Skrevet av Emne: Frontline Muay Thai er stolte av å kunngjøre at vi endelig flytter  (Lest 10956 ganger)

Utlogget Tommy229

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52



Frontline Muay Thai er stolte av å kunngjøre at vi endelig flytter til større og bedre lokaler!

Det er også en glede å kunne presentere en sammenslåing mellom Avancia Muay Thai og Frontline Muay Thai!

De nye lokalene ligger meget sentralt på Alexander Kiellands Plass, ikke veldig langt fra Majorstua. Vi får en stor sal på 200 kvm med helt NYE MATTER OG RING! Lokalene er utstyrt med skikkelig avtrekk og store vinduer på begge langveggene. I tillegg disponerer vi en balkong på ca 30 kvm, så dette kommer til å bli en knall sommer og høst!

Det vil bli investert i løpemøller, romaskiner og en hel del annet utstyr, samt at et helt nytt konsept innen styrke/utholdenhetstrening vil være tilgjengelig for våre medlemmer.

Vi kommer til å få et MEGET solid trenerteam med blant andre:
FRANK HOFFSETER - tidligere svensk mester med en rekke proff- kamper, utdannet PT

EIRIK DIGRE - utdannet fysioterapeut og tidl. hovedtrener ved Frontline Muay thai. Har også erfaring som MMA trener.

CHRIS NILSEN - tidligere hovedtrener og primus motor bak suksessfulle Avancia Muay Thai

TOMMY GURSEL - trener på Frotnline Muay Thai og med erfaring fra amatør VM i Thaiboksing i Thailand

I tillegg har vi flere fightere som instruerer:
PETTER JUUHL - sannsynligvis i en egen divisjon i Norge og A klasse fighter. Fight Night Trophy Elemination Champion 2008.

DANIEL LOPEZ - up and coming, meget karismatisk fighter som for øyeblikket er B klasse

KENNETH ELVEGÅRD - Fight Night Trophy veteran og tidligere Avancias beste fighter

Vi jobber også med å knytte til oss andre instruktører, info kommer etter hvert.
Vi vil med dette kunne tilby våre medlemmer kamper fire til seks ganger i året på hjemmebane, slik at vi kan starte å bygge rutine tidlig.

Individuell oppfølging på styrke, kondisjon og restitusjon etter skader vil også være sentrale satsingsområder på den nye gymen.

Adressen er:
Waldemar Thranes Gate 73 (samme bygget som SATS)
0175 OSLO
Tlf +4797421134
www.frontlinemuaythai.com

Offisiell åpning lørdag 1. august med stor fest i de nye lokalene, så hold av denne datoen! Alle medlemmer er selvfølgelig velkommen i tillegg til en del andre inviterte. Mer info kommer!

Tren på, offisielle kamper til høsten i egne lokaler!

Eventuelle spørsmål kan stilles i denne tråden.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Nye priser også, eller samme gamle?
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Tommy229

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Samme priser som før. Wink

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Er det samme klubb som har dette nybegynnerkurset i Thaiboksing?
http://www.frontlineacademy.no/nyheter/nybegynnerkurs-i-thaiboksing.html

Ble litt forvirret i forhold til flytting av lokasjon og nye websider etc etc.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Høres kult ut!

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Er det samme klubb som har dette nybegynnerkurset i Thaiboksing?
http://www.frontlineacademy.no/nyheter/nybegynnerkurs-i-thaiboksing.html

Ble litt forvirret i forhold til flytting av lokasjon og nye websider etc etc.


Det er den gamle klubben.
Tommy snakker om delen som har skilt seg ut og startet nytt.

Nettsiden deres er http://www.frontlinemuaythai.no/
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Hmm, ok, men blir rimelig forvirret når jeg går inn der. Det er et forum, og jeg ser at det var et nybegynnerkurs som startet i juli, og i juni sa de at de skulle få nye websider, men utover det så finner jeg ikke ut noe som helt bortsett fra månedspris...

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Er det samme klubb som har dette nybegynnerkurset i Thaiboksing?
http://www.frontlineacademy.no/nyheter/nybegynnerkurs-i-thaiboksing.html

Ble litt forvirret i forhold til flytting av lokasjon og nye websider etc etc.


Nei, det er ikke samme. Jeg skjønner ikke helt hvordan klubben som starter opp på Alexander Kiellands plass kan ta med seg Frontline-navnet når det egentlig tilhører Trond Saksenviks klubb, som de ikke lenger er tilknyttet. Særlig med tanke på at Frontline Academy kommer til å fortsette med egne Muay Thai-timer ved Mohsen Bahari, er dette temmelig uheldig.

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Hva kommer til å være på Frontline Academy og hva kommer til å være på Frontline Muay Thai?

Begge hjemmesidene gjør meg bare forvirret.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Hva kommer til å være på Frontline Academy og hva kommer til å være på Frontline Muay Thai?

Begge hjemmesidene gjør meg bare forvirret.

Begge klubber kommer til å ha et bra Muay Thai-tilbud, og MMA vil man kunne trene begge steder, men Frontline Academy vil nok fortsatt være ledende innen grappling.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Funderer litt på å prøve meg på en ny kampsport til høsten og den i Bogstadveien (går litt i surr i navnene her) er bare et par minutter fra hjemme...

Utlogget Tommy229

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Nei, det er ikke samme. Jeg skjønner ikke helt hvordan klubben som starter opp på Alexander Kiellands plass kan ta med seg Frontline-navnet når det egentlig tilhører Trond Saksenviks klubb, som de ikke lenger er tilknyttet. Særlig med tanke på at Frontline Academy kommer til å fortsette med egne Muay Thai-timer ved Mohsen Bahari, er dette temmelig uheldig.


For det første, så var det ikke sånn at bare thaiboksedelen skilte seg ut fra det som du refererer til som FA. Vi ble enige med de som styrer på BJJ om å drive selvstendige enheter. Vi kalte vår enhet for Frontline Muay Thai og er et registrert frima.

Nå har klubben fått fatt på andre lokaler, og flytter virksomheten dit. Vi har bygd opp vårt navn gjennom flere år, og ser ingen grunn til å skifte navn selv om vi flytter lokaler. Spesielt ikke når det foreligger opplysninger om at andre vil prøve å drive under vårt navn.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

For det første, så var det ikke sånn at bare thaiboksedelen skilte seg ut fra det som du refererer til som FA. Vi ble enige med de som styrer på BJJ om å drive selvstendige enheter. Vi kalte vår enhet for Frontline Muay Thai og er et registrert frima.

Nå har klubben fått fatt på andre lokaler, og flytter virksomheten dit. Vi har bygd opp vårt navn gjennom flere år, og ser ingen grunn til å skifte navn selv om vi flytter lokaler. Spesielt ikke når det foreligger opplysninger om at andre vil prøve å drive under vårt navn.

Okay, bare en liten tilbakemelding fra en potensiell "kunde". Som nevnt så var det forvirrende for en "fersking" at det er to steder som heter Frontline. Når i tillegg hjemmesiden deres ikke var på plass, og at man må logge seg på forumet for å se på timeplanen, ja da førte det til at jeg begynte på nybegynnerkurs på det "andre" frontline isteden, altså det i Bogstadveien. Dette til tross for at jeg forstod at dere har mer erfaring og sikkert mer å tilby.

Så jeg regner med at dere vet det, og at det kommer på plass med den nye hjemmesiden, men det er veldig viktig at det er enkelt å se hvor det er, når det er, og hvor mye det koster. Potensielle kunder bør få det midt i fleisen på førstesiden, uten å måtte klikke seg hit og dit, lete etter det og logge seg på...

Så nå ble det til at jeg tegnet 6 mnd kontrakt i Bogstadveien, men etter det så vil jeg vurdere om jeg skal begynne hos dere.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Har dere studentrabatt?

Utlogget timmy22

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hei har lest igjenom denne tråden nå og skjønner at hele greia er forrvirende for mange Huh.
Jeg valgte å ta en prøvetime på begge steder før jeg bestemte meg for hvor jeg skulle begynne.
Må si at de to stedene var veldig forskjellige til tross for forvekslingen med navnet Smiley.
Jeg valgte å starte på frontline muaythai (altså den på alexander kiellands plass).
Det gjorde jeg fordi jeg fikk mye bedre oppfølging på kurset der, salen var mye større og det var flere trenere.
Fikk også inntrykk av at trenerne som var der hadde mye mer erfaring i forhold til at det var veldig mange av de som hadde trent der en stund som konkurerte.

Og her er hjemmesiden til de som lurer  http://www.frontlinemuaythai.no/index.php

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!