten at slike som deg skal kritisere for å legge ut bilder å oppdataringer på en bildeprofil.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Therese logger
« #153 : 17. desember 2009, 18:17 »
Poenget mitt var at Riino ikke trenger å BÅDE skrive logg på iform.no og på treningsforum.no, det holder mer enn nok med en logg. Har ikke sagt at logging er negativt, har selv hatt treningslogg over en lengre periode. Bilde for å sammenligne framgangen er også greit, MEN som de fleste kanskje vet har man ikke den store framgangen etter bare få dager/uker, så det er kanskje ikke nødvendig med bildeupdates så ofte? Bilder for å sammenligne framgang bør taes i samme vinkler og posisjon hver gang, og ikke i varierende lys og vinkler. Vanskelig å se hvordan framgangen har vært hvis man varierer for mye på lys og vinkler. Hun vil ha oppmerksomhet, forsåvidt greit det, men det er ikke alle som er like interessert i daglige/ukentlige updates med bilder Smiley
Nå får du gi deg. Dette er ikke din logg er det vel? Makan til grinete kar. Synes det er topp at hun logger jeg, og ja legg ut flere bilder. Hun er ei av de få jentene her på treningsforum som logger. Har du noe negativt og komme med så har jeg et lite tips til deg til neste gang, HOLD det for deg selv.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Therese logger
« #154 : 17. desember 2009, 18:20 »
Poenget mitt var at Riino ikke trenger å BÅDE skrive logg på iform.no og på treningsforum.no, det holder mer enn nok med en logg. Har ikke sagt at logging er negativt, har selv hatt treningslogg over en lengre periode. Bilde for å sammenligne framgangen er også greit, MEN som de fleste kanskje vet har man ikke den store framgangen etter bare få dager/uker, så det er kanskje ikke nødvendig med bildeupdates så ofte? Bilder for å sammenligne framgang bør taes i samme vinkler og posisjon hver gang, og ikke i varierende lys og vinkler. Vanskelig å se hvordan framgangen har vært hvis man varierer for mye på lys og vinkler. Hun vil ha oppmerksomhet, forsåvidt greit det, men det er ikke alle som er like interessert i daglige/ukentlige updates med bilder Smiley
Det får være hennes valg. når jeg sa logging da mente jeg bildelogg. Nå har ikke jeg følt med så mye på Therese sin bildelogg så jeg vet ikke hvor ofte hun logger med bilder men jeg er litt enig at det er ikke mye poeng å komme med bilde updates sån en gang i uken på kortsiktig plan, men  Kanskje du kan bla igjennom bildene når det har gått et år for å se fra vær dag. ikke vet jeg. men det får være hennes valg. så vist hun vil legge ut bilder ofte så er det flott det.men dere som ikke er interessert i daglige updates med bilder trenger dere heller ikke å trykker dere inn på en bildeprofil.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Therese logger
« #155 : 17. desember 2009, 18:43 »
Ok, nå har du fått mange positive kommentarer, kanskje på tide med noen ikke fullt så positive?

I mine øyne virker du som ei helt vanlig tynn jente, som er mer enn gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold. Du kan å spre armene og ta bilder i lys slik at det skal se ut som du har muskler, men det er ganske lett å gjennomskue at du egentlig ikke har spesielt mye muskler.
Så en film du hadde lagt ut i januar av triceps pushdown, der virket det som du hadde en del muskler, men likevel ikke i nærheten av det de som stiller i bodyfitness eller kvinnelig bodybuilding har.

Så ikke gidd å skriv treningsdagbøker/svar både på iform.no og treningsforum.no hele tiden, vi er ikke så opptatt av nye bildeupdates/treningsupdates hele tiden fra ei jente uten særlig mye muskler.
Du kan sikkert være i kjempeform med nok muskler i 2011-2012, men jeg blir meget overrasket hvis du får en bra plassering i en konkurranse i 2010. Å bygge muskelmasse tar tid, vær tolmodig og tren bra så får du nok mer muskler etterhvert Smiley
Mener ikke å være slem, men synes bare det var på tide med litt kritikk Smiley
 

Idiot.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese logger
« #156 : 17. desember 2009, 19:31 »
Jeg er tydeligvis for tynn på mine 80kg og kommer til å havne på siste plassering til våren, om de i det hele tatt tillater en som meg på scenen!
Uansett her er dagens, beklager om jeg viser meg for mye..

BRYST/BICEPS/MAGE

Skrå hantelpress
10kgx15oppv
12kgx10oppv
14kgx8-8-7

Peckdeck
22.5kgx10-10
25kgx8

Cabelcross
7.5kgx15-15-15

Bicepscurl
EZ+10kgx10-10
EZ+12.5kgx8

Hantelcurl
10kgx10-10
12kgx8-8

Curl med kabel, utkjøring
20kgx15-15-15

Mage
Liggende benhev med rumpa utenfor benken
15-15-15-12
Cruch, max motstand
15-15


Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: Therese logger
« #157 : 17. desember 2009, 19:36 »
Ok, nå har du fått mange positive kommentarer, kanskje på tide med noen ikke fullt så positive?

I mine øyne virker du som ei helt vanlig tynn jente, som er mer enn gjennomsnittet opptatt av trening og kosthold. Du kan å spre armene og ta bilder i lys slik at det skal se ut som du har muskler, men det er ganske lett å gjennomskue at du egentlig ikke har spesielt mye muskler.
Så en film du hadde lagt ut i januar av triceps pushdown, der virket det som du hadde en del muskler, men likevel ikke i nærheten av det de som stiller i bodyfitness eller kvinnelig bodybuilding har.

Så ikke gidd å skriv treningsdagbøker/svar både på iform.no og treningsforum.no hele tiden, vi er ikke så opptatt av nye bildeupdates/treningsupdates hele tiden fra ei jente uten særlig mye muskler.
Du kan sikkert være i kjempeform med nok muskler i 2011-2012, men jeg blir meget overrasket hvis du får en bra plassering i en konkurranse i 2010. Å bygge muskelmasse tar tid, vær tolmodig og tren bra så får du nok mer muskler etterhvert Smiley
Mener ikke å være slem, men synes bare det var på tide med litt kritikk Smiley
 

nei nå får du gi deg!
Therese skal logge alt hun kan, hun kan logge på treningsforum, iform, fitnessprat og alt hun vil, uten at du skal kommentere negativt på det, jeg har sett henne "live" hun er i god form! muskler tar tid og det vet hun! hun er seriøs, hun trener bra og spiser bra og får bra hjelp! hun er på god vei! og det at hun logger er motivasjon for mange andre jenter som vil begynne med og trene, og det er motivasjon for Therese selv att hun kan følge med på seg selv både på logging av tekst og bilder.
En logg er til for og logge og det er akkurat det hun gjør veldig bra!
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese logger
« #158 : 17. desember 2009, 20:03 »
Og nå rett før jul a'gitt...

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Therese logger
« #159 : 17. desember 2009, 20:13 »
Poenget mitt var at Riino ikke trenger å BÅDE skrive logg på iform.no og på treningsforum.no, det holder mer enn nok med en logg. Har ikke sagt at logging er negativt, har selv hatt treningslogg over en lengre periode. Bilde for å sammenligne framgangen er også greit, MEN som de fleste kanskje vet har man ikke den store framgangen etter bare få dager/uker, så det er kanskje ikke nødvendig med bildeupdates så ofte? Bilder for å sammenligne framgang bør taes i samme vinkler og posisjon hver gang, og ikke i varierende lys og vinkler. Vanskelig å se hvordan framgangen har vært hvis man varierer for mye på lys og vinkler. Hun vil ha oppmerksomhet, forsåvidt greit det, men det er ikke alle som er like interessert i daglige/ukentlige updates med bilder Smiley

Hvorfor faan gidder du å bruke tid på loggen her da din klovn?!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Therese logger
« #160 : 17. desember 2009, 20:15 »
Smiley
Så du mener at Riino har MYE muskler? At hun etter en deff er klar til å stille i konkurranse og få en bra plassering? At det er nødvendig med daglige/ukentlige updates for å se om det er blitt noe framgang? At man bør svare på nesten alle tråder og tro man er ekspert på trening og kosthold når man har trent i under 3 år med vekter? Smiley

Denne Riino har nok av tilhengere, en og annen "idiot" bør kunne få si hva han mener iblant Smiley
Jøye meg.  Du har åpenbart ikke skjønt hva som skiller internett fra volumbegrensede kanaler som f.eks. aviser og TV-kanaler.  Det er håpløst å påstå at Riinoo logger for mye eller skriver i for mange tråder.  I den grad TF sliter med plageånder, er det vel heller sånne som deg.

Kjør på, Riinoo! Smiley
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Therese logger
« #161 : 17. desember 2009, 20:21 »
Er delvis enig her. Lite fremgang på tænnen. Det er jo minst like viktig som alt annet!

Utlogget AlexanderOrtega

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 78

  • Miss me
Sv: Therese logger
« #162 : 17. desember 2009, 20:49 »
det e ikkje din logg det er therese sin logg vis hu vill pute in 50 bilder av seg selv er det opp till hun.
det er jo heile pointe med ein logg. så du kan gå til bake seinare og sjå framgang.
Mark: 225kg    185kg uten belte, overhåndsg.
Benk: 110kg
Knebøy: 170 x2kg
Farmers: 150kg 8m
push press m vendig: 102kg apollons stang

Kristiansand Showlift 2010  9plass

Format 1987
Høyde 175cm
Vekt 86 +-

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=91488.msg1349149;topicseen#new

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Therese logger
« #163 : 19. desember 2009, 00:18 »
BEIN

Knebøy a2g
45kgx10-10oppv
60kgx8-8-8

Hacklift
85kgx10
93kgx10-10

Leg.exst
40kgx10-10-9

Utfall
10 forover x 3
10 bakover x 3

Fyfaen..

*BTW; for de som er interessert har jeg lagt ut endel sammenligningsbilder på bloggen
www.mthereseo.blogg.no

Se og le Smiley

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!