Skrevet av Emne: Hjelp!!! stor forskjell på høgre og venstre side!!!  (Lest 3707 ganger)

Utlogget chrizmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

  • Act upon what you believe and you will achieve!!!
Hei

Jeg er ny når det kommer til trenings av overkropp og jeg har nettopp startet. En ting jeg la godt merke til, en dag jeg stod framfor speilet, var at den brede ryggmuskelen var større på høgresiden i forhold til den venstresiden. Jeg målte opp forskjellen, og det var på 3 cm

Hva skal jeg gjøre for at de skal bli like store på begge sider for å få symetri? Jeg trenger virkelig hjelp fra erfarne kroppsbyggere og ikke fra dere som ikke har fullt så mye erfaring! Jeg vil ikke ha noe tull!!!


Mvh Chris
Alder: 20 år
Vekt: 80 kg
Høgd: 177 cm

Mål: Delta i Athletic Fitness -180cm, Oslo Grand Prix 2012 21. april

Delmål:
25 chins
40 dips

Why? TO FEEL THE FREEDOM TO SHAPE MY BODY!

RISE AND RISE AGAIN UNTIL LAMBS BECOME LIONS!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Tydelig at det kun er profesjonelle kroppsbyggere som kan hjelpe en 18 år gammel 76 kg tung syklist som vil deffe med et så avansert problem. Vi andre får vel bare holde oss unna.

Utlogget preboa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

Hvordan klarte du å måle forskjellen ? o,O

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Må nok ha et bilde her...

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Du må spise mye tyggis, da ordner deg seg. Jeg hadde samme problemet, og nå er jeg Mr.Olympia....

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Kan ikke bare de som ikke kan komme med gode råd bare holde kjeft.?? noen som ble fornermet av at han ba kroppsbyggere og ikke styrkeløftere om hjelp.? faen til folk altså.

kingkris3

  • Gjest
Kan ikke bare de som ikke kan komme med gode råd bare holde kjeft.?? noen som ble fornermet av at han ba kroppsbyggere og ikke styrkeløftere om hjelp.? faen til folk altså.

Slapp av du da! Du kom ikke med spesielt mye fornuftig selv må jeg si. Man må da aldeles ikke være kroppsbygger for og svare på dette spørsmålet, eller?

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Slapp av du da! Du kom ikke med spesielt mye fornuftig selv må jeg si. Man må da aldeles ikke være kroppsbygger for og svare på dette spørsmålet, eller?
Nei,men så svar på spørsmålet i stedet for å mobbe han som spurte,kroppsbygger eller ei.

kingkris3

  • Gjest
Nei,men så svar på spørsmålet i stedet for å mobbe han som spurte,kroppsbygger eller ei.

Svar selv da Grin

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg er en veldig erfaren bodybuilder. Jeg vil anbefale deg å begynne og trene med like stor belastning på hele ryggen, feks markløft, roing osv. Etterhvert vil forskjellen jevne seg ut.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Du er vanskapt, meld deg inn i et sirkus og tjen penger på den skjeve ryggen din! Forresten en veldig erfaren kroppsbygger jeg også. For ikke å nevne daglig leder for dyrene på sirkuset.

kingkris3

  • Gjest
Hei

Jeg er ny når det kommer til trenings av overkropp og jeg har nettopp startet. En ting jeg la godt merke til, en dag jeg stod framfor speilet, var at den brede ryggmuskelen var større på høgresiden i forhold til den venstresiden. Jeg målte opp forskjellen, og det var på 3 cm

Hva skal jeg gjøre for at de skal bli like store på begge sider for å få symetri? Jeg trenger virkelig hjelp fra erfarne kroppsbyggere og ikke fra dere som ikke har fullt så mye erfaring! Jeg vil ikke ha noe tull!!!


Mvh Chris

Det er nok ikke noe og bekymre seg for. Kansje du bruker den ene siden mer en den andre i verdagen. Ikke alle kropper er symetriske og det kan vere noe du ikke får endret. Men tren øvelser der du bruker stang som foroverbøyd roing, markløft og nedtrekk så det er mulig dette vil jevnes ut etter hvert.

Jeg er desverre ikke en erfaren bodybuilder da men.

Utlogget chrizmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 94

  • Act upon what you believe and you will achieve!!!
Jeg er en veldig erfaren bodybuilder. Jeg vil anbefale deg å begynne og trene med like stor belastning på hele ryggen, feks markløft, roing osv. Etterhvert vil forskjellen jevne seg ut.

Du er den eneste som kom med eit fornuftig svar og takk skal du ha  Wink

Alder: 20 år
Vekt: 80 kg
Høgd: 177 cm

Mål: Delta i Athletic Fitness -180cm, Oslo Grand Prix 2012 21. april

Delmål:
25 chins
40 dips

Why? TO FEEL THE FREEDOM TO SHAPE MY BODY!

RISE AND RISE AGAIN UNTIL LAMBS BECOME LIONS!

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Bare så det er sagt så er ikke Herr Dirdalen en erfaren kråppsbygger, men han ga deg fortsatt et bra og riktig svar!

Utlogget Stimulator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Om du ønsker svar fra mer erfarne enn oss tyggigummityggere kan du jo kontakte f. eks Jay Cutler. Sist jeg sjekka var han en ganske så erfaren kroppsbygger.  >Cheesy

Du kan kontakte ham via hjemmesiden hans: www.jaycutler.com så trykker du på CONTACT oppe til høyre på sida!
Han sier jo i filmen "New, Improved and Beyond" at han selv svarer på alle e-postene hans, i tillegg til at du får se "kontoret" hans hvor han sitter å svarer!! Suuuperkult  woot Cool

Ellers kan du jo gjøre som Dirdalen sier, trene med like stor belastning over hele ryggen.  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!