Skrevet av Emne: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)  (Lest 27112 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

http://www.levrone.com/
Så får en muligens sett hva som skjer med den skrotten framover Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Han sier vel mer eller mindre på et spørsmål i trenings-seksjonen der at comebacket hans skal gjøres reint... Isåfall tviler jeg på det blir noe enorme greier ut av det, han har jo vært ekstrem. Samma med Flex Wheeler også, han har jo trent igjen noen år nå uten "tilskudd" og han er jo laaangt unna der han var.

Men kult av han å blogge alt, og jeg tror ikke det var så smooth for han å legge ut de "week 1"-bildene der Wink
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
jeg har trua. Med så mye erfaring og kunnskap er alt mulig.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Flex har faktisk utfordra Kevin offisielt på et MuscularDevelopment klipp til å prøve å bli i like bra form som han her, uten å bruke noe.. Veit ikke om Kevin beit på den ;P Men det har jo vært litt kriging mellom dem ! Blir morsomt å se : )
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
http://www.levrone.com/
Så får en muligens sett hva som skjer med den skrotten framover Smiley


Spennende!

Selv om en ikke satser på pro bygging lenger og det er et tilbakelagt kapittel, så er det kanskje en gammel treningsjel som klør litt etter å jobbe mot et mål?

Vanskelig å gi seg når en har det i "blodet".

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Han sier vel mer eller mindre på et spørsmål i trenings-seksjonen der at comebacket hans skal gjøres reint... Isåfall tviler jeg på det blir noe enorme greier ut av det, han har jo vært ekstrem. Samma med Flex Wheeler også, han har jo trent igjen noen år nå uten "tilskudd" og han er jo laaangt unna der han var.

Men kult av han å blogge alt, og jeg tror ikke det var så smooth for han å legge ut de "week 1"-bildene der Wink

Var vel ikke noe galt med week 1 bildene? Rent generelt ... sammenlignet med mannen i gaten, så ser vi fremdeles på en veltrent kropp?

Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Var vel ikke noe galt med week 1 bildene? Rent generelt ... sammenlignet med mannen i gaten, så ser vi fremdeles på en veltrent kropp?

Smiley

Sikkert vanskelig å se hvor bra form han egentlig er i, dersom man ikke er ren selv Smiley
Forventningene skrus jo noe opp da, godt at noen kan komme inn å stikke en finger i jorda!
Jeg er meget imponert over formen hans, og fremgangen er jo også vanvittig!
I uke 10-12 tipper jeg vi ser en nokså heftig fysikk på Kevin igjen.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Artig å følge med på dette ja. Han snakker om å øke 5 pund med muskelmasse i uka samtidig som han går ned i fett... Det er mulig at det går an i forhold til muskelminne, men det høres ekstremt ut, selv om han hadde trøkka så det holdt. Nå sies det at han trener reint...

Dette han skriver her må jeg si meg litt uenig i. Jeg mener at man utmerket godt kan bygge mye muskler uten å trene så hardt som han beskriver, spesielt når det er snakk om trening etter pause, og muskelminne. Fysilogisk i forhold til bygging av muskler så vet jeg ikke helt hvor mye ekstra muskler man eventuelt kan bygge med å trene veldig hardt slik som han gjør, kontra mindre hard trening men med kontinuerlig progresjon.

"When I’m in the gym I feel great. You don’t see the hard parts. Sometimes I have trouble getting out of the car, moving around, sleeping. I’m really sore. I have to be tough and stay focused.

The set in this clip may look like I have more in me. But trust me, I’m ripping myself apart as my body continues to adjust. I’m breaking it down and feeling the pain. That’s what it takes to transform.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Rått:) Nå har ikke jeg fulgt så mye med, men hva har egentlig skjedd med han?Smiley osv? noen historie?
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Han sier nå mye rart han godeste Levrone:

"my leg muscles can handle more than the tendons right now, so the way to tear down the muscle without injury is to burn them out every other day for two weeks. We’ll see what happens. "
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sikkert vanskelig å se hvor bra form han egentlig er i, dersom man ikke er ren selv Smiley
Forventningene skrus jo noe opp da, godt at noen kan komme inn å stikke en finger i jorda!
Jeg er meget imponert over formen hans, og fremgangen er jo også vanvittig!
I uke 10-12 tipper jeg vi ser en nokså heftig fysikk på Kevin igjen.

Absolutt!

Mannen er veltrent i utgangspunktet. Forventninger er bra det, så lenge de er realistiske. Ikke kan en sammenligne appelsiner med bananer heller liksom.


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Wow sykt så fort han forbedrer seg!!

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Muskelminne er kjekt å ha..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

med UNDER et års REN trening hadde levrone slått samtlige norske amatørbyggere med å starte fra scratch igjen.vi snakker her om en person med ekstreme genetiske egenskaper til å bygge og en struktur resten av oss kan drømme om.
han var kjent for å ikke bruke spesielt mye varer når han var proff.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

med UNDER et års REN trening hadde levrone slått samtlige norske amatørbyggere med å starte fra scratch igjen.vi snakker her om en person med ekstreme genetiske egenskaper til å bygge og en struktur resten av oss kan drømme om.
han var kjent for å ikke bruke spesielt mye varer når han var proff.

Det har også blitt sagt at han hadde veldig lange treningspauser etter konkurransene. Hvis det er riktig det jeg har hørt så hadde han ofte flere måneder "off" fra trening i løpet av et år enn "on". Noen sier at han kunne ha blitt så mye bedre hvis man hadde vært "seriøs" og trent hele tiden, men jeg tror ikke nødvendigvis det er hadde vært tilfelle.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!