Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195717 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #135 : 03. juni 2009, 14:31 »
Det er ingen som har sagt man ikke skal tøye grenser og utforske, men du med mange andre prøver å skape ett bilde av at man faktisk MÅ ha noen laster som innebærer disse utrolige og ufarlige stoffene hasj, alkohol og steroider. Hvis du må bruke AS for å ha ett godt selvbilde, så har du ett problem, og hvis du ser bort ifra de mnd i året du er på så vil ikke AS bidra med noe positivt i forhold til det. Det betyr ingen ting hva du kaller eller definerer disse medikamentene du har så stor forkjærlighet for, når du bruker forumet til å ufarliggjøre noe som skaper mye problemer for utsatte mennesker så viser det hvor liten innsikt du har hva gjelder virkning. At du enda ikke har fått kjenne langtidsvirkningene av AS betyr ikke at det er ufarlig, at du har kontroll på ditt bruk av rusmidler betyr ikke at andre har det. Og selv om du har frihet til å gjøre hva du vil, og  mener du ikke har noe ansvar for andre, så bør du ha såpass med moral at du lar 16-17 åringer her inne på forumet bli ferdig med puberteten før du forer dem dine solskinnshistorier om AS.

Når det gjelder lykkepiller så har jeg jobbet på psykiatrisk avdeling i snart 8 år, og er straksens ferdig med medisinstudiet...så jeg vet nok til å kunne mene noe.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #136 : 03. juni 2009, 14:39 »
Ja, det er jo akkurat det jeg sier, men det virker som du ikke får tak i det. MÅ du bruke noe så er det MISbruk, ikke vanlig bruk. Vanlig bruk av steroider er når folk ikke MÅ bruke for å føle seg bra, men gjør det likevel.

Vi kan jo si det samme om trening generelt. MÅ du trene for å ha det bra med deg selv, så er det noe galt. Hvorfor må du ha en veltrent kropp, når du kan nøye deg med å være halvlubben dersom du er lykkelig?

Du har jobbet der ja, men har du følt deg slik pasientene gjør? Det er ikke verdens letteste sak å dra seg opp fra en depresjon dersom du nesten er suicidal. Lykkepiller er en livsredder og en kickstart for mange. Mange hadde ikke vært i live idag uten de.

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #137 : 03. juni 2009, 14:52 »
Vi kan jo si det samme om trening generelt. MÅ du trene for å ha det bra med deg selv, så er det noe galt.

Hva i svarte helvete feiler det deg da?

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #138 : 03. juni 2009, 15:15 »
Ja, det er jo akkurat det jeg sier, men det virker som du ikke får tak i det. MÅ du bruke noe så er det MISbruk, ikke vanlig bruk. Vanlig bruk av steroider er når folk ikke MÅ bruke for å føle seg bra, men gjør det likevel.

Vi kan jo si det samme om trening generelt. MÅ du trene for å ha det bra med deg selv, så er det noe galt. Hvorfor må du ha en veltrent kropp, når du kan nøye deg med å være halvlubben dersom du er lykkelig?

Du har jobbet der ja, men har du følt deg slik pasientene gjør? Det er ikke verdens letteste sak å dra seg opp fra en depresjon dersom du nesten er suicidal. Lykkepiller er en livsredder og en kickstart for mange. Mange hadde ikke vært i live idag uten de.

jaudå, å likestille trening med bruk av steroider i jakten på å føle seg vel er en gjennomtenkt kommentar.

Man trenger ikke å ha vært suicidal selv for å se at disse menneskene har det vanskelig, ved å lytte og sette seg inn deres verden så kommer man langt på vei hva gjelder en forståelse.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #139 : 03. juni 2009, 19:59 »
Hva i svarte helvete feiler det deg da?
Påpeker ting jeg. So wrong, so wrong.

jaudå, å likestille trening med bruk av steroider i jakten på å føle seg vel er en gjennomtenkt kommentar.

Man trenger ikke å ha vært suicidal selv for å se at disse menneskene har det vanskelig, ved å lytte og sette seg inn deres verden så kommer man langt på vei hva gjelder en forståelse.
Ser du ikke det? Trening er en aktivitet man kan bli avhengig av. Selvsagt er det vanskelig å misbruke det helt til det går over i det skadelige og ødeleggende for resten av livet, men MÅ man ha det for å klare seg, så er vel dette misbruk? Ser ikke helt hvorfor ikke.

Lytting og relatering er ingen medisin som fungerer raskt nok for mange. Er man nede i et dypt hull vil jeg rett og slett si at det nesten er umulig å komme seg opp igjen kun ved hjelp av denne metoden. Far far down I mean.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #140 : 03. juni 2009, 20:13 »
Digresjon:

Jeg har tatt blodprøver annanhver uke fra april i fjor til Desember i fjor. (utredning for donasjon)
Jeg trente fra 3 til 9!! økter pr uke i denne perioden.
Trente ikke januar og februar, tok prøver igjen 12 februar (ved innleggelse) og JEG HADDE DE BESTE BLODPRØVENE NOEN SINNE etter å ha hatt treningsfri.

trening fucker mange av verdiene og belaster kroppen ganske mye hvis man ikke er veldig flink til å variere treningen og spise sunt. Jeg TROR at steroider på toppen av allerede belastende trening helt klart kjører kroppen hardt og brutalt. Sunt? neppe....

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #141 : 03. juni 2009, 20:17 »


Lytting og relatering er ingen medisin som fungerer raskt nok for mange. Er man nede i et dypt hull vil jeg rett og slett si at det nesten er umulig å komme seg opp igjen kun ved hjelp av denne metoden. Far far down I mean.

Vel, hvis du har opplevd noe annet så skal ikke jeg si noe på det. I helsenorge i dag så innebærer hjelpen man får stort sett innleggelse, medisiner og samtale. Innleggelse for å skjermes litt fra det ute som trigger disse tankene, medisiner for å dempe lidelsestrykket og samtale for å kunne ta tak i problemet. Men dette blir vel å dra topic litt langt så vi kan vel enige at vi er uenige der;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #142 : 03. juni 2009, 20:34 »
Det du sier om grunnen til at folk innlegges bekymrer meg litt. Trodde det var for observasjon, for å kunne stille en mer korrekt diagnose og lage en bedre behandling. I tillegg til at omverdenen skjermes for en farlig pasient, eller for at pasienten skader seg selv.

Helst skal man jo face det som skader en, og her kommer medisiner til god hjelp. Holder de dårlige tankene vekke, samtidig som man går står imot galskapen og innser at livet faktisk er verdt å leve. Men samtaler er også til stor hjelp ja, for å få tak på problemet. Vi er ikke uenige så lenge du innrømmer at medisiner kan være et godt hjelpemiddel.

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #143 : 03. juni 2009, 21:20 »
sterk historie, leste side 1-3 jeg og vet ikke hva resten av posten her handler om, men honnør gitt. Smiley
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #144 : 03. juni 2009, 21:26 »
Digresjon:

Jeg har tatt blodprøver annanhver uke fra april i fjor til Desember i fjor. (utredning for donasjon)
Jeg trente fra 3 til 9!! økter pr uke i denne perioden.
Trente ikke januar og februar, tok prøver igjen 12 februar (ved innleggelse) og JEG HADDE DE BESTE BLODPRØVENE NOEN SINNE etter å ha hatt treningsfri.

trening fucker mange av verdiene og belaster kroppen ganske mye hvis man ikke er veldig flink til å variere treningen og spise sunt. Jeg TROR at steroider på toppen av allerede belastende trening helt klart kjører kroppen hardt og brutalt. Sunt? neppe....

Hva slags verdier snakker vi om nå, fikk du vite det?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #145 : 03. juni 2009, 21:38 »
"man jukser vell også når man kjører bil istedenfor å gå?", "kaffe er jo doping og prestasjonsfremmende det også?" osv. Bolere er juksere, og juksere er svake mennesker imo.

haha, det villeste er at du ikke ser urimeligheten i din "argumentasjon".

å kalle noen for en jukser fordi de brukere heisen istedenfor trapper, er AKKURAT DET SAMME som å kalle en hobby-gym-råtte for en jukser.

du er svak i logikk imo.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #146 : 03. juni 2009, 21:52 »
Hva slags verdier snakker vi om nå, fikk du vite det?
På det verste, med ZMA, krealkalyn og proteinpulver to ganger om dagen, så hadde jeg
- kreatinin på 105 (maksverdi) VS 86 i kreatinin 12. Februar uten tilskudd og uten trening.
- Lettere forhøyet kolesterol
- ALAT på 80 (5 over maksverdi) VS 46 den 12. februar
- blodtrykk på det høyeste 146 / 90 VS 12 februar 126 / 76

og flere andre småvariasjoner som tilsammen gav et litt smånegativt bilde, dog mer enn godkjent for donasjon.
Men da jeg tok testene etter to måneder treningsopphold, så fikk jeg klem av overlegen....

Han het forresten Kim og brukte mascara...

Utlogget nasblis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #147 : 03. juni 2009, 22:06 »
Fant det Tongue
If it takes my whole life I won't break, I won't bend. It will all be worth it, Worth it in the end

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #148 : 03. juni 2009, 22:12 »
Denne tråden kommer til å toppe Allmektig gud tråden.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #149 : 03. juni 2009, 22:15 »
Skjønner ikke engang at folk orker, skjønner heller ikke hvorfor jeg orker å skrive dette. Skjønner ingenting ang denne posten, så meningsløst at fisj. Sitte å diskutere hva folk måtte syns og mene. JEJE!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!