Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79448 ganger)

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #165 : 08. juni 2009, 15:31 »
Arild selv ser ut til å ha litt mer bakkekontakt enn sine tilhengere.

Når det gjelder dan evensen så er han DRIT god og tørr å påstå at det er veldig få i dette land som rekker opp på hans nivå. han har god kunnskap innen de fleste kampsport grener og har gått kamp som proffbokser tidligere. Han er en råtass og ekstremt god. Dette var en oppvisning og ingen kamp i den forstand. Klart dan er bedre enn meg, no secrets. Men poenget bak kampen var mer for å vise at jeg har komt igang med boksing og at jeg derfor ikke stiller i strongman lengre. Derfor vi gikk litt på puter med harald skog først også får å vise at vi har komt igang. Både meg og dan var klar over situasjonen og han holdt selvsagt litt igjen på slagene sine. Jeg slo heller ikke med noe særlig kraft.


Tror og mange av mine trofaste snille fans glemmer litt virkeligheten. JA jeg er og var en av de absolutt beste i verden i strongman, men det betyr ingen ting i boksing. Dette er en ny sport som jeg må begynne helt på scratch som alle andre, og det tar lang tid.
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #166 : 08. juni 2009, 15:40 »
I denne sammenheng kan vi se på Arild som et produkt. Produktet skal markedsføres, det skal bygges assosiasjoner og forventninger knyttet til produktet. Samtidig vil det også alltid være skeptikere som ikke tror på produktet. Arild er i startfasen av denne prosessen. Denne oppvisningskampen var en av de første stegene i å bygge merkevaren Arild "Hulk" Haugen innen proffboksing. It is what it is! Arild er posisjonert som en av verdens beste strongman som blir proffbokser, det er en unik posisjonering som har alle grunner til å lykkes sålenge man gjør de rette valgene underveis.

Arild er villig til å satse ALT, det har han vist tidligere. Det umulige er mulig. Sier som Drillo: "vi har 50 % sjanse til å vinne hver kamp vi stiller i."
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #167 : 08. juni 2009, 15:55 »
 Tongue

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #168 : 08. juni 2009, 16:00 »
 Tongue

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #169 : 08. juni 2009, 16:01 »
Stemmer for Hulken vs Valjuev.. :-)  Hadde vært rått om noen endelig hadde hatt punch nok til å slå ut Valjuev. Tidenes værste Mester. Treghet får en helt ny dimensjon når man ser Valjuevkamper.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #170 : 08. juni 2009, 16:16 »
Typisk bolehue som er stokk dum og ikke skjønner og vet noenting.
Nå var dette en sparre show off for Arild skjønner du det Raymon ?
Arild er ungt blod og tror nokk Evensens tid er over, så i en boksekamp tror jeg Arild hadde hatt støre sjangs for seier, jeg sier boksekamp, boksekamp.
Ris på egen rau Raymond. Det så ikke bra ut nei, vist faen gjorde det ikke det, vet du hvorfor ?
Bare å lese ovenfor igjen.
Norge har aldri hatt noen gode MMA fightere. Hva er det du prøver å skrive her Raymond ? DU synes han ikke er imponerende men han er flink ?
Du har tydeligvis ingen peil på noenting, Jeg er en Thai bokser og Russisk Sambo utøver som har samma mål som Arild å gjøre suksess. Jeg har satt meg 5 år med trening og amatør kamper i utlandet før vi sender ut videor til ligaer. Strikinga til Arild er ekstremt lett å komme seg unna og dytte bort, av det jeg så i sparringa så brukte han veldig dumme kombinasjoner som en inteligent fighter hadde skjønt seg på og gjort noe med.

Kampsport er noe helt annet en å løfte vekter og tro man er en sterk viking.
Man må være inteligent og av det du skriver har du 0 peil på hva som skal til for at en champion er en champion hva som blir tenkt og og gjort.
Denne mannen har vunnet 30 ganger og tapt 1 gang. En dopfri mann på 105 kg Raymond. http://www.youtube.com/watch?v=M1Yw14vNCOI#noexternalembed&feature=related
Hehe svarer du meg er du rett og slett en komplett idiot.

Er ikke enig med Raymond i alt jeg heller men dette innlegget syns jeg var direkte ufint.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #171 : 08. juni 2009, 16:18 »
Er ikke enig med Raymond i alt jeg heller men dette innlegget syns jeg var direkte ufint.
100% enig med deg her, innlegget er allerede rapportert fra min side.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget OSL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • Team strongman Roy Holte
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #172 : 08. juni 2009, 16:18 »
Arild har vel aldri lagt sjul på at dette var ikke var noe mere enn en form for en enkel oppvisning, han har aldri omtalt dette som en "seriøs" kamp. Ta oppvisingen for det den var, ett enkelt ”show”.

Arild skriver selv at Dan er en bedre fighter enn han selv, så da er vel ikke det så mye mer å krangle om….det vet han sikkert bedre enn oss.
Jeg har ikke peiling på kampsport overhodet, men forstår helt klart at Arild har en lang veg å gå for å nå målene han har satt seg. Men dette virker det som om han selv har forstått, så la nå mannen få en sjanse til å bevise hva han kan.

Syns det er unødvendig at det skal bli så mye oppstyr og krangling rundt dette.
Går jo utover både Arild og Dan, som ikke har sagt så mye selv.

Skjønner deg forresten godt Nadja at du kan bli provosert over folk som uttaler seg som om Dan ikke er noen verdens ting, det blir for dumt.

Ønsker Arild og Dan lykke til videre!
Sponset av:
INTERNUTRITION

Steiksver - Blid og Sterk


Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #173 : 08. juni 2009, 17:53 »
Ble vel litt mye følelser over en oppvisningskamp som er kun nettopp det en oppvisningskamp.

Arild har en lang vei å gå etter kun 6måneders trening (som er svært lite i dene sammenheng).

Har selv vært skeptisk til overgangen hans fra strongman til bokser, men husk nå at denne mannen har overasket tvilere i stor stil før.

Promosjon er promosjon.

La oss vente og la resultatene svare for seg selv, det er stort sett det beste.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #174 : 08. juni 2009, 18:32 »
Nesten så jeg gir deg honnør for din totalt evneveike måte å uttrykke deg...

Det kan være greit å ha i bakhodet at Nadia er russisk, og selv om hun er veldig god i norsk (men allikevel synes å foretrekke å prate på engelsk Smiley ) kan dette fort resultere i at ting blir formulert på en litt annen måte enn de er ment. Slik blir det ofte på et fremmedspråk. Man "oversetter" fra sitt morsmål til fremmedspråket og enkelte nyanser i språket kommer feil ut i "andre enden".
Å si at hun uttrykker seg "evneveikt" blir da unødvendig sårende, synes jeg.

Jeg gikk selv over streken på omtrent samme måte i en debatt med Raymond AMM for et års tid siden og ba da om unnskyldning. Det bør kanskje du også vurdere i denne saken?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #175 : 08. juni 2009, 18:40 »
Vidkun Abraham Lauritz Johnsøn Quisling

Er det formannen i foreningen "Vidkunns venner" som nå taler? Tongue

(tror du faen ikke jeg fikk et treff da jeg søkte i google, da gitt!?:
http://sv.metapedia.org/wiki/Vidkuns_Venner  )




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #176 : 08. juni 2009, 18:54 »

Arild er villig til å satse ALT, det har han vist tidligere. Det umulige er mulig. Sier som Drillo: "vi har 50 % sjanse til å vinne hver kamp vi stiller i."

Det hadde vært matematisk sant dersom det alltid var en vinner og en taper, men noen ganger blir det jo uavgjort.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #177 : 08. juni 2009, 18:56 »
Stemmer for Hulken vs Valjuev.. :-)  Hadde vært rått om noen endelig hadde hatt punch nok til å slå ut Valjuev. Tidenes værste Mester. Treghet får en helt ny dimensjon når man ser Valjuevkamper.

Valujev er ikke akkurat svak skal jeg si deg, selv om han er treig så veier slagene hans nok til å kunne slå en nybegynner som Arild.. men kanskje om noen år så kan Arild sikkert gi kan litt konkurranse, men det er ikke sikkert at Valujev fortsatt bokser da..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #178 : 08. juni 2009, 19:21 »
Valujev er ikke akkurat svak skal jeg si deg, selv om han er treig så veier slagene hans nok til å kunne slå en nybegynner som Arild.. men kanskje om noen år så kan Arild sikkert gi kan litt konkurranse, men det er ikke sikkert at Valujev fortsatt bokser da..

Jeg sa vel ikke noe om at han er svak :-) har sett en del kamper med ham og det kan vel sies at det er stort sett størrelsen som avgjør, ikke de tekniske bokseferdighetene. Ikke rart boksing har en negativ tilhengerkurve når det er slike boksere som regjerer. Kjedelig privat og ikke stort bedre i ringen. Klarte ikke engang å senke en huutgammel Evander Holyfield. Håper så inderlig det kommer en "liten" råtass og regelrett grisejuler dette monsteret snart. Selv Arild er nok et par hakk for liten til å kunne vinne en kamp med størrelse som en av de eneste forutsetningene mot Valjuev, litt for lang Valjuev-jabb(selv om det går i sirupp) og litt for langt opp, det har du helt sikkert rett i. Men hadde ikke vært meg imot om det faktsik hadde inntruffet Cheesy

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #179 : 08. juni 2009, 19:29 »
Arild er i alle fall interessant nok til at "alle" har en mening, og med denne oppvisningen har han i alle fall skapt blest om seg selv og startet første steg på karrierestigen som proff. Skal vi si mission accomplished del 1?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!