Skrevet av Emne: Klovnelandet Norge.  (Lest 8227 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Klovnelandet Norge.
« #45 : 16. juni 2009, 12:31 »
Norsk idrettstalent av utelandsk opprinnelse vinner vm klinger ikke like bra som: Norsk jente voldtatt av mann med utenlandsk opprinnelse Tongue

Dårlig argument Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Klovnelandet Norge.
« #46 : 16. juni 2009, 12:36 »
Dette er jeg enig med deg i.  Ikke desto mindre er det på sin plass med hard kritikk av det dårlige tankegodset som er utbredt blandt mange innvandrere (og sønner og døtre av innvandrere) i Norge.  Det er praktisk talt ingen muslimske jenter som gifter seg med ikkemuslimer og praktisk talt ingen kvinnelige idrettsutøvere fra muslimske miljøer.  På verdensbasis er det en grell underrepresentasjon fra muslimer når det gjelder nye vitenskapelige oppdagelser, nye teknologiske patenter og nye ideer og stilarter innen f.eks. musikk og skjønnlitteratur.

Merk at dette ikke er en kritikk av hverken etnisitet eller kultur.  Det er en kritikk av reaksjonær politikk.  Kritikken er av den samme typen som den høyst rettferdige kritikken av Israels politikk og Israels støttespillere.  Når kritikk av islam blir stempla som rasisme, er det akkurat som når Willoch og Obama blir stempla som antisemitter.  Sånn propaganda må tilbakevises.

Du kan ikke endre på det. En muslim kan egentlig bare gifte seg med en person fra en annen tro dersom den personen går med på å konvertere til Islam, og av denne grunnen er det ingen muslimske jenter som er gift med ikkemuslimske menn. Det er ikke dårlig tankegods, religionen tillater det ikke.

Kritikk og hat er to forksjellige ting.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Klovnelandet Norge.
« #47 : 16. juni 2009, 12:44 »
Du kan ikke endre på det. En muslim kan egentlig bare gifte seg med en person fra en annen tro dersom den personen går med på å konvertere til Islam, og av denne grunnen er det ingen muslimske jenter som er gift med ikkemuslimske menn. Det er ikke dårlig tankegods, religionen tillater det ikke.

Kritikk og hat er to forksjellige ting.

Dette svaret sier ganske mye om hvorfor det er så lite nyskaping og dynamikk i muslimske land og miljøer.  Grunntanken i resonementet ditt er at grunnleggende normer og regler for hvordan mennesker omgås hverandre, forblir fastlagt uansett samfunnsmessig og kunnskapsmessig utvikling.  Dette er stokk reaksjonært og svært skadelig.

Det er atpåtil faktisk rasistisk, fordi det bestemmer selektivt hvem som skal få barn med hverandre.  Dermed dreier det seg om selektiv biologi blandt mennesker for å nå et politisk mål, og dette er rasistisk.  Riktignok dreier det seg ikke om en genetisk arv, men det er selektiv biologi blandt mennesker like fullt.

Tenk om det kom et dekret fra en eller annen sekulær organisasjon som sa at norske statsborgere aldri må gifte seg med utenlandske statsborgere.  Vi ville stemple et sånt dekret som rasistisk straks.  Men de selektive ekteskapsreglene i jødedom, islam og hinduisme slipper unna kritikken.  Religion får som vanlig ekstraforpleining og fri bane.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Klovnelandet Norge.
« #48 : 16. juni 2009, 12:51 »
Det er ikke noe jeg bestemmer eller mener. Jeg svarte bare hvorfor det er ingen muslimske jenter som inngår ekteskap med ikkemuslimske menn.

Kanksje det er rasistisk, men ikke mer rasistisk enn hva USA og dens kristne tankegang har planlagt for den muslimske verden. Men fuck det, la denne diskusjonen handle om Norge og muslimer i Norge.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Klovnelandet Norge.
« #49 : 16. juni 2009, 13:00 »
Jeg er dritlei av svartmalingen av Norge. Skulle man høre på sytingen til FRP skulle man trodd Norge var verdens rikeste u-land. Men tvert i mot er det få hvis noen land som er så bra å leve i som i Norge. Økonomien er svært solid (i forhold til andre land), arbeidsledigheten er lav, levestandarden er høy, kriminaliteten er lav, utdanningsnivået er høyt, den sosiale mobiliteten er blant de beste i verden, generellt sett går ting MEGET bra her i landet.

Det er ingenting som tyder på at vi trenger et radikalt skifte av ledelse her i landet. Det eneste FRP gjør er å klage og syte. En god sammenligning er egentlig en forsmådd fotballsupporter som tror at ting ville vært så mye bedre dersom han var manager for fotball-laget og ikke den helvetes Alex Ferguson fyren som ikke klarte å vinne mot Barcelona en gang.

så man skal altså ikke optimalisere og forbedre der det går ann?

det er ingen skam å ha det bra, men det er en skam å ikke ha det så bra som man burde utifra forholdene.

det er strengt tatt DU som er en syter Smiley du syter over at vi andre har en drive og vilje til å hele tiden forbedre oss, og ikke bare vil sløve på løvbærne.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Klovnelandet Norge.
« #50 : 16. juni 2009, 13:06 »
Kanksje det er rasistisk, men ikke mer rasistisk enn hva USA og dens kristne tankegang har planlagt for den muslimske verden.

hvor mye er det i usa som egentlig blir styrt utifra kristendommen?
greit at de som styrer er kristne, men kristendommen er ikke lik islam på det kulturelle nivået.

islam styrer alt i islamske land, mens kristendommen bare er en del av vårt samfunn. den styrer ingenting.

uansett, noe som er galt, er akkurat like mye galt om noen andre gjør det.


hvorfor ta det opp da Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Klovnelandet Norge.
« #51 : 16. juni 2009, 13:12 »
Forøvrig for alle som klager på SV, og stadig trekker frem oljefondet som eksempel.


http://www.vg.no/nyheter/okonomi/artikkel.php?artid=559503
....og likevel har vi både sykehuskøer og mangel på barnehageplasser, for å nevne noe. Ja, jeg klager på SV med god samvete. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Klovnelandet Norge.
« #52 : 16. juni 2009, 14:43 »
....og likevel har vi både sykehuskøer og mangel på barnehageplasser, for å nevne noe. Ja, jeg klager på SV med god samvete. Smiley

Sykehuskøer og mangel på barnehageplasser er vel neppe noe nytt uansett hvem som sitter i regjering? Jeg klager på AP, SV, SP, FRP, AP, KRF, DLF, Rødt og andre partier med god samvittighet. Men først og fremst er jeg takknemmelig for at jeg har det såpass godt.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Klovnelandet Norge.
« #53 : 16. juni 2009, 18:10 »
Sykehuskøer og mangel på barnehageplasser er vel neppe noe nytt uansett hvem som sitter i regjering? Jeg klager på AP, SV, SP, FRP, AP, KRF, DLF, Rødt og andre partier med god samvittighet. Men først og fremst er jeg takknemmelig for at jeg har det såpass godt.
Skal ikke si deg i mot på noe punkt, er faktisk helt enig. Smiley Men det er litt irriterende at vi feks skal "oppbevare" gamlingene i gangen på gamlehjemmet fordi det ikke er nok rom. Vi har ræva full av penger, hva med å faktisk bruke litt av det så våre eldre kan få en god alderdom, noe langt i fra alle har. Sitte i ensomhet og råtne og vente på døden, samtidig som tallet er uakseptabelt høyt på dem som har uverdige levekår; statistikk finnes kanskje ikke, men jeg synes én slik sak i media er for mye, og det har vært mange.

Jeg er ikke i mot innvandring, jeg er bare gira på at vi først skal få til ting så bra som mulig for dem som alt er her. Om resten av samfunnet hadde fungert optimalt, har jeg stor tro på at integreringa også hadde fungert bedre. For øvrig tror jeg også at trygdesnyltinga som enkelte etnisk norske driver med hadde gått ned om "systemet" hadde fungert optimalt (noe som i grunnen sier seg selv). Å faktisk bruke litt av rikdommen til å løse problemene kan da ikke vær så dumt, så lenge man ikke går helt FRP og bruke halve fondet i én smell, liksom.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Klovnelandet Norge.
« #54 : 16. juni 2009, 18:28 »
I internasjonal sammenheng er kriminaliteten i Norge svært lav. Man skulle ikke tro det slik media fremstiller ting. Men det er et uomtvistelig faktum.

Oslo er faktisk en av Europas farligste byer å ferdes i på kveldstid. Just as you know.
Sto om det i en avis for en stund siden.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Klovnelandet Norge.
« #55 : 16. juni 2009, 19:14 »
så man skal altså ikke optimalisere og forbedre der det går ann?

det er ingen skam å ha det bra, men det er en skam å ikke ha det så bra som man burde utifra forholdene.

det er strengt tatt DU som er en syter Smiley du syter over at vi andre har en drive og vilje til å hele tiden forbedre oss, og ikke bare vil sløve på løvbærne.
Selvsagt skal man alltid strebe etter et bedre samfunn. Selvsagt er det ingen skam å ha det bra. Det jeg er kritisk til er svartmalingen som ofte kommer fra FRP, og dets tilhengere. Av og til når denne svartmalingen pågår som værst er det faktisk helt OK å påpeke at vi faktisk har det svært godt her i landet.

Slik det er nå har vi klart å skape et samfunn der oljepengene i stor grad gagner de aller fleste her i samfunnet. Tror du f.eks. vi hadde hatt et oljefond hvis FRP hadde vært i regjering de siste 40 årene? Jeg kan nesten garrantere deg at pengene ikke ville kommet nordmenn flest til gode, men heller rike folk i oljebransjen.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Klovnelandet Norge.
« #56 : 16. juni 2009, 19:23 »
Nåja.. hvem bryr seg hvor de kommer fra?? haha, det er da ikke til å stikke under en stol at mørkhudede og personer med utenlandsk utseeende ofte er ofre for fordommer.

Dessuten skjønner jeg ikke vitsen med å skrive hvilket land de kommer fra uansett. En mann er en mann er en mann. Eneste vesentlige er hvor i Norge det skjedde, ikke hvilket land forbryteren kommer fra. Med mindre det er en etterlysning selvfølgelig.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Klovnelandet Norge.
« #57 : 16. juni 2009, 19:33 »
Selvsagt skal man alltid strebe etter et bedre samfunn. Selvsagt er det ingen skam å ha det bra. Det jeg er kritisk til er svartmalingen som ofte kommer fra FRP, og dets tilhengere.


så alle andre har lov, men ikke FRP?

Av og til når denne svartmalingen pågår som værst er det faktisk helt OK å påpeke at vi faktisk har det svært godt her i landet.

tror ikke du skal være redd for at vi går rundt og tror vi har det utrolig kjipt og skal bli deppa, men takk fom omtanken.

Utlogget Andy Pandy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Klovnelandet Norge.
« #58 : 16. juni 2009, 23:39 »
Nåja.. hvem bryr seg hvor de kommer fra?? haha, det er da ikke til å stikke under en stol at mørkhudede og personer med utenlandsk utseeende ofte er ofre for fordommer.

Dessuten skjønner jeg ikke vitsen med å skrive hvilket land de kommer fra uansett. En mann er en mann er en mann. Eneste vesentlige er hvor i Norge det skjedde, ikke hvilket land forbryteren kommer fra. Med mindre det er en etterlysning selvfølgelig.

Altså............ Hvorfor ikke være OBS på hvor verstingene kommer fra? Det er jo faktisk ikke alltid like dumt å vite at en gjeng på 10 svensker føk rundt i Oslo i 3-4 tiden en fredags kveld/natt og ranet/truet med pistol helt sivile forbipasserende, og truet de med å gi kortnummer osv, og når de ikke fikk de rundjulte de vedkommende og lot han/hun ligge der. Hvorfor ikke ha dette i bakhue neste gang du ser 10 svensker som stopper deg og spør hva klokken er? faen altså jeg får nesten lyst til å si at dette burde skje akkurat deg, så kanskje du får et litt annet syn på hvertfall den saken.

(scenario her er forresten en ren kopi av det som faktisk skjedde i Oslo for noen få uker siden, bare at gjerningsmennene ikke var svenske.)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=541284




Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Klovnelandet Norge.
« #59 : 17. juni 2009, 02:04 »
La meg si en ting, om så 1000 svensker løper etter meg med våpen, så har det absolutt INGENTING med de neste svenskene jeg møter her i livet. Om en fra pakistan banker meg opp, så har det INGENTING med den neste pakistaneren jeg møter.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal vite hvor personen komemr fra.. Helt unødvendig og en fordomshetsende årsak ligger bak, det er mitt syn på saken.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!