Skrevet av Emne: Muslimer banket opp demonstrant i Nei til Mer Islamisering av Norge  (Lest 14244 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Nei, en morderisk psykopat burdte få sin straff og sin mentale behandling. Om han ikke er i fare for å skade sitt barn, men hller har et godtfohold til barnet, så ser jeg ingen grunn til å ikke tillate besøksrett under skjerpede omstendigheter. Dette da kun til fordel for barnet.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Er du sikker på han var en kriminell drittsekk når de ble i lag med fyren da?
Jeg var en gang i lag med en tøs som raspa over store deler av lokalmiljøet mitt (noe jeg ironisk nok i denne sammenehng fant ut mens jeg sonet en dom what )
Jeg hadde jo selvsagt aldri blitt i lag med henne om jeg hadde visst at hun kom til å bli massivt utro, men det er sånne ting man gjerne oppdager litt for seint. Akkurat som at typen din brått kommer i avisa som Nokasraner. Det er liksom ikke noe man slår fast på date:

- Hobbyer? Nei liker jo å drille litt kneskåler og rane banker da.

Forskjellen er at du trolig ikke ble tiltrukket av denne damen fordi hun oppførte seg løsaktig, i motsetning til kvinner som tiltrekkes av menn fordi de er kriminelle. Da er liksom ikke sympatien den helt store når det går galt...

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Hva er egentlig hensikten med å dra inn enkelthistorier som man kommer med her? Hva handler det om??

Det er litt for seint å bruke ordet "enkelthendelser" når det skjer episoder som omhandler personer med ikke-vestlig bakgrunn omtrent daglig. Den bortforklaringen går ikke lenger

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Det er litt for seint å bruke ordet "enkelthendelser" når det skjer episoder som omhandler personer med ikke-vestlig bakgrunn omtrent daglig. Den bortforklaringen går ikke lenger

Ja, imotsetning til de lovlydige nordmennene! Som bare bryter loven sånn 1 gang i mnd! Media ELSKER å skrive og hetse om innvandrere, og der sitter folk og leser og danner seg fordommer.. Man må ta ansvar for å tenke selv at alle er individer, ingen har lik hjerne.

I en gjeng med 20 blondiner så finnes det 20 vidt forskjellige bakgrunner, liv, erfaringer osv.  Samme gjelder utlendinger og innvandrere. Du treffer ALDRI en person som er lik den neste du møter.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Ja, imotsetning til de lovlydige nordmennene! Som bare bryter loven sånn 1 gang i mnd!

FATTER du ingenting? poenget til omtrent ALLE her inne er at nordmenn faktisk ER nordmenn! når vi gjør noe galt så er det klart vi skal få VÅR straff vi også! Men når kriminelle INNVANDRERE kommer for å gjøre illegale ting om og om igjen, så er det på sin plass at de blir sendt tilbake til der de kommer fra. Skjønner du ikke greia her?

Norge tar seg av sine egne kriminelle på riktig vis, da disse faktisk ER NORDMENN.
Mens kriminelle innvandrere burde bli sendt hjem til dit de kom fra, så kan landet dems ta seg av dem.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
ja, kriminelle som har brutt loven til de grader av alvorlighet, så burdte man sende dem hjem om forholdene ligger til rette for det.

Men har de barn her i Norge, så synes jeg absolutt ikke at man skal sende dem hjem.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Ja, imotsetning til de lovlydige nordmennene! Som bare bryter loven sånn 1 gang i mnd! Media ELSKER å skrive og hetse om innvandrere, og der sitter folk og leser og danner seg fordommer.. Man må ta ansvar for å tenke selv at alle er individer, ingen har lik hjerne.

I en gjeng med 20 blondiner så finnes det 20 vidt forskjellige bakgrunner, liv, erfaringer osv.  Samme gjelder utlendinger og innvandrere. Du treffer ALDRI en person som er lik den neste du møter.

Å si at ikke-vestlige er mer kriminelle enn nordmenn er ikke det samme som å si at alle ikke-vestlige er kriminelle, så ta det med ro. Forøvrig bør du nok lese litt krimstatistikk rundt gjerningsmennenes etnistitet.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Å si at ikke-vestlige er mer kriminelle enn nordmenn er ikke det samme som å si at alle ikke-vestlige er kriminelle, så ta det med ro. Forøvrig bør du nok lese litt krimstatistikk rundt gjerningsmennenes etnistitet.

Hvem stoler på statistikk, som om det ikke finnes stor feil der.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Hvem stoler på statistikk, som om det ikke finnes stor feil der.

SSB er vell en rimelig pålitelig kilde?

på hvilket grunnlag sier du de ikke er til å stole på?

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
SSB er vell en rimelig pålitelig kilde?

på hvilket grunnlag sier du de ikke er til å stole på?

SSB registrerer antall anmeldte saker. Jeg har en mistanke at det er lettere for en nordmann å drope en sak mot en nordmann enn en utlending/innvandrer/ikke-vestlig osv...

Et annet eks. er voldektsstatistikken. Fra gamle dager til idag så har det vært en stor økning i prosent i antall voldtekter, men det vi selv må ta hensyn til er at i gamle dager var det tabu å anmelde en slik sak kontra idag, noe som kan være EN av grunnene til at det er så stor økning i antall voldtekter.. man må se på statistikk med en kritist øyne, noe som krever en del kunnskap (ikke det at jeg er så kunnskapsrik).
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Forskjellen ligger i arten av kriminaliteten som vestlige gjør kontra ikkevestlige. Vold foretatt av nordmenn er ofte motivert og knyttet til kjennskap/ bånd til offeret. Ikke vestlig vold er ofte umotivert eller bagatellmessig fremprovosert. Arten av den ytede vold er også vesentlig grovere blandt ikke vestlige.

Nordmenn foretar hyppigere "hvitsnippforbrytelser", mens simple handlinger og forhold knyttet til blant annet lav uttdannelse er preget av personer med ikke vestlig bakgrunn.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Ja, imotsetning til de lovlydige nordmennene! Som bare bryter loven sånn 1 gang i mnd! Media ELSKER å skrive og hetse om innvandrere, og der sitter folk og leser og danner seg fordommer.. Man må ta ansvar for å tenke selv at alle er individer, ingen har lik hjerne.

Men mange har lik bagrunn, og du som tydeligvis ikke er noen tilhenger av rasetenkning, må da nødvendigvis være enig i at miljø og kultur er avgjørende for hva slags person en blir? Vel, da burde det ikke være så skrekkelig vanskelig å forklare den statistiske sammenhengen mellom opphav fra krigsherjede og anarkistiske land, og voldelige/kriminelle tendenser ...

Somaliere kommer klart dårligst ut blant innvandrere i Norge når det gjelder momenter som yrkesdeltakelse og lovlydighet. Somalia ble også nylig kåret, for ørtende år på rad, verdens mest mislykkede og ustabile stat, og ble gjennom mesteparten av 90-tallet betegnet som et "anarki" i CIAs World Factbook. Hvis du forventer samme oppførsel fra innbyggere av slike land, hvor vold, kaos, resurssvakhet og analfabetisme råder, som av nordmenn, har du virkelig ikke bakkekontakt.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

En kriminell far betyr ikke at han er en slem far til barna sine. Det spørs hvilken grad av kriminell han er, hvilke ugjerninger han har gjort osv.

Hvis vedkommende har begått et lovbrudd som er alvorlig nok til deportasjon, kan jeg vanskelig se hvordan vedkommende skal kunne kombinere en slik livsstil med adekvat omsorgsevne.

Sitat
Hva mener du.. skal de gi opp livet de har her, flytte tilbake til "ingenting" og kanskje også meget uheldige omstendigheter å bo i,  fordi at faren brøt loven?

Barn som flytter til Norge må også "begynne på nytt", ingen snakker om at det er inhumant av Norge å ta dem i mot fremfor å sende dem til et trygt naboland i sin egen region der de kan tilhøre egen kultur. Ser ikke problemet.

Sitat
can you say.. visiting hours?

De fleste utlendinger i Norge drar jo på ferie til landene de har flyktet fra, så dersom barna blir i Norge vil de sikkert se foreldrene like mye ved å feriere som ved å besøke dem i fengsel. I tillegg blir det en mindre kunstig samværssituasjon, da det ikke vil foregå på fengselets premisser.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

SSB registrerer antall anmeldte saker. Jeg har en mistanke at det er lettere for en nordmann å drope en sak mot en nordmann enn en utlending/innvandrer/ikke-vestlig osv...

Et annet eks. er voldektsstatistikken. Fra gamle dager til idag så har det vært en stor økning i prosent i antall voldtekter, men det vi selv må ta hensyn til er at i gamle dager var det tabu å anmelde en slik sak kontra idag, noe som kan være EN av grunnene til at det er så stor økning i antall voldtekter.. man må se på statistikk med en kritist øyne, noe som krever en del kunnskap (ikke det at jeg er så kunnskapsrik).

Hvorfor det er lettere å droppe en sak mot en innvandrer må du gjerne utdype, for jeg ser ikke hvorfor det skulle være sånn.

Når det gjelder voldtektsstatistikken tror jeg du har helt rett i at det heldigvis er mindre tabu å anmelde dette nå enn det var tidligere. Men det bortforklarer ikke at ikke-vestlige er brutalt overrepresentert i denne statistikken

Utlogget Tannfeen

There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!