Skrevet av Emne: Frontline Muay Thai er stolte av å kunngjøre at vi endelig flytter  (Lest 10958 ganger)

Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

bra post timmy.

du har ikke tilfeldigvis testet partnergym sitt tilbud også, og kan sammenligne de? Wink

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Partner Gym ble knust av Narve Læret. Det var bare halve mursteiner og grus igjen. Jeg vet det fordi jeg gikk forbi der.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget timmy22

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Partner gym er faktisk der ennå, det er bygget foran de har rivi.
Var faktisk innom der en tur først og tittet men tok aldri noe prøvetime.
hvordan skal jeg si det på en fin måte........ dette stedet var aldri noe altenativ, var der kun av nysgjerrighet.
Men det kommer vel litt ann på hva man er hypp på og oppnå med treningen sin.

Utlogget antikristian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Nei, det er ikke samme. Jeg skjønner ikke helt hvordan klubben som starter opp på Alexander Kiellands plass kan ta med seg Frontline-navnet når det egentlig tilhører Trond Saksenviks klubb, som de ikke lenger er tilknyttet. Særlig med tanke på at Frontline Academy kommer til å fortsette med egne Muay Thai-timer ved Mohsen Bahari, er dette temmelig uheldig.


Altså det som ER uheldig i denne sammenheng, er at BJJ gutta som driver på Majorstua kaller seg for Frontline Academy og later som om de er Frontline Muay Thai fordi de nå har en som instruerer i thaiboksing. Jeg synes dette mildt sagt er uforskammet og frekt. Frontline Muay Thai har ALDRI vært Saksenvik sitt, og han har aldri hatt noe som helst med den delen å gjøre.

Som Tommy nevner, så ble det enighet om å avslutte samarbeidet, og starte BJJ og Thaiboksing hver for seg. Det ble også gjort, selv om man nå later som om det er noe annet som har skjedd.

Hvor har du det fra, at det som en gang var Frontline Academy kun var Saksenvik sitt? Hva med å sjekke litt fakta før du uttaler deg negativt om Frontline Muay Thai?



Utlogget StevenC85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Det han mener er nok at det vil virke forvirrende på folk når det er to steder som driver med samme navn, og "retten" til navnet vil naturlig nok hvile på senteret som først tok i bruk navnet.

Men, til trådstarter \ eventuelle ansvarlige bak dette senteret:
Hadde vært greit om dere ville svare på spørsmålene i tråden..

Har dere studentrabatt, og hvor ofte starter dere nye kurs for nybegynnere?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Altså det som ER uheldig i denne sammenheng, er at BJJ gutta som driver på Majorstua kaller seg for Frontline Academy og later som om de er Frontline Muay Thai fordi de nå har en som instruerer i thaiboksing. Jeg synes dette mildt sagt er uforskammet og frekt. Frontline Muay Thai har ALDRI vært Saksenvik sitt, og han har aldri hatt noe som helst med den delen å gjøre.

Som Tommy nevner, så ble det enighet om å avslutte samarbeidet, og starte BJJ og Thaiboksing hver for seg. Det ble også gjort, selv om man nå later som om det er noe annet som har skjedd.

Hvor har du det fra, at det som en gang var Frontline Academy kun var Saksenvik sitt? Hva med å sjekke litt fakta før du uttaler deg negativt om Frontline Muay Thai?

For meg som ikke kjenner historikken så er det navnet Frontline jeg kjenner. Det eneste jeg visste var at Frontline holder på med flere forskjellige kampsporter. Derfor er det forvirrende når det plutselig er to forskjellige Frontline, og selvfølgelig det at det er thai begge steder. Hadde det bare vært thai ett sted så hadde det jo vært noe annet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget antikristian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Steven: Fikk ikke med meg i farten at det ble stilt spørsmål. Fint at du minner oss på å svare  Smiley.

- Studentrabatt: Nei, dessverre.
- Hvor ofte starter nybegynnerkurs?: En til to ganger i året. I tillegg har vi løpende inntak relativt lenge etter kursene har startet. Kommer an på hvor fullt det er. Ta kontakt hvis noen lurer på om det er ledig når det måtte passe dere.

Et spørsmål jeg får ofte er: Har dere vektrom? Svar: Nei. MEN vi har en avtale med en stor gym rett over gaten, der våre medlemmer kan trene for 270,- mnd. Åpent 24/7. I tillegg drives Crossfit i våre lokaler, og vi har en god deal med dem også.

Vi har to helt ok løpemøller som er nye, det er det aller vitkigste for våre Muay Thai Fightere.

JanB Diddl etc AKA Ashtanga Ironkåre: Da er vi enige om hva som er problemet.


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Hvor har du det fra, at det som en gang var Frontline Academy kun var Saksenvik sitt? Hva med å sjekke litt fakta før du uttaler deg negativt om Frontline Muay Thai?

Poenget mitt var at det var Trond som hadde Frontline-navnet først. Dette har han selv fortalt meg for lenge siden, med mindre jeg altså misforstod ham eller husker helt feil. Utover dette, er det også slik at det som nå heter Frontline Muay Thai, var en mindre fraksjon som brøt ut av en større helhet, og dermed er det fullstendig urimelig å klandre Frontline Academy for å fortsette med Muay Thai, siden den eventuelle forvirring som nå måtte oppstå, oppstår fordi utbryterne valgte å starte opp med et navn som allerede fantes. For øvrig reklamerer Frontline Academy med "Thaiboksing på Frontline Academy" på sine plakater i disse dager, og kaller ikke tilbudet "Frontline Muay Thai".

Utlogget antikristian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Poenget mitt var at det var Trond som hadde Frontline-navnet først. Dette har han selv fortalt meg for lenge siden, med mindre jeg altså misforstod ham eller husker helt feil. Utover dette, er det også slik at det som nå heter Frontline Muay Thai, var en mindre fraksjon som brøt ut av en større helhet, og dermed er det fullstendig urimelig å klandre Frontline Academy for å fortsette med Muay Thai, siden den eventuelle forvirring som nå måtte oppstå, oppstår fordi utbryterne valgte å starte opp med et navn som allerede fantes. For øvrig reklamerer Frontline Academy med "Thaiboksing på Frontline Academy" på sine plakater i disse dager, og kaller ikke tilbudet "Frontline Muay Thai".

Dette stemmer ikke!
Ikke mye vits i å forklare meg hva som har skjedd i denne saken. Jeg har vært med fra A til Å og vært daglig leder for det som en gang var FA.

FA ble oppløst i desember 07. Skal vi være teknisk korrekte, har det aldri vært noe som heter Frontline Academy. Det var en av hovedgrunnene til at vi på thaiboskingen ble lei av kaoset og forlangte endringer.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Dette stemmer ikke!
Ikke mye vits i å forklare meg hva som har skjedd i denne saken. Jeg har vært med fra A til Å og vært daglig leder for det som en gang var FA.

Det kan godt hende at jeg har et feilaktig inntrykk av saken, og evt. misforstod Trond mht. klubbnavnets opprinnelse. I så fall legger jeg meg flat. Når ble navnet først tatt i bruk?

FA ble oppløst i desember 07.

Hva ble de ulike fraksjonene offisielt hetende?

Skal vi være teknisk korrekte, har det aldri vært noe som heter Frontline Academy.

Mener du med det at FA aldri var et registrert navn, eller?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Kanskje det beste er at eierne gjør opp dette face-to-face. De kan møtes på Frontline...
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!