Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79447 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #60 : 07. juni 2009, 14:45 »
Hvem andre er det som hadde "turt" å gått i ringen mot Arild da? Skulle jeg gått i ringen mot Arild skulle jeg ikke bare hatt på meg en liten hjelm, men en hel rustning. :Smiley Etter bare 6 mnd trening så er ikke dette så verst tatt i betraktning at omstendighetene var dårlige. Glatt tregulv etc.

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #61 : 07. juni 2009, 14:52 »
Nå begynner du å bli frekk mot meg personelig! Tror ikke det er en bra ide... Å ja,jeg tror ikke det er vanskelig å få tak i som vil sparre mot Arild. Jeg mener absolut ikke at Dan ikke er er verdig motstander,tvert imot. Probleme er at han er for god,for å gå "kamp" mot Arild.Og foresten Arild så ikke bra ut nå heller. Han burde holde seg til strongman,der er han i verdens klasse.

Det var nå du som mente at kampen var arrangert for og få Haugen til og se bra ut? Derfor var Evensen sine hender bortimot bakbundet?

Du har nå tydeligvis noe i mot Arild personlig vil jeg tro, speielt mtp på den negative måten du uttaler deg. Du som selv driver med strongwoman og kjenner mange i miljøet burde vel heller gjøre noe positivt for og hjelpe frem Arild, i stedet føler jeg sitter du på nettet og svartmaler han. Hele oppvisningskampen fremstår som idiotisk i dine øyne? Eller savnet du at Evensen ikke knocket Arild?

I en ufc kamp så regner med med Arild hadde blitt lett match for Dan, det er noe alle forstår med hans bakgrunn og merittliste.

Om jeg er frekk mot deg personlig? Det er deg jeg "diskuterer" med ja. Folk er så jævla negative og prøver og trekke folk ned i søla i stedetfor og støtte dem i det valget de tar.  
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #62 : 07. juni 2009, 14:54 »
Hvem andre er det som hadde "turt" å gått i ringen mot Arild da? Skulle jeg gått i ringen mot Arild skulle jeg ikke bare hatt på meg en liten hjelm, men en hel rustning. :Smiley Etter bare 6 mnd trening så er ikke dette så verst tatt i betraktning at omstendighetene var dårlige. Glatt tregulv etc.



Synes Evensen gjør en fin rolle med og spille defensiv her. Enhver fyr som er litt oppegående vil vært redd for og ta i mot slag fra Haugen, som faktisk er en av verdens sterkeste menn.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #63 : 07. juni 2009, 15:09 »
I forhold til størrelsen og total treningstid er jo dette ganske bra. I min mening er han allerede teknisk bedre enn for eksempel Sapp, som tross alt har drevet med dette lenge og gått mange kamper. Der kan man snakke dårlig fotarbeid, treige spark, ville slag, ingen guard og null kondis...

Men her inne virker det som det er nesten bare to typer folk; de som syns Arild er en idiot som i det hele tatt tenker på å prøve å bli bokser og de som forguder hele mannen.
Blir litt ensidig kritikk/skryt av det. Synes det er litt merkelig at såpass mange voksne mennesker skal være såpass negative til at fyren vil prøve noe nytt, men at ungfoler liker Arild er jo ikke så rart (har selv sansen for mannen men ikke mer enn de andre, sympatiske strongman utøverne vi har her til lands).
Realistisk vil det nok ta tid før han kan bli god og gå en bra teknisk kamp mot en erfaren motstander men han har da vitterlig potensiale?

Det største sprøsmålet jeg har er om han ikke blir for fristet til å kjempe om tittelen Norges og Verdens sterkeste mann?  Grin

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #64 : 07. juni 2009, 15:10 »
Synes det var en helt grei sparring/oppvisingskamp.  Arild må nok bli kjappere for å være verdensklasse i tunvektboksing men med tanke på hvor lenge han har holdt på så er det jo mer en godkjent. Mye kraft i slagene..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #65 : 07. juni 2009, 15:23 »
Her er det mange suppe jøker...Til alle som ikke har slåst noen gang,eller bokset,bare hold kjeft..Arild hadde knust han der evensen i hva som helst..Talentløs er han evensen...Rett og slett..Til og ha trent så lenge,var dette helt forferdelig..Arild hadde knust han på 10sek,om han ville....

Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #66 : 07. juni 2009, 15:30 »
Skuffende innsats av Evensen ja , men til hans forsvar er ikke han en bokser, og omtaler ikke seg selv som ¨Pro boxer¨, som Arild gjør. Jeg mener Arild har en boksestil som minner om en full proffbokser, som stuper inn i jabbene og har et vinglette fotarbeid.

Men håper å få se noe orntlig boksing, og ikke denne show greia. Så vi får sett hvor god Arild egentlig er. Håper han lykkes og gjør en god profil

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #67 : 07. juni 2009, 15:39 »
Tydelig at Arild holder igjen. Slagene til Arild så bra ut, han viser ikke alt han har av reportoar, noe det siste slaget hans tydelig viser. Han kan se ut som en skikkelig Knock-out-bokser Smiley

Men det defensive han viser er ikke på langt nær like bra. Arild er til tider helt åpen for slag. Guarden hans er alt for dårlig. Vi får håpe han skjerper det defensive, ellers må han satse på å knocke motstanderne tidlig i kampen, men det er vanskelig mot teknisk gode boksere.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Gatorade

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #68 : 07. juni 2009, 15:40 »
Her er det mange suppe jøker...Til alle som ikke har slåst noen gang,eller bokset,bare hold kjeft..Arild hadde knust han der evensen i hva som helst..Talentløs er han evensen...Rett og slett..Til og ha trent så lenge,var dette helt forferdelig..Arild hadde knust han på 10sek,om han ville....
haha så enig!! Elendig fysikk, dårlig kondisjon elendige skills. ikke akkurat hva du vil forvente av en som har basert livet sitt på mma...
Og han kan ikke kalle seg ufc fighter før han faktisk vinner en kamp eller holder 1 runde...

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #69 : 07. juni 2009, 15:45 »
Her er det mange suppe jøker...Til alle som ikke har slåst noen gang,eller bokset,bare hold kjeft..Arild hadde knust han der evensen i hva som helst..Talentløs er han evensen...Rett og slett..Til og ha trent så lenge,var dette helt forferdelig..Arild hadde knust han på 10sek,om han ville....
Hvorfor skal alle som ikke har sloss eller bokset holde kjeft? Er diskusjon rundt en "boksekamp" et privelegium kun forbeholdt mennesker som har vært i slosskamp eller i ringen?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #70 : 07. juni 2009, 15:47 »
Bare å se filmen på 1:56 f.eks, da ser du hvordan kraft det ligger i slagene..

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #71 : 07. juni 2009, 15:53 »
Eyy folkens!
Husk at Arild veier 140 kg, og att han bare har trent boksing i ett halvt år ca! gi han tid!
Han ble ikke norges sterkeste mann på 6 mnd heller!


veier faktisk talt rundt 120 + nå så Smiley men var å så kampen å var jo helt klart at dette bare var en oppvisnings kamp, Dan er jo UFC fighter og har drevet med mye annet og har vunnet mye internasionalt, og ser jo helt klart at han holder tilbake mye, men viss arild bare står på og forsetter som han gjør så kan han nåkk bli god, som sagt, skal mye til å bli verdensmester på 6 måneder ... Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #72 : 07. juni 2009, 16:01 »
Her er det mange suppe jøker...Til alle som ikke har slåst noen gang,eller bokset,bare hold kjeft..Arild hadde knust han der evensen i hva som helst..Talentløs er han evensen...Rett og slett..Til og ha trent så lenge,var dette helt forferdelig..Arild hadde knust han på 10sek,om han ville....

Hvis du mener det kan du jo bare be Arild hoppe i ringen mot Evensen da.? Du kjenner jo Arild gjør du ikke?

Ikke ta meg feil, hadde vært dritkult om Arild hadde kommet langt i boksing, men det ligger mange år fremme i tid, og virker litt feil å uttale seg som proffbokser uten å ha gått noen kamper og ikke har trent i mer enn 6 mnd.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Gatorade

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #73 : 07. juni 2009, 16:13 »
haha se Dan Evensen sine fights før dere snakker om hvor flink han er. HAN ER IKKE EN UFC FIGHTER!!!! ffs

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #74 : 07. juni 2009, 16:17 »
haha så enig!! Elendig fysikk, dårlig kondisjon elendige skills. ikke akkurat hva du vil forvente av en som har basert livet sitt på mma...
Og han kan ikke kalle seg ufc fighter før han faktisk vinner en kamp eller holder 1 runde...
mja så var dette da bare enn oppvisningskamp , tror, eller VET faktisk at begge ikke ga 100% i det hele, å at du sier at det var elendig av evensen, haha, tror ikke du har så mye peiling akkkuratt. Hvorfor tror du ellers arild gikk uten hjelm ? hadde evensen gitt 100% tror jeg nåkk ikke arild hadde hatt så mye sjangs.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!