Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195237 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #330 : 23. november 2010, 15:58 »
Vil påstå at det er mye verre med Heroin enn Steroider. å det lurer jo de på om de skal begynne å dele ut til folk!! men jeg er ikke for noen av delene Smiley

jeg har sett leger som påstår at røyking er mye farligere enn roidere..

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #331 : 23. november 2010, 18:05 »
Jeg er enig i at røyking og alkohol skaper mer problemer og mest sannsynlig er mer skadelig enn anabole sterioder osv. Men hvis man ser på det så har alkohol og tobakk alltid vært akseptert i samfunnet og det har vært en del at det sosialet livet til mennesker i mange 1000 år. Derfor ser alle på røyking og drikking som en vane sakt, mens doping har kun eksistert i ca 100 år, og aldri blitt sett på som noe godt utenom bruk ved sykdom eller skader. Det er litt teit, men man er sett på som normal hvis man drikker 30 helger i året, men du er dust hvis du prøver bol i 2 måneder i løpet av livet ditt. Men det er sånn samfunnet er og vi kan ikke få det til å mene anderledes.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #332 : 23. november 2010, 21:08 »
jeg har sett leger som påstår at røyking er mye farligere enn roidere..
Ja jeg skrev heller ikke at steroidene var farligst. Snakket om at Heroin er sikkert farligere. men jeg er så lur at jeg holder meg vekke fra både røy. steroider. og heroin!!!

Utlogget Yap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #333 : 24. november 2010, 15:58 »
Alt dette er bullshit...
Til alle som ikke skjønner hvordan ting fungerer...Hør her.
Når man dreper noen eller sitter tiltalt for grov vold etc,Eller hva det måtte være..
Så skylder man self på aas å narkotika.Det blir man bedt om fra sin forsvarer å spille på slike ting.
Vet dere hvorfor?Huh? Tydeligvis ikke.Så det er fordi at man får MASSSE mildere straff.

Jeg har gjort det i rett saker,da jeg engang ikke brukte steroider.Å alle mine bekjente som er  vært siktet i volds saker osv..Skylder på dette..Dem sier å aas gjorde meg gal.Jeg var ikke meg selv osv.Så sitter vi som kjenner dem.Har dem vært slik lenge før dem brukte steroider.
Forskjellen ligger bare i at dem ble enda mere voldsomere etter noen år på aas.Pga størrelse.
Skapte mere frykt.I en rettsak handler det om å spille kortene rett.

Å når systemet er slik at man slipper inna med 1år i straff for å si man brukte aas å var syk i hode.



Så kommer tusen kr spørsmålet: Hvem skylder ikke på det da???
Når man vet man sparer en hel del soning?HuhHuh?

Sannheten svir.Men sånn er det..I en rettsak skylder man på alt.Stakar meg.Det var ikke med vilje.
Skulle aldri har gjort det osv.Hadde jeg ikke brukt steroider hadde jeg aldri gjort det.
Får du et vitne til å lyve for deg i retten om at du skiftet helt sinnstemmning etter aas bruk.
Så sier du nå at du har fått hjelp til å slutte etc.Så la meg få mildere straffø.Så jeg får en ny start.
Den går rettsystemet på 4-5ganger hvertfal!!Så enkelt er det...Når det er sosialister som driver dette landet!!!.Spiller du kortene rett,med en forsvarer som er flink til å overbevise folk etc.Kommer du langt, uansett hva du er siktet for.

Alt handler om å bli trodd!!

virker for meg at alle som brukar er kriminelle ut ifra det du seier her...
her innrømmer du mened overfor retten, smell for deg vist riktig person leser dette!!
Handståande terapimeister! Eg e jevlige..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #334 : 24. november 2010, 16:18 »

Hahahhhahahhahahhah...Herregud.Ta å våkne opp til virkeligheten.

Dette er sannheten...Langt i fra alle som bruker er kriminelle!!.
Ikke noe å bli provosert for.Det er sannheten!

Hva smeller da???Si meg det??Blir jeg varetekts fengslet pga jeg sier hvordan man spiller i en rettsal???heheh
Men det er jo kriminelt å kjøpe til seg selv her i norge Wink så mange er jo litt småkriminel Tongue

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #335 : 24. november 2010, 16:30 »
Fikk det hos noen.Er ikke ulovelig :-)
hehehehehehehehehehehe Cheesy no trakk eg bra på smilebåndet Cheesy
bra med litt humor Smiley

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #336 : 24. november 2010, 16:31 »
Fikk det hos noen.Er ikke ulovelig :-)
Vel, jo det er også ulovlig. Det er ulovlig å ERVERVE og OVERDRA stoffene. Det innbefatter alle mulige måter man kan få det på.

"Tilvirke, innføre, utføre, selge, distribuere, erverve, sende eller overdra stoff eller metode på dopinglisten"
Non Plus Ultra

Utlogget Yap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #337 : 24. november 2010, 16:51 »

Hahahhhahahhahahhah...Herregud.Ta å våkne opp til virkeligheten.

Dette er sannheten...Langt i fra alle som bruker er kriminelle!!.
Ikke noe å bli provosert for.Det er sannheten!

Hva smeller da???Si meg det??Blir jeg varetekts fengslet pga jeg sier hvordan man spiller i en rettsal???heheh
ingenting som smeller... tolk teksten før du svarer.
smell, som i leit for deg vist feil person leser det fordi slik det var skrive så innrømmer du å ha løge ovenfor retten.
Handståande terapimeister! Eg e jevlige..

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #338 : 25. november 2010, 00:33 »
For alt de vet så lyver du om at du har løyet Smiley

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #339 : 25. november 2010, 07:44 »
Vel, jo det er også ulovlig. Det er ulovlig å ERVERVE og OVERDRA stoffene. Det innbefatter alle mulige måter man kan få det på.

"Tilvirke, innføre, utføre, selge, distribuere, erverve, sende eller overdra stoff eller metode på dopinglisten"

Nei du blir ikke tatt for noe ulovlig hvis du HAR det og bruker det,spurte snutten om dette her,ellers ville jo alle blitt tatt selvsagt

Det fungerer ikke sånn,de må ta deg for den ulovlige handlingen og det skjer ikke med "vanlige"folk til eget bruk

De følger de store gutta som driver i millionklassen med denne tradingen,glem ikke at dette IKKE er noe narkotiske midler men lov å bruke i alle sammenhenger bortsett fra idretts stevner som forbyr det

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #340 : 25. november 2010, 10:36 »
Mange her som ikke har forstått loven. Er akuratt samme som gjelder for sprit.
Du har lov å kjøpe til eget forbruk men ikke større mengder for videre salg. Det er selgerne som skal tjene penger på dette som er de kriminelle ikke dem som bruker. Kjøper man inn råstoff for å lage greier man skal selge videre er man kriminell. Var jo noen som ble tatt nylig for dette. De ble ikke tatt på fersken i å selge men hadde produksjonutsyr og store mengder råstoff. Det er her "erverve" kommer inn.

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #341 : 09. august 2011, 17:54 »
Jeg vet med meg selv at jeg spiser mer enn nok mat til å burde gått opp i vekt. Til og med proppet i meg mat på tvang og kjedespist flere ganger. De 2 kiloene jeg går opp, faller tilbake etter at jeg har vært på dass eller over natta. Og for å gjenta meg selv igjen, jeg kan ikke bli mindre enn hva jeg er så om jeg mister litt etter endt kur, så vil jeg fremdeles være større enn hva jeg er nå. Det er alt jeg ønsker.

Kan du definere "føler deg rævva" for meg? Jeg har gått gjennom nok psykisk smerte og smiler bredere for hver gang. Er forberedt og har fortalt dette til mine nærmeste. Jeg er villig til å ta sjangser i livet. Kuren varer jo 3 mnd eller mindre? Klart, dere sier jo noe når dere sier det ikke er noen garanti, men jeg skal inn i forsvaret til januar og det er 3 mnd til, slik at jeg vil ikke være ensom? Mye trening og mat spising der også. Jeg vet virkelig ikke, men skal tenke på dette noen dager til... Takk til dere dersom noen har opplevelser eller erfaringer å dele, setter jeg pris på!

Om du tenkte 3 mnd på trenbolone, så sitter du igjen med nyrer som er godt kjørt. Trenbolone er ordentlig hardt for nyrene... 8 uker burde holde mere enn nok, men du burde heller trene naturlig. Ingen logikk i å presse i seg steroider for å bli større.
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #342 : 18. august 2011, 03:59 »
Hvis du hadde tatt 4-5strekker med kokain hadde du blitt en av de som
"solgte litt på siden, så tok det helt av, smook så sitter jeg 6år på ulersmo"

Steroider hvis de blir brukt korrekt og i riktig doser er like skadelig som dritt maten som selges i Norske butikker som har vært gjennom 10talls "sterilisering" prosesser som liksom skal bedre helsen vi har eller hva med de fine syntetiske vitaminene som dominerer i Norske hjem?

Steroider er for mange en boost de trenger, kjenner flere som spiser så mye at de faktisk blir lei mat på en farlig måte de klarer bare ikke gå opp i vekt genetisk..

Steroider blir brukt av så mange at noen skrek historier vil det bli, jeg vet personlig om 20 som bruker ikke 1 av de er negative for omgivelsene sine, de jobber og betaler skatt og ikke er de kriminelle..










Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #343 : 27. mai 2012, 16:03 »
Gikk bedre med lavere doser ja, men ble sugen på mere og trodde jeg takla det. jeg trodde jo jeg takla de høye dosene også helt til det bikka over. Jeg hadde jo heller aldri i utgangspunktet tenkt til å ta høye doser, jeg skulle jo bare kure smått innimellom. Men jeg ble sugen, de fleste blir mer sugne og mange har nok gått på samme smellen som meg, og det vil fremdeles mange komme til å gjøre, men nå har jeg fortalt min historie så får folk gjøre opp sine egne meninger. Men her har dere iallefall en historie til som folk burde tenke over før dere vurderer det. Det kan skje deg, selv om du tror du takler det. Det trodde jo jeg og...

Veldig bra skrevet. Sammenlign med følgende utveksling fra en annen tråd :

Sitat
(en annen fyr) : det er en grunn til at man kan bole med sprøyter i årevis og generelt føle seg som kongen på haugen.

Sitat
(mitt svar) : Noen overlever alt. Det finnes masse historier om folk på 100 som aldri har vært syke og som aldri har gjort noe annet enn å røyke og drikke som en svamp. Eksempel til etterfølgelse ? Neppe. Men de folkene har i det minste klart å bli 100 uten problemer, det er noe annet med folk på 30 som røyker og drikker som svamper og som påstår at det går helt greit.
Det kan også tenkes at 30-åringen som bøtter innpå med øl og vin flere dager i uka blir fristet til å drikke litt mer av sterkere saker og da baller det fort på seg. Når det gjelder steroidbrukere så er det jo ganske vanlig at man helst ønsker å bli så stor som mulig så da finnes det jo en risiko for at det baller på seg der også. Den subjektive oppfatningen av risikoen ved å gå gradene når det gjelder både type og dose kan forandre seg etterhvert.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #344 : 28. juni 2012, 22:38 »
Akkurat sånn tolket jeg den..Det skjønnte du vel..

Å tusen kr spm igjen er: Hva faen skal noen gjøre med det om jeg sier jeg har løyet i retten?Huh


Hvem gjør ikke det???

Skal gjennopptakelse komisjonen som ikke engang tar opp ukyldige mennesker som er dømt for drap ta opp saken min på nytt???

hheheheh.Kan gå ut i avisen å si jeg har løyet i alle rett saker jeg har vært i.
Skjer ikke en drit fordi om!

På tide å våkne igjen!
Kan love deg at det blir tatt ut tiltale mot deg dersom du skulle være så tjukk i  hue og gå ut i avisene og fortelle at du har løyet i alle rettssaker du har vært i, dersom du var vitne

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!