Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79452 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #120 : 07. juni 2009, 23:56 »
Du skrev nedlatende,og jeg skulle liksom skaffe bedre motstander..hva i all verden gjør jeg personelig med den saken? Utdebatert??  Jeg har ikke debatert med noen,jeg  bare sa meningen min helt ærlig.

Du svarer jo enda ikke på noe av det jeg spør deg om.

At jeg skriver nedlatende er jo måten du tolker det på, hvis du ønsker og tolke alt jeg skriver som nedlatende så er jo det synd.

Du har debatert Nadia, i det øyeblikket du setter deg ned og følger med på tråden. Skriver flere innlegg etterhverandre så er du med og diskuterer, selv om svarene tidvis ikke har noen sammenheng føler jeg.

Som jeg er helt sikker på at mange på dette forumet ikke tør.Bare fordi man blir angrepet personlig fra de, som ikke tåler andres meninger.Det har jeg sett mange ganger. Jeg har skjønt på dit innlegg,at de menneskene som er ikke så god å debatere, har ikke lov til å si  sin mening og har ingentin på forumet å gjøre.

Angrepet personlig? Igjen din tolkning. Du angrep Arild personlig spør du meg. Gidder ikke rote tilbake og quote, men flere av utsagnene dine bla som at han ikke så bra ut osv er direkte krenkende spør du meg. Jeg har ikke EN gang gått personlig på deg.

Jeg har aldri sagt at du ikke kan debatere og ikke har noe på forumet og gjøre.  Jeg har heller ikke sagt at noen har mer på forumet her og gjøre enn andre.


Fordig det er ikke så veldig mange som er flinke til å slenge dritt til hverandre,sånn som du gjør til tider.

Har du noe spesielt og referere til, eller er det hva du føler? Jeg kjenner mange av folkene som skriver her på forumet, og mye av drittslenginga er intern humor. Kan sikkert forveksles med usakligheter og spydigheter for de som logger seg på nå og da og ikke har fått med seg humoren?

En annen ting er at jeg kan prøve og flette inn flere smileys i fremtiden, slik at ting blir oppfattet mer som det er ment.



 
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #121 : 08. juni 2009, 00:27 »
Var jo en fyr der inne også som ikke har fått med seg at der var en oppvisningskamp, hvor ingen av konkurrentene ga sitt beste.

Joda, sant det, men uansett har de stort sett mer peiling en gjennomsnittet når det kommer til kampsporter mange av de som diskuterer der inne  Smiley
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #122 : 08. juni 2009, 00:45 »
Hadde vært artig om han tynningen hadde slått Arild ut på KO på 30 sekunder Grin
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #123 : 08. juni 2009, 08:36 »
Ja Vegard,jeg synes at din måte å skrive på er nedlatende og mobbete måte,uten at jeg har skrevet eller sagt noe personelig til deg.Og jeg gidder ikke å komme ned på de enkelte nivå,og begynne å slenge masse dritt til alle jeg ikke likte.Jeg har bedre selvtillit enn det. At jeg har kritisert Arild,det går mer på kampen ikke han.Er det så rart når tråden handler om Arild elle "kampen"?!De enkelte som klarer ikke å se kritik mot noen eller noe,uten å begynne å la personlige spydigheter å hagle,er vel nettop de som ikke har noe her å gjøre. Vil man se på kampen med åpne øyne,så ser man at det er mer spill en kamp.Selv om det er bare oppvisnings kamp er jeg litt skuffet over det jeg så.Arild som er så stor og sterk,og har trent sikkert mye boksing i det siste.Og han hadde en veldig bra motstander,som har vunnet en del kamper,og har noen titler.Så er han plutselig helt passiv.Og det kommer ingen ordentlige slag fra han.Jeg mener at Arild kunne stått i mot et par slag også,så ville det hele sett mye bedre ut med en gang. Så da har jeg forklart meninga mi om mine innlegg.

Utlogget Big Jaa9

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 253

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #124 : 08. juni 2009, 08:44 »
syns det var kult jeg med en oppvisnings kamp. mener og huske at mangen har roopt om dette i ett halvt år nå Smiley og når den endelig kommer skal arild dømmes nord og ned ??
han har jo bare trent i ett halvt år . skal ikke forvente formye av han. Smiley
Go hard or go home !

Beste løft :

280 - 240 - 250

Powerlifting !

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #125 : 08. juni 2009, 08:46 »
Ja Vegard,jeg synes at din måte å skrive på er nedlatende og mobbete måte,uten at jeg har skrevet eller sagt noe personelig til deg.Og jeg gidder ikke å komme ned på de enkelte nivå,og begynne å slenge masse dritt til alle jeg ikke likte.Jeg har bedre selvtillit enn det. At jeg har kritisert Arild,det går mer på kampen ikke han.Er det så rart når tråden handler om Arild elle "kampen"?!De enkelte som klarer ikke å se kritik mot noen eller noe,uten å begynne å la personlige spydigheter å hagle,er vel nettop de som ikke har noe her å gjøre. Vil man se på kampen med åpne øyne,så ser man at det er mer spill en kamp.Selv om det er bare oppvisnings kamp er jeg litt skuffet over det jeg så.Arild som er så stor og sterk,og har trent sikkert mye boksing i det siste.Og han hadde en veldig bra motstander,som har vunnet en del kamper,og har noen titler.Så er han plutselig helt passiv.Og det kommer ingen ordentlige slag fra han.Jeg mener at Arild kunne stått i mot et par slag også,så ville det hele sett mye bedre ut med en gang. Så da har jeg forklart meninga mi om mine innlegg.

Er du blottet for evnen til å lese og forstå ting?   Dette var en oppvisning, show, sparring, EXHIBITION, for å promotere at Arild er boxer. Ikke en jævla tittelkamp....

Boxing er noe av det mest teknisk vanskelige man kan drive med( mener jeg, ikke et fakta) og selv ikke Arild blir proff over natta.   Geez, cut him some fucking slack.
  
Non Plus Ultra

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #126 : 08. juni 2009, 08:51 »
Jeg skrev aldri at du skulle svare på alles innlegg, jeg skrev enkelt å greit at du kunne svare f.eks meg som quotet deg og lurte på hva du fant støtende i Vegards innlegg. Noe du etterhvert svarte veldig uklart på. Hva du føler og hva som faktisk står er to forskjellige ting. Du er helt på jordet om du ikke kan gå et par sider tilbake å quote hva som faktisk føltes støtende, for ingenting av det han har skrevet er av en slik karakter at du skal reagere. Du fremstår for meg som en sutrekjerring, synd å si det, men det er altså min mening om hvordan du har opptrådt i denne tråden.
Å herre gud for et innlegg...du må vel se forskjellen mellom å sutre og kritisere en kamp..vis du ikke gjør det,så er du helt fraværende fra virkeligheten.Hvordan du oppfatter  Vegard sine innlegg til meg,er for meg totalt likegyldig.Har svart til Vegard om dette.

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #127 : 08. juni 2009, 08:55 »
Er du blottet for evnen til å lese og forstå ting?   Dette var en oppvisning, show, sparring, EXHIBITION, for å promotere at Arild er boxer. Ikke en jævla tittelkamp....

Boxing er noe av det mest teknisk vanskelige man kan drive med( mener jeg, ikke et fakta) og selv ikke Arild blir proff over natta.   Geez, cut him some fucking slack.
  
Tydelig at det er du som er helt blottet for og forstå ting. Som jeg skrev tidligere,reagerer jeg på at kun den ene går på,og den andre er helt passiv. Ikke mye show spør du meg. Det er min mening,og jeg har nå forklart detaljert flere ganger hva jeg mener,så nå burde det da synke inn,eller?Huh

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #128 : 08. juni 2009, 08:56 »
Tydelig at det er du som er helt blottet for og forstå ting. Som jeg skrev tidligere,reagerer jeg på at kun den ene går på,og den andre er helt passiv. Ikke mye show spør du meg. Det er min mening,og jeg har nå forklart detaljert flere ganger hva jeg mener,så nå burde det da synke inn,eller?Huh

Hahahahaha, du er faenmeg ikke sann.   Ja vi har fått med oss at du reagerer, og vi rister alle sammen på hodet av deg Smiley  Det burde vel synke inn,eller  Huh

Jeg ser ikke noe poeng i at du fortsetter å gnåle om oppvisningen til Arild.   Ja du syntes dette sugde og var skikkelig dårlig av Arild.  Ta å ring ham og fortell ham hvordan han burde gjort det da Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #129 : 08. juni 2009, 09:01 »
Ja Vegard,jeg synes at din måte å skrive på er nedlatende og mobbete måte,uten at jeg har skrevet eller sagt noe personelig til deg.Og jeg gidder ikke å komme ned på de enkelte nivå,og begynne å slenge masse dritt til alle jeg ikke likte.Jeg har bedre selvtillit enn det. At jeg har kritisert Arild,det går mer på kampen ikke han.Er det så rart når tråden handler om Arild elle "kampen"?!De enkelte som klarer ikke å se kritik mot noen eller noe,uten å begynne å la personlige spydigheter å hagle,er vel nettop de som ikke har noe her å gjøre. Vil man se på kampen med åpne øyne,så ser man at det er mer spill en kamp.Selv om det er bare oppvisnings kamp er jeg litt skuffet over det jeg så.Arild som er så stor og sterk,og har trent sikkert mye boksing i det siste.Og han hadde en veldig bra motstander,som har vunnet en del kamper,og har noen titler.Så er han plutselig helt passiv.Og det kommer ingen ordentlige slag fra han.Jeg mener at Arild kunne stått i mot et par slag også,så ville det hele sett mye bedre ut med en gang. Så da har jeg forklart meninga mi om mine innlegg.

Vel, FORTELL meg EN personlig spydighet fra meg angående deg Nadia? Skjønner ikke hva du legger i å gå personlig på deg. Da hadde jeg gått deg i sømmene og brukt evt ting jeg visste om deg etc mot deg. Det kan jeg ikke sett og ha gjort, og ikke vet jeg noe spesielt personlig om deg. Ikke kan jeg se at jeg har vært usaklig heller.

Alt jeg gjorde var og stille deg noen spørsmål, disse oppfatter du som nedlatende,person angrep og drittslenging.

Videre skriver du at jeg slenger en masse dritt til folk jeg ikke liker?

Du er bra hårsår synes jeg.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #130 : 08. juni 2009, 09:10 »
Hahahahaha, du er faenmeg ikke sann.   Ja vi har fått med oss at du reagerer, og vi rister alle sammen på hodet av deg Smiley  Det burde vel synke inn,eller  Huh

Jeg ser ikke noe poeng i at du fortsetter å gnåle om oppvisningen til Arild.   Ja du syntes dette sugde og var skikkelig dårlig av Arild.  Ta å ring ham og fortell ham hvordan han burde gjort det da Smiley
He he er det meningen jeg skal ta dette seriøst. Jeg fortsetter ikke og gnåle,har sagt meningen min flere ganger nå,men folk klarer ikke å få det inn i hodene sine,og klager hvis jeg ikke svarer dem på deres saklige og eller usakelige innlegg. Tror de fleste oppegående mennesker har fått med seg meningen min for lenge siden. Og til dere andre som fortsatt ikke har fått med seg meningen min: Lykke til,og fortsett og sutre!! Ha en fin dag!

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #131 : 08. juni 2009, 09:15 »
He he er det meningen jeg skal ta dette seriøst. Jeg fortsetter ikke og gnåle,har sagt meningen min flere ganger nå,men folk klarer ikke å få det inn i hodene sine,og klager hvis jeg ikke svarer dem på deres saklige og eller usakelige innlegg. Tror de fleste oppegående mennesker har fått med seg meningen min for lenge siden. Og til dere andre som fortsatt ikke har fått med seg meningen min: Lykke til,og fortsett og sutre!! Ha en fin dag!

Nesten så jeg gir deg honnør for din totalt evneveike måte å uttrykke deg...

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #132 : 08. juni 2009, 09:21 »
Vel, FORTELL meg EN personlig spydighet fra meg angående deg Nadia? Skjønner ikke hva du legger i å gå personlig på deg. Da hadde jeg gått deg i sømmene og brukt evt ting jeg visste om deg etc mot deg. Det kan jeg ikke sett og ha gjort, og ikke vet jeg noe spesielt personlig om deg. Ikke kan jeg se at jeg har vært usaklig heller.

Alt jeg gjorde var og stille deg noen spørsmål, disse oppfatter du som nedlatende,person angrep og drittslenging.

Videre skriver du at jeg slenger en masse dritt til folk jeg ikke liker?

Du er bra hårsår synes jeg.


Det finnes forskjelige måter å stille spørsmål på.Dine oppfattet jeg som veldig utrivelig...Og ja,jeg har sett deg være ufin på forumet tidligere også...ha en fin dag!

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #133 : 08. juni 2009, 09:22 »
Arild oppfattet sikkert dine kommentarer som veldig trivelige  :Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #134 : 08. juni 2009, 09:24 »
Å herre gud for et innlegg...du må vel se forskjellen mellom å sutre og kritisere en kamp..vis du ikke gjør det,så er du helt fraværende fra virkeligheten.Hvordan du oppfatter  Vegard sine innlegg til meg,er for meg totalt likegyldig.Har svart til Vegard om dette.
Jeg har da aldri nevnt din kritikk av Arild Haugen og denne kampen? Hvis du hadde lest gjennom innleggene mine så hadde du kanskje forstått dette. Min kritikk av deg er utelukkende på det du presterer å si om at Vegard har angrepet deg personlig, noe han aldri har gjort i denne tråden. Skjønner du ikke hva jeg skriver, eller har du bare ikke lest igjennom det?

Du kritiserer Vegard for å gå til angrep personlig i debatten, her kommer du med et innlegg som kan virke krenkende på meg, du skriver hvilket latterlig individ jeg er, hvordan jeg er helt fraværende fra virkeligheten. Hvem er det egentlig som lar diskusjonen havne på det personlige planet? Men legg merke til at ingen andre i denne diskusjonen havner på dette planet. Jeg håper at du har selvinnsikt nok til å se dette! For her er det bare du som gjør en dårlig figur, det er en grunn til at "alle", som Edawg sier, rister på hodet av deg.

Jeg vil ha meg frabedt at du angriper meg personlig i fremtidige innlegg, men dersom du ønsker å fortsette å gjøre det kommer jeg til å fortsette å heve meg over det, du og forumet har mitt ord på at jeg ikke vil synke ned til samme nivå.

Ha en fortsatt god dag Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!