Skrevet av Emne: Arild Haugen slo knockout IGJEN  (Lest 79433 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #180 : 08. juni 2009, 19:31 »
Den eneste jeg tror som kan slå Valujev skikkelig er Klitchko brødrene, den eldste særlig. Han er stor og sterk, samtidig som han har kondis. Jeg var skikkelig skuffet når han tapte mot Lenox Lewis, pga blødninger. Han hadde tatt Lewis lett og det var like før han skulle gi en en knok out.
Jeg synes han fotjener tittelen mer enn Valujev, som du sier så er han en kjedelig bokser, men styrke har han og alt annet som skal til for å vinne en bokse kamp Smiley

edit: litt off topic nå, men det får være sånn..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Kolbein Joar Eidem

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

  • Kolbein Joar Eidem
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #181 : 08. juni 2009, 23:10 »
Litt av en tøffing du Mr Virtuoso ! Trent Thai bokser og Russisk Sambo i 5 år uhhhhh
Har lest dine innlegg her og må si du virker ikke mye smart. Du kaller andre dophoder og idioter.
Om du skal bli "hørt" så burde DU som er så erfaren og så jævlig klok bruke et annet ordspråk... eller hva ??



Hvem er du da??Og hvem snakker om dop har noe med dette igjen,så en forpult idiot kan du være selv...Som ikke skjønner noen ting..Man kan se bra ut selv om man ikke går alt man kan vettu..eller ser man ut som en dårlig bokser fordi at man ikke gir alt????Herrefred...Typisk ikke bolehode som ikke skjønner en dritt!!!!Han impoinerte meg ikke som noe bokser..Selv om det var sparring..Herregud hvor folk skal hisse seg opp...

Utlogget goldenretriever

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #182 : 08. juni 2009, 23:21 »
+ Hulk Haugen kan satse på en avslutning gjennom en rask knockout.

- Dårlig fotarbeid
- Åpen i garden etter noen minutters boxing
- Svært lett å få inn en hard høyre for så å trekke seg ut uten selv å bli slått

Konklusjon: boxing består av 90% teknikk og 10% styrke.

LYKKE TIL ARILD! ER SÅ MANGE UTLENDINGER SOM REPRESENTER NORGE I KAMPSPORTER. DU ER EN EKTE NORMANN OG VIKING OG SELVSAGT HEIER VI PÅ DEG. VI STØTTER VÅRE EGNE. Cheesy

Utlogget morg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 48

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #183 : 08. juni 2009, 23:40 »
Synes det er synd at denne tråden skal utvikle seg til å bli en hetse-tråd mellom medlemmene som ikke klarer å snakke konstruktivt. Rart at det ikke går an å snakke om det den tråden burde handle om, nemlig Arilds første bokseOPPVISNINGSkamp.

Tatt i betraktning tiden han har trent, synes jeg han har kommet veldig langt.
Han skriver mye fornuftig i innlegget sitt og viser at han er på rett spor. Boksing handler så godt som bare om teknikk og kondisjon.

Det som gjør at jeg tror Arild kan bli veldig god i boksing, er at han vet akkurat hva det vil si å sette seg HØYE mål, gi alt, for så å gjennomføre.

Ønsker Arild lykke til videre i sin boksekarriere!
We can all fly as high as the dreams we dare to live

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #184 : 08. juni 2009, 23:43 »
+ Hulk Haugen kan satse på en avslutning gjennom en rask knockout.

- Dårlig fotarbeid
- Åpen i garden etter noen minutters boxing
- Svært lett å få inn en hard høyre for så å trekke seg ut uten selv å bli slått

Konklusjon: boxing består av 90% teknikk og 10% styrke.

folk må ikke glemme at arild har trent boksing i halvt år da.. selfølgelig gjør han feil, så selv at han slapp garden for ofte..  men totalt sett er ikke dette dårlig av arild når en tar tiden han har trent boksing i betraktning og den voldsomt høye vekten,som er altfor mye muskler å drasse rundt på i ringen, tipper bare han hadde gått ned en god del kg så hadde han beveget seg helt anderledes..

 som arild selv skrev her, ingen som trodde han skulle bli nsm når han sa det som 19åring, så jo åssen det gikk..

så gi mann litt tid og ikke bare kritiser.. trur nok ikke det er så mange rundt omkring i norge som har høyere  vekt enn 60-90kg gjør det no bedre etter halvt års trening som i tillegg til arild sitt tilfelle her må vise seg fram for publikum med ett enormt forventnings press...

vanligvis for "normale" som begynner med boksing og så skal gå sin første kamp så er det ingen som forventer no av deg.. men det er no annet for arild som er så kjent i dette miljøet, så trur nok arild kjente dette presse på kroppen og i tillegg å bevege seg tregere pga det å!

Utlogget Arild "Hulk" Haugen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #185 : 09. juni 2009, 00:10 »
morsomt og se hvor stor interesse det ble rundt denne "kampen".
Alle må vite at jeg per dags dato ikke er proff bokser.. Har aldri kalt meg det noen gang, med et unntak at det står det på headlinen på hjemmesiden da webdesigneren skulle lage ny side ble det ekstra kostnad og endre den i ettertid. derfor skrev vi pro boxer slik at vi slapp å endre på det evnt x antall mnd seinere når jeg var pro boxer. Det jeg hele tiden har sagt at målet er å bli profesjonell bokser i løpet av 2009. Det er noe alle forsåvidt kan om de vil. trenger bare en lisens og litt penger. Jeg har gått ut i media ol og sagt at jeg trener mot proff boksing og det er det som er målet. hadde jeg vært litt yngre, mindre i størrelse, ikke hatt et navn fra før som gjorde det intresant i proff sammenheng pga bakgrunnen min osv ville jeg nok godt for amatør boksing noen år først.
Har lang vei og gå og mye som må forbedres...som feks
guarden er vanskelig å holde pga størrelse. derfor må jeg ned i vekt. har prøvt mye frem og tilbake med forsjellige guarder med tips og råd fra harldskog og leif dolonen. tror mye vil blir bedre rundt guarden ved vekttap.
Til nå har meste parten av treningene bestått av egentrening. har hatt 8 eller 9 turer til oslo ca 4 dager om gangen med trener og oppfølgning resten er egentrening. treningen til nå har bestått mye av puter og sekk. har absolutt mye å hente på forsvar og kontringer da sparring forsatt er relativt nytt.

Dan evensen og meg har blitt gode venner og jeg håper han kan lære meg mye i fremtiden. han er veldig god og var "snill" i kampen. kan gjerne se rart ut når en så god bokser er defansiv og ikke benytter åpne luker som jeg gir han... men som sagt litt oppvisning.

Selv tror jeg styrke har endel og si i boksing i super tungvekt. men jeg blir "alt for sterk" om man kan fleipe litt med det. jeg er for stor og låst i kroppen enda og må endre treningen en god del.

Gikk nok opp noen kg for mye før nsm og har ikke klart og komme tilbake helt enda etter det. da ble det et lite opphold fra boksingen noe man merker når man er såpass fersk.,

Men er ikke helt enig med nadja som uttaler seg om mitt talent. Det gjelder forsåvidt mange av de i positiv retning og. men de som kjenner meg vet at jeg jobber knall hardt og ikke gir meg så lett.  Jeg lover å motbevise din uttalelse nadja om mitt talent. The show has just began.

Etter 3-4 kamper kan vi lettere se og si noen om meg og mitt talent.

Blir veldig feil og sammenligne meg med leif, dan ol gutter som har drevet med sporten i mange år og er veldig dyktige.
Selv tror jeg faktisk at leif kanskje er en av verdens beste boksere i sin vektklasse.

skal nok få til noen "trenings kamper" før jeg går min skikkelige kamp. som jeg kan få ut på nett om feks 2-3 mnd for å se evnt forbedringer. og kanskje da matche meg med en bokser som ikke er så god som dan, men som igjen gir alt da vi får et mer realistisk syn på det hele.Smiley

Taff for interessen, og de tipsene dere har komt med. Dette har hværtfall ført til noe positivt for meg. ENDA mer sulten på å vise at jeg kan bli bokser. men igjen roma ble ikke bygd over natta...Smiley


Norges Sterkeste Mann 2007 og 2008

Min hjemmeside: www.arildhaugen.com

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #186 : 09. juni 2009, 00:22 »
Kan gjerne gi meg noen kg av musklene dine, hulken  :Smiley

Og ja, mange har trua på deg! Wink

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #187 : 09. juni 2009, 08:58 »
morsomt og se hvor stor interesse det ble rundt denne "kampen".
Alle må vite at jeg per dags dato ikke er proff bokser.. Har aldri kalt meg det noen gang, med et unntak at det står det på headlinen på hjemmesiden da webdesigneren skulle lage ny side ble det ekstra kostnad og endre den i ettertid. derfor skrev vi pro boxer slik at vi slapp å endre på det evnt x antall mnd seinere når jeg var pro boxer. Det jeg hele tiden har sagt at målet er å bli profesjonell bokser i løpet av 2009. Det er noe alle forsåvidt kan om de vil. trenger bare en lisens og litt penger. Jeg har gått ut i media ol og sagt at jeg trener mot proff boksing og det er det som er målet. hadde jeg vært litt yngre, mindre i størrelse, ikke hatt et navn fra før som gjorde det intresant i proff sammenheng pga bakgrunnen min osv ville jeg nok godt for amatør boksing noen år først.
Har lang vei og gå og mye som må forbedres...som feks
guarden er vanskelig å holde pga størrelse. derfor må jeg ned i vekt. har prøvt mye frem og tilbake med forsjellige guarder med tips og råd fra harldskog og leif dolonen. tror mye vil blir bedre rundt guarden ved vekttap.
Til nå har meste parten av treningene bestått av egentrening. har hatt 8 eller 9 turer til oslo ca 4 dager om gangen med trener og oppfølgning resten er egentrening. treningen til nå har bestått mye av puter og sekk. har absolutt mye å hente på forsvar og kontringer da sparring forsatt er relativt nytt.

Dan evensen og meg har blitt gode venner og jeg håper han kan lære meg mye i fremtiden. han er veldig god og var "snill" i kampen. kan gjerne se rart ut når en så god bokser er defansiv og ikke benytter åpne luker som jeg gir han... men som sagt litt oppvisning.

Selv tror jeg styrke har endel og si i boksing i super tungvekt. men jeg blir "alt for sterk" om man kan fleipe litt med det. jeg er for stor og låst i kroppen enda og må endre treningen en god del.

Gikk nok opp noen kg for mye før nsm og har ikke klart og komme tilbake helt enda etter det. da ble det et lite opphold fra boksingen noe man merker når man er såpass fersk.,

Men er ikke helt enig med nadja som uttaler seg om mitt talent. Det gjelder forsåvidt mange av de i positiv retning og. men de som kjenner meg vet at jeg jobber knall hardt og ikke gir meg så lett.  Jeg lover å motbevise din uttalelse nadja om mitt talent. The show has just began.

Etter 3-4 kamper kan vi lettere se og si noen om meg og mitt talent.

Blir veldig feil og sammenligne meg med leif, dan ol gutter som har drevet med sporten i mange år og er veldig dyktige.
Selv tror jeg faktisk at leif kanskje er en av verdens beste boksere i sin vektklasse.

skal nok få til noen "trenings kamper" før jeg går min skikkelige kamp. som jeg kan få ut på nett om feks 2-3 mnd for å se evnt forbedringer. og kanskje da matche meg med en bokser som ikke er så god som dan, men som igjen gir alt da vi får et mer realistisk syn på det hele.Smiley

Taff for interessen, og de tipsene dere har komt med. Dette har hværtfall ført til noe positivt for meg. ENDA mer sulten på å vise at jeg kan bli bokser. men igjen roma ble ikke bygd over natta...Smiley

Et reflektert og konstruktivt innlegg, veldig bra. Lykke til videre!

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #188 : 09. juni 2009, 09:12 »
Det var ikke lagt opp noen regler før kampen om at Evensen ikke skulle slå, så det dere ser på opptaket er hva han gjør.
Du var ikke så heldig med den Gjerdrum..Håper du sjekker fakta før du uttaler deg neste gang. Nå har det jeg reagerte på fra begynnelsen nemlig kommet frem.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #189 : 09. juni 2009, 09:28 »
Du var ikke så heldig med den Gjerdrum..Håper du sjekker fakta før du uttaler deg neste gang. Nå har det jeg reagerte på fra begynnelsen nemlig kommet frem.

Ja, var skikkelig slurvete der i motsetning til hva du har vært i denne tråden.

Så Evensen har sagt at han ikke skulle slå i denne oppvisningskampen? At det har vært en enighet om hvor "langt" de skal gå før oppvisningen er klart.

Du skriver selv at du i ettertid snakket med Evensen, altså da etter at du har uttalt deg.
Det er du som ikke sjekket opp fakta. Alt jeg har uttalt meg om i denne tråden er fakta jeg visst av på forhånd.

Jeg reagerte tidlig i tråden måten du skriver på. Hadde du enda kommet med noe konstruktivt, men bare negative uttalelser fra din side fra a til å.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #190 : 09. juni 2009, 09:33 »
Ja, var skikkelig slurvete der i motsetning til hva du har vært i denne tråden.

Så Evensen har sagt at han ikke skulle slå i denne oppvisningskampen? At det har vært en enighet om hvor "langt" de skal gå før oppvisningen er klart.

Du skriver selv at du i ettertid snakket med Evensen, altså da etter at du har uttalt deg.
Det er du som ikke sjekket opp fakta. Alt jeg har uttalt meg om i denne tråden er fakta jeg visst av på forhånd.

Jeg reagerte tidlig i tråden måten du skriver på. Hadde du enda kommet med noe konstruktivt, men bare negative uttalelser fra din side fra a til å.


Ja, var skikkelig slurvete der i motsetning til hva du har vært i denne tråden.

Så Evensen har sagt at han ikke skulle slå i denne oppvisningskampen? At det har vært en enighet om hvor "langt" de skal gå før oppvisningen er klart.

Du skriver selv at du i ettertid snakket med Evensen, altså da etter at du har uttalt deg.
Det er du som ikke sjekket opp fakta. Alt jeg har uttalt meg om i denne tråden er fakta jeg visst av på forhånd.

Jeg reagerte tidlig i tråden måten du skriver på. Hadde du enda kommet med noe konstruktivt, men bare negative uttalelser fra din side fra a til å.


Jeg har vært klar over dette FØR jeg skrev. Skriver ikke uten og sjekke fakta,noe du også burde lære. Angrep er beste forsvar ser jeg,nok en gang  Gjerdrum. Ja ja,ha en fin dag videre.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #191 : 09. juni 2009, 09:39 »
Hehehehe

Hvis Evensen sier til deg at han ikke skulle slå, så lyver han. Men at han ikke skulle ta helt av er sant. Og det gjaldt fra begge parter. Utover det er det noen andre opplysninger jeg har gått ut med som du mener er usanne, eller jeg brude ha sjekket opp?

Svar på akkurat det jeg spør om Nadia, hvis du klarer. Du har tydeligvis ikke lest gjennom innlegget mitt tydelig nok før du svarte.

Evensen fikk 5 slag tildelt, disse måtte han fordele utover de respektive rundene....

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #192 : 09. juni 2009, 09:39 »
Flott forklaring av Arild, han har aldri hausa opp kampen mer enn det som rimelig er og hans beskrivelse av kampen stemmer godt overens med det vi så på lørdag.

Det blir spennende å se en noe lettere Arild i aksjon! En ting er helt sikkert, og det er at Arild kommer til å skape spennende boksing, noe man svært sjelden ser i tungvektsklassen nå lenger Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget N.Bjerke

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 151

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #193 : 09. juni 2009, 09:41 »
Det meste som skjedde var nok avtalt Gjerdrum....

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Arild Haugens first boxing "match"
« #194 : 09. juni 2009, 13:04 »
Det meste som skjedde var nok avtalt Gjerdrum....

og hva så??
dette var ikke en tittel-kamp eller noe don king arrangerte.

dette var OPPVISNING!! jeg kan stave det for deg :  O-P-P-V-I-S-N-I-N-G....
pauseunderholdning for og trekke litt flere publikum til VPC.
selvfølgelig hadde de regler for hvor mye evensen skulle gå ut mot arild,noe annet hadde vært selvmord uansett hvem som hadde stått i ringen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!