Skrevet av Emne: Pen jente...  (Lest 16289 ganger)

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pen jente...
« #15 : 27. mars 2004, 14:59 »
Heldigvis er det ikke det!

Mesterinne

  • Gjest
SV: Pen jente...
« #16 : 27. mars 2004, 16:47 »
BabyLunah: Tror du virkelig du våkner opp en dag med bulende muskler? Tro meg, de kommer ikke over natta.

Utlogget girl77

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 125

SV: Pen jente...
« #17 : 27. mars 2004, 17:49 »
Nå blir jeg irritert! Du kan få sånn kropp som hun i hvit bikini hvis du sitter i sofaen og ikke spiser mat!!! Fitnessjenter ser ikke manndige ut! Noen kroppsbyggerdamer gjør det, men ikke fitness! Har du sett alle jentene på et treningsstudio hvordan de ser ut eller!? De blir aldri noe bedre, de trener lett og spiser dårlig mat! Du har ingenting å frykte, du får ikke muskler med den innstillingen du har! Det er greit at du har dine egne meninger, men hva gjør du egentlig på Fitnessbabes siden!? Det lurer jeg på!?


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.
Meritter:
Sørlandsmesterskapet 2002: 2 plass
NM 2002: 3 plass
Oslo Open 2002: 3 plass
B&K Sandefjordopen 2004: 3 plass
Nordisk 2004: 3 plass (vant hinderbanen)

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pen jente...
« #18 : 27. mars 2004, 18:35 »
Smaken er som baken.
Min mening er ihvertfall at jenter med mye muskler ser mannlige ut. Og definisjonen på hva som er 'mye muskler' er nok ganske forskjell iblant oss. Mange av de jentene som en del av dere synes ser feminine ut, ser ut som menn med pupper og langt hår ifølge andre. 

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pen jente...
« #19 : 27. mars 2004, 18:38 »
Og; jeg tror -ikke- at man blir full av muskler over natta! Hvorfor motivasjonen min synker når jeg ser muskuløse jenter kan jeg ærlig talt ikke svare på. Det sitter vel kanskje en liten pyse og lurer i underbevisheten min som forteller meg at man blir slik hvis man trener for mye vekter. Men det stopper meg ikke av å trene styrke av den grunn...det bare svekker motivasjonen en smule!

Utlogget girl77

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 125

SV: Pen jente...
« #20 : 27. mars 2004, 18:50 »
Hvorfor er du på Fitnessbabes siden da?!


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.
Meritter:
Sørlandsmesterskapet 2002: 2 plass
NM 2002: 3 plass
Oslo Open 2002: 3 plass
B&K Sandefjordopen 2004: 3 plass
Nordisk 2004: 3 plass (vant hinderbanen)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Pen jente...
« #21 : 27. mars 2004, 19:26 »
Vi er forskjellige, noen liker muskelløse jenter, andre liker slanke jenter. Hun på bildet er langt i fra sykelig tynn, men hun er eller ingen fitness babe. Jeg ville definere henne som trent, tror neppe hun sitter på sofaen og teller antall kalorier som hun tar inn. Ville tippe denne jenten driver med en eller annen form for aerobic.

Personlig liker jeg også jenter som ikke har så mye muskler, men vi er forskjellige (hun på bildet kunne gjerne hatt en del flere kg kjøtt på kroppen for mitt vedkommende). Noen jenter liker muskelløse menn andre liker tynne menn, noen gutter liker muskelløse jenter andre liker slanke jenter. Godt vi er forskjellige Smiley
"To be or not to be, - that is the question"

Mesterinne

  • Gjest
SV: Pen jente...
« #22 : 27. mars 2004, 20:09 »
Det har du rett i EUP, jeg er svak for kraftige gutter over 110 kg  Grin SOM IKKE ER DEFFA  buttrock Er nok ikke mange som deler min smak, men...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Pen jente...
« #23 : 27. mars 2004, 20:31 »
Smaken er som baken.
Min mening er ihvertfall at jenter med mye muskler ser mannlige ut. Og definisjonen på hva som er 'mye muskler' er nok ganske forskjell iblant oss. Mange av de jentene som en del av dere synes ser feminine ut, ser ut som menn med pupper og langt hår ifølge andre. 

jeg tror vi er kommet langt den dagen en jente kan gjøre akkurat det hun vil, enten det er å hoppe ski eller bygge opp sin kropp uten at noen skal kalle det for mannlig. At noen jenter ser mannlige ut er en ting, men sannelig er det noen gutter som ser kvinnelige ut også. Grin

En jente med muskler er ikke annet enn en JENTE med muskler da. Jeg tror mange såkalte vanlige gutter/menn og jenter føler seg truet av disse jentene som beveger seg utenfor det som er konvensjonelt når det gjelder kvinner og kropp. Tradisjonelt så skal en kvinne fokusere på å være så tynn og feminin (les myk) som mulig, så  det er åpenbart at mange ikke takler det når en jente bestemmer seg for at muskler er fint, også på en kvinnekropp.

Likestilling og frihet bør også inkludere mulighetene til å bryte konvensjoner og utvide rammene for hva som er sosialt akseptert. Det er GIRLPOWER i mine øyne.   

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pen jente...
« #24 : 27. mars 2004, 20:41 »
Det står respekt av de som tør å skille seg ut på den måten - ja, men at alle synes det er pent kan man ikke forvente.
Jeg har ingen negative tanker om "muskeljenter" generelt (bortsett fra at jeg synes en del av de får litt 'macho' trekk) Jeg bare påpeker hva jeg synes er pent og ikke pent, og det må vel være lov?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Pen jente...
« #25 : 27. mars 2004, 20:45 »
Absolutt, du må selvfølgelig selv bestemme hva DU synes er fint eller ikke fint, men da må du også akseptere at ikke alle er enige med deg. Selv er jeg svært begeistret for folk som tør være seg selv uten å bry seg så mye om hva andre mener.
Det tror jeg de aller fleste av oss kunne blitt mye flinkere til.

mvh

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pen jente...
« #26 : 27. mars 2004, 20:48 »
Selvfølgelig folk må få være uenig med meg... Hadde alle vært enige hele tiden hadde ting blitt kjedelig her! Så lenge de respekterer det jeg mener, respekterer jeg det de mener.

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Pen jente...
« #27 : 27. mars 2004, 22:25 »
Jeg kjenner en god del jenter som har slik kropp som hun der har, og de gjør nærmest null og nix innen fysisk aktivitet.
Så det er fullt mulig å se slik ut bare med å spise lite, eller å rett og slett ha en meget kraftig forbrenning.




Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pen jente...
« #28 : 27. mars 2004, 22:30 »
Desverre holder ikke det for meg. Skal jeg bli sånn er jeg nok nødt til å trene endel.

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Pen jente...
« #29 : 27. mars 2004, 22:34 »
Jeg er lite inne på hvor mye jenter veier, men du veier 58, nesten 170høy, er det jeg som er på bærtur når jeg sier at det ikke kan være så veldig mye? Er ikke det en ganske vanlig jentevekt til din høyde?

Men i hvertfall, du skulle nok klare å nå 50 er jeg sikker på.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!