Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79439 ganger)

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #150 : 08. juni 2009, 14:10 »
Dette er oppførselen til et internett-troll, kort og godt.  De karakteristikkene som du bruker, kan passe dersom folk f.eks. går inn for folkemord som en politisk løsning.  Men når du bruker dem mot folk som mener noe annet om en boksekamp enn det du gjør, er det helt på jordet.  Det må kunne gå an å mene noe om en boksekamp uten å få en sånn skyllebøtte midt i trynet.
Poenget er at dette ikke var en boksekamp, men en oppvisningskamp, og når personer som ikke vet hva de snakker om rakker ned på proffesjonelle fightere som Dan Evensen, blir det for dumt, og respektløst. Slutt å klag, så arrangerer vi en skikkelig kamp mellom Arild og Dan, så kan diskusjonen fortsette etter det.

Utlogget Steffenj

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 503
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 503

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #151 : 08. juni 2009, 14:12 »
Litt artig å tenke på at Cecilia Brækhus hadde brukt Arild Haugen som vaskekost i bokseringen ^^

dummeste jeg har hørt noen gang. hun hadde ikke hatt noen sjans, samme om arild akkurat har starta med boksing
24år
181cm
92kg
Perser m/ utstyr:
Benkpress: 210kg
Knebøy: 210kg
Markløft 250kg

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #152 : 08. juni 2009, 14:26 »
Efter å ha lest flere av innleggene vedrørende den såkalte boksekampen melleom Arild Haugen og Dan Evensen, forekommer det meg at de fleste som har vært dristige nok til å uttale seg ikke har et snev av greie på kampsport, om det så er snakk om mma, boksing eller mui thai. Det skal ikke mye kunnskap til for å se at den kampen var arrangert for at Haugen skulle se bra ut. Haugens fotarbeidet var stabbete og ubalansert, slagene var stive og forutsigbare, guarden hans var nesten ikke tilstedet og teknikkene orker jeg ikke enganang uttale meg om. Greit at Haugen er nybegynner i boksesporten, men han eier rett og slett ikke tallent - at han kaller seg pro-boxer er rett og slett en skam for hele boksesporten. Sannheten er at Evensen ikke gav mer enn 20% i den kampen for ikke å drite ut Haugen foran srtong man-miljøet. Enhver person som ikke skjønner at en oppvisningskamp er ment for at den ene sakal se bra ut, misstenker jeg for å ha svekkede mentale evner. Hvis man ikke har greie på kampsport, er det nok fordelaktig for vedkommende å uttale seg om ting man besitter litt kunnskap om - Klovner!!!!!! Alle som ikke har hatt vett til å skjønne at Dan Evensen var snill mot Arild i denne kampen, er hjertlig velkomne til å gå en ordentlig kamp mot Dan Evensen, hvor som helst, når som helst (dette gjelder spesielt de bondeknølene som er dumme nok til å hevde at Arild på noen som helst måte kunne hatt et snev av sjanse mot Dan i en ordentlig kamp, og har vært så retarderte å ikke skjønne at Dan hjalp Arild gjennom kampen. Og til alle de kjekkasene som som sitter lang ute på bondelandet og uttaler seg om saker og ting de ikke har et fnugg av greie på, gi beskjed, så lar det deg sikkert gjøre å sette opp en kamp for dere og; så slipper vi å lese flere retarderte, analfabetiske kløneuttalelser i dette forumet.

K. Vidkun.
ja skal vi ikke bare snakke dritt om hele forumet med det samme, når vi var så godt i gang ? Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #153 : 08. juni 2009, 14:35 »
Et eksempel på at styrke og størrelse er bob sapp,han har møtt dem beste i verden uten teknikk,uten noe..helt elendig,alikvell har dem beste tekniske i verden,store problemer med han....

Bob Sapp er vel noe av det værste som noensinne har skjedd både UFC og K-1.
http://www.youtube.com/watch?v=giJxnhvK2js#noexternalembed&feature=fvw

Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #154 : 08. juni 2009, 14:37 »
dette gjelder spesielt de bondeknølene som er dumme nok til å hevde at Arild på noen som helst måte kunne hatt et snev av sjanse mot Dan i en ordentlig kamp, og har vært så retarderte å ikke skjønne at Dan hjalp Arild gjennom kampen. Og til alle de kjekkasene som som sitter lang ute på bondelandet og uttaler seg om saker og ting de ikke har et fnugg av greie på, gi beskjed, så lar det deg sikkert gjøre å sette opp en kamp for dere og; så slipper vi å lese flere retarderte, analfabetiske kløneuttalelser i dette forumet.

K. Vidkun.

Er det feil å bo på landet også nå? Hva er galt med deg?
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #155 : 08. juni 2009, 14:42 »
ja,men antonio N,ernest hoost,osv har hatt store problemer med han..uansett hva dere sier...Alle som ser mye fighting ser at dem som har møtt,the beast har hatt store problemer med han....Ferdig snakket

Det er helt sant, han har mye power og veier 171 kilo! Så om Arild kommer seg ned på 120 kilo og beholder mye styrke kan det bli sykt bra - for han er jo mye sterkere enn Sapp, det er det jo ikke tvil om.
Men jeg vil tro at Arild må gå for knockout ganske tidlig i kampen, hvertfall på de første kampene han skal gå. Om han blir noe teknisk god er saken en annen, selvfølgelig.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Kolbein Joar Eidem

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

  • Kolbein Joar Eidem
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #156 : 08. juni 2009, 14:44 »
Her vil det etterhvert bli MANGE som må "bite i det sure eplet", for Arild Hulken Haugen kommer garantert til å slå fra seg i ringen og han vil komme langt. Hvor langt er usikkert, men jeg tror han vil nå de mål han setter seg også innen proffboksing !! Jeg har Aldri på mine 38 år sett en mann som er så målbevist/sta som Arild. Og menn som han når sine mål før eller senere.
En ting Dere som kritiserer Arild ikke tenker  så mye på er at han har KUN trent boksing i 6 mnd.
Jeg har selv sparret med Arild for noen mnd siden og kan fortelle at denne mannen slår hardt, han er en maskin !
Denne såkalte "kampen" som ikke var noe kamp overhodet kan man ikke dømme Arild ut av.
Det å gå oppi en ring for første gang og på hjemmebane er en stor utfordring i seg selv. Man blir nervøs, får prestasjonsangst. For man vil så gjerne vise seg frem og prestere. Av og til så mye at man "mister hodet". Men dette forsvinner etterhvert som man får erfaring, noe Arild pr i dag ikke har vedrørende boksing.
Dere får si så mye dere vil om Dan Evensen men om disse 2 gutta hadde gått 3 runder i en seriøs kamp så hadde nok Arild stikket av med seieren. Grunnen til det er hans slagkraft, viljestyrke samt at han har i følge mine erfaringer god kondisjon. Da snakker vi en ren bokse kamp ja.

Gi Arild 1 -2 år til så med seriøs trening så er han blandt de beste i Europa !!!  Vent å se Smiley)

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #157 : 08. juni 2009, 14:49 »
Du har noen gode argumenter i forhold til at styrke og eksplosivitet kan spille en stor rolle i ringen, men det beror på at det blir brukt på mest effektiv måte; jeg kan bla. nevne treneren til Arild, Leif Doolonen Larsen, som er eksepsjonell hva betreffer nettopp styrke og eksplosivitet, men han har også talent for andre idretter, da han har bakgrunn fra NFL, og har gjort det godt i pro-boxing. Jeg kjenner ikke til din bakgrunn fra boksing, men selv har jeg trent ji jitsu, submission wrestling, mui thai og boksing med Erlig Havnå og Magne Havnå siden jeg var ungdom. Jeg har også trent med Dan evensen personlig. Jeg vet fra sikre skilder at denne kampen var avtalt og at Dan var blitt betalt for at Arild skulle se bra ut; og det er ikke Arild sin skyld, da han er helt fersk i denne sporten - det er helt i orden med en oppvisningskamp for Haugens skyld. Men det er forferdelig proviserende at folk som ikke kjenner sakens kjerne uttaler seg så respektløst overfor Dan Evensen som faktisk gjorde Arild en tjeneste. Dan er en av skandinavias desidert beste fightere - 11 seiere og 4 tap i USA mot hard konkurranse (som Arild Haugen ikke hadde klart en halv runde med engang), første nordmann i UFC osv. Da blir det for dumt at uvitende som kun har slått på sin egen punching bag i kjelleren kommer med slik uberettiget kritikk. Dan Evensen er en fighter, og er villig til å møte hvem som helst av dem som har kommet med denne useriøse kritikken i ringen - NÅR SOM HELST, HVOR SOM HELST.

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #158 : 08. juni 2009, 14:56 »
ja,men antonio N,ernest hoost,osv har hatt store problemer med han..uansett hva dere sier...Alle som ser mye fighting ser at dem som har møtt,the beast har hatt store problemer med han....Ferdig snakket
Jeg kan støtte deg på det, Antonio Minotauro Nogueira hadde store problemer med Bobb Sapp, han holdt jo nesten p å bli drept i ringen, helt til han gikk på en arm bar. Men disse styrkemonstrene er en skjeldenhet i mma og boksing. men hvis du så Dream 9 som gikk for et par helger siden, kan du se at Bob Sapp tapte i løpet av et snaut minutt mot en japaner på 87 kg.
K. Vidkun

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #159 : 08. juni 2009, 15:07 »
Dan Evensen er en fighter, og er villig til å møte hvem som helst av dem som har kommet med denne useriøse kritikken i ringen - NÅR SOM HELST, HVOR SOM HELST.

Arild Haugen er nok villig til å møte deg i ringen - NÅR SOM HELST, HVOR SOM HELST. MEN det er ikke det som er poenget. Folk må få lov til å mene at Arild hadde tatt Even, akkurat som du mener motsatt.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #160 : 08. juni 2009, 15:08 »
Du har noen gode argumenter i forhold til at styrke og eksplosivitet kan spille en stor rolle i ringen, men det beror på at det blir brukt på mest effektiv måte; jeg kan bla. nevne treneren til Arild, Leif Doolonen Larsen, som er eksepsjonell hva betreffer nettopp styrke og eksplosivitet, men han har også talent for andre idretter, da han har bakgrunn fra NFL, og har gjort det godt i pro-boxing. Jeg kjenner ikke til din bakgrunn fra boksing, men selv har jeg trent ji jitsu, submission wrestling, mui thai og boksing med Erlig Havnå og Magne Havnå siden jeg var ungdom. Jeg har også trent med Dan evensen personlig. Jeg vet fra sikre skilder at denne kampen var avtalt og at Dan var blitt betalt for at Arild skulle se bra ut; og det er ikke Arild sin skyld, da han er helt fersk i denne sporten - det er helt i orden med en oppvisningskamp for Haugens skyld. Men det er forferdelig proviserende at folk som ikke kjenner sakens kjerne uttaler seg så respektløst overfor Dan Evensen som faktisk gjorde Arild en tjeneste. Dan er en av skandinavias desidert beste fightere - 11 seiere og 4 tap i USA mot hard konkurranse (som Arild Haugen ikke hadde klart en halv runde med engang), første nordmann i UFC osv. Da blir det for dumt at uvitende som kun har slått på sin egen punching bag i kjelleren kommer med slik uberettiget kritikk. Dan Evensen er en fighter, og er villig til å møte hvem som helst av dem som har kommet med denne useriøse kritikken i ringen - NÅR SOM HELST, HVOR SOM HELST.
Slik du fremstiller det så ser det jo ut som om Evensen vil knocke ut alle som har kritisert ham, jeg tviler på at det er slik han føler det, om han i det hele tatt bryr seg. Synd at du skal ødelegge hans rykte med alt det pisset du skriver.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #161 : 08. juni 2009, 15:15 »
Slik du fremstiller det så ser det jo ut som om Evensen vil knocke ut alle som har kritisert ham, jeg tviler på at det er slik han føler det, om han i det hele tatt bryr seg. Synd at du skal ødelegge hans rykte med alt det pisset du skriver.
Slik du fremstiller det så ser det jo ut som om Evensen vil knocke ut alle som har kritisert ham, jeg tviler på at det er slik han føler det, om han i det hele tatt bryr seg. Synd at du skal ødelegge hans rykte med alt det pisset du skriver.
Pisset jeg skriver? Dan er en tidligere treningskollega av meg, og de frekkhetene som har kommet frem i uttalelsen om Dan og denne kampen er hva jeg vil kalle piss. Jeg hadde Dan på tlf da jeg skrev det det jeg skrev. Hvis noens rykte blir ødelagt så er det Arilds og alle de uvitende som kommer med klønetete kommentarer om denne kampen. Vi står for alt som er skrevet.

Utlogget Viddoyen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 228
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 228

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #162 : 08. juni 2009, 15:17 »
Slik du fremstiller det så ser det jo ut som om Evensen vil knocke ut alle som har kritisert ham, jeg tviler på at det er slik han føler det, om han i det hele tatt bryr seg. Synd at du skal ødelegge hans rykte med alt det pisset du skriver.
enig der..

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #163 : 08. juni 2009, 15:23 »
Pisset jeg skriver? Dan er en tidligere treningskollega av meg, og de frekkhetene som har kommet frem i uttalelsen om Dan og denne kampen er hva jeg vil kalle piss. Jeg hadde Dan på tlf da jeg skrev det det jeg skrev. Hvis noens rykte blir ødelagt så er det Arilds og alle de uvitende som kommer med klønetete kommentarer om denne kampen. Vi står for alt som er skrevet.
Om han tar til seg det som "uvitende" treningsforum brukere skriver i en diskusjon rundt en oppvisningskamp, må han ha et rimelig skralt selvbilde.

Og ja du har skrevet en hel del piss i denne diskusjonen. Først føler du deg personlig angrepet, men kan ikke peke på nettopp hva det var som gjore at du følte det slik. Hvordan du føler deg når du leser noe gir de fleste her inne en lang faen i. Så lenge du ikke kan/vil påpeke nøyaktig hva du mener var krenkende så kan du strengt tatt ikke hevde å ha blitt personlig angrepet. Det er ikke vi som skal finne ut hva du fant støtende, dersom du mener noe, så får du sørge for å ha bevis til å backe det opp med. Senere i samme diskusjon presterer du å henge ut folk som bor utenfor byene, du prøver å henge ut meg i den ene posten din, og du går i tillegg til angrep på en rekke andre personer. Og bruker ordet analfabeter veldig negativt, i tillegg skriver du ikke perfekt norsk selv. Litt ironisk er det ikke?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #164 : 08. juni 2009, 15:24 »
Mange av dagens topp internasjonale proffboksere har trent siden de var smågutter. Selvsagt henter ikke Arild dem igjen på noen måneder, kanskje aldri, men det får vi se på. Men Arild har andre egenskaper som kan hende kompenserer. I tillegg til en opplagt styrkefordel, eksplosiv styrke, virker han å være en person med masse tenning, og er veldig sulten på å nå sine mål. Så med en sterk vilje, kan det nå et stykke, men det er vanskelig å si nå. Vet ikke om det nødvendigvis er et likhetstegn mellom fysisk styrke og slagkraft. Dersom han slår veldig hardt, vil han alltids ha "puncher's chance" til å vinne kampen. Som han sier, bør han bli noe lettere i kroppen, for den vekta må da sinke ham. Vel, det får være nok spekulasjoner. Gi ham fred til å prøve og feile, og så får vi snakkes ved når det begynner å bli bra.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!