Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195272 ganger)

Utlogget fedinho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #270 : 26. september 2010, 20:53 »
Jeg vet med meg selv at jeg spiser mer enn nok mat til å burde gått opp i vekt. Til og med proppet i meg mat på tvang og kjedespist flere ganger. De 2 kiloene jeg går opp, faller tilbake etter at jeg har vært på dass eller over natta. Og for å gjenta meg selv igjen, jeg kan ikke bli mindre enn hva jeg er så om jeg mister litt etter endt kur, så vil jeg fremdeles være større enn hva jeg er nå. Det er alt jeg ønsker.

Kan du definere "føler deg rævva" for meg? Jeg har gått gjennom nok psykisk smerte og smiler bredere for hver gang. Er forberedt og har fortalt dette til mine nærmeste. Jeg er villig til å ta sjangser i livet. Kuren varer jo 3 mnd eller mindre? Klart, dere sier jo noe når dere sier det ikke er noen garanti, men jeg skal inn i forsvaret til januar og det er 3 mnd til, slik at jeg vil ikke være ensom? Mye trening og mat spising der også. Jeg vet virkelig ikke, men skal tenke på dette noen dager til... Takk til dere dersom noen har opplevelser eller erfaringer å dele, setter jeg pris på!

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #271 : 26. september 2010, 21:11 »
Sukk..
Om du ikke klarer å legge på deg uten sterodier, hva tror du att du kommer til å sitte igjen med noen måneder etter at kuren er ferdig? Fint lite.
Lær deg først kosthold, sett opp en basic plan, og følg den!
Går du ikke opp noe i vekt på en uke, spis mer.
Tro meg, har du ikke lykkes med å gå opp i vekt med det du har gjort til nå, så gjør du det ikke riktig!

Hvis du ikke er interessert i å ta til deg de svarene du får, hvorfor skriver du her da? Du er langt fra den første og eneste som har vært i denne situasjonen, hvorfor tror du at du er så unik at det som fungerer for andre ikke vil fungere for deg?
Du trenger ingen unnskyldning får å ta din første kur, om det er det du vil, så er det jo opp til deg. Men du trenger ikke syte her om det.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #272 : 26. september 2010, 21:30 »
jeg har snakket om legen min om akkuratt dette her og fått en del info rundt roids,penis vokser under en anabolesteroide kur,med mindre den har sluttet å vokse,dvs etter 20 år engang,alt ettersom fra person til person

Penis vokser ikke på grunn av testo. Det er genetisk. Har du noe forskning som tilsier noe annet så vennligst sleng det ut Wink
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget fedinho

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #273 : 26. september 2010, 21:59 »
Tror det går mer på gener og arv, noe verken jeg eller du behøver å uttale oss noe om. Mitt kosthold er ingenting å diskutere, det er veldig bra. Hva gir deg retten til å si at jeg syter? Jeg er interessert i alt av svar med unntak av dine som er usaklige. Jeg er åpen for å diskutere en sak og stiller meg nøytralt. Jeg er skeptisk og stiller spørsmål og derfor søker jeg noen som har opplevelser og erfaringer fra dette, ikke deg som forteller at jeg syter. Ønsker å gjøre meg selv kjent med ting før jeg begir meg ut på noe. Takk på forhånd til seriøse svar dersom du har opplevelser/erfaring med dette!

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #274 : 26. september 2010, 22:02 »
Jeg vet med meg selv at jeg spiser mer enn nok mat til å burde gått opp i vekt. Til og med proppet i meg mat på tvang og kjedespist flere ganger. De 2 kiloene jeg går opp, faller tilbake etter at jeg har vært på dass eller over natta.

Oh really? :Smiley

Du spiser kanskje bra og nok to-tre dager i strekk, så dabber det av og du går ned igjen. Skal du opp i vekt må du spise deg stappmett hver eneste dag! For meg er det ett evig slit, men hvem som helst kan klare det!

At du sier du spiser nok til å gå opp i vekt, men ikke gjør det, blir jo bare tåpelig. DU SPISER IKKE NOK!
Har du ikke selvdisiplin nok til såpass klarer du iallefall ikke fullføre en kur med gode resultater. Tenk deg om!

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #275 : 26. september 2010, 22:12 »
Tusen takk for at dere tar dere tiden til å forklare og ikke kritisere. Dette setter jeg pris på. Ingen i familien har påvist å ha hjerteproblemer og jeg har heller problem med hårveksten. Som sagt ønsker jeg ikke være noe bole idole men øke i vekt og muskelmasse. Jeg spiser enormt masse for min lave høyde og lille vekt ved siden av mye trening. Har vurdert en trenbolone kur. Trenger bare en liten dytt for å øke i størrelse for å så stoppe med kuren og fortsette naturlig. Hva er normalt å gå opp i vekt etter èn kur? Og hva tror du/dere vekten vil falle ned på etter endt kur? Hvis det er mulig å regne seg fram til det sånn ca. Jeg er 163 i høyde og veier 53 kg med 5,1% fett

Takk igjen! Smiley
Skulle gjerne sett kostholdsplanen din siden du ikke klarer å gå opp i vekt å sier du spiser så sinnsyktå det ikkje skjer noe.å hvor gammel er du ? er selv 163. begynte på litt over 55kg. er no 86.3kg å har spist mye å bra lenge Smiley

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #276 : 26. september 2010, 22:15 »
Legg ut en plan for hva du spiser, så kan jeg eller andre her inne endre planen slik at du vil gå opp i vekt.. Dersom du syns du spiser mye uten å gå opp noe (altså fulgt en plan i over 2-3 uker), må du justere opp hvertfall 500kcal, helst en del mer! Du går opp i vekt om du spiser nok, men virker som du posta her bare så folk skulle si stakkars deg, og si at du skulle løpe til nærmeste dealer og kjøpe testo!

Hvis hva du er lagd av og tving i deg mat og tren tungt så får du kvalitetsmasse, har selv hatt akkuratt samme problem Wink
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Triton

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #277 : 26. september 2010, 22:22 »
Penis vokser ikke på grunn av testo. Det er genetisk. Har du noe forskning som tilsier noe annet så vennligst sleng det ut Wink

Fysiske og psykiske bivirkninger, og andre problemer som er mulig å få ved bruk av anabole steroider:
 
Gynekomasti(bitch tits)
Forstørret hjerte, venstre ventrikkel hypertrofi
Endringer i kolesterol verdiene
Kviser
Uren hud/fet hud
Strekkmerker
Væske og salt-retensjon/vannansamlinger
Sterilitet
Mindre sædproduksjon
Hos gutter som ikke har kommet i puberteten enda; fortstørrelse av penisMindre testikler
Håravfall
Hårvekst
Dypere stemme
Økt seksualdrift eller lavere
Lav eller helt stoppet produksjon av testosteron, hypogonadisme
Nyreproblemer/skader
Høye leverenzym verdier/skader på leveren
Økt svetting
Høyt blodtrykk
Større blodvolum
Stoppet høydevekst hos gutter i puberteten(tidlig lukking av epifyseskivene)
Depresjoner
Angst
Asosial oppførsel 
Ødelagt stoffskifte/forbrenning
Diabetes
Cyster
Allergier
Fordøyelsesproblemer
Magesår 
Brokk
Prolaps
Avrevne muskelfester
Hjerneslag/hjerneblødning
Ødelagt immunforsvar
Aggressivitet
Hodepine
Blodet koagulerer saktere
Diaré
Pusteforstyrrelser
Svimmelhet
Testikkelsmerter/"balle-spreng"
Smerter i bena 
Smerter på injeksjonsstedet
Hjerteinfarkt
Forstørret prostata kjertel
Tietzes syndrom
Neseblod under trening eller fysisk anstrengelse
Mage og tarmproblemer
Abcesser
Selvmordstanker
Destruktiv atferd
Irritasjon
Uro
Impotens
Sykelig sjalusi
Vrangforestillinger
Kolestase
Rusavhengighet
Hallusinasjoner
Abstinenser
Store humørsvingninger
Megareksi/kroppsbildeforstyrrelser
Personlighetsforandringer(spesielt ved bruk i puberteten)
Impotens
Gulsott
Store søvnproblemer
Psykisk avhengighet
 
 
Se egne knapper for mer info om forskjellige bivirkninger.
 
 
Det kan finnes bivirkninger vi ikke har fått med oss på listen. Hvis du vet om noe så send oss en mail.
 
***

http://www.steroider.net/content/view/104/28/

Mye bivirkninger å tenke på.. dropp hele kuren!
 
He’s slow to anger, yet brutally efficient when fghting back.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98175.0

Utlogget CreaProt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #278 : 26. september 2010, 22:23 »
hei, eg er 18 år, og har trent  2 år og  eg veier 90 kg og er 190 cm
eg har list å starte med  trenbolone 1st men siden den er sterk steroide har eg tenkt å kjøpe meg sustanon 250 mg. eg lurer på om tableter er greit eller burde eg ta sprøyte? Så kan du PLEASE hjelpe meg,
skal eg kjøpe trenbolon først  eller sustanon?
sprøyte eller tableter?

eg skal kjøpe det om en uke, så eg har å tenkt å ikke gjøre feil eller ta feil avgjørelse,
uanset hva som skjer skal eg kjøpe det!!!!!
så hjelp meg med de spørsmålene eg har sagt til deg;;;;

Good bedring

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #279 : 26. september 2010, 22:26 »
Gynekomasti(bitch tits)
Mindre testikler

...no words needed.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Yap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Handståande terapimeister! Eg e jevlige..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #281 : 26. september 2010, 22:26 »
Penis vokser ikke på grunn av testo. Det er genetisk. Har du noe forskning som tilsier noe annet så vennligst sleng det ut Wink
Har faktisk kompiser det har skjedd med. ikke at jeg har skjekket då Cheesy hehe. men de sier ihvertfall det

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #282 : 26. september 2010, 22:28 »
hei, eg er 18 år, og har trent  2 år og  eg veier 90 kg og er 190 cm
eg har list å starte med  trenbolone 1st men siden den er sterk steroide har eg tenkt å kjøpe meg sustanon 250 mg. eg lurer på om tableter er greit eller burde eg ta sprøyte? Så kan du PLEASE hjelpe meg,
skal eg kjøpe trenbolon først  eller sustanon?
sprøyte eller tableter?

eg skal kjøpe det om en uke, så eg har å tenkt å ikke gjøre feil eller ta feil avgjørelse,
uanset hva som skjer skal eg kjøpe det!!!!!
så hjelp meg med de spørsmålene eg har sagt til deg;;;;

Good bedring
Foreslår at du legger inn spørsmålet på et bolerforum der de hjelper med kurer osv, dersom du har bestemt deg for det.. I steden for å prøve å gjøre treningsforum.no til noe det ikke er ment som Smiley Ikke ment som kritikk, men du henvender deg litt feil sted!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget CreaProt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #283 : 26. september 2010, 22:29 »
Okey. beklager

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #284 : 26. september 2010, 22:52 »
Har faktisk kompiser det har skjedd med. ikke at jeg har skjekket då Cheesy hehe. men de sier ihvertfall det

Legg til forskjellige "Løfte" øvelser for penis så voksern sikkert Tongue For Akkurat som all annen trening, må det vel være gunstig å kjøre penis også under en kur?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!