Skrevet av Emne: Muslimer banket opp demonstrant i Nei til Mer Islamisering av Norge  (Lest 14252 ganger)

Utlogget Truls123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Allerede mens Stopp Islamiseringen av Norge (SIAN) gjorde seg klare til demonstrasjon på Egertorget ble de angrepet av motdemonstranter.

– Det var et sammenstøt der én person ble banket opp. Vi har pågrepet én person som sannsynligvis kan vente seg en bot, sier operasjonsleder Vidar Hjulstad i Oslo politidistrikt til NTB.

Etter sammenstøtet ble demonstrasjonen raskt avbrutt.

Kilde: Aftenposten.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

men serriøst, de tar avstand fra vold å sånn Smiley

forresten: respekter mangfold.


et mer serriøst svar:

det syke er at disse kronidiotene (bra utrykk forresten) ikke forstår at de fremmer anti-islamifisering-av-norge-organisasjonens sak ved å banke dem opp.

men enhver som tyr til vold i en slik situasjon må jo forsåvidt være passe idiot i utgangspunktet.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
For min del må vi bare sende ut aaaaaaalle idiotene. Smiley Åja, stemmer det, vi har skutt oss sjøl i foten med å dele ut statsborgerskap i hytt og gevær. Ja, også har vi jo de der andregenerasjonsfolka. Smiley

Fredens religion... Og likevel sitter venstresida der med huet godt planta oppi ræva og _evner_ ikke å se at dette kan bli et problem om ikke så fryktelig mange år. Ganske fantastisk. "Vi trenger å importere arbeidskraft" meg langt oppi brunøyet.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

For min del må vi bare sende ut aaaaaaalle idiotene. Smiley Åja, stemmer det, vi har skutt oss sjøl i foten med å dele ut statsborgerskap i hytt og gevær. Ja, også har vi jo de der andregenerasjonsfolka. Smiley

Fredens religion... Og likevel sitter venstresida der med huet godt planta oppi ræva og _evner_ ikke å se at dette kan bli et problem om ikke så fryktelig mange år. Ganske fantastisk. "Vi trenger å importere arbeidskraft" meg langt oppi brunøyet.


siterer dette slik at folk leser det 2 ganger.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Jeg trodde det var blitzere som angrep? Så sånn ut ut i fra bildene. Syns det ble sagt på nyhetene at en kvinne var blitt slått? I såfall er det ekstra hårreisende.

Venstreradikale mangler fullstendig respekt for ytringsfriheten, noe som har kommet til utrykk utallige ganger. De kan gjerne erklære seg som pasifister for å slippe militæret, mens de i neste øyeblikk tyr til vold. De er kjappe til å strø om deg med ord som "fascister" om politiet, men nåde den som ikke mener det samme som de selv. Jeg synes både NP og SIAN virker som tullinger, men å banke opp personer fordi de har andre meninger enn seg selv, er skandaløst

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

"som sansynligvis kan vente seg en bot" Nei å nei, nå tør denne personen neppe å gjøre noe ugang igjen. Faktisk er det ikke sikkert han engang får en bot... men han kan jo leve i frykt resten av livet at han kanskje en bot en annen gang. *sukk*

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

"som sansynligvis kan vente seg en bot" Nei å nei, nå tør denne personen neppe å gjøre noe ugang igjen. Faktisk er det ikke sikkert han engang får en bot... men han kan jo leve i frykt resten av livet at han kanskje en bot en annen gang. *sukk*

det norske rettsvesenet strikes again!!

Utlogget Tannfeen

Jeg trodde det var blitzere som angrep? Så sånn ut ut i fra bildene. Syns det ble sagt på nyhetene at en kvinne var blitt slått? I såfall er det ekstra hårreisende.

Venstreradikale mangler fullstendig respekt for ytringsfriheten, noe som har kommet til utrykk utallige ganger. De kan gjerne erklære seg som pasifister for å slippe militæret, mens de i neste øyeblikk tyr til vold. De er kjappe til å strø om deg med ord som "fascister" om politiet, men nåde den som ikke mener det samme som de selv. Jeg synes både NP og SIAN virker som tullinger, men å banke opp personer fordi de har andre meninger enn seg selv, er skandaløst

Etter min mening er alle partene tullinger, SIAN, NP, Blitz og SOS-rasisme. Blitzerne er jo selverklærte pasifister men lar sjelden en mulighet til aggresiv og voldelig demonstrasjon passere, slik som de nettopp beviste. Det forbauser meg at de selv ikke ser at slike aksjoner hvor vold blir resultatet, kun gagner den saken de kjemper mot. På den andre siden så tror jeg egentlig ikke at de vil sine fiender til livs. Litt på samme måte som Joker & Batman.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg


Utlogget Tiberian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

For min del må vi bare sende ut aaaaaaalle idiotene. Smiley Åja, stemmer det, vi har skutt oss sjøl i foten med å dele ut statsborgerskap i hytt og gevær. Ja, også har vi jo de der andregenerasjonsfolka. Smiley

Fredens religion... Og likevel sitter venstresida der med huet godt planta oppi ræva og _evner_ ikke å se at dette kan bli et problem om ikke så fryktelig mange år. Ganske fantastisk. "Vi trenger å importere arbeidskraft" meg langt oppi brunøyet.
De eneste landene i verden som trenger å importere arbeidskraft er mikrostaene i midtøsten som ikke har annet enn olje under sanden.
Den eneste grunnen til at Norge trenger å importete arbeidskraft, er at ca. 50% av befolkningen er arbeidsskye jævler som håper å leve på de andre. Få folket ut av sofaen og i arbeid igjen istedenfor trygd. (ja, jeg vet at noen har sine grunner til å være uføre, og andre trenger en tilpasset arbeidshverda som arbeidsgiver ikke evner å gi. Men jaggu meg er det mange tullinger som kun har vondt i viljen. Ref saken der leger ble avslørt for å gi folk uføretrygd mot betaling)

Ellers så er jeg skeptisk til hvem som faktisk stod bak denne motdemonstrasjonen. Jeg blir ikke forundret om det er Blitzere.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Send den jævla dritten ut!!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Etter min mening er alle partene tullinger, SIAN, NP, Blitz og SOS-rasisme. Blitzerne er jo selverklærte pasifister men lar sjelden en mulighet til aggresiv og voldelig demonstrasjon passere, slik som de nettopp beviste. Det forbauser meg at de selv ikke ser at slike aksjoner hvor vold blir resultatet, kun gagner den saken de kjemper mot. På den andre siden så tror jeg egentlig ikke at de vil sine fiender til livs. Litt på samme måte som Joker & Batman.

Det har du helt rett i, de elsker nok sånne organisasjoner, da har de et alibi for å utøve hærverk og vold. SOS-rasisme bør miste statsstøtten

Utlogget liffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

  • Mindbuilder
Ehm, den gangen muslimer begynner å gå i skinnjakker med rød hanekam skal jeg også gjøre det. (Angående bildet i dagbladet-artikkelen som omhandlet saken).

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Send den jævla dritten ut!!

Sende blitzerne ut? Til hvor da?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sende blitzerne ut? Til hvor da?
Trenger jeg å si noe? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!