Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195728 ganger)

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #300 : 10. november 2010, 23:57 »
WTF??? Trenbolone narkis.. Jalljalla! Du har en tvillingsjel i dette landet her, han heter noe med S og W og har en nettside!!  Wink

Jeg er sjokkert og overrasket over at du lever! Bra du rakk å skrive vor syke doser du har trøkka i deg før du komler da. xxxx*5-6 i uka.. djises, for meg hører det ut som at du har hatt ett dødsønske! Jævli lyst å høre hva du hadde i blodtrykk og hvilepuls når du trøkka som verst!?? Sikkert plagsomt bra trøkk på trening da, ekstremt pump, tilogmed bak øya! Sunt! Tongue

Men du, jeg lurer litt her, hva i svarte h***** tenkte du da du fant ut at Xml tren daglig (vist jeg ikke misforsto) var en jævla bra ide? For dem av oss som forstår hvor mye det potensielt kan være, og hvor mye en oppnår med X/Xdel av det du kjørte (uten stack).. så blir bare ditt misbruk av trenbolone alene, helt skrudd! Jeg kjenner mange som har kjørt doser som er jah, store, men ikke i nærheten av det du har kjørt i deg. Kjenner folk som har flippa og jeg kjenner en kar som hadde hjertestans i en alder av 22, og det på under halvparten av det du kjørte.. godt under. Noen takler det, andre ikke, og du takla det jo faen ikke så veldig bra da. Fint for deg at du innså galskapen! Og jeg må si at jeg er litt fasinert av at du i det hele tatt har fått til å tenke så langt med så mye AAS i pappen! Honnør for det!! Regner med du var rimelig loka "at all times".?!? 

Du trøkka vel ikke en bøtte igf ew også da,  bare sånn for å være på den sikre sia liksom? Tongue ROFLMAOUMBHHAMAL!
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #301 : 11. november 2010, 09:41 »
Vær venlig og forklar meg da ?

Og foreslå brigding i seg selv er jo idioti.


Bridging er til for folk som ikke "kan" gå av, eller som skal kjøre f.eks 30 uker. Eks: Tren, boldebolbol, humlebol, test og primo.


10 androgene uker : blablabla og primo

10 rolige uker : bare primo el test (og en liten dæsj hcg)

10 Satan uker: Blablablablablabla og primo + en liten dæsj hcg.
pct

Ta blodprøver, se at egentproduksjon er gang, vente litt og kjøre runden en gang til.

Er man bare ute etter 6-pack og ikke har ambisjoner om å bli schvæær, så er dette strengt tatt unødvendig og kan komme til å koste mer enn det smaker!

Enig i at dbol på pct er tull.
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #302 : 12. november 2010, 18:34 »

Bridging er til for folk som ikke "kan" gå av, eller som skal kjøre f.eks 30 uker. Eks: Tren, boldebolbol, humlebol, test og primo.


10 androgene uker : blablabla og primo

10 rolige uker : bare primo el test (og en liten dæsj hcg)

10 Satan uker: Blablablablablabla og primo + en liten dæsj hcg.
pct

Ta blodprøver, se at egentproduksjon er gang, vente litt og kjøre runden en gang til.

Er man bare ute etter 6-pack og ikke har ambisjoner om å bli schvæær, så er dette strengt tatt unødvendig og kan komme til å koste mer enn det smaker!

Enig i at dbol på pct er tull.

er det som de sier på dette nrk programmet 90% av alle roider aom kjøres i norge er underground hime-mekka roider??

hørtes sinnsykt ut,må vell være mer apotek rundt om el,eller er deres bekjente fornøyd med disse undergroung etter dees erfaring?

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #303 : 13. november 2010, 03:39 »
Dette går nok "desverre" endel på erfaring! Handler om å følge med i miljøet! Er det ett merke som får dårlig kritikk så fra flere brukere, så ligger man unna!! Jeg venter som regel til en eller flere har prøvd ett nytt merke før jeg kjøper opp. Får ett merke skryt av flere og gjerne på flere forum så kjøper jeg opp mye.. siste oppkjøp har vart i flere år. Men skal sies at det har vært lite kuring di siste 3åra, grunnet jobb som medfølger mye reising.

Men 30-35kg på 3 års effektiv trening er faen ikke så verst, på UG!

Så antidoping, gjør meg en tjeneste, gi faen da!! Deres jobb er fullstendig bortkasta!!

Nå satser jeg for fult, så dere jævla antidopingfolk, full av forakt, heng med meg, så får vi se.. jeg vinner!
Dævver kansje før jeg er 40, men dere er allerede død av misunnelse i en alder av 22. 18-20år er lenge å irritere seg for at du selv ikke tørr! Å det beste av alt er at dere kommer aldri til å nå min økning eller mitt nivå!

Go fuc**** fffff.. BAH! 


BÆ-BÆ lille lam!!
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Karbosjefen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #304 : 13. november 2010, 03:58 »
Du skriver "hva steroidene gjorde med meg" som overskrift.

Du burde endre den til "hva Kokain, GHB, hasj, amfetamin, valium, sovetabletter gjorde med meg"

Gjenganger blant alle de som har store problemer er at de bruker nark.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #305 : 13. november 2010, 10:35 »
Dette går nok "desverre" endel på erfaring! Handler om å følge med i miljøet! Er det ett merke som får dårlig kritikk så fra flere brukere, så ligger man unna!! Jeg venter som regel til en eller flere har prøvd ett nytt merke før jeg kjøper opp. Får ett merke skryt av flere og gjerne på flere forum så kjøper jeg opp mye.. siste oppkjøp har vart i flere år. Men skal sies at det har vært lite kuring di siste 3åra, grunnet jobb som medfølger mye reising.

Men 30-35kg på 3 års effektiv trening er faen ikke så verst, på UG!

Så antidoping, gjør meg en tjeneste, gi faen da!! Deres jobb er fullstendig bortkasta!!

Nå satser jeg for fult, så dere jævla antidopingfolk, full av forakt, heng med meg, så får vi se.. jeg vinner!
Dævver kansje før jeg er 40, men dere er allerede død av misunnelse i en alder av 22. 18-20år er lenge å irritere seg for at du selv ikke tørr! Å det beste av alt er at dere kommer aldri til å nå min økning eller mitt nivå!

Go fuc**** fffff.. BAH! 


BÆ-BÆ lille lam!!
Baldre.... Du må være nesten like loco som han med 1ml tren om dagen.... Ikke på dosene, men du skrive her som om du har nesa full av pulver og rævva full av noe som klør.

Grin

Chill da!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #306 : 13. november 2010, 10:50 »
Dette går nok "desverre" endel på erfaring! Handler om å følge med i miljøet! Er det ett merke som får dårlig kritikk så fra flere brukere, så ligger man unna!! Jeg venter som regel til en eller flere har prøvd ett nytt merke før jeg kjøper opp. Får ett merke skryt av flere og gjerne på flere forum så kjøper jeg opp mye.. siste oppkjøp har vart i flere år. Men skal sies at det har vært lite kuring di siste 3åra, grunnet jobb som medfølger mye reising.

Men 30-35kg på 3 års effektiv trening er faen ikke så verst, på UG!

Så antidoping, gjør meg en tjeneste, gi faen da!! Deres jobb er fullstendig bortkasta!!

Nå satser jeg for fult, så dere jævla antidopingfolk, full av forakt, heng med meg, så får vi se.. jeg vinner!
Dævver kansje før jeg er 40, men dere er allerede død av misunnelse i en alder av 22. 18-20år er lenge å irritere seg for at du selv ikke tørr! Å det beste av alt er at dere kommer aldri til å nå min økning eller mitt nivå!

Go fuc**** fffff.. BAH! 


BÆ-BÆ lille lam!!

Vet ikke om det er så lurt å skrive dette på et offentlig forum.. Du har nettop innrømmet et ganske alvorlig straffbart forhold..

Utlogget Larsin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #307 : 13. november 2010, 10:58 »
Lykke til hehe..

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #308 : 13. november 2010, 10:59 »
Dette går nok "desverre" endel på erfaring! Handler om å følge med i miljøet! Er det ett merke som får dårlig kritikk så fra flere brukere, så ligger man unna!! Jeg venter som regel til en eller flere har prøvd ett nytt merke før jeg kjøper opp. Får ett merke skryt av flere og gjerne på flere forum så kjøper jeg opp mye.. siste oppkjøp har vart i flere år. Men skal sies at det har vært lite kuring di siste 3åra, grunnet jobb som medfølger mye reising.

Men 30-35kg på 3 års effektiv trening er faen ikke så verst, på UG!

Så antidoping, gjør meg en tjeneste, gi faen da!! Deres jobb er fullstendig bortkasta!!

Nå satser jeg for fult, så dere jævla antidopingfolk, full av forakt, heng med meg, så får vi se.. jeg vinner!
Dævver kansje før jeg er 40, men dere er allerede død av misunnelse i en alder av 22. 18-20år er lenge å irritere seg for at du selv ikke tørr! Å det beste av alt er at dere kommer aldri til å nå min økning eller mitt nivå!

Go fuc**** fffff.. BAH! 


BÆ-BÆ lille lam!!

Dette innlegget er ett godt eksempel på hva som skjer når hjernen ikke får nok oksygen, og det er nok ikke misunnelse, men medlidenhet vi føler. Vi kommer selvfølgelig aldri til å nå ditt nivå, årsaken er enkel, vi strekker oss oppover, ikke nedover. Når det gjelder det å ha ett mål om å bli stor, så avgjøres ikke dette primært av hva du injiserer i ræva, men hva du har mellom øra, der feiler desverre du;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #309 : 13. november 2010, 11:05 »
yo, folkens... sjekk klokkeslettet innlegget hans kom på...

rofl

Typis tidspunkt for fylle-innlegg og fylle-statuser på FB. Grin

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #310 : 13. november 2010, 15:41 »
Vet ikke om det er så lurt å skrive dette på et offentlig forum.. Du har nettop innrømmet et ganske alvorlig straffbart forhold..


Er det ikke slik at det ikke er lov å selge, men lov å bruke?.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #311 : 14. november 2010, 21:12 »
Jeg vet at jeg skriver endel "stygge" innlegg og er kansje i overkant ærlig. Ligger vel noe i at man vil provosere fram diskusjon og kansje folk tenker seg litt mere om før di kaller byggere som bruker steroider idioter, tapere osv.

Jeg i motsetning til di fleste andre jeg kjenner har drukket 3l vin, spist en sjokolade, 4 kakestykker(i mammas bursdag) og en burger di siste 6mnd. Jeg går vel ikke rundt å skriker idiot til mamma hver gang hun tar seg ett kakestykke, selv om fettprosenten hennes ikke er på den heldige sia. Men det du skriver Janne, er vel egentlig rota i det hele. Man kan gjøre hva man vil med egen kropp. Må da gå ann å være ærlig å stå for sine handlinger og meninger uten at Antidoping Norge og deres sympatisører kaller fram "lynsjemobben".

Referer til folk her på forumet som mener at Jan Thomas fortjener bank for at han har stått fram og fortalt om sine positive erfaringer med steroider.. Og det er mange av oss som har det. Hva er vel poenget med å ha en åpen diskusjon gående vist det ikke er lov til å dele positive erfaringer om temaet?

Men nå skal det jo sies at jeg er ikke for at 18-19åringer skal trøkke i seg steroider til den store gullmedaljen heller da. Som man kan se i det innlegget som trådstarter skrev.. ung alder og steroider går ikke alltid så veldig bra! Man har sjeldent evne til å se konsekvens, f.eks blande steroider med dop og festing, øke doeringer til banale høyder, hive inn på litt ekstra nå og da osv.. Det er på grunn av slike tilfeller at det går så jævlig galt.. for noen.
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget GGSE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #312 : 14. november 2010, 21:35 »
Honør!

Synes det er utrolig bra at du er ærlig ovenfor alle, og at du selv skjønte at det du gjorde var galt,
dog alt for sent, men håper ungdom skjønner at dette er idioti og dytte i seg, og selvom du kansje vil
se bra ut til sommeren eller vil føle deg bra, så er ikke steroider veien å gå.
alt tar tid, alt har sin pris,
å synes det er utrolig bra av deg å skrive å fortelle dette til folk her på TF!

From Zero to Something

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #313 : 14. november 2010, 21:43 »
Vist det er noen 14åringer her som tror at purken gir blanke faen om hva du eller jeg skriver på ett forum så er dere på jordet!
Jeg er hardcore raner,narkobaron og drapsmann!
Jeg har 5tonn heroin i stua!!! Venter i spenning..
 :Smiley  


Og hvor mye er 3års forbruk, vist det er på den "sunne" sia av skalaen?? Dere som har peil..
Jeg er stortsett chill og vist det er noe mer så jobber jeg skift, så det er mulig at jeg var en smule overtrøtt, sliten og en smule aggro. Legger meg flat for at den var noe drøy, nemo problemo. Men nesa full av pulver? Jeg er ikke Subutex Waldsworth heller da. Wink

*skål med kaffe*  Grin  

 
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #314 : 15. november 2010, 23:48 »
Det som forundrer meg en del rundt sterioder er alle de proffe byggerne og skuespillerne som lever fett, og har brukt disse greiene, de ser friske ut, de ser glade ut, de har penger, biler og alt annet de trenger. Ser en på Jay Cutler, Ronnie Coleman, Hulk Hogan og Arnold, for å nevne noen. Når en ser slike solskinnshistorier er det lett å stupe på en kur. Hvordan er det disse byggerne har det egentlig? Det er også noe jeg ofte har tenkt på. det virker så konge, alle vet hvem du er, alle respekterer deg, alle vil være som deg. "TRAIN, SAY YOUR PRAYERS, EAT YOUR VITAMINS!", skulle ønske det var så enkelt, men noen ganger tviler jeg. Uansett skal jeg gjøre mitt aller ytterste uten skadelige hjelpemidler.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!