Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195238 ganger)

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #90 : 02. juni 2009, 23:34 »
Sikkert mange som blir sinte nå,men jeg er sikker på at det er mange flere som sitrer etter å fortelle gladhistorier om bol også,at steroider har gitt dem et godt liv,i stedet for tragiske historier,men det er ikke lov her inne,og bra er nå det,skal ikke reklamere for et så unødvendig produkt,men jeg bare nevner det likevel.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #91 : 03. juni 2009, 00:28 »
Noobings, tror ikke du svarte på dette: Hvordan var styrkeoppgangen din da sammenliknet med når du startet til da du var på ditt beste?

Utlogget Noobings;)

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #92 : 03. juni 2009, 00:50 »
Jeg gikk over fra å trene mer "styrkeaktig" til å trene for bygging, men styrken bedret seg endel uten at jeg hadde noe fokus på det

Løfta 220+ i marken reint, 100kg millitærpress, 170 på det beste i bøy og 125 i benk. Sånn ca.

Trente aldri markløft etter jeg starta bole, trente litt benk og litt bøy i perioder. Løfta 165kg i benk, 110 reps i mp, 260 i mark, og 2-3 reps på 220kg i bøy.

Brydde meg ikke om det for var størrelse og fysikken jeg var ute etter, men det økte jo i styrke også.

Flyes på 30 kg, 60kg skråbenk 55kg skulderpress for å nevne noe. Har alltid vært ganske sterk

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #93 : 03. juni 2009, 01:12 »
Det er klovner som deg som gjør til at steroider har et så negativt omdømme.

Utlogget viktor.v

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 271
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 271

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #94 : 03. juni 2009, 01:15 »
var jævlig sterk da ja Cheesy
ikke gidd å svar på de negative meldingene du får fra idioter. fokuser på det konstruktive;)
Åsen er styrken-muskla nå om dagen?

Utlogget placebo77

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #95 : 03. juni 2009, 01:41 »
Man må være sterk og ha kontroll.

Men stavekontroll er ikke så viktig, tøffe gutter trenger ikke det?

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #96 : 03. juni 2009, 01:46 »
Hva faen har det med saken????Mye rart her inne ass..Hjelpe meg...Du skjønner hva som står??Eller hva??

Er en del sånne på forumet ja Sad
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #97 : 03. juni 2009, 01:51 »
Man må tåle mere en som så i livet en litt,forandringer i hormoner..Tusenvis av andre historier der folk er friske,har økt selvtillit,lever et perfekt liv pga aas og,folk med aids lever jo kun pga roids nesten..At 16-20åringer er frustrert i hode,er ikke noe nytt...Har selv to brødre som er i pupbærteten,Som er crazy..Man er slik i den alderen..Man må være sterk og ha kontroll..Jeg har vært på viddene mange ganger,men når man må,henter man seg inn igjen..Livet er for kort till og sutre..Vi er krigere og skal tåle en støyt :)Og vi må finne seg selv før man begynner og skylde på alt annet..Hadde ikke blitt noe bedre live ditt ,om du røyka som f og festa hver helg heller..Tro meg..Hadde grinet deg i seng da og..Alkohol fucker vertfall med hodet...Kjenner det i magen og i ukes vis etter på jeg har drukket..Tror denne tiden hadde noe med at du ikke vet helt hvem du var og hva du villet,og om den hadde blitt noe bedre uten bol,tviler jeg på..Men og bole så ung,er ikke vits spør du meg!!!


At man møter på noen motbakker i livet betyr da verken at man er svak eller ikke takler livet, DET ER EN DEL AV LIVET. Og forsvare bruk av steroider ved å dra en paralleller til pasienter med AIDS viser liten innsikt, og hvis du lever ett "perfekt liv pga steroider" så har du ett problem som kanskje burde vært løst med noe annet enn dop....snakk om å finne seg sjæl
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #98 : 03. juni 2009, 01:58 »
At man møter på noen motbakker i livet betyr da verken at man er svak eller ikke takler livet, DET ER EN DEL AV LIVET. Og forsvare bruk av steroider ved å dra en paralleller til pasienter med AIDS viser liten innsikt, og hvis du lever ett "perfekt liv pga steroider" så har du ett problem som kanskje burde vært løst med noe annet enn dop....snakk om å finne seg sjæl

Jeg vil påstå at DU viser liten innsikt med det innlegget ditt:)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #99 : 03. juni 2009, 02:00 »
Jeg vil påstå at DU viser liten innsikt med det innlegget ditt:)

ja det har du din fulle rett til å påstå:-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #100 : 03. juni 2009, 02:18 »
Mange gjør det sa jeg..LEVER DET LIVET DEM SELV VIL,OG ØNSKER..Hva mere en det kan man forlange???Jeg har ikke brukt roids på en go stund,og har  bra gains på og være rein nå..Når alvorlig syke mennesker tåler brken fint,så må vel faen meg friske og gjøre det??Det er i motbakke det går oppover...Spmet her var om dette for hans vedkommende kunne ha skjedd like gjerne med full fest og faen..I den perioden av livet,er man ofte frustrert og  vanskelig...

Det er folks fulle rett til å leve det livet man selv ønsker, akkurat som jeg har min fulle rett til å ville avromantisere de positive effektene av steroider. Når det gjelder medisinsk bruk av steroider hos alvorlig syke pasienter så kan ikke det sammenlignes, i den behandlingen så må man godta skadelige bivirkninger fordi de positive effektene man er ute etter, f.eks motvirke muskelsvinn, veier tyngst totalt sett. Å være en sterk person har ingen ting å gjøre med hvor flink man er til å kontrollere bruk av steroider, en sterk person er en som klarer seg uten.

Men for all del, ulike meninger.....det er vel også formålet med forumet.

Hvis du reagerer på hvordan folk tolker innleggene dine, så er nok det relatert til hva du skriver..
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #101 : 03. juni 2009, 02:19 »
Mange gjør det sa jeg..LEVER DET LIVET DEM SELV VIL,OG ØNSKER..Hva mere en det kan man forlange???Jeg har ikke brukt roids på en go stund,og har  bra gains på og være rein nå..Når alvorlig syke mennesker tåler brken fint,så må vel faen meg friske og gjøre det??Det er i motbakke det går oppover...Spmet her var om dette for hans vedkommende kunne ha skjedd like gjerne med full fest og faen..I den perioden av livet,er man ofte frustrert og  vanskelig...

Honnør for ideen om frihet:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #102 : 03. juni 2009, 02:20 »
Det er folks fulle rett til å leve det livet man selv ønsker, akkurat som jeg har min fulle rett til å ville avromantisere de positive effektene av steroider. Når det gjelder medisinsk bruk av steroider hos alvorlig syke pasienter så kan ikke det sammenlignes, i den behandlingen så må man godta skadelige bivirkninger fordi de positive effektene man er ute etter, f.eks motvirke muskelsvinn, veier tyngst totalt sett. Å være en sterk person har ingen ting å gjøre med hvor flink man er til å kontrollere bruk av steroider, en sterk person er en som klarer seg uten.

Men for all del, ulike meninger.....det er vel også formålet med forumet.

Honnør for den..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #103 : 03. juni 2009, 02:21 »
Honnør for ideen om frihet:)

Dere minner meg om nykonfirmerte 15-åringer.  Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #104 : 03. juni 2009, 02:38 »
Ja,enig i det..Er man sterk holder man seg unna røyk,alkohol,narko,bol...Helt enig...Men det kommer ann på hvordan man vil bruke live sitt..Nordmenn er dumme,selv om dem får det svart på hvitt at og drikke 2flasker sprit på en helg,som mange ungdomer gjør..Fører till et lang mere helvete,og dumme ting som blir gjort en hos aas brukere..Alikevel kjøper vi sprit till ungene våre...Som dreper mye flere en aas gjør...

Jepp, helt enig....også kommer også poenget mitt. Når vi vet hvor dumme og lett påvirkelige nordmenn er, hvorfor er det da nødvendig å "reklamere" for enda mulighet, for en stakkars forvirret jævel på 16 år til å rævkjøre ett par år av livet sitt, etter å ha lest på treningsforum.no at AAS er ikke er farlig. Ikke at noen medlemmer her på forumet har noen oppdragelsesplikt for yngre lesere, men litt moral kan vel være greit selv om man selv har gode erfaringer steroider.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!