Skrevet av Emne: Vi trenger et åpent dopingforum!  (Lest 9782 ganger)

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Vi trenger et åpent dopingforum!
« : 14. juni 2009, 19:43 »
Hei

Ja, du leste rett. Jeg skjønner godt at Treningsforum vil ta avstand fra doping pga. navn og rykte, men doping og bruken av ulovlige midler vil skje der ute uansett. Bruken bare øker og øker. Hva er poenget med å ha et "antidoping" forum som ikke er behjelpig med noenting? Steroidene blir bare enda mer tabu og kjørt enda mer ned "under bakken".

Om du er enig med meg, synes du at det er mye mer fornufting med et forum som heller er behjelpelig med dopingbruk slik at alt går trygt for seg. At PCT og alt som trengs gjøres på en skikkelig måte. Informasjonen trengs. Har en person allerede gått inn for å bruke steroider, er det ikke alltid så lett å få han/hun til å omvende seg. Jeg er drittlei av at folk som bruker steroider ikke kan få den hjelpen de trenger her, men heller på vende seg til engelsktalende forum som mer enn gjerne hjelper dem. Hjelpen er der ute, og det er ingen grunn for at TF skal prøve å gjøre steroidene tabu slik det gjør nå. Folk det ute bruker det, og hjelpen trengs. Går jo nesten ikke at å spørre et ord om roids før tråden stenges eller man blir skjelt ut. Latterlig. Roids er kommet for å bli, og med dagens lovverk vil hvertfall ikke bruken minke.

Derfor TF, for alles sikkerhet og velvære, lag en del i forumet der man kan snakke åpent om ulovlige treningshjelpemidler. Ja, jeg skjønner at domenet kanskje ikke tillater dette direkte, men gjør dere det på en skikkelig måte så er det alle muligheter for at dere kan sende inn en pen liten søknad og at de tillater det. Sett aldergrenser (21 år er fint), strenge regler og overvåk. Folk trenger det, og forumet vil ha godt av det.

microape Wink

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #1 : 14. juni 2009, 19:46 »
Et elendig forslag kun idioter vil se på som positivt.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget ador

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 189

  • Who know's?
Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #2 : 14. juni 2009, 19:47 »
Da får du nesten lage det et eget forum, microape. Synes det er bra som det er nå, å vil ha det sånn.

Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #3 : 14. juni 2009, 19:51 »
Beklager hvis jeg nå går imot rettningslinjer osv jeg oppfordrer IKKE til noe, men dettte er en latterlig tråd uansett hva man sier.

Micro: t-nation har et forum hvor du kan diskutere diverse:) men dette er IKKE noe NOEN her på forumet ville anbefale og ikke misbruk info.
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #4 : 14. juni 2009, 19:55 »
Håpløst forslag.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #5 : 14. juni 2009, 19:58 »
Det tar deg litt over en time å lage eget forum, der du selv kan styre reglene... Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #6 : 14. juni 2009, 19:58 »
Her renner argumentene ut at munnen til folk som vannet i en foss ja.

ikke misbruk info.
What?

Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #7 : 14. juni 2009, 20:01 »
MICRO! du snakker om at de skal ha hjelp. Er nettopp det folk gjør ved å stenge tråder osv:) Hvis de skal ha dop osv. Oppsøk en lege og godkjenner han det, så får du meget god hjelp til å sette en sprøyte osv... END OF DISCUSSION STAY CLEAN!
Her renner argumentene ut at munnen til folk som vannet i en foss ja.
What?

Var ment ang t-nation sine info osv som er lagt til av brukere. Rett og slett pga man får IKKE den "hjelpen" man trenger uten en skikkelig UTDANNET lege osv:)
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #8 : 14. juni 2009, 20:02 »
micro er ikke du totalt ny på trening? hvorfor bryr du deg om et emne som dette da isf?

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #9 : 14. juni 2009, 20:03 »
Ja, kjempesmart! Også kan vi jo åpne amfetaminforum, heroinforum, hasjforum, limsnifferforum og kokainforum sånn at vi kan veilede alle de andre taperne der ute som også har begrenset hjernekapasitet.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget .::Kenneth::.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #10 : 14. juni 2009, 20:05 »
Hørt om steroider.net? Smiley Der finner du nesten akkurat det du beskriver.
rawww

Utlogget slz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

  • Ka du trur?
Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #11 : 14. juni 2009, 20:09 »
Vist treningsforumet som et et såpass stort og populært treningsamfunn, plutselig skulle skiftet fullstendig til holdning til doping. Ville det rammelet inn lassevis med, før og etter bildet av kurer, positive kommentarer og erfaringer fra brukerne. Tror dette ville hatt en effekt på de lettpåvirkelige i den yngre generasjon.

Om du absolutt må lese om  doping så finnes faktisk steroider.net. Der finnes også et norskforum med kurer, osv. Tror det er nok hjelp for de fleste der.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #12 : 14. juni 2009, 20:12 »
MICRO! du snakker om at de skal ha hjelp. Er nettopp det folk gjør ved å stenge tråder osv:) Hvis de skal ha dop osv. Oppsøk en lege og godkjenner han det, så får du meget god hjelp til å sette en sprøyte osv... END OF DISCUSSION STAY CLEAN!
Var ment ang t-nation sine info osv som er lagt til av brukere. Rett og slett pga man får IKKE den "hjelpen" man trenger uten en skikkelig UTDANNET lege osv:)
Utdannede leger har ikke peiling på PCT eller bruk av steroider etter erfaring. Gå på Bodybuilding sine forum. Det er strengt og folk får skikkelig hjelp med advarsler av hva som kan skje av erfaring fra andre forumbrukere. Å sette en sprøyte er ikke det vanskeligste her i verden. Og etter hva jeg har lest er det ikke akkurat noe som trengs å gjøres hver dag.

micro er ikke du totalt ny på trening? hvorfor bryr du deg om et emne som dette da isf?
Fordi jeg leste litt på antidopingsforumet og reagerte på hvor latterlig tabu roids var her i forhold til andre forum som tydeligvis takler saken på en fornuftig måte.

Ja, kjempesmart! Også kan vi jo åpne amfetaminforum, heroinforum, hasjforum, limsnifferforum og kokainforum sånn at vi kan veilede alle de andre taperne der ute som også har begrenset hjernekapasitet.
Noensinne hørt om Freakforum? Norsk forum og greier, akkurat for bruken av dette. Og hjelpen er faktisk ikke så aller verst Wink Tapere? Tapere fordi man bruker noe annet en det som er lovlig? Denne diskusjonen holder vi oss unna.

Hørt om steroider.net? Smiley Der finner du nesten akkurat det du beskriver.
Hvofor gå til et drittforum med få brukere, når man kan gå til et stort forum med alle slags brukere?

Vist treningsforumet som et et såpass stort og populært treningsamfunn, plutselig skulle skiftet fullstendig til holdning til doping. Ville det rammelet inn lassevis med, før og etter bildet av kurer, positive kommentarer og erfaringer fra brukerne. Tror dette ville hatt en effekt på de lettpåvirkelige i den yngre generasjon.

Om du absolutt må lese om  doping så finnes faktisk steroider.net, det finnes også et norskforum med kurer, osv. Tror det er nok hjelp for de fleste der.
Pøh, er ungdommen intr. i å bruke roids, er nettet fylt med info og forum for akkurat dette. Hold den delen av forumet stengt for ungdommer på min alder, og saken er løst.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #13 : 14. juni 2009, 20:13 »
Hei

Ja, du leste rett. Jeg skjønner godt at Treningsforum vil ta avstand fra doping pga. navn og rykte, men doping og bruken av ulovlige midler vil skje der ute uansett. Bruken bare øker og øker. Hva er poenget med å ha et "antidoping" forum som ikke er behjelpig med noenting? Steroidene blir bare enda mer tabu og kjørt enda mer ned "under bakken".

Om du er enig med meg, synes du at det er mye mer fornufting med et forum som heller er behjelpelig med dopingbruk slik at alt går trygt for seg. At PCT og alt som trengs gjøres på en skikkelig måte. Informasjonen trengs. Har en person allerede gått inn for å bruke steroider, er det ikke alltid så lett å få han/hun til å omvende seg. Jeg er drittlei av at folk som bruker steroider ikke kan få den hjelpen de trenger her, men heller på vende seg til engelsktalende forum som mer enn gjerne hjelper dem. Hjelpen er der ute, og det er ingen grunn for at TF skal prøve å gjøre steroidene tabu slik det gjør nå. Folk det ute bruker det, og hjelpen trengs. Går jo nesten ikke at å spørre et ord om roids før tråden stenges eller man blir skjelt ut. Latterlig. Roids er kommet for å bli, og med dagens lovverk vil hvertfall ikke bruken minke.

Derfor TF, for alles sikkerhet og velvære, lag en del i forumet der man kan snakke åpent om ulovlige treningshjelpemidler. Ja, jeg skjønner at domenet kanskje ikke tillater dette direkte, men gjør dere det på en skikkelig måte så er det alle muligheter for at dere kan sende inn en pen liten søknad og at de tillater det. Sett aldergrenser (21 år er fint), strenge regler og overvåk. Folk trenger det, og forumet vil ha godt av det.

microape Wink

Dette var rett og slett et tåpelig forslag! Poenget med antidopingholdningen er at vi ønsker å fremstå som et forum som tar avstand fra doping og hva dette medfører seg. At mennesker doper seg er opp til dem selv, men det å spre informasjon på et forum om hvordan man skal benytte seg av dette, hvor man får kjøpt, hvordan man skal dosere og benytte etc virker for meg som en særdeles dårlig idé! Jeg driter også lang vei i om man kan komme over denne informasjonen andre steder - da får de som er interessert heller dra seg dit istedet for å spre sin "kunnskap" på dette forumet.

Å gjøre dette forumet behjelpelig med bruk av doping syns jeg virket som et lite gjennomtenkt forslag. Har en person allerede bestemt seg for å benytte seg av doping kan vedkommende benytte andre kanaler for å få den informasjonen som er nødvendig. Aldersgrenser eller liknende er irrelevant - dette er et treningsforum hvor man diskuterer trening, kosthold og kosttilskudd, men det ville vært uetisk og moralsk forkastelig hvis det skulle vært en tråd hvor visse kunne hjelpe hverandre med dopingspørsmål.

Forresten, for alles sikkerhet og velvære? Det er det latterligste argumentet jeg har hørt på lang, lang tid. Du mener et dopingforum ville gjort dette forumet til et bedre sted å benytte tiden man er på nett? Forumet vil ikke ha godt av et slikt underforum og jeg er forbanna sikker på at de aller, aller fleste ikke har behov for noe slikt.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Vi trenger et åpent dopingforum!
« #14 : 14. juni 2009, 20:23 »
Spre info om hvor man får tak i? Så klart vil slikt være forbudt. Jeg sier jo at det vil være regler og sperrer. Ingen prisdiskusjon, salg/kjøp, hvor man får tak i o.l.

Slutt å si at man skal benytte andre forum, når forslaget mitt gjelder for nettet DETTE forumet. Treningsforum, Norges største forum for trening.

Ingen grunn til å spre informasjon? Hva er grunnen med å holde informasjonen for seg selv da? Infoen er jo der ute allerede. Vil man ha tak i informasjonen, får man tak i den, gjerne ufrivillig også så stort som nettet faktisk er.

Moralsk/etisk forkastelig? Hvem er det som danner grensene her? Du? Bruken foregår der ute og det er ikke alle som har de samme grensene for hva man tør å gjøre.

Hva du driter/ikke driter i, er irrelevant for denne diskusjonen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!