Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195256 ganger)

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #180 : 06. juni 2009, 00:05 »


 men vi kan vel si såpass at det som mener AAS ikke er juks, neppe er de som IKKE tar det, så dette er jo en fin tråd for å få sortere ut hvem som tar AAS og hvem som ikke gjør det her på forumet.


At du konkluderer med at alle som mener at bruk av dop i en hvilken som helst sammenheng selv er brukere av dop sier vel mere om deg enn noe annet. Dagens dummeste innlegg. Gratulerer!! vel fortjent......
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #181 : 06. juni 2009, 00:06 »
Honnør! Er også av den klare oppfatning av at de som på død og liv skal forsvare bruken av AAS i denne tråden, er de som har brukt/bruker steroider selv.


Er også av den klare oppfatning av at de som på død og liv skal poste idiotiske innlegg om og om igjen faktisk er retarded

case closed.

Utlogget morg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #182 : 06. juni 2009, 00:08 »
vet ikke om jeg skal le eller grine. å komme med slike utsagn er bare trist.
er du eldre enn 15 så griner jeg.


hva skal man isåfall med en slik sortering?
er AAS brukere anderledes mennesker som trenger sin egen bås?

i innvandringsdebattene, så kan vi finne ut hvem som er negere og hvem som er kvite. kanskje vi kan lage en liste og sende den til FBI!!!!11

Har vi en "årets dummeste innlegg"-konkuranse her?

isåfall vil jeg nominere deg og dirdalen. =)

Ja, kanskje du synes innlegget var dumt. Fint for deg.
Kanskje det var andre som ikke synes det Smiley

Sa jeg at AAS-brukere er annerledes? For meg er det opp til enhver hva man gjør med livet sitt. Synes ikke noen er bedre eller verre enn andre for det. Poenget mitt var bare at det neppe er noen som IKKE bruker-AAS som kommer med slike innlegg om at de som mener det er juks er barnslige og triste.

Merker jo selvfølgelig på det offensive innlegget dit, hvor på en slik liste du hadde vært Smiley
Du trenger ikke få roid-rage på meg, jeg har like mye rett på mine meninger som du har på dine.

PS: Var ikke meningen å få deg til å begynne å grine.
We can all fly as high as the dreams we dare to live

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #183 : 06. juni 2009, 00:10 »

Kanskje det var andre som ikke synes det Smiley

tviler faktisk noe sinnsykt. Smiley

hahaha. hadde tenkt å svare, men begynte å skam-le.
serriøst du kødder sant?

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #184 : 06. juni 2009, 00:11 »
Syns OP var et flott innlegg! Om ikke annet kan slike utsagn stoppe ungfoler fra å tylle i seg svære mengder med greier de ikke skjønner bruken og konsekvensene av.

Utlogget morg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #185 : 06. juni 2009, 00:13 »
tviler faktisk noe sinnsykt. Smiley

hahaha. hadde tenkt å svare, men begynte å skam-le.
serriøst du kødder sant?
Var jo faktisk en som synes det allerede.

Hyggelig at jeg fikk deg til å le i hvert fall Smiley
We can all fly as high as the dreams we dare to live

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #186 : 06. juni 2009, 00:14 »
synd å si det min gode mann, men du er en forbanna idiot. dra hode ut av rævva før du bestemmer deg for å poste noe her igjen.

case closed.

Jeg synes det er unødvendig å komme med skjellsord i en tråd hvor emnet AAS er tatt opp for diskusjon og hvor man prøver å få en så fargerik debatt som mulig. Jeg synes ikke du er en idiot, men jeg kunne dessverre ikke se at du kom med noe fornuftig i ditt siste innlegg.  Smiley
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #187 : 06. juni 2009, 00:14 »

Sa jeg at AAS-brukere er annerledes?


Sitat
hvor på en slik liste du hadde vært Smiley


tror ikke jeg trenger si mer.



Poenget mitt var bare at det neppe er noen som IKKE bruker-AAS som kommer med slike innlegg om at de som mener det er juks er barnslige og triste.


Du trenger ikke få roid-rage på meg, jeg har like mye rett på mine meninger som du har på dine.



ja, for når du blir eid i en diskusjon må jo motparten være bolere hele gjengen  :Smiley


Utlogget morg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #188 : 06. juni 2009, 00:17 »
Er det mulig??

Du er ikke klar over hvor mange mennesker som er i stand til å krangle og kverulere et standpunkt uten å VÆRE det samme som de forsvarer?!

Det er jeg klar over, var derfor jeg la inn "neppe" istedenfor for å være 100% bastant i innlegget mitt. Men for å si det på en litt annen måte; det er _neppe_ de som bruker AAS som sier det er juks. Enig?
We can all fly as high as the dreams we dare to live

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #189 : 06. juni 2009, 00:18 »
Jeg synes det er unødvendig å komme med skjellsord i en tråd hvor emnet AAS er tatt opp for diskusjon og hvor man prøver å få en så fargerik debatt som mulig. Jeg synes ikke du er en idiot, men jeg kunne dessverre ikke se at du kom med noe fornuftig i ditt siste innlegg.  Smiley

åja, så nå vil du holde det saklig?

en fargerik debatt betyr ikke å fordumme den.

hold deg for god til å slenge ut falske anklager mot motparten bare fordi du sliter diskusjonsmessig er du grei.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #190 : 06. juni 2009, 00:19 »
Men for å si det på en litt annen måte; det er _neppe_ de som bruker AAS som sier det er juks. E

well hello there captain obvious!

og da blir poenget?

edit. jeg tror faktisk alle som bruker bol i idrett er fult klar over at det er juks.
det er bare i idrett (eller et sted med REGLER) man kan jukse. det du sier er altså direkte feil. de driter bare i reglene og jukser med fullt overlegg.

andre AAS brukere som ikke konkurerer vil selvfølgelig ikke si det er juks. det ville være å lyge.

Jeg begynner å lure på om dere vet hva ordet juks betyr?

er det juks å ta heisen istedenfor trappene?

Utlogget morg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #191 : 06. juni 2009, 00:20 »
well hello there captain obvious!

og da blir poenget?
At det motsatte også gjelder.
We can all fly as high as the dreams we dare to live

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #192 : 06. juni 2009, 00:23 »
åja, så nå vil du holde det saklig?

en fargerik debatt betyr ikke å fordumme den.

hold deg for god til å slenge ut falske anklager mot motparten bare fordi du sliter diskusjonsmessig er du grei.

hehe... tenkte å prøve meg med en høflig tone for å gjøre deg myk, men du er visst så stein på både det ene og det andre så det er visst ikke håp.

"case closed". rofl lol
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #193 : 06. juni 2009, 00:23 »
Honnør! Er også av den klare oppfatning av at de som på død og liv skal forsvare bruken av AAS i denne tråden, er de som har brukt/bruker steroider selv.
Derfor velger jeg å avstå fra videre debatt da dette bare vil føre til en meningsløs diskusjon hvor det kun vil være ord mot ord.

Problemet er jo at du/dere ser alt for snevert på saken. Du kan ikke komme med så lite gjennomtenkte innlegg som at alle som "forsvarer" ( i dine øyne ) bruken av dop selv er brukere. Jeg kan med stor sikkerhet fortelle deg at det er ikke sikkert alle som bruker steroider har lav vilje styrke og liten selvtillit, bla bla bla. For noen handler det om prinsipper, for andre handler det om noe annet..... Det er ikke juks å dope seg så lenge man ikke deltar i konkurranser der dop ikke er lov. Det er ikke juks å dope seg for å bli større å sterkere fortere enn hva man kunne blitt hvis man ikke dopet seg. Ser du på alle på gymmet der du trener som konkurrenter??

MEN, jeg vil sette et lite standpunkt her før jeg går videre : Jeg er ikke for doping, jeg har aldri ( føler det er teit og unødvendig å si det, men... ) brukt noen form for doping og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Ergo dine og morg sine påstander slår feil umiddelbart.....

I min lille "drømmeverden" fantes det verken dop eller narkotika, kanskje heller ikke alkohol selv om jeg av til drikker meg full selv. Men sånn er ikke verden, jeg tror heller aldri vi kommer til å bli kvitt doping så lenge noen kan tjene store penger på idrett, det være seg alt fra sykkel, ski, strongman osv osv.....

Antidopingarbeid er viktig, det er det ingen tvil om. MEN jeg mener at folk i størst mulig grad skal få lov til å selv bestemme over seg selv så lenge det i tråd med gjeldene lover og regler. At dere sitter å setter samtlige brukere i en og samme bås og nærmest bestemmer en generell psykisk tilstand til samtlige finner jeg provoserende og lite gjennomtenkt. Hadde du spurt alle som bruker AAS om hvorfor de bruker så er jeg sikker på at du hadde fått ganske så forskjellige svar.

Summasumarum, jeg er enig i deres holdning til at doping ikke er bra ,mener jeg deler ikke deres syn på hvordan "alle" brukere er......
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #194 : 06. juni 2009, 00:24 »
At det motsatte også gjelder.

ok, så du sier altså at alle som syns at å bole ikke er juks er bolere.
jeg spør for du gjør meg usikker og mo i knærne: er du high?

jukse
verb intr. jukse ( v1) ['juksə] gå utenom REGLENE, fuske


les det. om og om igjen.

Det du egentlig vil si er at du synes bol er umoralsk eller noe slikt?
Da kan du jo legge frem en saklig begrunnelse for dette istedenfor å ramse opp tull om juks o.l som du tydeligivs ikke har peiling på.

sier dette igjen:

selv om du blir eid diskusjonsmessig, er det ikke OK å ty til falske anklager mot motdebatantene.

Hvis du selv ikke ser hvor barnslig og lite produktivt dette er, anbefaler jeg deg å ta 7. klasse om igjen.





Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!