Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195835 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #285 : 26. september 2010, 23:08 »
Hos gutter som ikke har kommet i puberteten enda; fortstørrelse av penisMindre testikler

Ikke kommet i puperteten enda ja. Da vil man jo påskynde puperteten, og denne vil starte kunstig tidlig. Dette er ike det samme som at penisen blir større enn den ellers hadde blitt, med tid.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #286 : 26. september 2010, 23:13 »
Har faktisk kompiser det har skjedd med. ikke at jeg har skjekket då Cheesy hehe. men de sier ihvertfall det

Det er mulig det de opplever er en hardere ereksjon. Det kan også ligge mer blod i penisen generelt, siden man kan få høyere sexuell lyst av steroider.

Leste ihvertfall en artikkel i FHM en gang, om en journalist som prøvde. Og han gikk rundt med nesten konstant ereksjon i 6 uker.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #287 : 27. september 2010, 08:04 »
Legg til forskjellige "Løfte" øvelser for penis så voksern sikkert Tongue For Akkurat som all annen trening, må det vel være gunstig å kjøre penis også under en kur?

Penis er forsåvidt et svampelegeme, så man får ikke "trent" den. Men at den vokser om man bruker veksthormon er kanskje ikke helt umulig.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #288 : 27. september 2010, 09:10 »
Hei. Jeg har et spørsmål og ønsker kun seriøse svar, helst hvis du har erfaring eller kjenner til noen som driver på med det jeg har tenkt å spørre om. Jeg er og har alltid vært lav, frisk og atletisk bygd. Men jeg er kun 163 i høyde og 53kg i vekt. Som 20 åring ønsker jeg virkelig å ha litt mer høyde og muskelmasse. Jeg er ikke fan av bole idole og har tenkt på dette ganske lenge. Men jeg ønsker som sagt å se litt mer ut som en 20 åring i utseende. Men så har det seg slik at jeg har hørt litt forskjellig fra bekjente og lest mye artikler.

Er det sant at penis vokser under kuren?
Etter èn kur som jeg kun vurderer å ta, faller man tilbake til vekten sin?
Og blir noen utsatt for hårtap?
Evt. andre tilfeller hvis dere har noe hørt/opplevd noe annet?

Jeg trener hver dag og spiser masse, men greier søren meg ikke å legge på meg også er jeg lav! Hater at jenter ser på meg som lillebror og søt. Og vil heller ikke være svær, bare komme meg på et høyere nivå utseendemessig. Og jeg har heller ingen tanker om å ta høye doser og dette er jeg virkelig bestemt på nå, og har venner som skal støtte meg. Har alltid hatt en sterk psyke og er redd for helsen min, men litt er jeg blitt villig til å risikere for å få framgang. Håper bare at vekten blir noe tyngre og helst at jeg vokser i høyde! Jeg er som sagt glad, sterk i psyken, følger en bok som handler om hva jeg skal spise i forhold til blodtypen min, skeiver ut litt så klart men.. og alkohol holder jeg meg unna, er avholds! What to do?

Takk på forhånd Smiley

Praten med å si at du spiser nok overbeviser svært få her inne. Er ikke mange håndfuller man trenger å ta av nøtter/olje evt. gainers før man kommer opp i antall kalorier. Om du kun spiser rent kan det være vanskelig å bulke(men du sier ikke så mye konkret her...) Trene hver dag er også nesten litt overkill spør du meg, om dette kun er styrke så kjører du sikkert kroppen din hardt. Dropp kardio, beveg deg mindre, tren 3-4 ganger i uken, og spis masse. Noter vekten dag 1, og etter 14 dager har du nok godt opp...

Grunnen til at du evt har et problem med damene har ikke nødvendigvis noe å gjøre med størrelsen din, dette er kun noe som er plassert oppi ditt hode, og går kun på deg. Damer ser på oss gutter på helt andre måter enn vi ser på jenter. Mens det for oss kan være bra nok at jenten er "digg" er det mye mye mer komplisert fra en jentes side. Tipper det er helt helt andre årsaker til at du evt. har problemer der, om du tenker deg godt om. Å si at "jeg er liten, derfor vil ikke damer like meg" gjør jo i seg selv nok til at du ikke lykkes. Det at de sier at du er søt er jo en positiv ting, noe å starte med.
Det skal mer til en kun en muskuløs kropp for å få seg noe(one-night blir vel en del lettere). Du kan jo selv se hva som skjer, om damene kommer vandrende når du får musklene(si ifra isåfall, for det vil jo være en god nyhet for deg om du lykkes. Hvis det ikke funker vil jeg gjerne si "I told you so")
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #289 : 27. september 2010, 10:58 »
Praten med å si at du spiser nok overbeviser svært få her inne. Er ikke mange håndfuller man trenger å ta av nøtter/olje evt. gainers før man kommer opp i antall kalorier. Om du kun spiser rent kan det være vanskelig å bulke(men du sier ikke så mye konkret her...) Trene hver dag er også nesten litt overkill spør du meg, om dette kun er styrke så kjører du sikkert kroppen din hardt. Dropp kardio, beveg deg mindre, tren 3-4 ganger i uken, og spis masse. Noter vekten dag 1, og etter 14 dager har du nok godt opp...

Grunnen til at du evt har et problem med damene har ikke nødvendigvis noe å gjøre med størrelsen din, dette er kun noe som er plassert oppi ditt hode, og går kun på deg. Damer ser på oss gutter på helt andre måter enn vi ser på jenter. Mens det for oss kan være bra nok at jenten er "digg" er det mye mye mer komplisert fra en jentes side. Tipper det er helt helt andre årsaker til at du evt. har problemer der, om du tenker deg godt om. Å si at "jeg er liten, derfor vil ikke damer like meg" gjør jo i seg selv nok til at du ikke lykkes. Det at de sier at du er søt er jo en positiv ting, noe å starte med.
Det skal mer til en kun en muskuløs kropp for å få seg noe(one-night blir vel en del lettere). Du kan jo selv se hva som skjer, om damene kommer vandrende når du får musklene(si ifra isåfall, for det vil jo være en god nyhet for deg om du lykkes. Hvis det ikke funker vil jeg gjerne si "I told you so")
Jeg er sånn halvveis enig med deg i det du sier om damer. Selv sleit jeg veldig på damefronten som tynn kar... Jeg var spjæling fram til jeg var godt og vel 20 år, og hadde til da hatt 'begrenset' hell på damefronten...

Grunnen til at jeg begynte å løfte var en tilfeldighet, snarere enn en brennende interesse for å bli stor og sterk. Jeg hadde alltid sett på det med store muskler som litt 'harry', og trodde faktisk at jentene likte hyggelige, tynne og 'greie' karer best.

Trening med vekter var noe jeg startet med i militæret. Jeg var inne til førstegangstjeneste og gikk rundt og drev dank hele dagen. Etter noen måneder så bestemte jeg og en kompis oss for å prøve å trene vekter. Vi heiv oss på Arnold's nybegynner bodybuiling program, og spiste alt vi orket i matsalen til hvert måltid(det er mye bra og god mat i forsvaret). I løpet av 6 mnd gikk jeg opp 10kg i vekt, samtidig som fettprosenten gikk ned. Null bolings...

Etterhvert som jeg begynte å få litt mer mannlig utseende så merket jeg en enorm forskjell i responsen fra jenter! Jeg trodde fortsatt selv at muskler ikke hadde noe å si i forhold til damer, og kan ikke si å ha endret personlighet i nevneverdig grad (noe som endret seg etterhvert...).

Poenget er uansett at jeg fortsatt er litt overrasket og kanskje litt bitter over at fordommene er sanne. Jenter liker faktisk gutter med muskler bedre enn karer uten. Selv om man kan ha en flott personlighet, være verdens hyggeligste kar osv så hjelper det lite så lenge man ikke har hellet med seg på damefronten.

Jeg sier ikke at man må trene for å få seg dame, men at det hjelper på, det er jeg overbevist om. 
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #290 : 27. september 2010, 11:26 »
Ok, vi er ganske enige egentlig(slik jeg ser det). For det å være en "hyggelig kar med flott personlighet" er ikke nok ja, det har nok veldig mange innsett. Poenget mitt var mer at man kan utvikle de riktige "mannlige trekkene" i seg som jenter ønsker(selvtillit, kroppspråk, humor, lederevne..) uten at man trenger å øke i muskelmasse, men samtidig få masse suksess. Potensialet er inni oss alle sammen. Jeg ser mer på det som en mental greie.
Når man trener får man jo ofte bedre selvtillit, utseende, og man blir mer fornøyd med seg selv og man "bærer" en selv bedre. Å påstå at damer liker dette er ikke så dumt.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #291 : 27. september 2010, 11:43 »
Ja, det blir som høna og egget... Jeg fant i alle fall ut at det er lettere å interessere det motsatte kjønn med litt mer mannlig utseende.

Alt i alt så handler det om hva man har å spille på, hva som fanger interessen hos dem man vil ha kontakt med. Jeg vil uansett anbefale å utvikle det man har til det fulle. Siden min 'kjedelige' personlighet tydeligvis ikke var nok så hjalp det på med litt trening. Jeg tror det er enklere å utvikle en bra kropp enn å utvikle en spennende og interessant personlighet. Det er mulig vi alle har en dødskul kar inni oss, men jeg er glad jeg slipper å lete etter ham, det blir fort litt anstrengt.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #292 : 29. september 2010, 20:33 »
Har faktisk kompiser det har skjedd med. ikke at jeg har skjekket då Cheesy hehe. men de sier ihvertfall det

det stemmer det,det har jeg legebekreftet av en legekompis Wink

bare ballesteinene som krymper litt under kuren ettersom de ikke produserer testoen når du får den fra ett annet sted men de normaliseres etter endt kur

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #293 : 29. september 2010, 20:35 »
Jeg håper du er klar over at de fleste jenter ikke vil bli imponert over bruk av div stoffer?

jeg tror jenter skal ta den mer til seg enn gutter,er liksom litt værre at jenter blir mer menn..enn att menn blir mer menn

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #294 : 29. september 2010, 20:42 »
Fysiske og psykiske bivirkninger, og andre problemer som er mulig å få ved bruk av anabole steroider:
 
Gynekomasti(bitch tits)
Forstørret hjerte, venstre ventrikkel hypertrofi
Endringer i kolesterol verdiene
Kviser
Uren hud/fet hud
Strekkmerker
Væske og salt-retensjon/vannansamlinger
Sterilitet
Mindre sædproduksjon
Hos gutter som ikke har kommet i puberteten enda; fortstørrelse av penisMindre testikler
Håravfall
Hårvekst
Dypere stemme
Økt seksualdrift eller lavere
Lav eller helt stoppet produksjon av testosteron, hypogonadisme
Nyreproblemer/skader
Høye leverenzym verdier/skader på leveren
Økt svetting
Høyt blodtrykk
Større blodvolum
Stoppet høydevekst hos gutter i puberteten(tidlig lukking av epifyseskivene)
Depresjoner
Angst
Asosial oppførsel 
Ødelagt stoffskifte/forbrenning
Diabetes
Cyster
Allergier
Fordøyelsesproblemer
Magesår 
Brokk
Prolaps
Avrevne muskelfester
Hjerneslag/hjerneblødning
Ødelagt immunforsvar
Aggressivitet
Hodepine
Blodet koagulerer saktere
Diaré
Pusteforstyrrelser
Svimmelhet
Testikkelsmerter/"balle-spreng"
Smerter i bena 
Smerter på injeksjonsstedet
Hjerteinfarkt
Forstørret prostata kjertel
Tietzes syndrom
Neseblod under trening eller fysisk anstrengelse
Mage og tarmproblemer
Abcesser
Selvmordstanker
Destruktiv atferd
Irritasjon
Uro
Impotens
Sykelig sjalusi
Vrangforestillinger
Kolestase
Rusavhengighet
Hallusinasjoner
Abstinenser
Store humørsvingninger
Megareksi/kroppsbildeforstyrrelser
Personlighetsforandringer(spesielt ved bruk i puberteten)
Impotens
Gulsott
Store søvnproblemer
Psykisk avhengighet
 
 
Se egne knapper for mer info om forskjellige bivirkninger.
 
 
Det kan finnes bivirkninger vi ikke har fått med oss på listen. Hvis du vet om noe så send oss en mail.
 
***

http://www.steroider.net/content/view/104/28/

Mye bivirkninger å tenke på.. dropp hele kuren!
 


ja det er vell det samme som de leser opp her under c vitaminer,hør nå på en seriøs omfattende undersøkelse bassert på FAKTA,dødsfall,AKUTT INNLEGGELSER på sykehus m.m

alt vises på slutten av denne dokken,personen du henviser til som driver denne siden kan godt ha hatt hjerterelaterte problemer i familien,det skal også sies at han eksprimenterte med insulin og masse annen drit når han fikk hjerteattak,les og lær fra ekte statistikker fra ett land som ligger LANGT forran oss i roids bruk

http://www.youtube.com/watch?v=ZpBfKj9ovdc#noexternalembed&feature=player_embedded

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #295 : 29. september 2010, 20:45 »
ja det er vell det samme som de leser opp her under c vitaminer,hør nå på en seriøs omfattende undersøkelse bassert på FAKTA,dødsfall,AKUTT INNLEGGELSER på sykehus m.m

alt vises på slutten av denne dokken,personen du henviser til som driver denne siden kan godt ha hatt hjerterelaterte problemer i familien,det skal også sies at han eksprimenterte med insulin og masse annen drit når han fikk hjerteattak,les og lær fra ekte statistikker fra ett land som ligger LANGT forran oss i roids bruk

http://www.youtube.com/watch?v=ZpBfKj9ovdc#noexternalembed&feature=player_embedded



Please... Sammenlikner du virkelig c-vitamin med steroider?  :Smiley

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #296 : 29. september 2010, 20:48 »
Verden er åpen for det, til og med konservative USA. (Ihvertfall deler av USA).
Er bare Norge som er til og med strenge på småting som Aminosyrer.

Er vel en god del land det er lovligt i allerede utenom USA og?



politics man

sånt som man blir stor av her er veldig uønska,mens hasj,kokaik osv er tøft,glorifiseres imedia og prioriteres mindre og mindre av politiet som knut storberget sa sist for noen måneder siden

skal heller ta hvitsnippene

så det er en politisk folkevilje som ligger bak slike resultater

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #297 : 30. september 2010, 18:53 »


Please... Sammenlikner du virkelig c-vitamin med steroider?  :Smiley

hvis det er vanskelig å ta det poenget tror jeg du er ganske alene om å ikke forstå det..

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #298 : 30. september 2010, 19:18 »
hvis det er vanskelig å ta det poenget tror jeg du er ganske alene om å ikke forstå det..

Hvis du ikke skjønner det, er det lite vanskelig å ikke forstå det du mener.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #299 : 23. oktober 2010, 19:01 »
Meget sterk historie, bra skrevet. Håper du får livet ditt tilbake! =)
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!