Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195228 ganger)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #45 : 02. juni 2009, 18:32 »


Ingen som vet hva de driver med? Det er MYE kunnskap rundt steroider. Hvorfor skulle ingen kunne lære seg hva de driver med? Tåpelig påstånd når du ikke har noe å backe den opp med.


Jeg reagerte ogsaa litt paa denne paastanden, mulig det er litt kunnskap ute og gaar blant personer som bruker Anabole steroider, men vet naa disse personene virkelig hva ettervirkningene kan vaere om en 20 aars tid?  Noe som er saa komplisert som og mikse og trikse med kroppen paa denne maaten har vel selv ikke en person som har skrevet doktorgrad avhandling om dette temaet full oversikt over?

Edit:  Naar jeg tenker meg om, jeg reagerte STERKT paa denne paastanden.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #46 : 02. juni 2009, 18:37 »


Og ingen kan vite hvordan deres kropp takler dette om 20 år heller, det er veldig individuelt. Så JEG mener faktisk at ingen som boler har veldig mye peiling - noen kan litt, andre kan ingenting.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #47 : 02. juni 2009, 18:48 »
Hvis ikke de som boler kan mye, hvem kan da? de fleste leger vet ikke en døyt om dette.
Jeg tror ikke at du er fullstendig klar over hvor utbredt og variert dette miljøet er, og ikke alle er brødhoder Smiley
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #48 : 02. juni 2009, 18:52 »
Hvis ikke de som boler kan mye, hvem kan da? de fleste leger vet ikke en døyt om dette.
Jeg tror ikke at du er fullstendig klar over hvor utbredt og variert dette miljøet er, og ikke alle er brødhoder Smiley

Litt forskjell paa de fleste leger og en lege som har skrevet doktorgradavhandling om steroider er det ikke? 

Sier ikke at folk som bruker steroider er broedhoder, men har naa disse personene utfoert detaljerte forsknings prosjekter over ettervirkningene av anabole steroider?  Interressen ligger vel heller paa de umiddelbare virkningene(styrke, stoerrelse) Det er ogsaa stor forskjell paa og kunne mye, og aa kunne alt.

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #49 : 02. juni 2009, 18:58 »
Inlegget mitt var egentlig ikke retta til deg Smiley men samme det, jeg mente almennleger selvfølgelig Smiley

Vil bare poengetere for deg at jeg betviler på det sterkeste at det er få som vet ALT om noe som helst Smiley

Jeg er ikke pro-steroid bare så det er sagt.
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #50 : 02. juni 2009, 19:00 »
Hvis ikke de som boler kan mye, hvem kan da? de fleste leger vet ikke en døyt om dette.
Jeg tror ikke at du er fullstendig klar over hvor utbredt og variert dette miljøet er, og ikke alle er brødhoder Smiley

Mange som kan mye om selve steroidene, ja. Men det driter jeg i, det er ikke det som teller. Du veit aldri hvordan DIN kropp vil reagere på steroidene.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #51 : 02. juni 2009, 19:12 »
Selvsagt er de fleste forsiktige, dette har jo ingenting med saken å gjøre. Mye kunnskap er det sikkert, men når man leser på nett til en legeutdannelse for å sitte på badet sitt og sprøyte seg med noe man kjøpte av en lokal boler på treningstudioet, og har 0 garanti for hva du sprøyter inn i deg, sier du at dette ikke er risiko? Jeg er hverken ikke noe spesielt imot steroider, men det er bare idioti å si det ikke er stor risiko. Dette er ikke propaganda....
Det er ikke så kjempemye som skal til for å bli flink til å sette en god sprøye, eller poppe piller for den saks skyld. Har man pålitelige kilder, ser jeg ikke problemet. Hadde man kunne kjøpt steroidene på butikken hadde ikke dette problemet eksistert, og kunnskapet ville vært enda større.

jeg oppfordrer ingen til å begynne å bole! Uansett, mitt poeng er hvorfor starte med bol hvis man kan oppnå samme resultater med skikkelig kosthold og trening. Tar man 100 kg i benken etter kort tids trening så vil man også klare å øke med 20 kg i løpet av kort tid...

Har man nådd et platå så kan bolen fortsette fremgangen. Har man ikke nådd sitt naturlige potensiale så kan jeg ikke fatte at noen gidder å bole! Hvorfor trøkke hvis man kan klare det samme rent?!
Ikke alle er like tålmodige. Alle har sine grunner. Dette er ikke noe å spørre om engang.

Personlig har jeg et bilde av steroidebrukere som digre monstre på 130kg pluss! Ikke tenåringer med pannebånd og håndleddsvarmere som ligger og løfter serier med 80kg i benken. Så ja, bolere skal være sterkere enn vanlige folk!
Ikke kom med denne påstanden igjen. Tenk om en unggutt på 18 som løfter 100 kg i benken som nettopp har tatt sin første kur kom å leste dette. Han ville tro at han trengte å bli enda større og sprøyte i seg enda mer.

Og ingen kan vite hvordan deres kropp takler dette om 20 år heller, det er veldig individuelt. Så JEG mener faktisk at ingen som boler har veldig mye peiling - noen kan litt, andre kan ingenting.
Kun skadelig steroidebruk vil før til sånt i fremtiden, ikke fornuftig steroidebruk. Du kan mene hva du vil, men det sier oss andre lite når du ikke har info til å bygge opp under påstandene.

Utlogget kakemann

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #52 : 02. juni 2009, 19:15 »
Honnør til historiene Smiley
18 år - 81kg - Logg

BP ~ 1x1 92,5kg
KB ~ 1x1 155kg
ML ~ 1x1 165kg
MP ~ 5x5 57,5kg

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #53 : 02. juni 2009, 19:18 »
Du kan mene hva du vil, men det sier oss andre lite når du ikke har info til å bygge opp under påstandene.

Ja, og det har du masse av..

Ontopic: Honnør til begge to. Gode historier!
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #54 : 02. juni 2009, 19:20 »
ver fornøyd me det du får.. Alt er bedre enn ingenting og du tar jo tydeligvis ikke poenget i posten vis alt du bryr deg om e "kem så bole"..

Jeg har aldri brydd meg om hvem han er , men det jeg sier er at det ville vært bedre om han hadde stått frem med sin ekte bruker, men jeg er fornøyd med det jeg får.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #55 : 02. juni 2009, 19:27 »
Ja, og det har du masse av..
Jeg mener ikke at du trenger kilder eller info/fakta, men argumenter for påstandene dine. Du bare slenger ut hva du "mener".

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #56 : 02. juni 2009, 19:32 »
Når folk tar 100kg i benken og begynner å bole er det noe gærnt! Unge gutter har potensiale til å øke bra mye i styrke uten å måtte bole! Mange bolere hadde kommet like langt med riktig trening og kosthold.

Må le når jeg hører om bolere som har gått fra 100kg til 110kg i benken på en 6-ukerkur på testo og trenbolon. Skal man bole skal man være sterkere enn de som er rene, sånn er den saken!

helt enig.

det er jo tydeligvis unge mennesker uten noe særlig treningserfaring eller peiling på egentlig noe som har med steroider å gjøre.


Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #57 : 02. juni 2009, 19:36 »

Og ingen kan vite hvordan deres kropp takler dette om 20 år heller, det er veldig individuelt. Så JEG mener faktisk at ingen som boler har veldig mye peiling - noen kan litt, andre kan ingenting.

steroider blir jo brukt som medisin i mange sammenhenger, så å tro at ingen vet noe om dette er veldig naivt.

de proffesjonelle jukserene i store sporter har jo svære team bak seg som når det kommer til doping.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #58 : 02. juni 2009, 19:36 »
Kun skadelig steroidebruk vil før til sånt i fremtiden, ikke fornuftig steroidebruk. Du kan mene hva du vil, men det sier oss andre lite når du ikke har info til å bygge opp under påstandene.
Finnes ikke noe som heter fornuftig steroidebruk.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #59 : 02. juni 2009, 19:38 »
Ja, og det har du masse av..


det er vell strengt tatt de som kommer med den orginale påstanden som skal backe den opp, ikke de som svarer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!