Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195287 ganger)

Protein1991

  • Gjest
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #150 : 03. juni 2009, 22:34 »
En ellers flott og seriøs tråd ble ødelagt, wuhu .. :Smiley
Meldte meg ut etter 3 side

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #151 : 03. juni 2009, 23:04 »
På det verste, med ZMA, krealkalyn og proteinpulver to ganger om dagen, så hadde jeg
- kreatinin på 105 (maksverdi) VS 86 i kreatinin 12. Februar uten tilskudd og uten trening.
- Lettere forhøyet kolesterol
- ALAT på 80 (5 over maksverdi) VS 46 den 12. februar
- blodtrykk på det høyeste 146 / 90 VS 12 februar 126 / 76

og flere andre småvariasjoner som tilsammen gav et litt smånegativt bilde, dog mer enn godkjent for donasjon.
Men da jeg tok testene etter to måneder treningsopphold, så fikk jeg klem av overlegen....

Han het forresten Kim og brukte mascara...

Leger og balettdansere er gjerne homofile - de er det!!
Helt greit det asså!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #152 : 03. juni 2009, 23:13 »
Ser du ikke det? Trening er en aktivitet man kan bli avhengig av. Selvsagt er det vanskelig å misbruke det helt til det går over i det skadelige og ødeleggende for resten av livet, men MÅ man ha det for å klare seg, så er vel dette misbruk? Ser ikke helt hvorfor ikke.

Det er da nok av folk - særlig en del med spiseforstyrrelser - som har et syklig forhold til trening, så det er jo ikke noe ukjent fenomen det der nei.

Vi hadde ei på treninga for noen år siden som løp på tredemølla time etter time dag etter dag - hu var "alltid" på den mølla.... Alle andre så..."Å sååå flink du er som trener så mye!" Jeg sa: "Nå må du faan i meg ta deg sammen, og få deg profesjonell hjelp!"

Nå skal det sies at min terskel for å klassifisere folk som å ha sykligee treningsvaner er nokså lav.... folk som jogger på asfalt f.eks....min standardkommentar når jeg kjører forbi slike skruller er: "Sjuke mennesker!!"


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #153 : 03. juni 2009, 23:18 »
Jeg begynner å få en ekstremt god forståelse for at TF ikke vil ha så mye diskusjoner angående anabole steroider på forumet sitt. Denne tråden har tatt helt av, og det er ekstremt mye usaklige og useriøse innlegg. Å diskutere dette er ikke til fordel for noen kan det virke som. Da de fleste har rimelig klare meninger om temaet, og ikke har selvinnsikt nok til å se at deres egne argumenter enten ikke er gode nok, eller bare er helt rævva. Denne tråden burde vært stengt etter åpningsinnlegget, diskusjonenene som har oppstått er ikke bra for forumet. Ikke fordi en diskusjon rundt steroider nødvendigvis er dårlig, men fordi mange av de som velger å komme med sin mening her, ikke har nødvendige fakta og argumenter å backe den opp med.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #154 : 03. juni 2009, 23:52 »
Det du sier om grunnen til at folk innlegges bekymrer meg litt. Trodde det var for observasjon, for å kunne stille en mer korrekt diagnose og lage en bedre behandling. I tillegg til at omverdenen skjermes for en farlig pasient, eller for at pasienten skader seg selv.

Helst skal man jo face det som skader en, og her kommer medisiner til god hjelp. Holder de dårlige tankene vekke, samtidig som man går står imot galskapen og innser at livet faktisk er verdt å leve. Men samtaler er også til stor hjelp ja, for å få tak på problemet. Vi er ikke uenige så lenge du innrømmer at medisiner kan være et godt hjelpemiddel.

Innleggelse foregår på mange måter, noe vil inn frivillig, noe legges inn til observasjon hvis man er i tvil om pasienten vet sitt eget beste eller til skade for seg selv eller andre. Etter å vurdert i hvilken grad pasienten trenger hjelp så planlegger man videre opphold, behandling og medisiner.

Hvis jeg generellt hadde sett vært imot medisiner som hjelpemiddel, så tror jeg at jeg burde valgt ett annet yrke enn lege;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #155 : 03. juni 2009, 23:56 »
Jeg beklager, jeg også er helt off topic her...det ene leder inn på det andre;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #156 : 04. juni 2009, 00:30 »
Jeg begynner å få en ekstremt god forståelse for at TF ikke vil ha så mye diskusjoner angående anabole steroider på forumet sitt. Denne tråden har tatt helt av, og det er ekstremt mye usaklige og useriøse innlegg. Å diskutere dette er ikke til fordel for noen kan det virke som. Da de fleste har rimelig klare meninger om temaet, og ikke har selvinnsikt nok til å se at deres egne argumenter enten ikke er gode nok, eller bare er helt rævva. Denne tråden burde vært stengt etter åpningsinnlegget, diskusjonenene som har oppstått er ikke bra for forumet. Ikke fordi en diskusjon rundt steroider nødvendigvis er dårlig, men fordi mange av de som velger å komme med sin mening her, ikke har nødvendige fakta og argumenter å backe den opp med.

tullekopp.

det er jo uansett fett å leke butikk.

sånn er det jo i nesten alle tråder. welcome to the innternett!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #157 : 04. juni 2009, 00:34 »
tullekopp.

det er jo uansett fett å leke butikk.

sånn er det jo i nesten alle tråder. welcome to the innternett!

Passer godt for en stor del av innleggene i denne tråden. Jeg er en fan av gode saklige diskusjoner, men dette ble litt for mye for min smak.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #158 : 04. juni 2009, 00:38 »
så bare kom deg ut av tråden?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #159 : 04. juni 2009, 00:40 »
så bare kom deg ut av tråden?
Leave Dirdalen alone. Følger ikke lenger med i tråden, ville bare utdype min forståelse for TFs antidopingsholdninger, sånn, jeg er ferdig. Happy now? Btw, så bildene fra skituren i 8. CANCEL DEFFING MISSION NOW! THIS WILL BE EPIC FAIL!
PS: Cat Tank will not be amused by thin ErikV
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Figuz

  • Gjest
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #160 : 04. juni 2009, 09:48 »
Leave Dirdalen alone. Følger ikke lenger med i tråden, ville bare utdype min forståelse for TFs antidopingsholdninger, sånn, jeg er ferdig. Happy now? Btw, så bildene fra skituren i 8. CANCEL DEFFING MISSION NOW! THIS WILL BE EPIC FAIL!
PS: Cat Tank will not be amused by thin ErikV
:Smiley

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #163 : 05. juni 2009, 00:56 »
Har ikke gidda å lest hele tråden, men er det bare jeg som synes denne historia var litt for "en hel eske paracet kontra én paracet"...? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #164 : 05. juni 2009, 16:01 »
merkelig hvordan man kan poste en tråd her på TF som inneholder ordet steroider og få uendelige innvendinger, men om man spør om noe trenings relatert eller om tilskudd/diett er man heldig om man får to-tre svar...
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!