Skrevet av Emne: Hva steroidene gjorde med meg!  (Lest 195271 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #435 : 06. juli 2012, 20:06 »
Hva skjer når man lar være å tvinge folk som er interessert i å sko seg på de andres bekostning ? For eksempel ved å selge og markedsføre heroin, steroider o.l. til alt og alle og gjennom alle tenkelige kanaler, som nevnt i en tråd under denne. Og det er et ganske mildt eksempel i settingen "et anarki".

Bare et lite sitat i forbindelse med dette:

"The trouble with fighting for human freedom is that one spends most of one's time defending scoundrels. For it is against scoundrels that oppressive laws are first aimed, and oppression must be stopped at the beginning if it is to be stopped at all."
-H.L. Mencken.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #436 : 06. juli 2012, 20:23 »
Staten som eksisterte før borgerkrigen medførte nok også utrygghet. Og de som styrte den var nok like mye terrorister som Al-Shabab.

For å oppsummere. Somalia var dritt under totalitært styre, og er litt mindre dritt under krigsherrestyre+anarki noen steder. Nå er Somalia på vei til å bli en stat igjen og da kan jeg avrunde med mitt poeng: At Somalia er et dårlig eksempel å bruke for å kritisere anarkisme.
Vel, bråket startet i 91 da anarkiet fikk råde... At det er litt bedre der i 2012 betyr ikke at anarki er flotte greier. Det det betyr er at den ene opprørsgruppen sakte men sikkert har tatt over makten i landet. Selv i dag er ikke Somalia et godt eksempel for noe som helst. Det er og blir en røverstat som vesten ikke har orket eller hatt mot til å "sivilisere". Nå er det vel også slik at hvis du ønsker å bruke Somalia som et eksempel på at anarkismen en politisk retning som har noe positivt ved seg så må du gjerne gjøre det, men jeg tviler på at du klarer å rekruttere så mange tilhengere av den grunn.

Men for all del, jeg ser fordelene med anarki i form av en svakere stat og sterkere individuelle rettigheter. Problemet, som aldri anarkistene har klart å komme rundt er, at dere er i mot straff og fengsling av mennesker. I Kardemommeby funker anarkismen forsåvidt greit, men i den virkelige verden er det alt for mange som nettopp lar være å skade andre, stjele, drepe, voldta osv kun fordi de vet at det medfører straff...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #437 : 06. juli 2012, 20:44 »
Vel, bråket startet i 91 da anarkiet fikk råde...

Dette stemmer ikke. Somalia var ikke særlig fredelig før dette.

Nå er det vel også slik at hvis du ønsker å bruke Somalia som et eksempel

Jeg ønsker ikke det. Det er alltid anarkimotstandere som drar frem Somalia som eksempel på at anarki ikke fungerer. Det jeg ville oppnå var å klargjøre at det er at Somalia er et dårlig eksempel å bruke for å diskreditere anarkisme.

Men for all del, jeg ser fordelene med anarki i form av en svakere stat og sterkere individuelle rettigheter. Problemet, som aldri anarkistene har klart å komme rundt er, at dere er i mot straff og fengsling av mennesker. I Kardemommeby funker anarkismen forsåvidt greit, men i den virkelige verden er det alt for mange som nettopp lar være å skade andre, stjele, drepe, voldta osv kun fordi de vet at det medfører straff...

Du forveksler mitt syn med det de fleste forbinder med anarkisme, nemlig Anarki=null lover, null eiendomsrett, kooperasjon etc. Det er ikke det jeg snakker om, som nevnt lenger opp her.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #438 : 06. juli 2012, 20:47 »
Ryu, foreslår at du kjøper deg ei tomt og lager din egen fantasiverden der. Forumpolitiet sier at det er nok forpesting av denne tråden nå.

Det går nok ikke, da det er ulovlig.

Jeg bare svarer på postene her jeg. Uansett var det vel ikke jeg som sporet av tråden. Denne tråden handler jo egentlig om at å ta AAS kan gå galt. Den handler ikke om at AAS burde bli ulovlig, som den gjorde når jeg kom over den.

Evt. nye svar kan rettes til meg på PM.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #439 : 07. juli 2012, 02:06 »
Det er en fyr på youtube som har kjørt seg en tur gjennom tomta allerede :

http://www.youtube.com/watch?v=ZiHJ0EdVY4o#noexternalembed

 

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #440 : 10. juli 2012, 09:25 »
Det er en fyr på youtube som har kjørt seg en tur gjennom tomta allerede :

http://www.youtube.com/watch?v=ZiHJ0EdVY4o#noexternalembed

 



LOL Se den Ryu! SÅNN BLIR DET HOS DEG!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #441 : 10. juli 2012, 09:33 »
Ja. Skulle dette være et argument for eller imot anarki?

Ingen med vettet i behold er for anarki.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #442 : 19. juli 2012, 10:00 »
Ingen med vettet i behold er for anarki.

Det er sant. Man må virkelig ha vettet i behold(les. hjernevasket) om man tror et voldsmonopol løser noe som helst.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #443 : 20. juli 2012, 12:30 »
politiet utnytter ressursene sine dårlig.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Flere-politimilliarder-ga-liten-effekt-6946833.html#xtor=RSS-3

Sitat
På Bekkestua har mange butikker - i likhet med en rekke andre steder - valgt å løse det manglende nærværet av politi ved å leie inn private vektere.

Anarkokapitalismen slår til igjen.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #444 : 20. juli 2012, 22:44 »
Ryu, du burde jo flytte til Somalia. Det er jo landet som er nærmest din eminente ideologi.

Altså, dine ord høres veldig fine ut på papiret, men ville aldri fungert i praksis i det samfunnet vi lever i.

Ja jeg er jo veldig for Islamisme og å bli invadert av naboland. Det landet som står nærmest troen på negativ frihet er det landet jeg helst ville bodd i. Heldigvis(eller uheldigvis) er Norge en av landene på topp her. Eiendomsretten står relativt sterkt her, og politiet er mer "accountable" enn de fleste andre steder. Det som trekker Norge ned for min del er "social engineering" og mye skatter og avgifter. Andre steder er de andre Skandinaviske landene, Sveits, og de fleste "skatteparadis" slik som Lichenstein etc.

Det som det ser ut til å være vanskelig å forstå for dere tvilere er følgende: Et samfunn fungerer bare så godt som menneskene som lever i det. Om det er en stat eller anarki i Somalia(eller Norge for den saks skyld), har ingenting å si om menneskene som lever der ikke fungerer uansett. En stat kan bare fungere om menneskene i den fungerer, og et anarki kan bare fungere om menneskene i det fungerer.

Og bare for å nevne det så er det faktum at de aller fleste stater i verden er lite fungerende et mye sterkere argument mot staten enn mot anarki. Når ting kommer til stykket så var det jo(etter deres egne ord) staten som feilet i Somalia, ikke anarkiet. Som nevnt: En "Failed State". Anarkiet(altså mennesker uten ledere) var de som måtte rydde opp etter at staten feilet.

Du skriver: "dine ord høres veldig fine ut på papiret, men ville aldri fungert i praksis i det samfunnet vi lever i."

Det morsomme er jo at jeg kan si akkurat det samme om den tro du har på voldsmonopolet. Forskjellen mellom oss to er at jeg vil basere samfunnet på frivillig samarbeid og du vil true folk(selvfølgelig i ly av "vi lever i et demokrati. Liker du det ikke kan du bare stemme på noen andre eller flytte) til å gjøre som du vil.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget stega90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #445 : 06. august 2012, 15:05 »
Heisann Noobings Smiley Jeg laget en konto her med det ene formålet å takke deg for at du delte historien din med verden. Jeg spurte en jeg kjenner som har litt kontakter om han kunne anbefale et "tilskudd" jeg kunne bruke for å få en god start uten at jeg trengte å fortsette med det for å opprettholde formen i ettertid så lenge jeg fortsatte å trene, og han anbefalte turanabol. Jeg var i utgangspunktet ganske interessert men etter at jeg googlet det og fant denne tråden har jeg bestemt meg for å holde meg til litt Jack3d, kreatin og protein.
Jeg er allerede en smule manisk depressiv, så jeg har ikke spesielt lyst til å risikere å gjøre det værre, og hvis en mister mesteparten av fremgangen etter kuren er over så ser jeg ikke poenget i det uansett.

Jeg vil bare du skal vite at om ingen andre har tatt lærdom fra feilene dine som du delte med oss her, så er det ihvertfall en person som kanskje har unngått å gjøre en stor feil pga din historie. Takk og jeg håper du har fått livet ditt på rett kjøl igjen selv om jeg verken har tid eller gidder å lese gjennom 30 sider for å finne det ut akkurat nå.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #446 : 06. august 2012, 18:03 »
Psykiske problemer + boling = neppe noen særlig god kombinasjon. Å bole blir jo å gå opp på hormoner og så ned etter endt kur når kroppen sliter med å få igang egenproduksjonen.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Sixtus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Sv: Hva steroidene gjorde med meg!
« #447 : 28. januar 2013, 16:04 »
Vet det er gammal tråd men etter lest hele vil jeg bare si
VÆR GLAD AT DU ER ENDA I LIVET!

så store doser er sykt!!
BULKING IN PROCESS:
70kg [||||||||||||||||||||||||||||||||] 80kg

TRENGER DU HJELP TIL VEKTØKNING KLIKK HER

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!