Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195274 ganger)

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #255 : 29. juli 2009, 12:48 »
Jeg synes det er utrolig synd at ikke verden er mer åpen for medisinsk bruk alá hormon replace treatment..

Jeg håper at når jeg runder 30 at man har endra litt syn på dette.

Smiley
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #256 : 29. juli 2009, 13:00 »
Jeg tror det blir praktisert stort sett verden over, hvis du har lave testoverdier i ung alder.. jeg vet ihvertfall om et par stykker i tidlig 20 årene som får testosteron på apoteket.

Men det er vel enda ansett som et luksusproblem når nivåene dine dropper i 30 års alderen.
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #257 : 29. juli 2009, 13:03 »
Seriøst, 30 årene er ikke noe problem for de fleste. 50-årene så kanskje....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #258 : 29. juli 2009, 13:08 »
Ja det er vel spesiellt utsatte som sliter i 30 årene kanskje, men uansett så mener jeg at man burde få lov til å konkurere, så lenge man kan dokumentere at det er medisinske doser.

23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #259 : 29. juli 2009, 13:42 »
Ja det er vel spesiellt utsatte som sliter i 30 årene kanskje, men uansett så mener jeg at man burde få lov til å konkurere, så lenge man kan dokumentere at det er medisinske doser.

Det kan man si, og jeg er forsåvidt enig, men det vil jo skape litt hodebry mht testingen. 100mg i uka høres kanskje lite ut, men økt prestasjonsevne i en del sammenhenger vil det nok gi sjøl om det er 1/5 eller så av det mange trøkker i seg for å få litt mer biceps og pupper. Egne og andres pupper forsåvidt........  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #260 : 29. juli 2009, 14:22 »
Ja testinga ville nok skapt litt unødvendig arbeide.

Da er det vel bare en prioriteringssak da... velvære og potens.. eller konkurerende.. Tongue
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #261 : 01. august 2009, 16:46 »
Hehe Smiley får vurdere det når tiden kommer Wink
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget fedinho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #262 : 23. september 2010, 22:43 »
Hei. Jeg har et spørsmål og ønsker kun seriøse svar, helst hvis du har erfaring eller kjenner til noen som driver på med det jeg har tenkt å spørre om. Jeg er og har alltid vært lav, frisk og atletisk bygd. Men jeg er kun 163 i høyde og 53kg i vekt. Som 20 åring ønsker jeg virkelig å ha litt mer høyde og muskelmasse. Jeg er ikke fan av bole idole og har tenkt på dette ganske lenge. Men jeg ønsker som sagt å se litt mer ut som en 20 åring i utseende. Men så har det seg slik at jeg har hørt litt forskjellig fra bekjente og lest mye artikler.

Er det sant at penis vokser under kuren?
Etter èn kur som jeg kun vurderer å ta, faller man tilbake til vekten sin?
Og blir noen utsatt for hårtap?
Evt. andre tilfeller hvis dere har noe hørt/opplevd noe annet?

Jeg trener hver dag og spiser masse, men greier søren meg ikke å legge på meg også er jeg lav! Hater at jenter ser på meg som lillebror og søt. Og vil heller ikke være svær, bare komme meg på et høyere nivå utseendemessig. Og jeg har heller ingen tanker om å ta høye doser og dette er jeg virkelig bestemt på nå, og har venner som skal støtte meg. Har alltid hatt en sterk psyke og er redd for helsen min, men litt er jeg blitt villig til å risikere for å få framgang. Håper bare at vekten blir noe tyngre og helst at jeg vokser i høyde! Jeg er som sagt glad, sterk i psyken, følger en bok som handler om hva jeg skal spise i forhold til blodtypen min, skeiver ut litt så klart men.. og alkohol holder jeg meg unna, er avholds! What to do?

Takk på forhånd Smiley

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #263 : 23. september 2010, 22:59 »
Ikke noe dop vil gjøre deg høyere nå, hadde foreldrene dine lat deg begynne med Hormonbehandliger fra 12-13 år alderen ville det kunne hjulpet. Det er fortsatt en mulighet for at du får en cm eller to, jeg vokste 1 cm fra jeg var 19 til jeg ble 20. Dop er heller ikke løsningen for å få muskler hvis kostholdet og treningen din, ikke er på stell. Fokuser på baseøvelser og mye mat i et år eller 2 så skal du nok se resultater. Trening er en livslang vei, du blir ikke sjef etter 1 år. ting tar tid, begyn heller nå enn senrere.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #264 : 25. september 2010, 13:06 »
Hei. Jeg har et spørsmål og ønsker kun seriøse svar, helst hvis du har erfaring eller kjenner til noen som driver på med det jeg har tenkt å spørre om. Jeg er og har alltid vært lav, frisk og atletisk bygd. Men jeg er kun 163 i høyde og 53kg i vekt. Som 20 åring ønsker jeg virkelig å ha litt mer høyde og muskelmasse. Jeg er ikke fan av bole idole og har tenkt på dette ganske lenge. Men jeg ønsker som sagt å se litt mer ut som en 20 åring i utseende. Men så har det seg slik at jeg har hørt litt forskjellig fra bekjente og lest mye artikler.

Er det sant at penis vokser under kuren?
Etter èn kur som jeg kun vurderer å ta, faller man tilbake til vekten sin?
Og blir noen utsatt for hårtap?
Evt. andre tilfeller hvis dere har noe hørt/opplevd noe annet?

Takk på forhånd Smiley

jeg har snakket om legen min om akkuratt dette her og fått en del info rundt roids,penis vokser under en anabolesteroide kur,med mindre den har sluttet å vokse,dvs etter 20 år engang,alt ettersom fra person til person

Du vil beholde mye av det som endrer seg,større blodårer,mer maskulint trekk i ansiktet m.m kanskje du mister 70% av muskelmassen hvis du tar en liten kur og i ettertid driter helt i å trene,men det vil henge igjen at du har vært utsatt for mer ekstreme markeringer hvis du bruker det litt

anbefaler deg å ta en titt på hvor "farlige"roids egentlig er i denne dokumentaren mot slutten,hvor mye media prøver å skremme og hva som faktisk er fakta

http://www.youtube.com/watch?v=ZpBfKj9ovdc#noexternalembed&feature=related

har du anlegg for skallethet/hårabfall kan dette forskynde det,uten tvil,du får mer hår på brystet og rygg,kan få mer kviser,noen får det hvertfall,acne heter det

har du hjerteprobroblemer i familien vil jeg absolutt anbefale deg å holde deg vekk uansett,da er det ikke verdt det

selv angrer jeg for at jeg ikke tok roids når jeg var 18-20 år,hadde ikke skada med noen cm ekstra utstyr:)

falle tilbake på vekta,vi så jo hvordan svend karlsen så ut i NSM 2008 var det vell når han kom inn i den hestevogna med arild haugen som hest,han så HELT Vanlig ut enda han hvar jo en gigant så,du kan fint falle ned ignen hvis du vil

Utlogget fedinho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #265 : 25. september 2010, 17:23 »
Tusen takk for at dere tar dere tiden til å forklare og ikke kritisere. Dette setter jeg pris på. Ingen i familien har påvist å ha hjerteproblemer og jeg har heller problem med hårveksten. Som sagt ønsker jeg ikke være noe bole idole men øke i vekt og muskelmasse. Jeg spiser enormt masse for min lave høyde og lille vekt ved siden av mye trening. Har vurdert en trenbolone kur. Trenger bare en liten dytt for å øke i størrelse for å så stoppe med kuren og fortsette naturlig. Hva er normalt å gå opp i vekt etter èn kur? Og hva tror du/dere vekten vil falle ned på etter endt kur? Hvis det er mulig å regne seg fram til det sånn ca. Jeg er 163 i høyde og veier 53 kg med 5,1% fett

Takk igjen! Smiley

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #266 : 25. september 2010, 17:42 »
Jeg håper du er klar over at de fleste jenter ikke vil bli imponert over bruk av div stoffer?

Tenk deg nøye om, det er lett å bli hekta på noe som virker, og noen ganger ender du desverre opp som trådstarteren, og hvilke garantier har du for at ikke du skal ende opp der?

Jeg har altfor nær kjennskap til dette emnet som eksamboer med en som er veldig glad i diverse kurer, ikke noe som jeg ville ha gjentatt!
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #267 : 25. september 2010, 17:43 »
Om du ikke går opp i vekt så spiser du rett og slett ikke nok. Uansett hva du sier så er matinntaket ditt da for lavt. Og om du har tenkt å bruke tren som første kur for å legge på seg så foreslår jeg du gå å leser litt til. Selv jeg vet at det er en dårlig ide.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #268 : 25. september 2010, 17:43 »
Tusen takk for at dere tar dere tiden til å forklare og ikke kritisere. Dette setter jeg pris på. Ingen i familien har påvist å ha hjerteproblemer og jeg har heller problem med hårveksten. Som sagt ønsker jeg ikke være noe bole idole men øke i vekt og muskelmasse. Jeg spiser enormt masse for min lave høyde og lille vekt ved siden av mye trening. Har vurdert en trenbolone kur. Trenger bare en liten dytt for å øke i størrelse for å så stoppe med kuren og fortsette naturlig. Hva er normalt å gå opp i vekt etter èn kur? Og hva tror du/dere vekten vil falle ned på etter endt kur? Hvis det er mulig å regne seg fram til det sånn ca. Jeg er 163 i høyde og veier 53 kg med 5,1% fett

Takk igjen! Smiley

Drit i å ta den første kuren. Du kommer til å blåse opp, bli kjempefornøyd. Når du er ferdig går du ned 2/3 minst, føler deg rævva og synes du er blitt liten. Så tar du en kur til, og før du vet ordet av det har du brukt 25 lapper på medisin. 6 mnd etter at du klarer å slutte så gidder du ikke trene mer og mister alle musklene du har lagt på deg. På kjøpet har du blitt depressiv.


Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #269 : 25. september 2010, 18:05 »
Hvis ikke du går opp i vekt, spiser du ikke nok.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!