Skrevet av Emne: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)  (Lest 27031 ganger)

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Det har også blitt sagt at han hadde veldig lange treningspauser etter konkurransene. Hvis det er riktig det jeg har hørt så hadde han ofte flere måneder "off" fra trening i løpet av et år enn "on". Noen sier at han kunne ha blitt så mye bedre hvis man hadde vært "seriøs" og trent hele tiden, men jeg tror ikke nødvendigvis det er hadde vært tilfelle.

ja,stemmer.så vidt jeg vet var han bare blodseriøs under oppkjøring til konkurransene sine.gi meg halvparten av han sine gener pleassse Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
med UNDER et års REN trening hadde levrone slått samtlige norske amatørbyggere med å starte fra scratch igjen.vi snakker her om en person med ekstreme genetiske egenskaper til å bygge og en struktur resten av oss kan drømme om.
han var kjent for å ikke bruke spesielt mye varer når han var proff.

La det være helt klart: Du står ikke og tar en dobbel biceps fra scenen på Mr Olympia med mindre du er villig til å gjøre det som trengs for å nå toppen. Hva som er "lite" eller "mye" avhenger nok av hva (og hvem) du sammenligner deg med.

At mannen er heldig med hva han har fått utlevert fra moder natur er det heller ingen tvil om. Du står ikke på en Mr Olympia scene _bare_ vha hormonelle tilskudd. Noe alle dine konkurrenter benytter seg av er ikke lenger noen konkurransefordel. Genetikk derimot er (fremdeles) vanskelig å fake.

Jeg har også hørt disse historiene om at Kevin stort sett var "på" halve året og "av" andre halvdel av året. Hvis dette stemmer, så er det vel omtrent så kjernesunn som du kan være som profesjonell kroppsbygger.


Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

La det være helt klart: Du står ikke og tar en dobbel biceps fra scenen på Mr Olympia med mindre du er villig til å gjøre det som trengs for å nå toppen. Hva som er "lite" eller "mye" avhenger nok av hva (og hvem) du sammenligner deg med.

At mannen er heldig med hva han har fått utlevert fra moder natur er det heller ingen tvil om. Du står ikke på en Mr Olympia scene _bare_ vha hormonelle tilskudd. Noe alle dine konkurrenter benytter seg av er ikke lenger noen konkurransefordel. Genetikk derimot er (fremdeles) vanskelig å fake.

Jeg har også hørt disse historiene om at Kevin stort sett var "på" halve året og "av" andre halvdel av året. Hvis dette stemmer, så er det vel omtrent så kjernesunn som du kan være som profesjonell kroppsbygger.



hvis du sjekker litt rundt på gamle bilder av han offseason så skjønner du lett at han ikke akkurat kjørte hardt på i de periodene.når d så kom til oppkjøring til konkurranser forvandlet han seg totalt.
seff alle som står på en olympia scene bruker varer,men poenget mitt er som du også er inne på det er deres genetiske egenskaper som skiller seg fra resten av proffene,IKKE at de bruker mer varer.vil heller tro at storbrukerne er de som er i det lavere proffsiktet,med dårligere genetiske forutsetninger som prøver å komme seg opp.

sjekk bloggen hans nå på bilde fra uke 5,forvandlingen fra uke 4-5 er bare helt rå.

jeg står for d jeg sier at hadde han kjørt seg opp til nm REN i oktober(3mnd til med trening) hadde han blåst alle mann av scenen

Utlogget Logan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #18 : 18. august 2009, 22:21 »
alle burde vel ta en titt på bloggen hans nå som han går igjennom en "cutting phase". Han ser bare bedre og bedre ut fra video til video, helt sjukt!

http://www.youtube.com/watch?v=Z52ZATo8U50#noexternalembed

http://www.youtube.com/watch?v=6lyoXUaEfpE#noexternalembed&feature=channel
Spol til 2:40. Damn!

Utlogget Riboflavin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #19 : 09. september 2009, 17:23 »
Sjekk siste oppdatering da! Helt sinnsykt for en fremgang!

Har fulgt dette fra begynnelsen av.. Progresjonen hans er bare rett og slett utenomjordisk!

Bilder her:

http://levronereport.com/

Utlogget p3t3r

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #20 : 13. september 2009, 16:39 »
Det er det vi kaller syk økning på 10 (?) uker med ren trening:P


Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #21 : 13. september 2009, 16:46 »
ja, vet ikke om jeg skal si "imponerende" d er jo d, men han har jo sett ut slik før, så han bygger jo ikke akkruat "ny" kropp, han bare finner tilbake den gammle, feks om du benker 200kg å bli syk enn periode å faller til 180kg, du vil bruke MYE kortere tid å komme opp på 200kg igjen enn en som har 180kg som max å skal opp på 200kg, om dere skjønner tegninga?

men morro at han tar opp treninga etter 5år lr hva d var Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #22 : 13. september 2009, 16:50 »
ehm.. imponerende er det jo uansett :s

han hevder også å gjøre det RENT nå.. og da er det helt SINNSVAKT! Han har jo rykte på seg å ha vanvittige gode gener selv i TOPPEN av bodybuilding. Stilte på Mr.olympia med 3 mnd'ers opptrening, etter 7-8 mnd ute pga en ren avrivning i brystet, gikk ned fra 250 pounds til 212.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #23 : 18. september 2009, 06:36 »
Fra Wikipedia : "On March 25, 2009, Levrone began the "Levrone Report Transformation" in which he resumes his training and bodybuilding. On July 23, 2009 Kevin Levrone successfully passed a steroid drug test."

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #24 : 09. oktober 2009, 01:32 »
Er man i olympiatoppen er det mest pga. gener, ikke steroider. Bare forestill dere genene til Ronnie Coleman.

Utlogget p3t3r

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #25 : 09. oktober 2009, 10:13 »
Er man i olympiatoppen er det mest pga. gener, ikke steroider. Bare forestill dere genene til Ronnie Coleman.

Det er ikke mest på grunn av gener, men av hele pakka. En olympiautøver er ingen ting uten gener ja, men samtidig, kommer aldri i nærheten av nivået uten å bruke steroider. Men igjen uansett hvor mye steroider og gener en måtte ha, er det ikke sjangs uten hardt arbeid over lengre tid.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #26 : 28. november 2009, 14:41 »
Det har også blitt sagt at han hadde veldig lange treningspauser etter konkurransene. Hvis det er riktig det jeg har hørt så hadde han ofte flere måneder "off" fra trening i løpet av et år enn "on". Noen sier at han kunne ha blitt så mye bedre hvis man hadde vært "seriøs" og trent hele tiden, men jeg tror ikke nødvendigvis det er hadde vært tilfelle.

Han turnerte med bandet sitt fullblown flere måneder i året der han ikke trente. Ganske imponerende:-)

http://www.youtube.com/watch?v=uHDIe8Rb6ug#noexternalembed

Utlogget Riboflavin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #27 : 10. desember 2009, 16:25 »
Han turnerte med bandet sitt fullblown flere måneder i året der han ikke trente. Ganske imponerende:-)

http://www.youtube.com/watch?v=uHDIe8Rb6ug#noexternalembed

Digger Levrone! Min favorittbygger, no doubt.. Men musikken han har vært med på å lage er bare helt tragisk.. Hehe..  Høres ut som et ungdomsskoleband Tongue

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #28 : 15. desember 2009, 19:05 »
Kevin er rå:)

Min all time favoritt:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Levrones tilbakekomst - noe å følge med på? :)
« #29 : 13. september 2010, 11:51 »
for de som følger med på bloggen hans så vurderer han nå å stille igjen, men vet ikke om han skal stille i et rent mesterskap eller om han skal kjøre på og møte på olympia scenen. syke syke mannen!

selv følger jeg med.. SLAVISK!
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!