Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195675 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #315 : 19. november 2010, 09:13 »
Det som forundrer meg en del rundt sterioder er alle de proffe byggerne og skuespillerne som lever fett, og har brukt disse greiene, de ser friske ut, de ser glade ut, de har penger, biler og alt annet de trenger. Ser en på Jay Cutler, Ronnie Coleman, Hulk Hogan og Arnold, for å nevne noen. Når en ser slike solskinnshistorier er det lett å stupe på en kur. Hvordan er det disse byggerne har det egentlig? Det er også noe jeg ofte har tenkt på. det virker så konge, alle vet hvem du er, alle respekterer deg, alle vil være som deg. "TRAIN, SAY YOUR PRAYERS, EAT YOUR VITAMINS!", skulle ønske det var så enkelt, men noen ganger tviler jeg. Uansett skal jeg gjøre mitt aller ytterste uten skadelige hjelpemidler.

for å holde det innenriks så kan vi vell konstantere at våre muskel konger fortsetter i samme ekstreme spor om ikke mer ekstremt,ville de gjort det om de oppfattet de negative virkningene som dominerende over de positive?er det noen som vet hva de prater om så er det jo de

testo i seg selv er sundt for kroppen,les om folk som har lav testo nivå med enorm fettlagring istedet for muskeldanning,klarer ikke sove,føler seg elendig osv men alt med måte

alle her burde se hele bigger stronger faster filmen,en objektiv dok om roids

http://www.youtube.com/watch?v=a-8MY1Gep_A#noexternalembed

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #316 : 19. november 2010, 10:14 »
Det som forundrer meg en del rundt sterioder er alle de proffe byggerne og skuespillerne som lever fett, og har brukt disse greiene, de ser friske ut, de ser glade ut, de har penger, biler og alt annet de trenger. Ser en på Jay Cutler, Ronnie Coleman, Hulk Hogan og Arnold, for å nevne noen. Når en ser slike solskinnshistorier er det lett å stupe på en kur. Hvordan er det disse byggerne har det egentlig? Det er også noe jeg ofte har tenkt på. det virker så konge, alle vet hvem du er, alle respekterer deg, alle vil være som deg. "TRAIN, SAY YOUR PRAYERS, EAT YOUR VITAMINS!", skulle ønske det var så enkelt, men noen ganger tviler jeg. Uansett skal jeg gjøre mitt aller ytterste uten skadelige hjelpemidler.


Ting som ser tilsynelatende bra ut utad kan være pilråttent innvendig.
Man har vel en tendens til å se de som det går greit med å glemme de det har gått galt med (det er mange). Husker du Craig Titus eller Mike Matarazzo. Ene sitter i fengsel og den andre har ekstremt store helseproblemer. Begge var Mr. Olympia deltagere. Veldig mange med store ambisjoner går på en smell før de kommer så langt enten fysisk eller psykisk.


Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #317 : 19. november 2010, 19:19 »

Ting som ser tilsynelatende bra ut utad kan være pilråttent innvendig.
Man har vel en tendens til å se de som det går greit med å glemme de det har gått galt med (det er mange). Husker du Craig Titus eller Mike Matarazzo. Ene sitter i fengsel og den andre har ekstremt store helseproblemer. Begge var Mr. Olympia deltagere. Veldig mange med store ambisjoner går på en smell før de kommer så langt enten fysisk eller psykisk.



kroppen gir gjerne en del signaler om at ting begynner å gå dårlig,noe som kan skremme enhver samme hvor lyst du har på å bli stor,rart de ikke stopper da hvis de råttner innvendig men bare kjører på enda sterkere

ja husker han ene,rota seg borti meth amf og havna i fengsel

http://www.reviewjournal.com/lvrj_home/2006/Dec-17-Sun-2006/news/11464460.html

de er fremdeles mennesker,og det går galt med mange mennesker på forskjellige plan,om de er vektløftere eller eiendomsmeklere,og hvis noe går galt med en som driver med steroider så vet vi hva årsaken er

når vi se hvor vanlig dette er i samfunnet idag,hvor mange som driver med det så syntes jeg det går overaskende bra

jeg veit om en som begynte med heroin og rana sjapper,han tok også roids når han satt inne,jeg kjenner psykopater som har vært gæærne fra barndommen av som har startet med roids og amf++.de har blitt enda tøffere og forsterket sitt sanne jeg,du må se større på sakene og ikke bare trekke likhetstegn når du ser ordet steroider til problemene i samfunnet

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #318 : 20. november 2010, 15:48 »

Ting som ser tilsynelatende bra ut utad kan være pilråttent innvendig.
Man har vel en tendens til å se de som det går greit med å glemme de det har gått galt med (det er mange). Husker du Craig Titus eller Mike Matarazzo. Ene sitter i fengsel og den andre har ekstremt store helseproblemer. Begge var Mr. Olympia deltagere. Veldig mange med store ambisjoner går på en smell før de kommer så langt enten fysisk eller psykisk.



Påstås det virkelig her at Titus sak er relatert til hans bruk av AAS?Huh?

:O

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #319 : 20. november 2010, 16:23 »
"Steroider" har liksom blitt litt det samme som satan i visse religiøse miljøer..alt som går bra får gud kredit for,det onde som skjer er djevelens verk

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #320 : 20. november 2010, 16:27 »
Da jeg skrev min prosjektoppgave om steroider i 2008, så fant jeg statistikk som fortalte at det var en større sjanse for å dø av skuddskader/ å bli skutt hvis man brukte steroider sammenlignet med folk som ikke bruker steroider. ...

Dette har jo selvfølgelig en naturlig forklaring på samme måte som det er en statistisk større sannsynlighet for å få lungekreft hvis man røyker.

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #321 : 20. november 2010, 16:31 »
Haha!!  Grin
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #322 : 20. november 2010, 16:57 »
Da jeg skrev min prosjektoppgave om steroider i 2008, så fant jeg statistikk som fortalte at det var en større sjanse for å dø av skuddskader/ å bli skutt hvis man brukte steroider sammenlignet med folk som ikke bruker steroider. ...

Dette har jo selvfølgelig en naturlig forklaring på samme måte som det er en statistisk større sannsynlighet for å få lungekreft hvis man røyker.

Eller drukne om man spiser is..

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #323 : 20. november 2010, 16:57 »
"Steroider" har liksom blitt litt det samme som satan i visse religiøse miljøer..alt som går bra får gud kredit for,det onde som skjer er djevelens verk

Alt som går bra er med Guds hjelp, men går det dårlig er det din egen skyld er en bedre tankegang.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #324 : 22. november 2010, 15:40 »
Påstås det virkelig her at Titus sak er relatert til hans bruk av AAS?Huh?

:O

Ikke direkte nei. Men personlighetsforstyrrelser og aggressiv adferd er vel ikke uvanlige bivirkninger ved bruk av enkelte former for AAS. Var ikke drapet gjort i affekt i stor grad? Er jo lenge siden jeg leste om dette skal jeg inrømme men at misbruk av steroider over lang tid kan få det til å klikke fullstendig for enkelte kan vel ikke utelukkes. På dette nivået kreves jo enorme mengder.

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #325 : 23. november 2010, 11:14 »
Ikke direkte nei. Men personlighetsforstyrrelser og aggressiv adferd er vel ikke uvanlige bivirkninger ved bruk av enkelte former for AAS. Var ikke drapet gjort i affekt i stor grad? Er jo lenge siden jeg leste om dette skal jeg inrømme men at misbruk av steroider over lang tid kan få det til å klikke fullstendig for enkelte kan vel ikke utelukkes. På dette nivået kreves jo enorme mengder.

Hvis vi ser på de største muskel folka,de aller "værste av de værste" så syntes jeg faktisk de er overaskende harmoniske og rolige,jordnære og godhjerta over snittet av resten av befolkningen når det gjelder atferd,det er mitt inntrykk

Men joda,hormoner kan vell bidra til å øke aggresjonsnivået litt hos noen.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #326 : 23. november 2010, 13:07 »
Joda kombinasjonen alkohol/narko og AAS er vel utløsende i de fleste tilfeller der det har gått galt. Men er viktig å huske på at vi er alle ulike og reagerer ulikt på medikamenter som dette. Er jo som sagt de det går bra med man ser i mediene og som gjør det bra i konkurranser. De som til stadighet går inn og ut av psykiatriske klinikker hører vi ikke så mye om.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #327 : 23. november 2010, 13:31 »
Det som er så rart for meg.At folk reagerer verre på steroider en på rus.
Til å med narkotika reagerere folk mindre på en steroider..Det er rart.
Jeg tror det er for missunnelse..Steroider burde vært det folk var minst skeptisk til.
At folk får muskler etc er bare bra.Bedre selvtillit etc.Hva er galt med det.!!
MISBRUK ER SELFØLGELI NOE ANNET DET Å.
Vil påstå at det er mye verre med Heroin enn Steroider. å det lurer jo de på om de skal begynne å dele ut til folk!! men jeg er ikke for noen av delene Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #328 : 23. november 2010, 13:40 »
Er enig med deg jeg Raymond når det gjelder det at misbruk av narkotika og alkohol er verre, men steroider er ikke helt ufarlig heller. Men jeg er enig i at politikere og andre er helt på jordet når det gjelder vurderingen av ulike medikamenter og rusmidler og problemer forbundet med dette. Å kriminalisere bruk av AAS er ikke veien å gå.

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #329 : 23. november 2010, 15:53 »
Det som er så rart for meg.At folk reagerer verre på steroider en på rus.
Til å med narkotika reagerere folk mindre på en steroider..Det er rart..

Nei det er ikke rart,det er politikk..alt som er nedbrytende,skittent og umoralsk som narko blir fremmet og glorifisert til en viss grad i media,steroider går ikke under en slik kategori

Det værste feminister og sosialister vet om,er jo åpenbart store maskuline gutter,dette går down the system fra øverste hold til media som er gjennomsyret av politiske korrekte holdnigner osv,gutter og jenter skal helst se så like som mulig ut

idealet er gaute grøtta grav med en hasjsneip i munnviken for media.

jobber for forbud:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=578283

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!