Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79614 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #75 : 07. juni 2009, 16:18 »
haha se Dan Evensen sine fights før dere snakker om hvor flink han er. HAN ER IKKE EN UFC FIGHTER!!!! ffs
Takk for at du kommer med slike fantastiske opplysende svar som er veldig aktuelle for diskusjonen Smiley Hadde det ikke vært for slike som deg ville jo TF vært et fristed for allslags merkelige meninger og påstander. Nok en gang takk for at du opplyser folket med din altomspennende kunnskap Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #76 : 07. juni 2009, 16:24 »
noe jeg fant på internett som sto om Dan Evensen

" I USA drev han kampsport innen forskjellige grener, og endte opp i MMA hvor han nå bl.a konkurrerer i Ultimate Fighting Championship (UFC), med hittil 11 seire og 4 tap (2009). Han har tittelen Gladiator Challenge Heavyweight Champion, har brunt belte i kickboksing og lilla belte i brasiliansk Jiu-Jitsu. Han er for tiden signert med NCFC Fight Management som er den ledende innen MMA. Han er basert i Las Vegas. Han gikk tidligere under navnet «Dangerous Dan», men skiftet senere til «Viking».

"

så til deg Gatorade, bare la ver å skrive noe du ikke har peiling på Smiley
Her har du linken http://no.wikipedia.org/wiki/Dan_Evensen

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #77 : 07. juni 2009, 16:26 »
Han er ingen UFC-figher, ble kastet ut for noen måneder siden.
Går kamper for "Bellator" nå.

...eller er det slik at alle som noensinne har vært innom UFC er "UFC-fightere"?
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #78 : 07. juni 2009, 16:28 »
så at han ble kastet ut for noen måneder siden vill si at han har blitt dritt dårlig i å sloss ? Smiley diskusjonen går vell mer på om Dan ikke kunne sloss å ditt og datt ,,,....

Utlogget Gatorade

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #79 : 07. juni 2009, 16:31 »
så at han ble kastet ut for noen måneder siden vill si at han har blitt dritt dårlig i å sloss ? Smiley diskusjonen går vell mer på om Dan ikke kunne sloss å ditt og datt ,,,....
Dan Evensen var ikke NÆR gutta i ufc sitt nivå, eneste folka han har vunnet mot er utrente hill billys med dritt records.

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #80 : 07. juni 2009, 18:30 »
Det var nå du som mente at kampen var arrangert for og få Haugen til og se bra ut? Derfor var Evensen sine hender bortimot bakbundet?

Du har nå tydeligvis noe i mot Arild personlig vil jeg tro, speielt mtp på den negative måten du uttaler deg. Du som selv driver med strongwoman og kjenner mange i miljøet burde vel heller gjøre noe positivt for og hjelpe frem Arild, i stedet føler jeg sitter du på nettet og svartmaler han. Hele oppvisningskampen fremstår som idiotisk i dine øyne? Eller savnet du at Evensen ikke knocket Arild?

I en ufc kamp så regner med med Arild hadde blitt lett match for Dan, det er noe alle forstår med hans bakgrunn og merittliste.

Om jeg er frekk mot deg personlig? Det er deg jeg "diskuterer" med ja. Folk er så jævla negative og prøver og trekke folk ned i søla i stedetfor og støtte dem i det valget de tar.  

Jeg vil ha meg frabedt frekke personlige komentarer,fra deg Gjerdrum. Da jeg ikke kommer med frekke påstander mot eller til deg.Har ikke noe imot Arild, og ønsker han alt vell,men forventer bedre av en som kaller seg en pro bokser. Det er min mening og jeg har mine grunner å ha den mening,så sånn er det...

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #81 : 07. juni 2009, 18:34 »
Jeg vil ha meg frabedt frekke personlige komentarer,fra deg Gjerdrum. Da jeg ikke kommer med frekke påstander mot eller til deg.Har ikke noe imot Arild, og ønsker han alt vell,men forventer bedre av en som kaller seg en pro bokser. Det er min mening og jeg har mine grunner å ha den mening,så sånn er det...
Nøyaktig hva er det du føler deg støtt av?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #82 : 07. juni 2009, 18:36 »
Jeg vil ha meg frabedt frekke personlige komentarer,fra deg Gjerdrum. Da jeg ikke kommer med frekke påstander mot eller til deg.Har ikke noe imot Arild, og ønsker han alt vell,men forventer bedre av en som kaller seg en pro bokser. Det er min mening og jeg har mine grunner å ha den mening,så sånn er det...

Haha, du minner meg om noen, men kommer ikke på hvem det er..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Arild "Hulk" Haugen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #83 : 07. juni 2009, 18:40 »
fy faen så mange som skal uttale seg om alt de absolutt ikke kan eller vet noe om.... Selv kommenterer jeg normalt sett bare det jeg har god kunnskap i og kjenner all fakta rundt saken.

Når det gjelder dan evensen så er han DRIT god og tørr å påstå at det er veldig få i dette land som rekker opp på hans nivå. han har god kunnskap innen de fleste kampsport grener og har gått kamp som proffbokser tidligere. Han er en råtass og ekstremt god. Dette var en oppvisning og ingen kamp i den forstand. Klart dan er bedre enn meg, no secrets. Men poenget bak kampen var mer for å vise at jeg har komt igang med boksing og at jeg derfor ikke stiller i strongman lengre. Derfor vi gikk litt på puter med harald skog først også får å vise at vi har komt igang. Både meg og dan var klar over situasjonen og han holdt selvsagt litt igjen på slagene sine. Jeg slo heller ikke med noe særlig kraft.

Det er vanskelig å finne sparringspartnere som passer meg pga høyde vekt ol. Derfor var dan perfekt. En god fighter med masse erfaring som tåler en trøkk og har en merittliste og vise til. Hadde nok ikke blitt like morsomt om vi skulle ta en helt tilfeldig kar fra salen....?

Proffboksing er ulovlig i norge, og det samme gjelder sparring. derfor går det ikke ann å gjøre noe særlig mer ut av dette enn hva vi gjorde. da måtte jeg funnet en amatør bokser som var omtrent like høy og tung. og det er ikke lett.

Når det gjelder ris og ros rundt dette. Dette var fra min side en tjeneste fra meg til Svend Karlsen pga at jeg trakk meg fra strongman og de la stevnet i min hjemby for at jeg skulle få alt tilrettelagt. når jeg da trakk meg lovte jeg å stille opp på boksing for morro skyld som en gjensidig takk.

Føler jeg har rimelig god selvinnsikt på det sportslige plan og her er min mening om meg selv og karrieren.
Er nok helt klart større talent i strongman enn i boksing, men jeg brukte 5 år på å komme opp på et internasjonalt topp nivå i strongman. kan jeg bruke 5 år for å bli blandt de feks 30 beste tungvektsbokserne i verden som igjen er mye større sport må jeg si det er EKSTREMT bra. Jeg har gjort enorme fremskritt på 5 mnd siden jeg startet på absolutt null erfaring. men vet at jeg har veldig lang vei igjen. Det første jeg må gjøre er å gå ned i vekt til 120 kg. da tror jeg det vil komme til å hjelpe meg mye som bokser. har mye å lære med alt fra teknikk, kondisjon ++++ men en plass må vi starte og aldri gi opp.

En annen ting er når du bokser mot en som er veldig god ser du selv veldig mye dårligere ut. Det var også veldig smart og greit å få den oppvisningen som en "mental" greie hvor jeg blir vant med å stå på scenen foran folk med hansker og skal bokse i stedet for storngman. Blir liksom litt ny setting og velidg mye stress som er greit å ha erfart som kanskje gjør ting lettere etter hvert når det nærmer seg kamp.

Tror og mange av mine trofaste snille fans glemmer litt virkeligheten. JA jeg er og var en av de absolutt beste i verden i strongman, men det betyr ingen ting i boksing. Dette er en ny sport som jeg må begynne helt på scratch som alle andre, og det tar lang tid.

Grunnen til at jeg bruker ordet proff boksing osv er enkelt: jeg har som mål og bli proff bokser. og skal aldri gå en amatør kamp, da jeg passer bedre inn i sirkus enn grunnskolen. litt forsjell på amatør og proff, ikke bli for opphnegt i navnet proff. det forteller mer om alt rundt sporten som noe annet. Proff betyr: penger, show, litt annen boksestil, uten hjelm, mindre teknisk boksing, store folk som meg passer bedre her i en alder av 23 enn å gå som amatør x antall år først. så i løpet av 2009 vil jeg satse mye penger på at jeg faktisk er proff bokser og har gått min første kamp som proff. da hadde jeg vært dum i hode om jeg sa noe annet....

Var mange som var kritiske når jeg sa jeg skulle bli norges sterkeste mann som 19 åring.... men idag holder de kjeft. Alt er mulig ingen ting er umulig. Mitt mål er å jobbe videre, ikke overbevise dere eller andre på at jeg kan klare det. men heller vise meg selv at jeg hadde rett! du kan bli proffbokser om du vil.:Wink

Til nadia B: om du skulle gjort en oppvisningskamp ville du da gjort følgende:;
A: få tak i en proff med stort navn, som du igjen kan lære masse av på forhånd, og som kan gå en kamp som dette litt for show på mine primisser. hvis folk var der for å se deg? tenk og litt pr, profilbygging ol...

B: lete etter en som "matcher" vekt og høyde for så å betale han Mye for å dra til kongeparken for å gå en "oppvisningskamp".

C: finne en på gata som har bokset 4 år og er helt ok uten navn, mål, ambisjoner eller noe som helst mer og gå en jevn kamp med han og si dette er en bokser vi fant på gata, men han har bokset 4 år...?

D: gi Full faens gass gjensidig med meg og dan s¨lik at en av oss, (trolig meg) lå flat etter 50 sek...? og satt ut og tilbake i lang tid kun for morro skyld....

SVAR: tenk med ræva hvis du ikke har hode:! du såg nok ikke så jævlig bra ut du heller etter 4-5 mnd strongwoman trening....Wink


Norges Sterkeste Mann 2007 og 2008

Min hjemmeside: www.arildhaugen.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #84 : 07. juni 2009, 18:50 »
Bra svart haha. Man skal nok ikke uttale seg så basant skråsikker før man vet nok om en sak.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #85 : 07. juni 2009, 18:52 »
fy faen så mange som skal uttale seg om alt de absolutt ikke kan eller vet noe om.... Selv kommenterer jeg normalt sett bare det jeg har god kunnskap i og kjenner all fakta rundt saken.

Føler jeg har rimelig god selvinnsikt på det sportslige plan og her er min mening om meg selv og karrieren.
Er nok helt klart større talent i strongman enn i boksing, men jeg brukte 5 år på å komme opp på et internasjonalt topp nivå i strongman. kan jeg bruke 5 år for å bli blandt de feks 30 beste tungvektsbokserne i verden som igjen er mye større sport må jeg si det er EKSTREMT bra. Jeg har gjort enorme fremskritt på 5 mnd siden jeg startet på absolutt null erfaring. men vet at jeg har veldig lang vei igjen. Det første jeg må gjøre er å gå ned i vekt til 120 kg. da tror jeg det vil komme til å hjelpe meg mye som bokser. har mye å lære med alt fra teknikk, kondisjon ++++ men en plass må vi starte og aldri gi opp.
Grunnen til at jeg bruker ordet proff boksing osv er enkelt: jeg har som mål og bli proff bokser. og skal aldri gå en amatør kamp, da jeg passer bedre inn i sirkus enn grunnskolen. litt forsjell på amatør og proff, ikke bli for opphnegt i navnet proff. det forteller mer om alt rundt sporten som noe annet. Proff betyr: penger, show, litt annen boksestil, uten hjelm, mindre teknisk boksing, store folk som meg passer bedre her i en alder av 23 enn å gå som amatør x antall år først. så i løpet av 2009 vil jeg satse mye penger på at jeg faktisk er proff bokser og har gått min første kamp som proff. da hadde jeg vært dum i hode om jeg sa noe annet....

Var mange som var kritiske når jeg sa jeg skulle bli norges sterkeste mann som 19 åring.... men idag holder de kjeft. Alt er mulig ingen ting er umulig. Mitt mål er å jobbe videre, ikke overbevise dere eller andre på at jeg kan klare det. men heller vise meg selv at jeg hadde rett! du kan bli proffbokser om du vil.:Wink
At der er mange som ikke har peiling som kommenterer saken vil det desverre alltid være. Selv er jeg en av dem som ikke har alle fakta rundt saken, men et diskusjonsforum er et sted for nettopp det, diskusjon. Det er ekstremt mange bedrevitere her på TF og man skulle tro snittalderen var på 14-15 år, selv om aldersgrensen er 14(?) år.

Om du greier å komme opp på et topp internasjonalt nivå innen 5 år er dette ekstremt bra, all ære til deg om du klarer det. Du sier du har god selvinnsikt i det sportslige, og har tidligere vist dette. Da tror jeg at du egentlig driter i hva kritikerene (meg blant annet) sier, og det er bra, det er viktig å jobbe målrettet og ikke bry seg så mye om hva andre sier.

Du får ha lykke til som proffbokser Wink
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #86 : 07. juni 2009, 18:53 »
Bra svart haha. Man skal nok ikke uttale seg så basant skråsikker før man vet nok om en sak.
Har du nok selvinnsikt til å se at det du skriver gjelder deg selv i stor grad også?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #87 : 07. juni 2009, 18:55 »
Har du nok selvinnsikt til å se at det du skriver gjelder deg selv i stor grad også?

Akkurat i denne saken så har jeg ikke kommentert , så nei. Men bra at du legger deg flat Wink
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #88 : 07. juni 2009, 18:55 »
Jeg vet veldig mye om denne saken...derfor jeg uttaler meg.Arild har sunket veldig mye i andres øyne etter denne kampen..

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #89 : 07. juni 2009, 18:59 »
Jeg vet veldig mye om denne saken...derfor jeg uttaler meg.Arild har sunket veldig mye i andres øyne etter denne kampen..
Du har sunket veldig mye i mine øyne etter denne kommentaren Sad
Men sånn seriøst, hva var det du følte deg støtt av i VegardGjerdum sitt innlegg? Og hvorfor har Arild sunket veldig mye i "andres" øyne? Du er litt uklar her.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!