Skrevet av Emne: Arginine Alpha Ketoglutarate  (Lest 1006 ganger)

Utlogget xse123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Arginine Alpha Ketoglutarate
« : 03. juni 2009, 23:22 »
Hei har bestilt meg 500 gram med dette...har lest en del bra om det, og nå som det kom et heftig tilbud på det på http://www.bulkpowders.co.uk/product.php?xProd=236
så tenkte jeg å prøve dette ut. Veldig små doser man tar av dette, så dette er rimelig, og varer lenge;)

Noen som har noe erfaring med dette produktet?

Utlogget Truls123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Arginine Alpha Ketoglutarate
« #1 : 06. juni 2009, 14:48 »
Arginine Alpha Ketoglutarate er den vanligste formen for L-arginine i alle NO produkter. Det er ment at denne "formen" av aminosyren er best egnet for økte nitro oxidat nivåer.
Selv har jeg prøvd Nitrix som også inneholder Arginine Alpha Ketoglutarate, med gode resultater.

Dette produktet inneholder ikke andre stoffer som er ment å øke nitro oxidat nivåene. Men da L-arginin er det best dokumenterte stoffet som hjelper for økte nitro oxidat nivåer. Ville jeg selv godt for dette produktet,sett i forhold til pris og evt bivirkninger ved andre "virkestoffer" for økte nivåer av nitro oxidat.
Ser ut til at det er veldig rimelig pris på produktet du viser til,men husk at frakt fra england er dyrt, i tillegg må du påbergene moms (25%) og fortollingsgebyr. Med andre ord lønner det seg å kjøpe mye når du først handler fra Storbritannia.

Lykke til

Utlogget xse123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Arginine Alpha Ketoglutarate
« #2 : 08. juni 2009, 00:05 »
Takk for svar;) Har selv gått på NO-xplode og cellmass, og hadde en meget grei nytte av den kombinasjonen. Ja, ser ut som det kan bli litt i frakt menmen nå er det nå underveis iallefall, alltid gøy å prøve noe nytt for å piffe opp litt:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!