Skrevet av Emne: Protein-myten  (Lest 90773 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Protein-myten
« #495 : 06. juli 2009, 23:24 »
Du redigerte litt her ja, ble litt for tåpelig til og med for deg? Wink
- Joda, jeg skjønner sarkasmen din. Men det synliggjører også meget bra din trangsynthet på dette emnet. Du hadde svart på innlegget mitt 2 min etter at jeg hadde lagt det inn, - med andre ord; du gidder ikke en gang ta deg tid til å lese hva andre skriver. Samsvarer det ikke men dine meninger, er det ikke interessant, da er det heller bare å svarer med noe useriøst oppgulp.

Er du seriøs her? Jeg leste gjennom innlegget ditt jeg, sjekka ikke kildene dog. Svaret mitt var ment som 100% tull og representerer ikke noe som helst. Men du får ta det som du vil Smiley

EDIT: Jeg så heller ikke filmene, og bildene er jeg rimelig sikker på at du la til etterpå? For de så jeg heller ikke. At jeg svarte noe piss bør du jo ta som et kompliment da det betyr at jeg ikke fant noe kritikkverdig ved det du skrev. Men gidder ikke å krangle om copy paste materiale.
EDIT2: Ingenting er for tåpelig for meg Wink
EDIT3: Det jeg redigerte vekk var ment som en parodi på en viss råveganers måte å argumentere på.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Protein-myten
« #496 : 06. juli 2009, 23:41 »
Er du seriøs her? Jeg leste gjennom innlegget ditt jeg, sjekka ikke kildene dog. Svaret mitt var ment som 100% tull og representerer ikke noe som helst. Men du får ta det som du vil Smiley

EDIT: Jeg så heller ikke filmene, og bildene er jeg rimelig sikker på at du la til etterpå? For de så jeg heller ikke. At jeg svarte noe piss bør du jo ta som et kompliment da det betyr at jeg ikke fant noe kritikkverdig ved det du skrev. Men gidder ikke å krangle om copy paste materiale.
EDIT2: Ingenting er for tåpelig for meg Wink
EDIT3: Det jeg redigerte vekk var ment som en parodi på en viss råveganers måte å argumentere på.
Jeg la ut alt på en gang. Det jeg bare synes er litt irriterende. Det er at hvis en ikke viser til forskning, studier, artikler etc.. så roper og skriker majoriteten etter bevis. Og legger en ut materiale på bakgrunn  av ovennevnte, så blir det bare oversett (ingen gidder lese det) og/eller latterliggjort. Og for den som prøver å være litt seriøs, og ta seg tid til å poste slike innlegg, så er det ikke fullt så morsomt å få slike kommentarer.

Sånn har det vært mer eller mindre i denne tråden, var vel bare en tilfeldighet at jeg "satt klørne" i deg.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Protein-myten
« #497 : 06. juli 2009, 23:48 »
Naturlig: Det alle andre dyr her på jorden gjør.

Unaturlig: Det menneske-apene gjør annerledes enn andre dyr.


viss teoriene dine er bygget på dette utgangspunktet er det ikke rart du kommer med mye rart.
dette er jo bare fjas.

dette er 100% synsing og egen-definering fra din side. det ligger ingen logikk bak dette resonnementet. dette er bare pur svada.
mennesket har utviklet seg, og derfor skiller vi oss fra andre dyr. det er nettop dette som gjør oss overlegne alle andre. mange vil faktisk synes det er positivt å leve til vi er 80 samtidig som vi utdanner oss, lever i fredelige samfunn, har god helse osv. kanskje ikke du gjør det, men det er ditt problem.

dette har ingenting med å være vegeterianer å gjøre. jeg tror du har en helt annen agenda.
du vil føre oss tilbake til steinalderen. ikke prøv å gjem dette bak vegetar-argumenter.

hva er drivkraften bak vår utvikling? (evolusjons teorien eller survival of the fittest!). derfor er alt vi har blitt et produkt av vår utvikling. vår utvikling er naturlig. ergo er vi naturlige.

du har ingen som helst realfaglig bakgrunn har du vell?

vil du fremme vegetar-saken trekker du deg ut og lar hege diskutere for deg. hun har tydeligvis mer peiling.

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Protein-myten
« #498 : 07. juli 2009, 00:22 »
Jeg la ut alt på en gang. Det jeg bare synes er litt irriterende. Det er at hvis en ikke viser til forskning, studier, artikler etc.. så roper og skriker majoriteten etter bevis. Og legger en ut materiale på bakgrunn  av ovennevnte, så blir det bare oversett (ingen gidder lese det) og/eller latterliggjort. Og for den som prøver å være litt seriøs, og ta seg tid til å poste slike innlegg, så er det ikke fullt så morsomt å få slike kommentarer.

Sånn har det vært mer eller mindre i denne tråden, var vel bare en tilfeldighet at jeg "satt klørne" i deg.


Må støtte deg her, selv om eg syntes cat kommer med mye bra argumenter mot eneres
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Slicky

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 908

Sv: Protein-myten
« #499 : 07. juli 2009, 00:58 »
Takk til dere som holder denne tråden i live, og oppfyller eneres' våteste drømmer.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Protein-myten
« #500 : 07. juli 2009, 01:01 »
Tro meg, våte drømmer får man ikke av de kommentarene som ramler inn i denne tråden. Tvert imot, jeg får mere mareritt.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Protein-myten
« #501 : 07. juli 2009, 01:04 »
Tro meg, våte drømmer får man ikke av de kommentarene som ramler inn i denne tråden. Tvert imot, jeg får mere mareritt.


yey. enda et innlegg uten å svare på noe som helst. =)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Protein-myten
« #502 : 07. juli 2009, 01:15 »
Darwin sa vell strengt tatt at vi stammer fra apene, ikke at vi er aper?

Nei, Darwin sa at vi og de andre apene har felles forfedre, hvilket vitterlig gjør oss til aper, med mindre en begynner å krangle om semantikk.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Protein-myten
« #503 : 07. juli 2009, 01:16 »
Nei, Darwin sa at vi og de andre apene har felles forfedre, hvilket vitterlig gjør oss til aper, med mindre en begynner å krangle om semantikk.
Aper er ikke aper. De er mennesker. Det er vi som er apene. Vi har tatt feil hele tiden.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Protein-myten
« #504 : 07. juli 2009, 01:25 »
Nei, Darwin sa at vi og de andre apene har felles forfedre, hvilket vitterlig gjør oss til aper, med mindre en begynner å krangle om semantikk.

Skal man se det slik må vi vel også kalle oss amfibier eller amøber siden det er det vi alle har som felles stamfar.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Protein-myten
« #505 : 07. juli 2009, 01:37 »
Man kan strekke det så langt man ønsker om man vil det. Hovedpoenget er at vi faktisk er dyr, aper. 

stiansoftcore: Var det et forsøk på sarkasme? Hva er ditt synspunkt på dette? Jeg må bare spørre etter utsagnet ditt. 
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Protein-myten
« #506 : 07. juli 2009, 01:41 »
Man kan strekke det så langt man ønsker om man vil det. Hovedpoenget er at vi faktisk er dyr, aper. 

stiansoftcore: Var det et forsøk på sarkasme? Hva er ditt synspunkt på dette? Jeg må bare spørre etter utsagnet ditt. 

Seriøst, jeg har kommet med kilder som bekrefter at vi ikke er aper, men i slekt med apene. Slutt å skriv tull bare for å provosere er du grei. Hva du mener er meg likegyldig, men innse nå at du tar feil før du driter deg ut mer, ok? Takk Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Protein-myten
« #507 : 07. juli 2009, 01:44 »
Da må du poste de kildene en gang til, for de har ikke jeg fått med meg gitt.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Protein-myten
« #508 : 07. juli 2009, 01:46 »
Da må du poste de kildene en gang til, for de har ikke jeg fått med meg gitt.
Da får du bla deg tilbake i tråden, er ikke midt ansvar å sørge for at du leser alle postene som kommer inn. Selv om jeg ofte siterer meg selv både en og to ganger før du svarer (om du i det hele tatt svarer) på det jeg spør om. Om du mener at vi ER aper så får du komme med solid bevis på dette. Ellers kan du slutte å sprøyte rundt deg med udokumentert pisspreik.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Protein-myten
« #509 : 07. juli 2009, 01:49 »
vet du hva, da skal jeg faktisk bla bakover til jeg finner det og sjekke selv Smiley

Edit: Ikke fra side 1 selvsagt.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!