Skrevet av Emne: Fengsel kropper  (Lest 4455 ganger)

Natural888

  • Gjest
Fengsel kropper
« : 17. juni 2009, 22:05 »
hei( skriver rask og uten noe særlig regelskriving)

ser på fengsel dokumentarer, der har fangene veldig muskuløsekropper. De virker veldig sterke også. hvordan kan det går ann siden de får ikke noe særlig med mat. tror det er 3 måltider til dagen. de trener bare benk,dips chins og bisepcuerl, aldri sett none trene beina noe særlig(knebøy osv).

doping tviler jeg på for det er skikklig strenge kontroller der. :Smiley
de fleste ser jo ut som toppidrettsutøvere.


Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Fengsel kropper
« #1 : 17. juni 2009, 22:13 »
Vel.. Om du ikke har annet å gjøre enn å trene så vil det jo bli resultater etter hvert. Selv med dårlig mat.
Jaja

Utlogget Orka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Fengsel kropper
« #2 : 17. juni 2009, 22:14 »
Sett en turner som har holdt på noen år? De har ganske muskeløsekropper og driver også med liten form for vekttrening.
De har fått kroppen igjenom kroppsvekt øvelser som blir gjort mye og ofte. Samme med fanger.

Er og mange fengsler som har sikkelig vekt rom, men hva er kulest å vise i en hipp fengsels dokumentar folk som kjører knebøy eller folk som tar biceps curls? desverre er sist nevnte mest tiltrekkende for allmenheten.

Doping skal du ikke se bortifra. Selvom kontroll er streng. Er den langt ifra god nokk. Dem får det inn på en eller annen måte uansett. Er en grunn til at mange eks. blir heroin avhengige i fengsel.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance_investigative/training_behind_bars_i

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance_investigative/training_behind_bars_ii

God artikkel angående trenning i fengsel;)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Fengsel kropper
« #3 : 17. juni 2009, 22:18 »
Akk det tenkte jeg også på. Ikke mye annet å gjøre i fenglest, de kan hvile mye og trening er sikket et stort høydepunkt i livet dems i fengsel. Bra mat får de også, alt er jo sunt.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fengsel kropper
« #4 : 17. juni 2009, 22:23 »
Tror mange som er vant med endel protein i kosten blir skuffa over maten i fengsel. Den er ganske typisk norsk. Lapskaus, torsk eller fiskekaker. Brød og kaffe.

Lite protein, lite fett, mye karb.

Ikke ideellt for noen som trener. Og proteinpulver osv er ikke lov, så man bør løpe i luftegården hver dag og trene en god del for å holde formen hvis man sitter inne, tror jeg. Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Fengsel kropper
« #5 : 17. juni 2009, 22:28 »
Nå skal du ikke se bort fra at maten på Hustad Fengsel og andre fengsler kan variere en del, Egil Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Fengsel kropper
« #6 : 17. juni 2009, 22:28 »
Tror mange som er vant med endel protein i kosten blir skuffa over maten i fengsel. Den er ganske typisk norsk. Lapskaus, torsk eller fiskekaker. Brød og kaffe.

Lite protein, lite fett, mye karb.

Ikke ideellt for noen som trener. Og proteinpulver osv er ikke lov, så man bør løpe i luftegården hver dag og trene en god del for å holde formen hvis man sitter inne, tror jeg. Smiley
Trodde at fengsel hadde veldig sunn mat jeg da hehe

Gir dere brus og slikt også til fangene? Får de godteri og søtsaker. Har også hørt at man faktisk kan jobbe i fengsel og man får 5kr i timen, stemmer dette? Er bare noe jeg lurer på, har hørt mye "gode" rykter om fenglser..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fengsel kropper
« #7 : 17. juni 2009, 22:31 »
Sunn?... det er vanlig mat i fengselet. brød til tre måltider og en middag om dagen. greit nok.

Vi GIR ingenting bortsett fra den vanlige maten, men gutta får bestille varer fra butikken. Der kan de kjøpe brus.

Det er arbeidsplikt i norske fengsel, så man må stå opp og jobbe for å få 55 kroner dagen. Det skal holde til røyk, snop og toalettsaker.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Fengsel kropper
« #8 : 17. juni 2009, 22:32 »
Tror mange som er vant med endel protein i kosten blir skuffa over maten i fengsel. Den er ganske typisk norsk. Lapskaus, torsk eller fiskekaker. Brød og kaffe.

Lite protein, lite fett, mye karb.

Det er faktisk helt forfærdelig.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Fengsel kropper
« #9 : 17. juni 2009, 22:42 »
Sunn?... det er vanlig mat i fengselet. brød til tre måltider og en middag om dagen. greit nok.

Vi GIR ingenting bortsett fra den vanlige maten, men gutta får bestille varer fra butikken. Der kan de kjøpe brus.

Det er arbeidsplikt i norske fengsel, så man må stå opp og jobbe for å få 55 kroner dagen. Det skal holde til røyk, snop og toalettsaker.

Skjønner. 55kr er greit nok i fengsel da.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Fengsel kropper
« #10 : 17. juni 2009, 22:47 »
Sunn?... det er vanlig mat i fengselet. brød til tre måltider og en middag om dagen. greit nok.

Vi GIR ingenting bortsett fra den vanlige maten, men gutta får bestille varer fra butikken. Der kan de kjøpe brus.

Det er arbeidsplikt i norske fengsel, så man må stå opp og jobbe for å få 55 kroner dagen. Det skal holde til røyk, snop og toalettsaker.

Du glemmer oslo, ringerike osv. Ingen spiser brød der. Er bare egg, melk og havre.

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Fengsel kropper
« #11 : 17. juni 2009, 22:48 »
Men så røyker eller snuser ingen der heller, så blir litt mer peng til mat. +middagen som blir servert

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fengsel kropper
« #12 : 17. juni 2009, 23:33 »
Men så røyker eller snuser ingen der heller, så blir litt mer peng til mat. +middagen som blir servert

Ingen som røyker eller snuser i oslo eller på ringerike du... 

Som skrevet, de fleste får bestille fra butikken.tunfisk er en gjenganger, husker en som spiste 2 bokser pr dag å sparte alle, for når han var halvveis skulle han begynne å kaste de. Å risse i veggen blir liksom litt stusselig i forhold Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Fengsel kropper
« #13 : 17. juni 2009, 23:49 »
Ingen som røyker eller snuser i oslo eller på ringerike du... 

Som skrevet, de fleste får bestille fra butikken.tunfisk er en gjenganger, husker en som spiste 2 bokser pr dag å sparte alle, for når han var halvveis skulle han begynne å kaste de. Å risse i veggen blir liksom litt stusselig i forhold Grin

Jo faktisk så er det litt forskjellig på folk. Har personer lange dommer, så har de et mål der inne. Som regel trene bra, kutte røyken, bli i bedre form osv. Tunfisk og bønner er en gjenganger der inne. Tunfisk blir brukt til alt, er billig overalt det hehe.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fengsel kropper
« #14 : 17. juni 2009, 23:57 »
Jo faktisk så er det litt forskjellig på folk. Har personer lange dommer, så har de et mål der inne. Som regel trene bra, kutte røyken, bli i bedre form osv. Tunfisk og bønner er en gjenganger der inne. Tunfisk blir brukt til alt, er billig overalt det hehe.

Hehe mange som har planer om å kutte røyken ja, men det blir alltid neste uke når handlelista skal skrives Grin

Jepp, selv med blodprisene er tunfisken relativt billig... Det smaker nesten godt også i forhold til det andre dritten man får servert!
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!