Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79549 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #105 : 07. juni 2009, 20:20 »
Arild hadde knust han der evensen i hva som helst..Talentløs er han evensen...Rett og slett..Til og ha trent så lenge,var dette helt forferdelig..Arild hadde knust han på 10sek,om han ville....

Litt info om denne Evensen fra wikipedia:

Han er opprinnelig fra Saltrød men flyttet ettervert til Nedenes. Han var lovende innen sleggekast, og har vært med i klubbene IL Sørfjell og Øyestad IF. Som 16-åring hadde han personlig rekord på 52,50 meter. Han drev med også med boksing og amerikansk fotball, og spilte på Arendal Wildcats i 5 år som lineman. Han ble også tatt ut på det norske landslaget i amerikansk fotball. Han er også norgesmester i Judo, junior-lag (Konnerud Idrettslag - 1994). Han gikk på University of Texas i El Paso Texas, USA i en periode på 1990-tallet og kastet slegge over 60 meter, og hadde Sommer-OL 2000 som mål. Han trente der sammen med Leif Olve Dolonen Larsen. Etter at han kom hjem til Norge igjen gikk han inn i forsvaret og tok førstegangstjenesten.

I USA drev han kampsport innen forskjellige grener, og endte opp i MMA hvor han nå bl.a konkurrerer i Ultimate Fighting Championship (UFC), med hittil 11 seire og 4 tap (2009). Han har tittelen Gladiator Challenge Heavyweight Champion, har brunt belte i kickboksing og lilla belte i brasiliansk Jiu-Jitsu. Han er for tiden signert med NCFC Fight Management som er den ledende innen MMA. Han er basert i Las Vegas. Han gikk tidligere under navnet «Dangerous Dan», men skiftet senere til «Viking».
 MMA-meritter

    * Første nordmann som har deltatt i verdens største MMA-turnering (UFC).
    * Gladiator Challenge Heavyweight Champion[1]



Kan virke som om han er talentfull nok til å hevde seg i en lang rekke andre idretter, i tillegg til at han er profesjonell MMA-utøver.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget goldenretriever

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #106 : 07. juni 2009, 20:22 »
Flott at Arild svarer på side 6. Synes svaret oser av ærlighet og ydmykhet. Flott å se av mannen ikke er bare muskler med bred kjeft. :-)

Skal gi han en honnør.

Utlogget Tommy1986

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

  • If the bar ain't bending you are just pretending.
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #107 : 07. juni 2009, 20:22 »
"Hvor er nasjonalfølelsen hen? Vi må da backe opp våre landsmenn, ikke rakke ned på de?"

Godt sagt. er her alt ligger!!!
Stå på Arild!!
4 plass Norges sterkeste mann -105kg 2013
2 plass Exhale strongman åpen klasse 2014
10 plass Norges sterkeste mann 2014
2 plass Hamar strongman challenge 2015
3 plass Svelvik strongman open

Sponsorer:
Oneco Tecnologies as
Ola skophamar røyrleggjarservice as
Avery dennison NTP as
Ole Mads Norenberg sand og singel

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #108 : 07. juni 2009, 20:24 »
Er selv stor fan av Arild, og har lest alt jeg har kommet over som er skrevet om Arild de siste årene. Arild har ikke sunket i mine øyne etter denne "kampen", han har i mine øyne bare blitt enda mere interessant å følge med på fremover..
Så du, N. Bjerke, snakk for deg selv, ikke bland alle andre inn i dine meninger. Det blir bare for dumt.


Stå på, Arild! Har trua på deg!  Kickass

Utlogget Tommy1986

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

  • If the bar ain't bending you are just pretending.
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #109 : 07. juni 2009, 20:29 »
Folk som dømmer arild etter å ha sett ein oppvisningskamp på 2 minutt der begge holder tilbake og ingen får vist seg skikkelig fram, bør gå å legge seg.
Med god trening,teknikk,pågangsmot (som alle vet at arild har) kan han komme veldig langt om nokon år.
Tror og håper at mange sitter med kjeven i bordplata etter eit par runder i debutt kampen hans.
4 plass Norges sterkeste mann -105kg 2013
2 plass Exhale strongman åpen klasse 2014
10 plass Norges sterkeste mann 2014
2 plass Hamar strongman challenge 2015
3 plass Svelvik strongman open

Sponsorer:
Oneco Tecnologies as
Ola skophamar røyrleggjarservice as
Avery dennison NTP as
Ole Mads Norenberg sand og singel

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #110 : 07. juni 2009, 20:36 »
Jeg vet veldig mye om denne saken...derfor jeg uttaler meg.Arild har sunket veldig mye i andres øyne etter denne kampen..
Akkurat denne innlegge tar jeg tilbake. Det var ikke bra sagt,og sånn sier man ikke ofentlig.Meningen er ikke å kritisere Arild,men kampen.

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #111 : 07. juni 2009, 21:03 »
Kan du ikke svare alle som har spurt deg om ting her? Mulig du bare er treig, eller så står du bare ikke for det du har skrevet.
Jeg står for alt jeg har skrevet unntat den nest siste innlegget.Det var litt drøyt å si av meg.Bortsett fra det,hvorfor i all verden skulle jeg svare på alles innlegg?! Da kunne jeg ikke gjort noe annet. Hvis du ikke forstår det,så da er det du som er ganske treg!!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #112 : 07. juni 2009, 21:19 »
Jeg står for alt jeg har skrevet unntat den nest siste innlegget.Det var litt drøyt å si av meg.Bortsett fra det,hvorfor i all verden skulle jeg svare på alles innlegg?! Da kunne jeg ikke gjort noe annet. Hvis du ikke forstår det,så da er det du som er ganske treg!!

Da spør jeg som mange andre har gjort Nadia, hva var støtende og frekt i mitt spørsmål/svar til deg? Blir man "utdebatert" og ikke klarer og svare for seg så får man bare holde kjeften sin.
At du tar det personlig får du nesten tenke litt på før du går ut på ett offentlig forum og formaner dine holdninger og meninger og sier det blir for dumt og diskutere.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #113 : 07. juni 2009, 21:59 »
Da spør jeg som mange andre har gjort Nadia, hva var støtende og frekt i mitt spørsmål/svar til deg? Blir man "utdebatert" og ikke klarer og svare for seg så får man bare holde kjeften sin.
At du tar det personlig får du nesten tenke litt på før du går ut på ett offentlig forum og formaner dine holdninger og meninger og sier det blir for dumt og diskutere.


Du skrev nedlatende,og jeg skulle liksom skaffe bedre motstander..hva i all verden gjør jeg personelig med den saken? Utdebatert??  Jeg har ikke debatert med noen,jeg  bare sa meningen min helt ærlig. Som jeg er helt sikker på at mange på dette forumet ikke tør.Bare fordi man blir angrepet personlig fra de, som ikke tåler andres meninger.Det har jeg sett mange ganger. Jeg har skjønt på dit innlegg,at de menneskene som er ikke så god å debatere, har ikke lov til å si  sin mening og har ingentin på forumet å gjøre. Da tror jeg at denne siden mister veldig mange medlemer.Fordig det er ikke så veldig mange som er flinke til å slenge dritt til hverandre,sånn som du gjør til tider.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #114 : 07. juni 2009, 22:00 »
 :Smiley
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Kronhjort

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #115 : 07. juni 2009, 22:06 »
Fint å se han holder hendene oppe til kinnet hele tiden  Grin
Edit: Nei, ikke hele tiden, men allikavel  >Cheesy

Utlogget -TT-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 211

  • Quincy Taylor
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #116 : 07. juni 2009, 22:21 »
Arild har uten tvil tid på seg til å bli en god bokser. Når det kommer til talent, så har vel alle som har litt kampsporterfaring sett forskjell på de som er totalt talentløse og de som har talent?

Jeg har trent med folk som har drevet i mange år, og allikevel har totalt mangel på talent.

Arild virker da å ha et talent! Nei, vi får se hvor ferden bringer han før vi "vet noe", for hvis man kan vite såpass mye som enkelte her, burde man begynne med booking/gambling istedet, for da må det være enkelt å vinne penger  Grin

Jeg har alltid vært fan av boksing, selvom det har dabbet mye av etter bl.a Lewis la opp, men hadde jo vært kjempegøy om Arild hadde fått det til? Hvor er nasjonalfølelsen hen? Vi må da backe opp våre landsmenn, ikke rakke ned på de?

Nei, stå på Arild, og lykke til på ferden mot proffboksing!

HONNØR!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #117 : 07. juni 2009, 23:37 »
Jeg står for alt jeg har skrevet unntat den nest siste innlegget.Det var litt drøyt å si av meg.Bortsett fra det,hvorfor i all verden skulle jeg svare på alles innlegg?! Da kunne jeg ikke gjort noe annet. Hvis du ikke forstår det,så da er det du som er ganske treg!!
Jeg skrev aldri at du skulle svare på alles innlegg, jeg skrev enkelt å greit at du kunne svare f.eks meg som quotet deg og lurte på hva du fant støtende i Vegards innlegg. Noe du etterhvert svarte veldig uklart på. Hva du føler og hva som faktisk står er to forskjellige ting. Du er helt på jordet om du ikke kan gå et par sider tilbake å quote hva som faktisk føltes støtende, for ingenting av det han har skrevet er av en slik karakter at du skal reagere. Du fremstår for meg som en sutrekjerring, synd å si det, men det er altså min mening om hvordan du har opptrådt i denne tråden.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #118 : 07. juni 2009, 23:44 »
Link til Kampforum.no, hvor også "kampen" blir diskutert. Litt mer positivitet der vil jeg mene. Ihvertfall foreløpig.

http://kampforum.no/forum/index.php/topic,18836.0.html
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #119 : 07. juni 2009, 23:56 »
Var jo en fyr der inne også som ikke har fått med seg at der var en oppvisningskamp, hvor ingen av konkurrentene ga sitt beste.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!