Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195264 ganger)

Protein1991

  • Gjest
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #30 : 02. juni 2009, 17:03 »
Min påstand er at INGEN av de som driver med steroider vet hva de holder på med.
Det er helt sant, fordi det er ingen fasit på hvordan kroppen DIN vil reagere i forhold til naboen.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #31 : 02. juni 2009, 17:13 »
Honnør!

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #32 : 02. juni 2009, 17:16 »
For ett bra innlegg!!

Foerste gang paa lenge at jeg leser en interresant artikkel om steroid bruk paa dette forumet, mange av de andre diskusjonene har bare vaert oppgulp som gaar fram og tilbake i det uendelige.  Jeg beundrer din aerlighet og at du forteller din historie, tror nok ditt innlegg har hatt reel innvirkning og kanskje har du til og med avskrekket potensielle steroid brukere til og trene reint istedet.

Gir nok en liten rus og se seg selv i speilet mens man er stor og sterk og full av dop, men tror ikke det kan sammenlignes med rusen av og vaere stor og sterk og vite at man er rein, paa tross av at det kanskje er litt mere fett rundt magen, og at armene er noen cm mindre.

Haaper det gaar bra med deg, at psyken din blir stabil igjen, og at du fortsetter og trene. Med kontinuerlig trening, bra kosthold og fornuftig leving over mange aar kan du likevel bli saa stor og sterk at folk som ser deg paa gata likevel vil tenke "FAEN FOR EN GROVT GJENNOMTRENT MANN"  Dette er ett maraton og ikke en sprint,  tid har vi nok av, ikke noe hastverk med og bli stor.

Kroppene vaare skal bygges og bli sterke, og det klarer vi reint bare vi har nok taalmodighet og disiplin.  Det er litt kjipt og staa og trene ved siden av folk som er stoerre og sterkere, paa tross av at de har trent kortere og er yngre, naar man vet at grunnen til at de faar deg til og se feit og liten ut er at de har brukt steroider, men det bryr jeg meg ikke noe om, de kan faa holde paa, viten om at man selv ikke tar snarveien men kjoerer loepet helt ut burde vaere nok til at man er fornoyd med det man selv oppnaar.

Rein naa og rein for alltid!

Staa paa, detta ordner seg Wink


Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #33 : 02. juni 2009, 17:20 »
For ett bra innlegg!!

Foerste gang paa lenge at jeg leser en interresant artikkel om steroid bruk paa dette forumet, mange av de andre diskusjonene har bare vaert oppgulp som gaar fram og tilbake i det uendelige.  Jeg beundrer din aerlighet og at du forteller din historie, tror nok ditt innlegg har hatt reel innvirkning og kanskje har du til og med avskrekket potensielle steroid brukere til og trene reint istedet.

Gir nok en liten rus og se seg selv i speilet mens man er stor og sterk og full av dop, men tror ikke det kan sammenlignes med rusen av og vaere stor og sterk og vite at man er rein, paa tross av at det kanskje er litt mere fett rundt magen, og at armene er noen cm mindre.

Haaper det gaar bra med deg, at psyken din blir stabil igjen, og at du fortsetter og trene. Med kontinuerlig trening, bra kosthold og fornuftig leving over mange aar kan du likevel bli saa stor og sterk at folk som ser deg paa gata likevel vil tenke "FAEN FOR EN GROVT GJENNOMTRENT MANN"  Dette er ett maraton og ikke en sprint,  tid har vi nok av, ikke noe hastverk med og bli stor.

Kroppene vaare skal bygges og bli sterke, og det klarer vi reint bare vi har nok taalmodighet og disiplin.  Det er litt kjipt og staa og trene ved siden av folk som er stoerre og sterkere, paa tross av at de har trent kortere og er yngre, naar man vet at grunnen til at de faar deg til og se feit og liten ut er at de har brukt steroider, men det bryr jeg meg ikke noe om, de kan faa holde paa, viten om at man selv ikke tar snarveien men kjoerer loepet helt ut burde vaere nok til at man er fornoyd med det man selv oppnaar.

Rein naa og rein for alltid!

Staa paa, detta ordner seg Wink




Word!
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #34 : 02. juni 2009, 17:25 »
Tips VG og DB. DB er ihvertfall glad i å skrive slike saker tror jeg.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget eks-bruker

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #35 : 02. juni 2009, 17:27 »
Dette innlegget traff meg så sterkt at jeg føler en stor tvang til å dele min egen historie om hvordan steroider holdt på å øldelegge også mitt liv. Til informasjon er jeg en aktiv bruker av forumet, men så meg nødt til å opprette en anonym bruker. Dette er uansett noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge.

Først vil jeg bare si til trådstarter at det er et veldig fornuftig valg du har gjort. Men av egen erfaring vet jeg det at den avgjørelsen er vanskelig, for kroppen vår fungerer nemlig slik at den sparer på gode minner, og sletter mye av de dårlige. Så her gjelder det å holde seg sterk! Og selvom du føler deg "frisk" og normal igjen etterhvert, og du helt sikkert føler deg fristet til en ny kur, tenk tilbake på og prøv å kjenne etter dypt inne hvor forferdelig du hadde det på det verste. Jeg har slitt med psykiske plager i forbindelse av, og i etterkant av steroidebruk i lange tider, i det verste tilfellet et helt år sammenhengende, og her var forunderlig nok trenbolone inne i bildet...


Mine største fobier har hele livet vært edderkopper og sprøyter. Som 18 åring satt jeg innelåst på badegulvet og injiserte meg selv med testosteron i låret for første gang. Da var liksom valget gjort, jeg hadde på dette tidspunktet bestemt meg for å bruke anabole steroider, og jeg jeg skulle bli bodybuilder. I motsetning til trådstarter omhandler min historie bruk av forholdsvis normale doser, så alle dere ignorante lesere som så enkelt beskylder trådstarters overdrevne doser for at alt gikk galt, skal få en liten opplsyning av meg.

Er det et valg jeg virkelig angrer iløpet av mine 21 år, er det da jeg bestemte meg for å bole. Jeg var 18,5 år, gikk 3. klasse vidregående, men skal ikke skryte på meg noen gode karakterer. Husker jeg og en kompis bestilte fra en grønn kjøper på børsen og mottok varene i posten en ukes tid senere. Etter mye frem og tilbake endte førstekuren på testo e + tbol. Jeg kommer også til å skrive ned doser, for jeg vet det har betydning for en del her inne. ti uker på Xmg testo e + Xmg tbol om dagen i 4 uker. Vi var kommet relativt kort erfaringsmessig, så det er ikke rart første kuren gikk såpass hissig for seg som den gjorde, ihvertfal for min egen del(kanskje ikke like mye kompisen min). Etter 4 uker økte jeg dosene til Xmg testo e hver uke. Jeg gikk opp 15kg i kroppsvekt og 30kg i benkpress for å nevne litt. Kuren gikk kjempefint, merket igrunn ingenting til noe som helst, og faktisk beholdt jeg det aller meste i etterkant. Noen uker etterpå husker jeg at jeg følte meg deprimert, men dette gikk over på noen uker.

så kom russetiden og jeg mistet en god del muskelmasse, styrke og formen var elendig. Men det gikk fint, for jeg hev meg like så greit på en 4 ukers tbolkur. Xmg om dagen, men den siste uka økte jeg helt opp mot Xmg for å bruke opp det jeg hadde før ferien startet. økte her fra 100-105kg i benk til 125kg. fantastisk! denne kuren gikk også strålende, og jeg hadde nå i tillegg nådd 200kg i markløft. På dette tidspunktet var faktisk vekta på det høyeste den har vært noengang, 90kg (men det var langt ifra sommerform, jeg var ganske lubben!). Høyden min er foresten 174.

Etter ferien hadde jeg holdt på mesteparten av resultatene jeg hadde jukset meg til det siste halvåret, og steroidene ga veeldig mersmak. Det var nå alt skjedde. Hadde jeg gitt meg her, ville jeg gitt meg mens leken var god. Det var denne gangen alt gikk galt. Det var her jeg mistet meg selv totalt! Jeg kan virkelig forstå hva folk mener med at steroider skaper personlighetsforandringer, og nå skjønner jeg også hva dette betyr. Jeg hadde gått rundt denne sommeren å irritert meg litt over hvorfor jeg ikke tok initiativ på deffing, og jeg var sulten på en rippa kropp damene ville elske. Så jeg og ny kompis, jeg hadde blitt kjent med gjennom miljøet, bestilte varer fra noe som het "stealth labs". De går rett gjennom tollen, og kommer i poser av typen som ketchup på macern. Dette puttet vi i oss, ikke noe problem. Jeg grøsser ved å tenke på hvor gærent det kunne gått idag. Uansett, denne "deffekuren" ble testo p(Xmg), tren a(Xmg) og masteron litt uti der. 12 uker var planen. Fra første stikk med tren skjønte jeg at dette ikke var leketøy, det var bare noe med fargen på olja samt hvordan det sprengte i låret, eller hvordan jeg hostet om noe olje traff blodbanen. Jeg klarte ikke sove om nettene, svettet usakelig mye hele tiden, kvisene poppet frem rundt nakke og skuldre, neseblod iblandt og jeg kunne nevt mere. På den andre siden rant fettet bort, og jeg gikk ned 10kg samt at jeg økte mye i styrke og muskelmasse. Men sånn midt uti de 12 ukene et sted startet helvete... Jeg klarte å få følelser for eksen min igjen, og det var såpass kraftig at jeg ikke hadde sjans til å tenke logisk eller smart. Jeg burde skjønt dette var relatert til overdrevede store mengder hormoner, men all fornuft ble skøvet helt til side og eksen min var alt jeg klarte tenke på. Hun hadde ny kjæreste og det var uaktuelt fra hennes side, men alikevel viste hun meg interesse og jeg må påstå hun lekte med meg, til en viss grad. Og det var ganske uheldig for en liten kar proppfull av syntetiske hormoner!

Jeg ble så deprimert at man skulle ikke tro det var mulig. Dette fortsatte og forstatte, ballet på seg og etterhvert var det mer psykiske problemer enn bare depresjonen! Jeg følte sakte men sikkert at jeg mistet meg selv, kjente meg ikke lenger igjen. Var akkurat som om jeg ikke lenger hadde kontroll på hvem jeg var, hva jeg likte å gjøre, hva jeg intresserte meg for, og mye andre helt basic forståelser. Jeg ble usikker og hormonene gjorde det så sinnsykt vanselig for meg å leve. Men til gjengjeld var steroidene alt jeg hadde i livet. Hadde jeg ikke treningen og bodybuildermålet var det isåfall ikke noe igjen av betydning, utenom en jente jeg ikke kunne få. Jeg kunne skrevet en bok om denne depresjonen, og hvor mye det gjorde med hodet mitt for å si det slik. I skrivende stund bruker jeg fortsatt tid på å "rydde opp" etter hvordan disse hormonene har rotet til alt som er, men livet mitt er tilbake og jeg er meg selv. Jeg er glad og lykkelig idag Smiley

Uansett ble ikke den kuren 12 uker, men 25. Ikke tren hele veien, men testo og masteron, litt dbol osv. tren i 15 av ukene. jeg fortsatte frem til jul. Da jeg gikk av merket jeg for første gang hvor vanskelig det var å holde på muskelmasse og styrke reint. Jeg gikk bare å gledet meg til neste kur, samtidig som livet gradvis, sakte men sikkert ble noe bedre. Alikevel var det uaktuelt å slutte. Etter noen månder ble det ny kur på testo p og npp (Xmg/Xmg), og nå gikk problemene fra depresjon mer over til angst. Jeg merket mye angst i denne perioden, opplevde panikkangst ved tre tilfeller. Husker godt da det skjedde på bussen på vei til jobb.. kjentes ut som hele hodet vrengte seg, hadde null kontroll på tanker og følelser og hadde ingen mulighet til å tenke klart. Var mildt sagt helt jævli, og sekundet fra jeg måtte gå av en buss, tilogmed tom for andre passasjerer. Men mest var det snakk om vanlig angst, totalt meningsløst og uten noen som helst grunn til det. En forferdelig ubehagelig følelse for de som er kjent med det. Denne kuren skulle i utgangspunktet vare 10 uker, men endte på 20. Fortsatte like gjerne gjennom hele sommerferien istedetfor å slutte i forkant, selvom jeg kuttet npp halveis. Så da sier det seg selv hvor sundt det må ha vært for kroppen med hormoner + alkohol flere ganger.

Det var i utgangspunktet etter denne kuren jeg fant til fornuft og skjønte hvor langt dette hadde gått. Etterhvert begynte jeg også å kjenne mye til angsten for å faktisk dø. blodpropp, hjerteinfarkt, leversvikt, you name it. Så jeg sluttet Smiley Og det gikk faktisk veldig fint. Mye av motivasjonen for dette lå i å kunne føle seg sunn, frisk og ikke som en juksmaker. Kan huske de resultatene jeg oppnådde på kur etterhver sluttet å ha den minste betydning for meg, og hvor er da poenget?

Husk at en stor mann føler seg ikke stor.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #36 : 02. juni 2009, 17:40 »
Jeg synes det er bra du står frem og forteller det du har opplevd. Hadde du gjort det med din opprinnelig bruker hadde det stått enda mer respekt av det.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Protein1991

  • Gjest
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #37 : 02. juni 2009, 18:02 »
Hadde du gjort det med din opprinnelig bruker hadde det stått enda mer respekt av det.
Tror ikke å fortelle oprinnelig bruker er verdens letteste ting å gjøre. Men for min del hadde jeg ikke brukt dette i mot han siden han tydligvis er så ærlig og fornuftig Smiley

Flott innlegg btw "eks-bruker" Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #38 : 02. juni 2009, 18:04 »
Sterke historier! Takk for at dere deler dette - det virker utrolig mye mer avskrekkende enn dårlig skremselspropaganda. Får en til å tenke.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #39 : 02. juni 2009, 18:08 »
Når folk tar 100kg i benken og begynner å bole er det noe gærnt! Unge gutter har potensiale til å øke bra mye i styrke uten å måtte bole! Mange bolere hadde kommet like langt med riktig trening og kosthold.

Må le når jeg hører om bolere som har gått fra 100kg til 110kg i benken på en 6-ukerkur på testo og trenbolon. Skal man bole skal man være sterkere enn de som er rene, sånn er den saken!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #40 : 02. juni 2009, 18:11 »
Jeg synes det er bra du står frem og forteller det du har opplevd. Hadde du gjort det med din opprinnelig bruker hadde det stått enda mer respekt av det.

ver fornøyd me det du får.. Alt er bedre enn ingenting og du tar jo tydeligvis ikke poenget i posten vis alt du bryr deg om e "kem så bole"..

Utlogget T_O_R

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #41 : 02. juni 2009, 18:12 »
Synes dette burde vært sticky Wink

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #42 : 02. juni 2009, 18:14 »
Hvis du leser innlegget nøye ser du at han startet med milde doser, med milde steroider. Men dette utviklet seg til et stort misbruk - akkurat det han prøver å advare mot!
Man vil bare ha mer og mer steroider i blodet fordi livet går til helvette når man ikke er på kur. Og om en person blir så ekstrem misbruker som skrevet om her eller ikke, vet man aldri før det er for sent!
Har full forståelse og sympati for de som har lagt ut historiene sine her, men man må ikke komme med generalisering av alle personer. Tror du virkelig på deg selv når du sier at man bare vil ha mer og mer? Tror du alle er sånn? Nei. Enkelte klarer å kontrollere seg og kjenner sine egne grenser. Begge guttene her som har lagt ut historier var unggutter og 18 år. Disse har som regel lite hemninger og bare kjører på i stor tro om at de er udødelige.

Les litt rundt på nettet og du lærer at de fleste er forsiktige og tar hensyn til kroppen sin, og venter helst til de har nådd en passelig alder.

Min påstand er at INGEN av de som driver med steroider vet hva de holder på med. Noen vet kanskje bedre enn andre, men man utsetter seg alltid, uansett for en stor risiko.
Ingen som vet hva de driver med? Det er MYE kunnskap rundt steroider. Hvorfor skulle ingen kunne lære seg hva de driver med? Tåpelig påstånd når du ikke har noe å backe den opp med. Og nei, det er ikke alltid en stor risiko. Propagandaprat Wink

Må le når jeg hører om bolere som har gått fra 100kg til 110kg i benken på en 6-ukerkur på testo og trenbolon. Skal man bole skal man være sterkere enn de som er rene, sånn er den saken!
Hvorfor det? Det er ikke alle som begynner å bole med 150 kg i benk. Synes heller man bør le av sånne uttalelser. Her oppfordrer du jo indirekte til misbruk av anabole steroider når du sier at man bør være sterkere enn de som er rene. Skal man proppe seg med AS bare fordi noen mener at bolere skal være sterkere enn de rene? Latterlig.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #43 : 02. juni 2009, 18:23 »
Les litt rundt på nettet og du lærer at de fleste er forsiktige og tar hensyn til kroppen sin, og venter helst til de har nådd en passelig alder.
Ingen som vet hva de driver med? Det er MYE kunnskap rundt steroider. Hvorfor skulle ingen kunne lære seg hva de driver med? Tåpelig påstånd når du ikke har noe å backe den opp med. Og nei, det er ikke alltid en stor risiko. Propagandaprat Wink

Selvsagt er de fleste forsiktige, dette har jo ingenting med saken å gjøre. Mye kunnskap er det sikkert, men når man leser på nett til en legeutdannelse for å sitte på badet sitt og sprøyte seg med noe man kjøpte av en lokal boler på treningstudioet, og har 0 garanti for hva du sprøyter inn i deg, sier du at dette ikke er risiko? Jeg er hverken ikke noe spesielt imot steroider, men det er bare idioti å si det ikke er stor risiko. Dette er ikke propaganda....

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #44 : 02. juni 2009, 18:30 »

Hvorfor det? Det er ikke alle som begynner å bole med 150 kg i benk. Synes heller man bør le av sånne uttalelser. Her oppfordrer du jo indirekte til misbruk av anabole steroider når du sier at man bør være sterkere enn de som er rene. Skal man proppe seg med AS bare fordi noen mener at bolere skal være sterkere enn de rene? Latterlig.
jeg oppfordrer ingen til å begynne å bole! Uansett, mitt poeng er hvorfor starte med bol hvis man kan oppnå samme resultater med skikkelig kosthold og trening. Tar man 100 kg i benken etter kort tids trening så vil man også klare å øke med 20 kg i løpet av kort tid...

Har man nådd et platå så kan bolen fortsette fremgangen. Har man ikke nådd sitt naturlige potensiale så kan jeg ikke fatte at noen gidder å bole! Hvorfor trøkke hvis man kan klare det samme rent?!

Det er bra at de unge steroidegutta står frem og forteller om sine historier hvis det kan avskrekke andre fra å prøve...

Personlig har jeg et bilde av steroidebrukere som digre monstre på 130kg pluss! Ikke tenåringer med pannebånd og håndleddsvarmere som ligger og løfter serier med 80kg i benken. Så ja, bolere skal være sterkere enn vanlige folk!
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!