Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79675 ganger)

Utlogget darker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #135 : 08. juni 2009, 09:25 »
er liten tvil om at det er sinnsykt mye trykk i slagene til Haugen, desverre eier han ikke (ihvertfall ikke på videoen) defensive egenskaper og fikser han ikke det sliter han når han skal gå kamper. Bare se på guarden hans hver gang motstander slår mot han, han bruker venstrearmen til å slå slagarm unna og åpner seg 100% for et nytt slag. Får han fiksa guarden sin skikkelig kan det bli spennende å se han gå, gutten har en ekstrem fysikk og er såpass offensiv at kampene kan bli underholdende.

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #136 : 08. juni 2009, 09:25 »
Er dere ikke ferdig med å banke hodet i murveggen, og pisse i motvind snart? :Smiley
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #137 : 08. juni 2009, 09:27 »
Er dere ikke ferdig med å banke hodet i murveggen, og pisse i motvind snart? :Smiley
Nei.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #138 : 08. juni 2009, 09:46 »
Nesten så jeg gir deg honnør for din totalt evneveike måte å uttrykke deg...
Er det det beste du hadde å komme med? he he Gidder ikke å bruke mer tid på deres udugelige,meningsløse komentarer mot meg:-) Da får dere sitte å sutre over meningen min eller masse andre ting. Så går jeg å gjøre noe mer konstruktivt,enn å sitte her å kaste bort tiden på noe, som enkelte her inne klarer ikke å forstå. Jeg velger å være ærlig mot folk,derfor jeg kommer med kritik også. Jeg kjenner mange folk som er venner eller bekjente av Arild.Som er falske,og aldrig sier noe de virkelig mener til Arild.Istedenfor går de bak ryggen hans,og prate masse dritt.Når han er der så later dem som de er dritt gode venner.Halshugg dem istedenfor,jeg har bare kommet med en åpent mening. Ha en fortsat god dag!!

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #139 : 08. juni 2009, 09:48 »
Er det det beste du hadde å komme med? he he Gidder ikke å bruke mer tid på deres udugelige,meningsløse komentarer mot meg:-) Da får dere sitte å sutre over meningen min eller masse andre ting. Så går jeg å gjøre noe mer konstruktivt,enn å sitte her å kaste bort tiden på noe, som enkelte her inne klarer ikke å forstå. Jeg velger å være ærlig mot folk,derfor jeg kommer med kritik også. Jeg kjenner mange folk som er venner eller bekjente av Arild.Som er falske,og aldrig sier noe de virkelig mener til Arild.Istedenfor går de bak ryggen hans,og prate masse dritt.Når han er der så later dem som de er dritt gode venner.Halshugg dem istedenfor,jeg har bare kommet med en åpent mening. Ha en fortsat god dag!!



Non Plus Ultra

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #140 : 08. juni 2009, 09:54 »
Er det det beste du hadde å komme med? he he Gidder ikke å bruke mer tid på deres udugelige,meningsløse komentarer mot meg:-) Da får dere sitte å sutre over meningen min eller masse andre ting. Så går jeg å gjøre noe mer konstruktivt,enn å sitte her å kaste bort tiden på noe, som enkelte her inne klarer ikke å forstå. Jeg velger å være ærlig mot folk,derfor jeg kommer med kritik også. Jeg kjenner mange folk som er venner eller bekjente av Arild.Som er falske,og aldrig sier noe de virkelig mener til Arild.Istedenfor går de bak ryggen hans,og prate masse dritt.Når han er der så later dem som de er dritt gode venner.Halshugg dem istedenfor,jeg har bare kommet med en åpent mening. Ha en fortsat god dag!!

Men du kritiserer kampen for å være rigget i den forstand at Arild fremstilles som bedre enn det han er siden Dan ikke ga 100 %, og mer eller mindre lot Arild styre showet? Dette var tross alt et show for Arild, for å vise at han bokser, og ikke for at han er verdens beste og slår alle (enda). Hadde vært litt idiotisk å lage et show der han selv blir eid... Skjønner liksom ikke helt hva du har problemer med...

Utlogget viktor.v

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 271
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 271

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #141 : 08. juni 2009, 10:00 »
Tror ikke noen av oss skal basere oss på hvor bra arild vil gjøre det i boksing etter hva vi så på VPC. dette var tross alt en show kamp, så ingen av de gidde maks på noen måte.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #142 : 08. juni 2009, 11:50 »
Tror ikke noen av oss skal basere oss på hvor bra arild vil gjøre det i boksing etter hva vi så på VPC. dette var tross alt en show kamp, så ingen av de gidde maks på noen måte.

Dette er forsåvidt sant, men et visst inntrykk av ferdighetene til Arild Haugen er det likevel mulig å danne seg.  Det ser ut for meg som om Haugen ikke har den balansen som må til for å være en god bokser.  Han søker mot motstanderen på en omstendelig måte som en god motstander lett vil unngå og kontre.  Jeg synes at Pål Arne Fagernes så klart bedre ut da han bokset sin første og eneste proffkamp.

Når det er sagt, så veit jeg ikke hvor god Arild Haugen vil være om 3-4 år.  Jeg ønsker Arild Haugen lykke til.  Det skal bli interessant å følge han.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #143 : 08. juni 2009, 12:06 »
He he er det meningen jeg skal ta dette seriøst. Jeg fortsetter ikke og gnåle,har sagt meningen min flere ganger nå,men folk klarer ikke å få det inn i hodene sine,og klager hvis jeg ikke svarer dem på deres saklige og eller usakelige innlegg. Tror de fleste oppegående mennesker har fått med seg meningen min for lenge siden. Og til dere andre som fortsatt ikke har fått med seg meningen min: Lykke til,og fortsett og sutre!! Ha en fin dag!

Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #144 : 08. juni 2009, 13:55 »
Efter å ha lest flere av innleggene vedrørende den såkalte boksekampen melleom Arild Haugen og Dan Evensen, forekommer det meg at de fleste som har vært dristige nok til å uttale seg ikke har et snev av greie på kampsport, om det så er snakk om mma, boksing eller mui thai. Det skal ikke mye kunnskap til for å se at den kampen var arrangert for at Haugen skulle se bra ut. Haugens fotarbeidet var stabbete og ubalansert, slagene var stive og forutsigbare, guarden hans var nesten ikke tilstedet og teknikkene orker jeg ikke enganang uttale meg om. Greit at Haugen er nybegynner i boksesporten, men han eier rett og slett ikke tallent - at han kaller seg pro-boxer er rett og slett en skam for hele boksesporten. Sannheten er at Evensen ikke gav mer enn 20% i den kampen for ikke å drite ut Haugen foran srtong man-miljøet. Enhver person som ikke skjønner at en oppvisningskamp er ment for at den ene sakal se bra ut, misstenker jeg for å ha svekkede mentale evner. Hvis man ikke har greie på kampsport, er det nok fordelaktig for vedkommende å uttale seg om ting man besitter litt kunnskap om - Klovner!!!!!! Alle som ikke har hatt vett til å skjønne at Dan Evensen var snill mot Arild i denne kampen, er hjertlig velkomne til å gå en ordentlig kamp mot Dan Evensen, hvor som helst, når som helst (dette gjelder spesielt de bondeknølene som er dumme nok til å hevde at Arild på noen som helst måte kunne hatt et snev av sjanse mot Dan i en ordentlig kamp, og har vært så retarderte å ikke skjønne at Dan hjalp Arild gjennom kampen. Og til alle de kjekkasene som som sitter lang ute på bondelandet og uttaler seg om saker og ting de ikke har et fnugg av greie på, gi beskjed, så lar det deg sikkert gjøre å sette opp en kamp for dere og; så slipper vi å lese flere retarderte, analfabetiske kløneuttalelser i dette forumet.

K. Vidkun.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #145 : 08. juni 2009, 14:02 »
Akkurat denne innlegge tar jeg tilbake. Det var ikke bra sagt,og sånn sier man ikke ofentlig.Meningen er ikke å kritisere Arild,men kampen.

Analfabeter sa du?

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #146 : 08. juni 2009, 14:02 »
fy faen så mange som skal uttale seg om alt de absolutt ikke kan eller vet noe om.... Selv kommenterer jeg normalt sett bare det jeg har god kunnskap i og kjenner all fakta rundt saken.

Når det gjelder dan evensen så er han DRIT god og tørr å påstå at det er veldig få i dette land som rekker opp på hans nivå. han har god kunnskap innen de fleste kampsport grener og har gått kamp som proffbokser tidligere. Han er en råtass og ekstremt god. Dette var en oppvisning og ingen kamp i den forstand. Klart dan er bedre enn meg, no secrets. Men poenget bak kampen var mer for å vise at jeg har komt igang med boksing og at jeg derfor ikke stiller i strongman lengre. Derfor vi gikk litt på puter med harald skog først også får å vise at vi har komt igang. Både meg og dan var klar over situasjonen og han holdt selvsagt litt igjen på slagene sine. Jeg slo heller ikke med noe særlig kraft.

Det er vanskelig å finne sparringspartnere som passer meg pga høyde vekt ol. Derfor var dan perfekt. En god fighter med masse erfaring som tåler en trøkk og har en merittliste og vise til. Hadde nok ikke blitt like morsomt om vi skulle ta en helt tilfeldig kar fra salen....?

Proffboksing er ulovlig i norge, og det samme gjelder sparring. derfor går det ikke ann å gjøre noe særlig mer ut av dette enn hva vi gjorde. da måtte jeg funnet en amatør bokser som var omtrent like høy og tung. og det er ikke lett.

Når det gjelder ris og ros rundt dette. Dette var fra min side en tjeneste fra meg til Svend Karlsen pga at jeg trakk meg fra strongman og de la stevnet i min hjemby for at jeg skulle få alt tilrettelagt. når jeg da trakk meg lovte jeg å stille opp på boksing for morro skyld som en gjensidig takk.

Føler jeg har rimelig god selvinnsikt på det sportslige plan og her er min mening om meg selv og karrieren.
Er nok helt klart større talent i strongman enn i boksing, men jeg brukte 5 år på å komme opp på et internasjonalt topp nivå i strongman. kan jeg bruke 5 år for å bli blandt de feks 30 beste tungvektsbokserne i verden som igjen er mye større sport må jeg si det er EKSTREMT bra. Jeg har gjort enorme fremskritt på 5 mnd siden jeg startet på absolutt null erfaring. men vet at jeg har veldig lang vei igjen. Det første jeg må gjøre er å gå ned i vekt til 120 kg. da tror jeg det vil komme til å hjelpe meg mye som bokser. har mye å lære med alt fra teknikk, kondisjon ++++ men en plass må vi starte og aldri gi opp.

En annen ting er når du bokser mot en som er veldig god ser du selv veldig mye dårligere ut. Det var også veldig smart og greit å få den oppvisningen som en "mental" greie hvor jeg blir vant med å stå på scenen foran folk med hansker og skal bokse i stedet for storngman. Blir liksom litt ny setting og velidg mye stress som er greit å ha erfart som kanskje gjør ting lettere etter hvert når det nærmer seg kamp.

Tror og mange av mine trofaste snille fans glemmer litt virkeligheten. JA jeg er og var en av de absolutt beste i verden i strongman, men det betyr ingen ting i boksing. Dette er en ny sport som jeg må begynne helt på scratch som alle andre, og det tar lang tid.

Grunnen til at jeg bruker ordet proff boksing osv er enkelt: jeg har som mål og bli proff bokser. og skal aldri gå en amatør kamp, da jeg passer bedre inn i sirkus enn grunnskolen. litt forsjell på amatør og proff, ikke bli for opphnegt i navnet proff. det forteller mer om alt rundt sporten som noe annet. Proff betyr: penger, show, litt annen boksestil, uten hjelm, mindre teknisk boksing, store folk som meg passer bedre her i en alder av 23 enn å gå som amatør x antall år først. så i løpet av 2009 vil jeg satse mye penger på at jeg faktisk er proff bokser og har gått min første kamp som proff. da hadde jeg vært dum i hode om jeg sa noe annet....

Var mange som var kritiske når jeg sa jeg skulle bli norges sterkeste mann som 19 åring.... men idag holder de kjeft. Alt er mulig ingen ting er umulig. Mitt mål er å jobbe videre, ikke overbevise dere eller andre på at jeg kan klare det. men heller vise meg selv at jeg hadde rett! du kan bli proffbokser om du vil.:Wink

Til nadia B: om du skulle gjort en oppvisningskamp ville du da gjort følgende:;
A: få tak i en proff med stort navn, som du igjen kan lære masse av på forhånd, og som kan gå en kamp som dette litt for show på mine primisser. hvis folk var der for å se deg? tenk og litt pr, profilbygging ol...

B: lete etter en som "matcher" vekt og høyde for så å betale han Mye for å dra til kongeparken for å gå en "oppvisningskamp".

C: finne en på gata som har bokset 4 år og er helt ok uten navn, mål, ambisjoner eller noe som helst mer og gå en jevn kamp med han og si dette er en bokser vi fant på gata, men han har bokset 4 år...?

D: gi Full faens gass gjensidig med meg og dan s¨lik at en av oss, (trolig meg) lå flat etter 50 sek...? og satt ut og tilbake i lang tid kun for morro skyld....

SVAR: tenk med ræva hvis du ikke har hode:! du såg nok ikke så jævlig bra ut du heller etter 4-5 mnd strongwoman trening....Wink


Honnør til deg der Arild =) stå på videre med boksingen, har vert med å holdt puta når du har bokset å det var etter du hadde bokset lenge den dagen å vet at du har ekstremt bra trøkk i slagene, med like bra trening framover som du har hatt til nå så kommer du nåkk til å nå langt Smiley fins ikke mangen utøvere som er så RÅ som deg, å når du i tilegg kommer på scenen og løfter steinene så LETT, det er bare å bøye seg i støvet for Cheesy

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #147 : 08. juni 2009, 14:04 »
Efter å ha lest flere av innleggene vedrørende den såkalte boksekampen melleom Arild Haugen og Dan Evensen, forekommer det meg at de fleste som har vært dristige nok til å uttale seg ikke har et snev av greie på kampsport, om det så er snakk om mma, boksing eller mui thai. Det skal ikke mye kunnskap til for å se at den kampen var arrangert for at Haugen skulle se bra ut. Haugens fotarbeidet var stabbete og ubalansert, slagene var stive og forutsigbare, guarden hans var nesten ikke tilstedet og teknikkene orker jeg ikke enganang uttale meg om. Greit at Haugen er nybegynner i boksesporten, men han eier rett og slett ikke tallent - at han kaller seg pro-boxer er rett og slett en skam for hele boksesporten. Sannheten er at Evensen ikke gav mer enn 20% i den kampen for ikke å drite ut Haugen foran srtong man-miljøet. Enhver person som ikke skjønner at en oppvisningskamp er ment for at den ene sakal se bra ut, misstenker jeg for å ha svekkede mentale evner. Hvis man ikke har greie på kampsport, er det nok fordelaktig for vedkommende å uttale seg om ting man besitter litt kunnskap om - Klovner!!!!!! Alle som ikke har hatt vett til å skjønne at Dan Evensen var snill mot Arild i denne kampen, er hjertlig velkomne til å gå en ordentlig kamp mot Dan Evensen, hvor som helst, når som helst (dette gjelder spesielt de bondeknølene som er dumme nok til å hevde at Arild på noen som helst måte kunne hatt et snev av sjanse mot Dan i en ordentlig kamp, og har vært så retarderte å ikke skjønne at Dan hjalp Arild gjennom kampen. Og til alle de kjekkasene som som sitter lang ute på bondelandet og uttaler seg om saker og ting de ikke har et fnugg av greie på, gi beskjed, så lar det deg sikkert gjøre å sette opp en kamp for dere og; så slipper vi å lese flere retarderte, analfabetiske kløneuttalelser i dette forumet.

K. Vidkun.

Dette er oppførselen til et internett-troll, kort og godt.  De karakteristikkene som du bruker, kan passe dersom folk f.eks. går inn for folkemord som en politisk løsning.  Men når du bruker dem mot folk som mener noe annet om en boksekamp enn det du gjør, er det helt på jordet.  Det må kunne gå an å mene noe om en boksekamp uten å få en sånn skyllebøtte midt i trynet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #148 : 08. juni 2009, 14:07 »
Vidkun Abraham Lauritz Johnsøn Quisling
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Zuul

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #149 : 08. juni 2009, 14:09 »
Det er vel strengt tatt ingen, Arild Haugen inkludert, som har nektet for at denne kampen bare var laget for at han skulle få vise seg fram uten at det skulle taes som noe mer alvorlig enn det?

Forøvrig er det rart at man kan bli så provosert av at Arild kaller seg pro boxer? Er dette en beskyttet tittel?
Det er bare en person som blir skadelidende av den tittelen om han ikke lever opp til den når dagen kommer, og det er jo han selv.

Hva han blir i stand til og hvor god han kommer til å bli har jeg ingen formening om. Men det blir litt feil å dømme mannen her og nå, etter så kort tid, rett etter en kraftig vektoppgang for NSM. Hva han er i stand til å levere om et år tid, på lavere kroppsvekt med mer trening og bedre teknikk, kondisjon og styrke for boksing vet ingen.

Bare minner om at fyren har klart veldig imponerende ting i forhold til alderen før.

Så jeg holder pent kjeft, venter og ser og så får vi se hvor det ender.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!