Skrevet av Emne: Hva liker jentene ved gutter?  (Lest 91249 ganger)

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #30 : 13. juli 2009, 08:54 »
Ja, skuespill er lett gjennomskuelig, og veldig pågående gutter som vet alle rette tingene å si og tar på meg strategisk for å skape kroppskontakt, sier meg "oi, dette har han gjort mange ganger, player"

Det er turn-off.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #31 : 13. juli 2009, 09:33 »
turn off lzm heeeeeerrreeeeejeeeessus
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #32 : 13. juli 2009, 15:22 »
Jeg ville ikke lagt for mye vekt på sjekketeori som fremgår i f.eks. the game/spillet. Det blir for mye å tenke på, keep it simple

Personlig vet jeg at det er tre fremgangsmåter som fungerer bra:

1. Skaffe seg en venninde. Bli bestevenn med henne, hun trenger ikke være så fin selv... Uansett, hun vil introdusere deg for masse venninder, gjør hun ikke det funker det dårlig. Men det er viktig å lære seg å snakke med jenter.

2. Å ha en festekamerat og treffe nye folk til stadighet. Gå rundt å ha det morro etc.

3. Den siste metoden er effektiv, men må utføres med varsomhet, man skal ha litt "peiling" og må passe på å ikke bli gjennomskuet; På fest el på byen kan man flørte med damer som man ikke ønsker noe mer med... Poenget er ikke å overdrive flørtinga, men å være diskret. Damer som ikke ser så innmari fine ut er ofte de hyggeligste å snakke med. Etter en stund vil de mer attraktive damene være med på moroa, og da kan man etter hvert "slippe dem inn i varmen". Uansett bør man unngå å være for kynisk, hvis man vender ryggen til inngangsbilletten får man seg fort en cockblocker...

Nåja, så ligger jo også en god sjekker med godt over 100 jenter i året. Tror heller jeg stoler på et skikkelig solid sjekkegame enn det der ...

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #33 : 13. juli 2009, 15:36 »
Hvis noen av dere har en commodore 64 som står å støver ned så kjøper jeg den ASAP

For hvor mye?
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #34 : 13. juli 2009, 15:42 »
Nåja, så ligger jo også en god sjekker med godt over 100 jenter i året. Tror heller jeg stoler på et skikkelig solid sjekkegame enn det der ...
Høres en smule slitsomt ut.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #35 : 13. juli 2009, 15:43 »
Høres en smule slitsomt ut.
Ikke når man kan bruke det til å markedsføre seg selv som en guru og tjene milioner av kroner på å lære opp andre menn Smiley

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #36 : 13. juli 2009, 15:45 »
Ikke når man kan bruke det til å markedsføre seg selv som en guru og tjene milioner av kroner på å lære opp andre menn Smiley
Bah, trenger ikke å gjøre det selv for å tjene spenn på det. Fedon er jo slankeguruen selv, men han har etter mitt skjønn kanskje vært litt for hard på peanøttsmøret.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #37 : 14. juli 2009, 00:27 »
Er det kødd, mer kverulering? Det var morsomt i starten, men...

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #38 : 14. juli 2009, 07:39 »
Ikke når man kan bruke det til å markedsføre seg selv som en guru og tjene milioner av kroner på å lære opp andre menn Smiley

Hva er poenget med et sånt liv da? Å knulle flest mulig damer. Hvis det er det livet består av tør jeg påstå at mannen som bedriver det er mentalt underutviklet og slike livsmål er for meg tegn på ekstrem umodenhet. (Trodde de fleste gutter vokste av seg dette etter 15 års alderen for å være ærlig).
Hva med dem som vil ha et forhold og ikke bare knulle rundt?
Hvor mange søte og ordentlige jenter tror du vil gå inn i et forhold med en mann som har hatt sex med flere hundre jenter fordi han mener det er et spill?
Tro meg, knuller du mange hundre (eller "bare" hundre for den del) vil alle høre om det (det er vel litt av poenget også da, så man blir oppfattet som "ekte mann"...) og de du vil forsøke deg i et forhold med er intet unntak.
Jeg for min del kunne aldri i verden blitt sammen med en jente som hadde hatt sex med flere hundre stykker, det sier litt om hva som skjer oppi hodet (og mellom beina) til vedkommede.

For å være ærlig synes jeg hele "the Game" konseptet er tragisk, og; nei, jeg er ikke en liten tynn datanerd som aldri får jenter.  Wink

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #39 : 14. juli 2009, 07:50 »
Nåja, så ligger jo også en god sjekker med godt over 100 jenter i året. Tror heller jeg stoler på et skikkelig solid sjekkegame enn det der ...
Jeg har ikke gitt noen oppskrift på et "sjekkegame"... Å være pick up artist virker slitsomt spør du meg. Men hvis man får det til å funke og liker den livsstilen så får dere bare holde på. Det er mange pick up artister som vet alt om sjekking i teorien, men som ikke klarer å gjennomføre i praksis.

Skal man bli kjent med det motsatte kjønn må man komme seg ut blant folk, det er vel selv dere pick up artister enig i?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #40 : 14. juli 2009, 10:22 »
Hva er poenget med et sånt liv da? Å knulle flest mulig damer. Hvis det er det livet består av tør jeg påstå at mannen som bedriver det er mentalt underutviklet og slike livsmål er for meg tegn på ekstrem umodenhet. (Trodde de fleste gutter vokste av seg dette etter 15 års alderen for å være ærlig).
Hva med dem som vil ha et forhold og ikke bare knulle rundt?
Hvor mange søte og ordentlige jenter tror du vil gå inn i et forhold med en mann som har hatt sex med flere hundre jenter fordi han mener det er et spill?
Tro meg, knuller du mange hundre (eller "bare" hundre for den del) vil alle høre om det (det er vel litt av poenget også da, så man blir oppfattet som "ekte mann"...) og de du vil forsøke deg i et forhold med er intet unntak.
Jeg for min del kunne aldri i verden blitt sammen med en jente som hadde hatt sex med flere hundre stykker, det sier litt om hva som skjer oppi hodet (og mellom beina) til vedkommede.

For å være ærlig synes jeg hele "the Game" konseptet er tragisk, og; nei, jeg er ikke en liten tynn datanerd som aldri får jenter.  Wink
Hvis man føler at en har behov for å knulle "100" damer i året, så bør man oppsøke profesjonell hjelp fordi:
1) hvis man gjør dette som et rent spill så har man utvilsomt svekkede sjelsevner, eller
2) hvis man har behov for dette så er dette en absurd måte å forsikre seg om sin egenverdi (les: selvtillit), man må få bevist gang på gang at noen kan like en. (Altså, selvtillit er ikke hva man greier å vise til andre, men i bunn og grunn hvilken tro en har på en selv, og har en ikke det i en selv så prøver man krampaktig å la andre få tro på en (som tiltrekkende). Dette er parallelt med at "tøffinger" ofte er egentlig veldig redde og tviler på seg selv.

Dette blir selfølgelig en generalisering, og noen er mer horete enn andre, men hvordan jeg enn vrir og vender på det så har jeg problemer med å se at noen som ligger med så mange forskjellige personer, gjort systematisk som i et spill, har det egentlig så veldig godt med seg selv.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #41 : 14. juli 2009, 17:49 »
Jeg har ikke gitt noen oppskrift på et "sjekkegame"... Å være pick up artist virker slitsomt spør du meg. Men hvis man får det til å funke og liker den livsstilen så får dere bare holde på. Det er mange pick up artister som vet alt om sjekking i teorien, men som ikke klarer å gjennomføre i praksis.

Skal man bli kjent med det motsatte kjønn må man komme seg ut blant folk, det er vel selv dere pick up artister enig i?

For det første, de som leser alt av teori er idioter. Fuck teori, kom deg ut i felten. Jeg er helt enig, den eneste måten å bli god på er å være ute blandt folk. Men man kan ikke kalle seg pick-up artist når man sitter hjemme, det heter sofarunker.

Edit; leif.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #42 : 14. juli 2009, 18:33 »
Personlig tror jeg jenter generelt liker best gutter som er seg selv - på godt og vondt. Falske og manipulative "sjekkeartister" som trenger andre sine replikker og stiler for å kamuflere sitt stygge ikke-attraktive utseende, i et desperat forsøk på å forføre ei jente, vel det er og blir sørgelig. Ja, jeg har lest The Game, Alfa, DYD osv. Mye fornuftig og gode råd (klær, personlig hygiene osv), men herregud at folk ikke kan være seg selv :Smiley

Plumb0 sa det for øvrig godt.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #43 : 14. juli 2009, 22:21 »
^^Jeg er helt enig! Å være seg selv er den beste fremgansmåten. Skjønner meg ikke på folk som driver med skuespill, håpløs sjekketriks osv.. Jenter liker menn med selvtilitt! Jenter kan lukte frykt og usikkerhet på lang vei. Jenter vil ha menn som vet hva vil de ha, som har kontroll over livet sitt, som har humor, sjarm og nok intelligens til å vite de mest basiske tingene i hverdagen. Trenger ikke å være noe mer komplisert enn det. En veltrent kropp er også bare et pluss så sørg for å trene innimellom og spis sunt. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #44 : 14. juli 2009, 22:41 »
^^Jeg er helt enig! Å være seg selv er den beste fremgansmåten. Skjønner meg ikke på folk som driver med skuespill, håpløs sjekketriks osv.. Jenter liker menn med selvtilitt! Jenter kan lukte frykt og usikkerhet på lang vei. Jenter vil ha menn som vet hva vil de ha, som har kontroll over livet sitt, som har humor, sjarm og nok intelligens til å vite de mest basiske tingene i hverdagen. Trenger ikke å være noe mer komplisert enn det. En veltrent kropp er også bare et pluss så sørg for å trene innimellom og spis sunt. Smiley
Jenter og rabiate hunder har noe felles: de kan lukte frykt og usikkerhet... Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!