Skrevet av Emne: Muslimer banket opp demonstrant i Nei til Mer Islamisering av Norge  (Lest 14296 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Du, ikke start et argument med 'Så du mener...', eller 'Mener du at...'! Jeg skrev nettopp i forrige innlegg hva jeg mente. Hvis det var noe du ikke forstod så kan du starte med 'Hva mener du med...', istedet for å snu på argumentet og forsøke å vri på synspunktene mine.

wow.. snakk om å ha klørna ute a.. Det virker for meg som at du har vært i mang en diskusjon der du har blitt motsagt og forsøkt latterliggjort.

Prøver igjen: Hvis far er kriminell og mor er lovlydig så send far i fengsel uten 'hensyn til barna'.

Ja, i norske fengsler. Ikke sant? Ikke at man sender far ut av landet for å sitte i et fengsel i hjemlandet sitt?  For det er DET jeg reagerer på at folk ikke tar hensyn til. De bare sier "Send han hjem, UT av landet VÅRT!"      jadda....


Hvis begge foreldrene er kriminelle, send begge foreldrene i fengsel og la barnevernet ta seg av barna.

Det er liksom det som skjer uansett da... Om ikke et familiemedlem stepper inn eller en annen forsørgelsesdyktig person som barna kjenner godt.



Det lukter råttent lang vei hvis vi syr puter under armene til kriminelle fordi de har barn å ta seg av, men likevel tyr til krim.



Men har du ikke skjønt at det til syvende og sist faktisk handler om barna? At man straffer far ved å sende ham ut, ja da straffer vi barna enda mer. Ser du tegninga?


Blir litt som den saken om at 9/10 av innvandrere (nevner ingen kulturer/religioner) som var positive til omskjæring automatisk fikk opphold på grunn av nettopp dette, men uten oppfølging.

Igjen så er barnas trygghet og helse i hovedfokus, slik det så absolutt burdte være.


Hvis en mor og en far ikke er gode forsørgere og omsorgspersoner, da må rettsystemet steppe inn den rollen og avgjøre hva som gagner barna best, da foreldrene er i ustand til dette.


Det må handle mer om forebygging og det gunstige for barna, ikke at det skal slukke blødtørsten hos alle andre.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Tannfeen

Oi, hadde helt glemt denne tråden, så jeg beklager at jeg svarer sent. Bedre sent enn aldri.

wow.. snakk om å ha klørna ute a.. Det virker for meg som at du har vært i mang en diskusjon der du har blitt motsagt og forsøkt latterliggjort.

Det kan godt være, men jeg vil ikke påstå at det er eneste grunnen til at jeg misliker innlegg som starter med 'Så du mener..' etc. Alt for mange eksempler på at det kun er et simpelt forsøk på å overgeneralisere eller vinkle et argument.

Sitat
Ja, i norske fengsler. Ikke sant? Ikke at man sender far ut av landet for å sitte i et fengsel i hjemlandet sitt?  For det er DET jeg reagerer på at folk ikke tar hensyn til. De bare sier "Send han hjem, UT av landet VÅRT!"      jadda....

Jeg ser ikke problemet med at 'nye' landsmenn løper en risiko for å miste oppholdstillatelsen i de tilfellene de har valgt å begå alvorlig kriminalitet. F.eks kan dette opplyses når vedkommede søker opphold eller innvilges asyl etc. Det er uansett ikke snakk om å sende folk ut for å kjøre med knust baklykt, men snarere lovbrudd som omhandler vold/overgrep eller organisert kriminalitet.

Sitat
Det er liksom det som skjer uansett da... Om ikke et familiemedlem stepper inn eller en annen forsørgelsesdyktig person som barna kjenner godt.

Ok, det er kanskje trist for de som mister omsorgen for ungen sin fordi de faktisk må i fengsel når de har gjort noe som andre kriminelle må i fengsel for. Hvis foreldre ikke evner å se denne konsekvensen, eller utnytte posisjonen som 'forsørgelsesperson', så er barnevernet kanskje ikke så dårlig alternativ likevel?



Sitat
Men har du ikke skjønt at det til syvende og sist faktisk handler om barna? At man straffer far ved å sende ham ut, ja da straffer vi barna enda mer. Ser du tegninga?

Det handler ikke til syvende og sist om barna. Det handler om at en person bryter loven, og skal ta konsekvensene av det. At han har hatt sosial iq nok til å lage barn bør ikke være en formildende omstendighet.

For å demonstrere hva jeg mente med å besvare med 'så du mener at..': Så du mener at en voldelig pedofil bør få straffereduksjon hvis han har forbrudt seg mot andre enn sine egne barn, ettersom de til syvende og sist blir 'straffet' hvis han går i fengsel? Wow!!111!

Sitat
Igjen så er barnas trygghet og helse i hovedfokus, slik det så absolutt burdte være.

Og dette kan kanskje barnevernet ivareta den perioden pappa eller mamma er på 'jobbreise'.

Sitat
Hvis en mor og en far ikke er gode forsørgere og omsorgspersoner, da må rettsystemet steppe inn den rollen og avgjøre hva som gagner barna best, da foreldrene er i ustand til dette.

Kriminelle kan sikkert være like gode foreldre som andre, men det er feil at dette automatisk skal være formildende. Det som gagner barna mest er nok hvis foreldrene får drive på med det de gjør om det gir penger til mat på bordet, selv om det er kriminelt. Hva som gagner samfunnet kan derimot være at foreldrene bures inne for en periode. Hensynet til barn av kriminelle foreldre bør ikke heves over hensynet til andre mennesker og deres barn.

Sitat
Det må handle mer om forebygging og det gunstige for barna, ikke at det skal slukke blødtørsten hos alle andre.

Vel, å sette foreldrene i fengsel om de er kriminelle, og la barnevernet ta seg av oppdragelsen av barna kan være vel så forebyggende.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Bare sånn kjapt, du er med på tanken at barna til den kriminelle er like uskyldige som deg og meg i en gitt sak?

Dine svar gir meg en følelse av at det faktisk er snakk om å slukke blodhevn hos resten av befolkningen, og ikke gjøre hva som til syvende og sist er aller best for de som er involvert.  Det er så enkelt for andre å sitte å si "send jævelen ut av landet!" men jeg tviler på at de hadde skreket så høyt om det var ens egen far det galdt.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Integreringen går så det griner også i andre europeiske land: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3131587.ece#chNum=1

Merk spesielt: Andre skoler i Bradford har fjernet dans, musikk, kunst, sang, kroppsøving og svømming fra timeplanen fordi muslimske foreldre ønsker det

Den illustrerer problemet godt. De vanvittige kravene møtes i toleransens navn med et bukk og en takk for berikelsene vi er så heldige å få oppleve

Utlogget Tannfeen

Bare sånn kjapt, du er med på tanken at barna til den kriminelle er like uskyldige som deg og meg i en gitt sak?

Dine svar gir meg en følelse av at det faktisk er snakk om å slukke blodhevn hos resten av befolkningen, og ikke gjøre hva som til syvende og sist er aller best for de som er involvert.  Det er så enkelt for andre å sitte å si "send jævelen ut av landet!" men jeg tviler på at de hadde skreket så høyt om det var ens egen far det galdt.

'Send jævelen ut av landet' har aldri vært mine ord. Handlinger en person foretar seg vil derimot alltid ha konsekvenser, og ringvirkninger av kriminalitet påvirker også samfunnet i negativ retning. Dette vet selvsagt en som er kriminell, (eller hans advokat), og vil forsøke å skyve hensynet til barna foran seg vel vitende om at dette appellerer til naiviteten du utviser.

Det vil alltid forekomme 'collateral damage' i slike tilfeller, men folk bør stå for de handlingene de gjør og være klar over at de får følger for andre mennesker.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

http://www.vgtv.no/?id=22974

En på jobben spiller på det ene laget som var involvert i dette.
Det ene laget hadde 16 spillere og 1 trener, alle var av midtøstisk/afrikansk opprinnelse.
Grunnen til at det ble slosskamp var at pakkisane reiv en av de andre spillerne ned i bakke og holdt han i trøya, han svarte med å slå mot han i lufta. Sekundet etter var alle spillerne på det laget og sparket og slo han, inkludert treneren. En av spillerne på laget til han som ble banket opp prøvde å stoppe dem, men han ble også slått ned. Etter kampen ble samtlige på det ene laget drapstruet.

Heia Norsk integrering.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Hva er egentlig hensikten med å dra inn enkelthistorier som man kommer med her? Hva handler det om?? Og når folk bruker ordet "pakkis" for å beskrive mennesker med andre farger på håret og huden, ja da sier det så innmari mye mer om personen som sier pakkis enn den som blir omtlalt som en pakkis. Det peker tilbake på en selv..

Tannfeen: Men uansett hva foreldrene gjør, så er barna fortsatt like uskyldig og om det skulle være at far bruker barna som unnskyldning, så javel.. Barna fortjener en far uansett.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Tannfeen

Hva er egentlig hensikten med å dra inn enkelthistorier som man kommer med her? Hva handler det om?? Og når folk bruker ordet "pakkis" for å beskrive mennesker med andre farger på håret og huden, ja da sier det så innmari mye mer om personen som sier pakkis enn den som blir omtlalt som en pakkis. Det peker tilbake på en selv..

Tannfeen: Men uansett hva foreldrene gjør, så er barna fortsatt like uskyldig og om det skulle være at far bruker barna som unnskyldning, så javel.. Barna fortjener en far uansett.


Da bør det virke som en god motivasjonsfaktor til å holde seg på rett side av loven.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Barna skal ikke lide for at faren deres er idiot. Om han er norsk, svensk eller pakistansk. Man må skåne barna mest mulig, å ta fra dem den ene forelderen er absolutt ikke et alternativ man burdte vurdere.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Hva er egentlig hensikten med å dra inn enkelthistorier som man kommer med her? Hva handler det om?? Og når folk bruker ordet "pakkis" for å beskrive mennesker med andre farger på håret og huden, ja da sier det så innmari mye mer om personen som sier pakkis enn den som blir omtlalt som en pakkis. Det peker tilbake på en selv..

Man trenger enkelt historier for å fremheve eksemplene sine, gjerne i forskjellige miljøer og aspekter i samfunnet slik at man kan se et problem fra flere vinkler. Ordet pakkis er vel i sin egentlige form en betegnelse for en som er fra pakistan, samme som svenskene bruker Norbaggar som betegnelse for nordmenn.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
ja, så hvorfor kaller du disse menneskene for pakkiser, er ikke det en meget stor feilbedømming fra din side da du ikke vet om noen av dem i det hele tatt kommer fra Pakistan, eller tar jeg feil? 

Dra opp disse eksemplene for å fremheve hvilket poeng? En mann er en mann, uansett hvor man kommer fra her i verden.





"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Trodde aldri det kunne skje, men jeg har herved møtt en her på forumet som gjør at jeg griner littegranne hver gang jeg leser innleggene. Trodde ikke jeg kunne bli så totalt uenig i så utrolig mye som kommer fra en og samme kjeft.

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Så du mener da at en utenlandsk far med norske barn kan bruke sine barn som et slags frikort for å gjøre kriminelle handlinger i Norge?

Barna skal ikke lide for at faren deres er idiot. Om han er norsk, svensk eller pakistansk. Man må skåne barna mest mulig, å ta fra dem den ene forelderen er absolutt ikke et alternativ man burdte vurdere.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Trodde aldri det kunne skje, men jeg har herved møtt en her på forumet som gjør at jeg griner littegranne hver gang jeg leser innleggene. Trodde ikke jeg kunne bli så totalt uenig i så utrolig mye som kommer fra en og samme kjeft.

Kan du ikke heller komme med en saklig kommentar da? Begrunne hva du er uenig i så jeg skjønner hva du mener.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Så du mener da at en utenlandsk far med norske barn kan bruke sine barn som et slags frikort for å gjøre kriminelle handlinger i Norge?


Teoretisk sett, ja. Men kun for barna sitt vel og vel.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!