Skrevet av Emne: 824 mill. for en fotballspiller  (Lest 5456 ganger)

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #15 : 11. juni 2009, 16:00 »
Er jo ikke totalt galskap siden klubben faktisk tjener inn disse pengene på 1 mnd eller 5  i draktsalg.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #16 : 11. juni 2009, 16:32 »
For det første så er ikke 800 mill ++ for mye! Det er altfor lite!!
Real Madrid er det mest skitne og usympatiske fotballklubben som noen gang har eksistert! De driver med skittent mafiaspill og skyr ingen midler for å skrape sammen alle de store individualistene fotballverden har å by på! Merkelig at Ferguson selger spillere til en såpass tragisk møkkaklubb. For Real Madrid er talentutvikling et fremmedord og kapital det eneste ordet som er kjent.
De skraper sammen alle de store individualistene, setter opp en første-ellever og tror at de blir verdens beste av den grunn. De har ikke peiling!
Og brødhuet Ronaldo er dum nok til å gå til en klubb som knapt vinner trofeer og som ikke har noe hjerte, til fordel for å bli i en klubb med fantastiske medspillere, dyktige trenere og ikke minst store og stolte tradisjoner.
Det eneste Real Madrid står for er penger og evnen til å bytte trenere/presidenter oftere enn jeg skifter sokker.
ALT ER BARE SÅ JÆVLI LATTERLIG!
(og siste ord er definitivt ikke sagt fra denne kanten)!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #17 : 11. juni 2009, 16:34 »
Spent på hvordan lag Perez sskaper. Om han får det til betyr det stor utfordring for barca. Nå har Real masse gode midtbane/vinger/hengende spisser, blir sikkert litt rivalisering innad også ja. Får bare håpe de ikke kjøper Villa i tillegg.
Satser på at barca også handler Ribery og Zlatan + en venstreback så klarer de nok å beholde titlene sine!

Men prisen, ja den var sjuk!

Hadde jeg hatt en hagle skulle jeg pumpa Perez full av haggel!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #18 : 11. juni 2009, 17:04 »
Manu-fan?Tongue
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #19 : 11. juni 2009, 17:06 »
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #20 : 11. juni 2009, 22:16 »
Helt enig, Real er en gjeng med sippete mamma gutter som trolig er de beste i verden.
Allikavel greier de ikke spille en dritt sammen, i tillegg er laget bare bullshit. De vant ikke en dritt i år, men allikavel har de råd til å kaste bort masse cash.
Rolando passer godt sammen med dem.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #21 : 11. juni 2009, 22:25 »
Dette blir bra skal dere se. Vet at det ikke er noe kult for ManU fans at Ronaldo drar, men mange er også fornøyde faktisk, mtp all drama rundt han. Når han ankommer Real så tror jeg vi slipper å lese om han i DB hver eneste dag opp til flere ganger. Synes også det er drøyt med hvor mye enkelte spillere blir solgt for, men som en nvente her så er det jo bare noen måneder så har de fått pengene igjen av draktsalg. Fotball er stor buseiness og da blir det forhandlinger med store summer.

Men jeg som Real Madrid supporter er glad for det. Håper han blir suksess i Madrid og bringer hele laget opp igjen.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #22 : 11. juni 2009, 22:26 »
vet ikke om noen andre har tenkt på det, men forrige "galacticos" imponerte meg ikke så ekstremt mye, kommer ikke til å forvente så aldeles mye av det nye "galacticos" heller. For mange individualister på banen fører til delvis destruktiv fotball i mine øyner, egoistiske spillere som ikke passer sammen. Tror heller ikke at Ronaldo og Kaka får den samme friheten de har hatt noe som også kan føre til dårligere "performance" (kommer ikke på det norske ordet :/ )
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #23 : 11. juni 2009, 22:40 »
Hvor har Real alle pengene fra? De har jo ikke vunnet noe de siste par årene, og i tillegg gjort det dritt i Champions Leauge.
Og hvorfor gidder da Ronaldo å dra dit? United har vunnet CL, VM, Ligacup, samt to PL-gull & 2 Charity Shield de siste to årene. Hvorfor gidde å dra til en klubb som vinner nada? Uansett hvor mange stjerner Real kjøper klarer de ikke stable sammen et lag som klarer å funke kollektivt. Et lag kan ikke bestå av bare Ronaldo,- og Zlatan-type spillere, man må ha noen Fletcher-Carrick-Anderson-typer som gjør grovjobben og skaper sjansene også. (ja, tok midtbane-eksempler fra United siden jeg er United-fan..). Håper det går til helvete med Ronaldo i Madrid og at han skjønner selv hvor mye han har dritt seg ut ved å gå til møkkalaget. Ønsker han, Perez og Real Madrid alt vondt.
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Utlogget slz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

  • Ka du trur?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #24 : 11. juni 2009, 22:44 »
«Real villige til å bla opp hele 12,5 millioner pund i året. Det tilsvarer 2,5 millioner norske kroner i ukelønn - eller en dagslønn på kroner 350 000.»

Endagslønn som kan tilsvare en vanlig norskjobb gjennom et helt år med blodslit. Det er helt sykt og urettferdig synes jeg.

Kilde: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=569902

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #25 : 11. juni 2009, 22:45 »
Enig med Unknown.. Er veldig fornøyd med at han drar og at vi samtidig får såpass med penger for han. Slipper samtidig all sutringen.I United går alltid klubben fremfor enkelt spillere dette forstår ikke ronaldo.

Og BEISTET helt enig med deg å. Real er mafia klubb nr 1. Skjønner ikke hvor de får alle pengene fra what  

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #26 : 11. juni 2009, 22:47 »
«Real villige til å bla opp hele 12,5 millioner pund i året. Det tilsvarer 2,5 millioner norske kroner i ukelønn - eller en dagslønn på kroner 350 000.»

Endagslønn som kan tilsvare en vanlig norskjobb gjennom et helt år med blodslit. Det er helt sykt og urettferdig synes jeg.

Kilde: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=569902

Verden er ikke rettferdig. Hehe
Men enig at det er sykt, de må sette noen grenser for at spillerne skal slitte for få slike lønn. Selv om han ikke gjør noe etter at han er kjøpt så kommer han fotsatt til å tjene fett med pegner.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget DoItNow

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #27 : 11. juni 2009, 22:49 »
Hvor har Real alle pengene fra? De har jo ikke vunnet noe de siste par årene, og i tillegg gjort det dritt i Champions Leauge.
Og hvorfor gidder da Ronaldo å dra dit? United har vunnet CL, VM, Ligacup, samt to PL-gull & 2 Charity Shield de siste to årene. Hvorfor gidde å dra til en klubb som vinner nada? Uansett hvor mange stjerner Real kjøper klarer de ikke stable sammen et lag som klarer å funke kollektivt. Et lag kan ikke bestå av bare Ronaldo,- og Zlatan-type spillere, man må ha noen Fletcher-Carrick-Anderson-typer som gjør grovjobben og skaper sjansene også. (ja, tok midtbane-eksempler fra United siden jeg er United-fan..). Håper det går til helvete med Ronaldo i Madrid og at han skjønner selv hvor mye han har dritt seg ut ved å gå til møkkalaget. Ønsker han, Perez og Real Madrid alt vondt.

Penger fra station, kamper osv. Sier det deg noe hvis jeg sier lønn, sol og sommer?

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #28 : 11. juni 2009, 23:04 »
he he dette er nok ikke bare penger fra kamper.. Hvis jeg ikke tar helt feil så kjøpte vel madrid treningsfeltet til real slik at all gjelden deres skulle bli slettet.. Mulig noen andre veit mer om dette??

Utlogget Fat Mike2

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: 824 mill. for en fotballspiller
« #29 : 11. juni 2009, 23:09 »
Hva er station? Og tror du billettinntektene dekker 1.3 milliard på spillerkjøp? Tror du Real Madrid i det hele tatt driver i +? Med det vannvittige lønnsnivået som er, så er nok billettinntektene bare en dråpe i havet til å bidra til de daglige utgiftene klubben har. Derfor er det for meg merkelig at de kan sette av 2 milliarder til spillerkjøp.
det e med ost som med damerne, som lars pleie å si. du træng itj å smelt det for å høvle det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!