Skrevet av Emne: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!  (Lest 135509 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!
« : 09. juni 2009, 20:40 »
Hei alle sammen  Cheesy  Jeg tenkte jeg ville begynne mitt medlemsskap her med å introdusere min livsstil med andre her inne, og ihvertfall her hvor folk er veldig opptatt av sin helse! Jeg har dette innlegget på et annet treningsforum, men der var det få folk som responderte, og flesteparten som faktisk responderte var negative. Det er greit nok, men jeg ville også starte tråden på dette forumet også for å se hva andre også mener! Smiley

Alle har hørt om vegetarianere, kanskje du er en selv eller kjenner noen som er det. Mange har også hørt om veganere og vet at dette er mennesker som ikke spiser animalske produkter. Men jeg har opplevd at få vet om rå-veganere. Og der kommer jeg inn i bildet. Er du en som har fordommer mot disse alternative livsstilene, så ønsker jeg å prøve å fjerne disse fordommene ved å informere litt om hvorfor jeg mener min rå-veganer livsstil er den ultimate og beste måten å leve på.

Bare sånn for definisjonen sin skyld, fellestrekk ved livsstilene:

Vegetarianer
- en som ikke spiser kjøtt, fisk eller fugl.

Veganer- en vegetarianer som også ekskluderer meieriprodukter og egg.

Råveganer/råkoster
- En veganer som spiser alt rått.

_________________________________________________________________

Vi er aper, i slekt med sjimpansene, vi er "Den femte ape". Vi er de eneste dyrene som er overvektige og som dør av måten vi spiser på. Kjæledyrene våres dør av samme årsak, fordi det er vi som lager maten deres.
Har du noen gang sett en løve som steker maten sin før han spiser den? Hva med en ape som friterer banan? Eller en elefant som koker plantene før han gafler det i seg? Selvsagt ikke, og det er der jeg mener vi mennesker må tenke på hva vi egentlig holder på med.

Jeg er en råveganer, mitt kosthold består hovedsakelig av rå grønnsaker, frukt, nøtter, bær og frø, kaldpressede oljer. Pluss andre naturføde som f.eks. klorofyll, alger sjøtang osv. som ikke har vært varmebehandlet eller har noen tilsetningsstoffer. Kun naturlige og rene produkter. (Jeg personlig inkluderer også honning og pollen i mitt kosthold, noe som er et animalskt produkt, men som samtidig går an og spise rått, uten at det er blitt behandlet.)
At produktene er organisk er veldig viktig. Men siden det er vanskelig for meg å få tak i alt i organisk tilstand her i Norge, så må jeg ta til takke med sprøytede produkter også. Noe jeg er veldig lite fornøyd med. Sprøytemidler er noe av det verste som finnes, men vi hører ikke mye om det fordi da ville det fått store konsekvenser for matindustrien.

Håper jeg har fått gitt et nogelunde bilde av hva en råveganer hovedsakelig spiser!:)

Mange synes jeg er sær og rar når det kommer til mat, og det må de bare få lov til å mene. Jeg vet med meg selv at jeg lever på den absolutte beste og sunneste måten jeg kan leve på. På tide at vi begynner å bli mer miljøbevisst med tanke på planeten og helsa vår ikke minst.

Dette er noe jeg brenner for, og jeg vil så veldig gjerne dele denne måten å leve på med andre som ikke er klar over denne livsstilen!

Når man koker/steker/friterer maten, da dreper man viktige enzymer og næringsstoffer. Ved å spise det rått, da er naturligvis alle vitaminer og enzymer intakt.

"Du er hva du spiser" er en klisje vi alle har hørt. Og den stemmer faktisk! Så spiser du varmebehandlet mat, da er maten tømt for massevis av næring ("død mat"). Spiser du "levende mat" som rå organiske naturlige, ja da kan du vel selv tenke deg hvor takknemlig kroppen din blir.

Helsefordelene er helt utrolig ved denne kosten. Overvekt forsvinner, sykdommer som diabetes, kreft, hjertesykdommer osv kan reverseres, bremses eller blir kurert, ifølge folk som selv har hatt disse sykdommene og blitt friske!
Energien er helt utrolig, ja hele kroppen kommer til å begynne å forandre seg (mange merker det fra første dag til og med). Hud, hår, negler osv forbedres.

Før jeg ble råveganer, tenkte jeg ikke på frukt og grønnsaker som mat, det var bare en annen form for tilbehør ved siden av den "ordentlige" maten, kjøtt, kylling, fisk osv. Men faktum er at frukt og grønnsaker er MAT! Det er EKTE mat! Det andre vi spiser, er ikke ekte mat i mine øyne, det er falsk mat som er blitt behandlet for at folks kal fortsette og kjøpe det. Tro meg, produsentene lager ikke maten din med kjærlighet i tankene.

Jeg kunne skrevet en hel bok om dette, men jeg overlater kontrollen til de av dere som ønsker å få vite mer om dette. Bare spør så svarer jeg!  Smiley

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #1 : 10. juni 2009, 00:47 »

Helsefordelene er helt utrolig ved denne kosten. Overvekt forsvinner, sykdommer som diabetes, kreft, hjertesykdommer osv kan reverseres, bremses eller blir kurert, ifølge folk som selv har hatt disse sykdommene og blitt friske!


altså: kreft, kurert, vegetar-kost.

tror du på dette , eller har du bare veldig lyst å tro på det?

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #2 : 10. juni 2009, 00:49 »
NY REVOLUSJONÆR OPPDAGELSE:

Idioti kureres smertefritt ved inntagelse av 9mm i 900km/h oralt
Non Plus Ultra

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #3 : 10. juni 2009, 00:50 »
Hei alle sammen  Cheesy  Jeg tenkte jeg ville begynne mitt medlemsskap her med å introdusere min livsstil med andre her inne, og ihvertfall her hvor folk er veldig opptatt av sin helse! Jeg har dette innlegget på et annet treningsforum, men der var det få folk som responderte, og flesteparten som faktisk responderte var negative. Det er greit nok, men jeg ville også starte tråden på dette forumet også for å se hva andre også mener! Smiley

Alle har hørt om vegetarianere, kanskje du er en selv eller kjenner noen som er det. Mange har også hørt om veganere og vet at dette er mennesker som ikke spiser animalske produkter. Men jeg har opplevd at få vet om rå-veganere. Og der kommer jeg inn i bildet. Er du en som har fordommer mot disse alternative livsstilene, så ønsker jeg å prøve å fjerne disse fordommene ved å informere litt om hvorfor jeg mener min rå-veganer livsstil er den ultimate og beste måten å leve på.

Bare sånn for definisjonen sin skyld, fellestrekk ved livsstilene:

Vegetarianer
- en som ikke spiser kjøtt, fisk eller fugl.

Veganer- en vegetarianer som også ekskluderer meieriprodukter og egg.

Råveganer/råkoster
- En veganer som spiser alt rått.

_________________________________________________________________

Vi er aper, i slekt med sjimpansene, vi er "Den femte ape". Vi er de eneste dyrene som er overvektige og som dør av måten vi spiser på. Kjæledyrene våres dør av samme årsak, fordi det er vi som lager maten deres.
Har du noen gang sett en løve som steker maten sin før han spiser den? Hva med en ape som friterer banan? Eller en elefant som koker plantene før han gafler det i seg? Selvsagt ikke, og det er der jeg mener vi mennesker må tenke på hva vi egentlig holder på med.

Jeg er en råveganer, mitt kosthold består hovedsakelig av rå grønnsaker, frukt, nøtter, bær og frø, kaldpressede oljer. Pluss andre naturføde som f.eks. klorofyll, alger sjøtang osv. som ikke har vært varmebehandlet eller har noen tilsetningsstoffer. Kun naturlige og rene produkter. (Jeg personlig inkluderer også honning og pollen i mitt kosthold, noe som er et animalskt produkt, men som samtidig går an og spise rått, uten at det er blitt behandlet.)
At produktene er organisk er veldig viktig. Men siden det er vanskelig for meg å få tak i alt i organisk tilstand her i Norge, så må jeg ta til takke med sprøytede produkter også. Noe jeg er veldig lite fornøyd med. Sprøytemidler er noe av det verste som finnes, men vi hører ikke mye om det fordi da ville det fått store konsekvenser for matindustrien.

Håper jeg har fått gitt et nogelunde bilde av hva en råveganer hovedsakelig spiser!:)

Mange synes jeg er sær og rar når det kommer til mat, og det må de bare få lov til å mene. Jeg vet med meg selv at jeg lever på den absolutte beste og sunneste måten jeg kan leve på. På tide at vi begynner å bli mer miljøbevisst med tanke på planeten og helsa vår ikke minst.

Dette er noe jeg brenner for, og jeg vil så veldig gjerne dele denne måten å leve på med andre som ikke er klar over denne livsstilen!

Når man koker/steker/friterer maten, da dreper man viktige enzymer og næringsstoffer. Ved å spise det rått, da er naturligvis alle vitaminer og enzymer intakt.

"Du er hva du spiser" er en klisje vi alle har hørt. Og den stemmer faktisk! Så spiser du varmebehandlet mat, da er maten tømt for massevis av næring ("død mat"). Spiser du "levende mat" som rå organiske naturlige, ja da kan du vel selv tenke deg hvor takknemlig kroppen din blir.

Helsefordelene er helt utrolig ved denne kosten. Overvekt forsvinner, sykdommer som diabetes, kreft, hjertesykdommer osv kan reverseres, bremses eller blir kurert, ifølge folk som selv har hatt disse sykdommene og blitt friske!
Energien er helt utrolig, ja hele kroppen kommer til å begynne å forandre seg (mange merker det fra første dag til og med). Hud, hår, negler osv forbedres.

Før jeg ble råveganer, tenkte jeg ikke på frukt og grønnsaker som mat, det var bare en annen form for tilbehør ved siden av den "ordentlige" maten, kjøtt, kylling, fisk osv. Men faktum er at frukt og grønnsaker er MAT! Det er EKTE mat! Det andre vi spiser, er ikke ekte mat i mine øyne, det er falsk mat som er blitt behandlet for at folks kal fortsette og kjøpe det. Tro meg, produsentene lager ikke maten din med kjærlighet i tankene.

Jeg kunne skrevet en hel bok om dette, men jeg overlater kontrollen til de av dere som ønsker å få vite mer om dette. Bare spør så svarer jeg!  Smiley


Hippie.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #4 : 10. juni 2009, 00:51 »
Hippie.

nei serriøst. det er en konspirasjon

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #5 : 10. juni 2009, 00:52 »
nei serriøst. det er en konspirasjon
Nei, bare hippievas.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #6 : 10. juni 2009, 00:53 »
Nei, bare hippievas.

det hadde jo ikke vært en særlig bra konspirasjon viss alle visste om den da.

 :Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #7 : 10. juni 2009, 00:55 »
Hei alle sammen  Cheesy  Jeg tenkte jeg ville begynne mitt medlemsskap her med å introdusere min livsstil med andre her inne, og ihvertfall her hvor folk er veldig opptatt av sin helse! Jeg har dette innlegget på et annet treningsforum, men der var det få folk som responderte, og flesteparten som faktisk responderte var negative. Det er greit nok, men jeg ville også starte tråden på dette forumet også for å se hva andre også mener! Smiley

Alle har hørt om vegetarianere, kanskje du er en selv eller kjenner noen som er det. Mange har også hørt om veganere og vet at dette er mennesker som ikke spiser animalske produkter. Men jeg har opplevd at få vet om rå-veganere. Og der kommer jeg inn i bildet. Er du en som har fordommer mot disse alternative livsstilene, så ønsker jeg å prøve å fjerne disse fordommene ved å informere litt om hvorfor jeg mener min rå-veganer livsstil er den ultimate og beste måten å leve på.

Bare sånn for definisjonen sin skyld, fellestrekk ved livsstilene:

Vegetarianer
- en som ikke spiser kjøtt, fisk eller fugl.

Veganer- en vegetarianer som også ekskluderer meieriprodukter og egg.

Råveganer/råkoster
- En veganer som spiser alt rått.

_________________________________________________________________

Vi er aper, i slekt med sjimpansene, vi er "Den femte ape". Vi er de eneste dyrene som er overvektige og som dør av måten vi spiser på. Kjæledyrene våres dør av samme årsak, fordi det er vi som lager maten deres.
Har du noen gang sett en løve som steker maten sin før han spiser den? Hva med en ape som friterer banan? Eller en elefant som koker plantene før han gafler det i seg? Selvsagt ikke, og det er der jeg mener vi mennesker må tenke på hva vi egentlig holder på med.

Jeg er en råveganer, mitt kosthold består hovedsakelig av rå grønnsaker, frukt, nøtter, bær og frø, kaldpressede oljer. Pluss andre naturføde som f.eks. klorofyll, alger sjøtang osv. som ikke har vært varmebehandlet eller har noen tilsetningsstoffer. Kun naturlige og rene produkter. (Jeg personlig inkluderer også honning og pollen i mitt kosthold, noe som er et animalskt produkt, men som samtidig går an og spise rått, uten at det er blitt behandlet.)
At produktene er organisk er veldig viktig. Men siden det er vanskelig for meg å få tak i alt i organisk tilstand her i Norge, så må jeg ta til takke med sprøytede produkter også. Noe jeg er veldig lite fornøyd med. Sprøytemidler er noe av det verste som finnes, men vi hører ikke mye om det fordi da ville det fått store konsekvenser for matindustrien.

Håper jeg har fått gitt et nogelunde bilde av hva en råveganer hovedsakelig spiser!:)

Mange synes jeg er sær og rar når det kommer til mat, og det må de bare få lov til å mene. Jeg vet med meg selv at jeg lever på den absolutte beste og sunneste måten jeg kan leve på. På tide at vi begynner å bli mer miljøbevisst med tanke på planeten og helsa vår ikke minst.

Dette er noe jeg brenner for, og jeg vil så veldig gjerne dele denne måten å leve på med andre som ikke er klar over denne livsstilen!

Når man koker/steker/friterer maten, da dreper man viktige enzymer og næringsstoffer. Ved å spise det rått, da er naturligvis alle vitaminer og enzymer intakt.

"Du er hva du spiser" er en klisje vi alle har hørt. Og den stemmer faktisk! Så spiser du varmebehandlet mat, da er maten tømt for massevis av næring ("død mat"). Spiser du "levende mat" som rå organiske naturlige, ja da kan du vel selv tenke deg hvor takknemlig kroppen din blir.

Helsefordelene er helt utrolig ved denne kosten. Overvekt forsvinner, sykdommer som diabetes, kreft, hjertesykdommer osv kan reverseres, bremses eller blir kurert, ifølge folk som selv har hatt disse sykdommene og blitt friske!
Energien er helt utrolig, ja hele kroppen kommer til å begynne å forandre seg (mange merker det fra første dag til og med). Hud, hår, negler osv forbedres.

Før jeg ble råveganer, tenkte jeg ikke på frukt og grønnsaker som mat, det var bare en annen form for tilbehør ved siden av den "ordentlige" maten, kjøtt, kylling, fisk osv. Men faktum er at frukt og grønnsaker er MAT! Det er EKTE mat! Det andre vi spiser, er ikke ekte mat i mine øyne, det er falsk mat som er blitt behandlet for at folks kal fortsette og kjøpe det. Tro meg, produsentene lager ikke maten din med kjærlighet i tankene.

Jeg kunne skrevet en hel bok om dette, men jeg overlater kontrollen til de av dere som ønsker å få vite mer om dette. Bare spør så svarer jeg!  Smiley



Får se om jeg har missforstått deg rett, en råveganer spiser bare ting som er vondt?

Om jeg noen gang har sett en løve som steiker maten sin? En ape som friterer en banan? En elefant som koker plantene før han spiser de? hehehe  De er skapt for og fungere slik, og de kunne jo aldri ha utført noen av disse tingene uansett.

Helse fordeler? Har du noen referanser? Jeg tror på at man kan se kroppen forandre seg fra dag til dag ja, og ikke i positiv retning, i allefall ikke for en hardttrenende kropp.

Hva slags religion praktiserer du?

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

IntX

  • Gjest
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #8 : 10. juni 2009, 01:26 »
Hvor kjøper du råvarene? Hvordan sjekker du at råvarene ikke er forhåndsbehandlet?
Hvordan fant du på at du skulle bli en "rå-veganer"? Tør nesten å vedde på at foreldrene dine har store deler av skylden.
Jeg tør også vedde på at gjennomsnittlig levealder i min kjøttspisende familie er høyere enn din veganer-familie Smiley

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #9 : 10. juni 2009, 01:51 »
Prøv å spise 4000kcal+ i frukt og grønnsaker på en dag.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #10 : 10. juni 2009, 01:51 »
Får se om jeg har missforstått deg rett, en råveganer spiser bare ting som er vondt?
vondt? Synes du dette ser vondt ut? Cheesy






Om jeg noen gang har sett en løve som steiker maten sin? En ape som friterer en banan? En elefant som koker plantene før han spiser de? hehehe  De er skapt for og fungere slik, og de kunne jo aldri ha utført noen av disse tingene uansett.

En ape og gorilla har de samme "forutsetningene" som oss teoretisk sett, men i og med at de ikke gjør det så ser ikke jeg på varmebehandling som noe naturlig. Pluss at varmebehandling av mat er kreftfremkallende og at det dreper enzymer og næringsstoffer. Smiley

Helse fordeler? Har du noen referanser? Jeg tror på at man kan se kroppen forandre seg fra dag til dag ja, og ikke i positiv retning, i allefall ikke for en hardttrenende kropp.

det blir veldig mange å referere til, alt jeg kan be deg er å gå på youtube om du er oppriktig interessert i å se folk som har forandret seg på raw food Cheesy Men jeg kan slippe noen navn så du kan søke på. Tim van Orden(runningraw), Philip McCluskey (lovingraw), Markus Rothkrantz.  Kan vel også slippe noen kjendisnavn på kjendiser som er råveganere: Uma Thurman, Demi Moore, Sting, Robin Williams, Woody Harrelson, Jason Mraz,  Sting,  Angela Bassett, David Bowie, Lisa Bonet,Donna Karan,  Alicia Silverstone,  Charlie Trotter,  Bif Naked. Eneste filmen jeg har sett som tar opp råveganisme er K-Pax, for de av dere som husker den Smiley

Hva slags religion praktiserer du?

Jeg er ateist.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #11 : 10. juni 2009, 02:09 »
Hvor kjøper du råvarene? Hvordan sjekker du at råvarene ikke er forhåndsbehandlet?

Jeg kjøper økologiske grønnsaker og frukter i de butikkene som fører et godt utvalg av det, som f.eks meny (kunne blitt bedre, men er ganske sikekr på at det kommer mer og mer inn jo mer helse og miljøbevisste folk blir) Smiley Andre rå matvarer kjøper jeg på diverse helsekoster som fører de vaene. Der står det som regel på varene hva de har gått igjennom av behandling. Smiley

Hvordan fant du på at du skulle bli en "rå-veganer"? Tør nesten å vedde på at foreldrene dine har store deler av skylden.
Jeg tør også vedde på at gjennomsnittlig levealder i min kjøttspisende familie er høyere enn din veganer-familie Smiley

Jeg snublet tilfeldigvis over en video på nettet om raw food fra en profesjonell fotballspiller og profesjonell trener, som fremmet raw food. Og da var det akkurat som at en lysbryter oppi hodet mitt ble slått på og jeg har ikke sett meg tilbake siden Smiley  Min far spiser vanlig mat, men jeg har laget en avtale med han at han skal begynne på dette kostholdet.

Min mor begynte på denne kosten for 3 uker siden. Første dagen så veide hun 102,7 kg, sleit med halsbrann, forstoppelse, dårlig energi, trøtthet, vondter her og der og andre sykdommer. 3 dager etter hun hadde spist dette så kastet hun det hun hadde av de sterke pillene mot halsbrannen som etset på magesekken hennes, hun hadde ikke lenger halsbrann, hun hadde ikke lenger forstoppelse, hun sov hele natta gjennom for første gangen på mange år fordi hun ikke måtte opp om natten for å drikke vann pga. hun ble tørst av pillene.

 Hun fikk mye mer energi og jobbet mye fortere uten vansker (vaskedame) følte seg lettere, gladere! Idag 3 uker senere veier hun 98 kg. Hun har spist seg mett på masse god mat hver dag og nyter hvert sekund. Endelig har hun funnet en livsstil der hun blir friskere for hver dag som går og hun kan spise hva hun vil av råmat uten å ha dårlig samvittighet og fortsatt gå ned i vekt. Jeg er så glad for henne, nå har hun et håp om å ikke lenger være overvektig. Jeg hører en ny mor snakkle til meg over tlf. Jeg kunne ikke ha gitt henne en bedre morsgave, jeg føler at jeg har gitt henne en ny livsgnist! Cheesy Cheesy Jeg elsker den dama!! hahaha Cheesy  Hun går fortsatt ned i vekt. Nå kan hun faktisk bøye seg ned å knyte skolisa si! Småting som dette er verdt mer enn gull for henne, det kan jeg se i øya hennes!  Wink

Så nei, mine foreldre har ingeting med min livsstil å gjøre som du sikkert forstår hehe Tongue

Når det gjelder livslengde så kan jeg ikke stå til ansvar for evt. dødsfall i min familie, da ingen andre enn meg og min mor er råveganere til dags dato. Smiley
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #12 : 10. juni 2009, 02:16 »
Det med din mor og energien og vekttapet hennes; Det finnes lignende historier fra folk som går på atkins. Igjen, poenget er ikke at atkins er bedre bare at det er ingenting spesielt med rå food.

Det handler bare om å spise sunt.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #13 : 10. juni 2009, 02:20 »
Det med din mor og energien og vekttapet hennes; Det finnes lignende historier fra folk som går på atkins. Igjen, poenget er ikke at atkins er bedre bare at det er ingenting spesielt med rå food.

Det handler bare om å spise sunt.

Ja, jeg har ikke vært borti atkins så det kan jeg ikke uttale meg noe om Smiley Men om det ikke omhandler rå økologisk mat fra naturen, så er ikke det noe jeg ønsker at min mor skal ha i seg. Og hun ønsker heller ikke det. Men for den som vil gå på Atkins, for all del, gå på Atkins Smiley
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #14 : 10. juni 2009, 02:26 »
Du er i allefall positiv, det skal du jammen meg ha Smiley

Menneh... Proteininntak for en som trener hardt, i form av rå mat.. how?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!