Skrevet av Emne: Hva liker jentene ved gutter?  (Lest 92027 ganger)

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #45 : 14. juli 2009, 22:44 »
Nå er jo kongruens en stor del av sjekking da. Kan ikke dere lese litt teori da? Jeg sier ikke at det ene eller det andre er riktig. Men det funker Smiley

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #46 : 14. juli 2009, 22:56 »
Hvorfor bry seg med sjekketeori når man kan løfte jern?

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #47 : 14. juli 2009, 23:02 »
Hvorfor bry seg med sjekketeori når man kan løfte jern?
Fordi det er ikke bare teori, det er en livsstil. Faen nå minner jeg om en viss banna bruker ...

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #48 : 14. juli 2009, 23:05 »
Fordi det er ikke bare teori, det er en livsstil. Faen nå minner jeg om en viss banna bruker ...
Ja, det er en livsstil å løfte jern, men alikevel så forsvarer det ikke å kaste bort tid på sjekketeori?

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #49 : 14. juli 2009, 23:07 »
Ja, det er en livsstil å løfte jern, men alikevel så forsvarer det ikke å kaste bort tid på sjekketeori?
Sjekking er en livsstil mente jeg. En god en sådan Smiley

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #50 : 14. juli 2009, 23:11 »

For det første, de som leser alt av teori er idioter. Fuck teori, kom deg ut i felten. Jeg er helt enig, den eneste måten å bli god på er å være ute blandt folk. Men man kan ikke kalle seg pick-up artist når man sitter hjemme, det heter sofarunker.

Edit; leif.

Hahha:P Sofarunker den var ny gitt Grin

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #51 : 14. juli 2009, 23:21 »
Å sjekke damer er vanvittig lett, så fremt en ikke ser ut som elefantmannen, eller er belemret med kvasi-autistiske sosiale ferdigheter.

Å holde liv i et langvarig forhold, derimot ...

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #52 : 14. juli 2009, 23:23 »
suge kukk
sterk,blid og ronkefri

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #53 : 14. juli 2009, 23:30 »
Care-im, den posten din minner om teksten til Chosen_one på diskusjon.no. Copy and paste eller? Smiley Uansett, fint tiltak, jeg har bare ikke ork til å skrive alt det der Tongue

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #54 : 14. juli 2009, 23:46 »
Slutta med sjekking...kan det ikke...
Kasta fiskestanga for lenge siden, og satte garn istedet. Så nå hender det de kommer av seg selv Smiley
Men garnet bringer også mye skrot da, småfisk og søppel kaster jeg uti igjen.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #55 : 15. juli 2009, 00:33 »
Det er lett å si at det er så enkelt, men det er det faktisk ikke.  Det med å konstruere samtaler osv er jeg enig i at er bare tull.  


Hva liker jenter ved gutter?
Utsende
Verdi
Sosial intelligens

I jakten på dame er det 3 steg:

1. Attraction
2. Comfort
3. Seduction

Mange kåte griser hopper rett til comfort eller seduction, og det gjør jenta ukomfertabel med deg.


Attraction:
Først å fremst må man åpne for å starte en samtale, prøv å si noe som du kunne sagt til en gutt også, så du ikke virker altfor interissert i henne.
Eksempel:
"syntes du rosa gensere på menn er homofilt?"
"hva er best på sommeren, jordbær eller hvitvin?"
Aldri kom med en "Du har så fine øyne, faren din er tyv" "HEYYYY baby, skjera?" osv...
Slike stealthagnrep gjør at hun ikke får opp bitch-shieldsene sine. for hun ser ikke på deg som en trussel.

Når hun først har svart på dette, og svaret er i grunn uinteressant, må du videre.
Du trenger ikke å ha noe å snakke om som er linket til det du åpnet henne med, bare sleng noe ut der som skiller seg ut og er interessant.

Det viktigste er å vise VERDI i det du sier. Altså ikke skryt som alle andre prøver på, men du så eksempler på verdi ovenfor, finn på historier fra livet ditt som kan vise verdiene dine.
DET SKAPER TILTREKNING! Det er en innebygget mekanisme hos alle mennesker, som svært få er klar over. Men alle har de sublime mekanismene. Og det er ingenting vi kan gjøre med det.

Comfort:
etterhvert så vil hun visse interesse til deg, og da er det på tide å gå over til neste fase. Indikasjon på interesse kan være at hun spørr om navnet sitt, tar på håret sitt, fukter leppene, tar på deg. Når du har fått 3 slike kan du gå over til comfort.
Comfort er så enkelt som å gjøre jenta komfertabel, start med lett og uskyldig berøring. Fortell henne dype historiet om din lidenskap eller andre sterke ting. Vis at du er en sterk alfa mann (kommer tilbake til dette senere)

Det er veldig mange som driter seg ut i comfort fordi de ser at jenta begynner å bli interrisert og da går de rett etter ligget/kysset osv.




Closing:

Jepp, du har åpnet henne, fått igang en interessant samtale, du har attraction, comfort osv. Men hva nå?
Nå er det på tide å gå for closen. En close kan være kyss, telefonnr, avtale om å møtes igjen, eller det ultimate; Fuck-closen.
Den siste burde du vente med til neste møte med mindre dere har helt syk attraction og comfort.
La oss ta for oss det letteste:
Telefonnret.
Ikke spør om det . Det er needy og hun vil mest sannsynlig ikke ta tlfen når du ringer. Istedet får du hun til å tilby å gi deg nret ved å pirre nysjgerrigheten hennes igjen:
"Wow, jeg må si jeg er utrolig glad nå. Hadde egentlig ikke planlagt å dra ut i kveld, men jeg er glad jeg gjorde det. Føler vi har så utrolig mye å snakke om, men jeg må stikke nå, for jeg skal på "insert ting med høy verdi her".
Hvordan kan vi fortsette denne samtalen?"
"hmm... jeg må dra snart, men har ikke bestemt meg om du er en good girl eller bad girl ennå. gi meg en måte/grunn til å finne ut av det".
Osv... Jeg gir dere som sagt ikke et manus på noe her, for jeg vil dere skal være kongruente med det materiale dere bruker, men dere får ideen av hvordan det fungerer.







Det er utrolig viktig å ha en "alfa-personlighet" Dette betyr egentlig bare at du har en bra livsstil som kvinner finner tiltrekkende.

Første bud:
Aldri bli en pus/tøffel/whimp. Jeg ser så altfor mange rundt meg som bare tøfler etter jenta og gjør alt de ber om.  Det er et så stort tegn på svakhet. Bli kvitt den siden av deg med en gang!

Aldri si unskyld eller be om tillatelse, vær stolt av den du er. Lev livet som om du ikke angrer på noe (eller hvertfall lat som du gjør det)

Kan på det sterkeste anbefale en bok som heter Carlos Xuma - Secrets Of The Alpha Man.
Den boken handler egentlig bare om hvordan du skal være forran det motsatte kjønn, og åssen livsstil du skal ha for å tiltrekke deg mest kvinner.


Kan gi deg noen stikkord om hva det vil si å være alfa.

- Lage sin egen virkelighet
En alfa-mann er aldri avhengig av noen andre for å ha det gøy, han lager en boble av humor, morro og god "spirit" rundt seg.

-Trenger ikke å vite at han blir godtatt av andre
Man er stolt av åssen man lever og trenger ikke andres erkjennelse på det.

- Vokser hver dag
Det er viktig å hele tiden å jobbe mot å bli bedre, hva det er ikke så viktig, men man må alltid ha noen mål så man vokser, ellers så går ikke livet fremover.
Feks er målet mitt fremover å trene for å bli enda sterkere og få enda bedre from, bli bedre til å sjante damer, lære meg poker (lese bøker, få hjelp fra proffe gjennom forum osv) og lære meg arabisk (er halvt arabisk selv)

-Damer er andreprioritering i livet.
For å si det sånn så er det mye lettere å få damer når du ikke prøver. Altså, en dame vil bli mere tiltrukket til deg jo mere hun skjønner at du ikke er avhengig av henne. "katt og hyssing" teorien.


-God humor

-Være voksen og selvsikker, samtidig som man legger egoet sitt til side.

-Selvinteressert
Ikke sammenlig dette med selvgod eller selvsentrert. Dette vil bare si at Alfa mannen setter seg selv først og vet hva han vil ha.




Håper det kan hjelpe noen av de uvitende der ute som synes prosessen til å få et ligg er vanskelig.


Bra skrevet mann! Enig i mye av det du skriver.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #56 : 15. juli 2009, 00:36 »
Care-im; tror nok sosial intelligens (sjarm osv) betyr mer enn verdi.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #57 : 15. juli 2009, 00:40 »
Care-im; tror nok sosial intelligens (sjarm osv) betyr mer enn verdi.
Ikke faen. Se alle kjendisene Smiley

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #58 : 15. juli 2009, 00:43 »
Ikke faen. Se alle kjendisene Smiley

Man kan argumentere for at det å være kjendis er sjarmerende:) (For min egen del er jeg sterkt uenig da)
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #59 : 15. juli 2009, 00:43 »
Alt dette tilhører Chosen_one på Diskusjon.no og jeg bare poster det for å ja, vise litt hva dette går ut på.

Hola boys and girls

Denne tråden omhandler Sjekking sett fra PUA's (Pick-Up-Artists) synspunkt.
Åpningsinnlegget er MEGET generelt, og en særdeles kort innføring i hva dette dreier seg om.
Utover i selve tråden ligger selve verdiene i denne guiden, konkrete råd, tips, erfaringer osv.
Det som er skrevet i OP er enkelt og greit en innføring i en sunnere tankegang.
Så selve tråden er guiden!

Hvorfor er jeg egnet til å skrive noe slikt:

Jeg har drevet med sjekking av kvinner i lang tid nå, og underviser menn i dette. Kommer til å holde helgekurs utover sommeren med tre andre gode PUAs. Jeg har vært igjennom altmulig av teknikker, rutiner og erfaringer rundt dette, og har kommet til det stedet jeg vil i verden nå mht til kvinner.
Før jeg begynte med dette systematisk hadde jeg ikke noe problemer med det kvinnelige kjønn, men etter at jeg har lært meg mekanismene bak alt, og hvordan sosialdynamikk fungerer, har det gjort det slik at jeg kan beregne utfallet i mitt favør. Og det syntes jeg var mer interessant

Hvis noen vil ha mer detaljer om dette så send meg en PM, så kan jeg forklare mer rundt dette, for jeg gidder ikke å fylle opp denne tråden med min personlige historie eller kursene vi holder
Jeg kommer også til å være veldig direkte og ærlig her, og regner med mye sinna kvinnelige forumbrukere som har fordommer mot alt slikt. De kommer jeg ikke til å svare med mindre jeg kan få noe konstruktivt ut av det.

Så, før du leser dette og dømmer mye av det nedenom og hjem, så vit dette:
Prøv det før du sier det ikke fungerer. Jeg var utrolig skeptisk til det faktum at det fantes systemer bak sosialdynamikk, men jeg tok feil, og er glad jeg faktisk tok et par kvelder og testet det ut før jeg dømte det nedenom og hjem.
Så jeg vil ikke se noen tilbakemeldinger i kveld med "dette fungerer ikke", for da har du ikke prøvd det!
Capisj?!  
Jeg kommer også bare til å gi dere litt av det grunnleggende her, siden jeg ikke skal sitte å røpe gamet mitt, så jeg slipper å få en setning ala "har du lest det på diskusjon.no" e.l. når jeg er ute å sjekker på byen.

Samfunnets Myter

Så da tror jeg vi tar å dreper noen myter først og gir en liten innledning her før jeg går over på detaljer:

Samfunnet, miljø og oppvekst lærer oss at så lenge man er en nice guy, er seg selv, er gentleman og setter kvinnene på en pidestall, vil den perfekte adriana-lima-lookalike kvinnen bare falle ned i fanget på deg.
Vel, i noen tilfeller fungerer det, men det heter flaks, og er lite stabilt i utgangspunktet.
Det som er bra med denne teorien, er at folk syntes det er komfortabelt å bare holde seg til denne troen. Det å be noen se bort ifra dette blir det samme som å si til en 50-år gammel prest at gud ikke eksisterer.
Så hvis ikke du er klar for det, behøver du ikke å lese lenger.

1 myte: "Vær deg selv"

Jeg har lest utallige ganger her, særlig fra kvinner at så lenge man "er seg selv" så vil alt bare løse seg.
Vel, dette er feil. kort og greit. Det er ikke i utganspunktet det at noe er galt med deg, men når ALLE går å tror at hvis man "er seg selv", så vil kvinnene naturlig få opp måter å beskytte seg selv mot alle potensielle beilere som bare prøver å være seg selv.
Og jeg har enda ikke fått noe godt svar fra folk her hva "deg selv" er. "Deg selv" er et veldig flyktig konsept. Du er en annen person på jobben enn det du er når du er alene hjemme. Eller når du er å sjekker damer, eller når du er på besøk hos bestemor. Mao, du har mange personligheter. Så gi popp den komfortbobla med at "vær deg selv" fungerer....

2 myte: "The one and only"

Ikke tro at det bare er EN kvinne for deg her i livet... De fleste menn tror at hvis de først får seg en kvinne, må de gjøre alt i verden for å holde på henne, hvis ikke så vil alle vaginaer i universet lukke seg.
Faktum er det at det er milliarder av kvinner på jorden, og du HAR ANDRE ALTERNATIVER!
Så ikke vær redd for at hvis du mister En, så vil alle andre være utilgjengelige. For det er BS og det vet du egentlig selv. Dypt der inne.

3 myte: "Kvinner er det ultimate som kan skje"

Setter kvinner foran seg selv, og tror det å få en kvinne er det ultimate som kan skje.dette fører til en needy holdning mot kvinner. De setter kvinner på en pidestall. Tror dere kvinner liker å bli satt på en pidestall? Nei...! Noen kvinner liker sikkert å bli plassert på en pidestall, men det vil ikke føre til at hun blir tiltrukket av deg. De vil føle at du er der for å suge verdi ut av de, og det dreper attraction.

Verdier:

Du skjønner, mennesker, både kvinner og menn, søker EN ting:
sosialverdi. jepp! du leste riktig! IKKE Brad Pitt utseende, feit bil, penger eller 22 cm kuk. Det er bare unnskyldninger for å mangle sosialverdi.
La meg utdype hvordan jeg ser på sosialverdi:

Summen av:

- Egen evne til å få andre til å føle seg vel (Empati)
- Evnen til å skape liv og røre rundt deg
- Evnen til å trigge følelser hos totalt ukjente folk (Både positive og negative)
- Evnen til å lede og ta avgjørelser
- Bryr seg lite om hva andre mener om seg selv (Skaper sin egen realitet)
- Bruker preselection brytere

Tyler sa en gang:

"Social value is a very fluid concept. But can be summed down to one very basic rule:
Social value is how you increase another persons survival and replication values" (Fritt oversatt fra hukommelsen)

Det kan høres veldig klinisk ut, men i praksis er dette noe mennesker gjør ubevisst. Hvis man derimot blir bevisst på det (Altså PU), så kan man aktivt gå ut for å jobbe med å øke denne verdien.
Og det er just presis denne egenskapen som skiller oss fra andre dyreraser! smile.gif

"Så, hva gjør jeg" sier du?
Her er svaret mitt:

For det første så må du gi slipp på de beliefsene som samfunnet sier er nøkkelen til enhver kvinnes hjerte.

Som jeg var innom her i stad, forsøker alle å være seg selv, og kvinner kommer opp med måter å avfeie slike potensielle beilere.
En vakker kvinne blir lagt ann på mange tusen ganger i løpet av et år, og hun har selvsagt ikke lyst eller mulighet til å gi tid eller verdi til alle de. Så da kommer hun opp med såkalte bitch-shields eller andre unnskyldninger for å stoppe alle som prøver seg på henne med "hey, la meg kjøpe en drink til deg". "hey, hva heter du", "har du det gøy i kveld" osv...
Hun Driter i det! kort og greit
Problemet er at de fleste menn tar dette personlig og tror dermed det er noe galt med deg, men det er feil.

Jeg har sagt dette om og om igjen her inne; SKILL DEG UT!


Åpne hun å få igang en samtale:

Hvis du kommer inn "under radaren" med noe hun ikke har hørt før, vil hun ikke avfeie deg. Period!
Kom inn med noe ala:

"syntes du rosa gensere på menn er homofilt?"
"hva er best på sommeren, jordbær eller hvitvin?"

Legg merke til at man ikke prøver å sjekke hun opp med disse linjene. Man kommer ikke inn og drar en "heeey babyyyy... du har de fineste øynene"-linja som de har hørt hundre ganger før.
Slike stealthagnrep gjør at hun ikke får opp bitch-shieldsene sine. for hun ser ikke på deg som en trussel.

Når hun først har svart på dette, og svaret er i grunn uinteressant, må du videre.
Du trenger ikke å ha noe å snakke om som er linket til det du åpnet henne med, bare sleng noe ut der som skiller seg ut og er interessant.

Det viktigste er å vise VERDI i det du sier. Altså ikke skryt som alle andre prøver på, men du så eksempler på verdi ovenfor, finn på historier fra livet ditt som kan vise verdiene dine.
DET SKAPER TILTREKNING! Det er en innebygget mekanisme hos alle mennesker, som svært få er klar over. Men alle har de sublime mekanismene. Og det er ingenting vi kan gjøre med det.

Kvinners emosjonelle øyeblikk og fortsettelse av åpning/samtale:

En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig".
Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde!". Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap blant kvinner... so there you have it...

Oppdatert 22/06/07:

Ok, så nå har du åpnet jenta, og dere sitter å prater.
Da må du ha en annen regel i hodet: 90/10. Hvis du har hatt problemer med at samtalen har stoppet opp flere ganger før, så er det fordi du har forventet at begge to skal bidra 50% til samtalen. Men kvinner bidrar ca 10% i starten før du har varmet de opp, og dermed må du bidra med 90%. Da slipper du de pinlige øyeblikkene der samtalen stopper opp.

Det er viktig at du viser verdi i alt du sier og gjør, men du må finne en mellomting mellom å skryte og vise ingen verdi. Du må få fram verdiene dine i historier uten å vise at du logisk prøver å forføre henne eller imponere henne.

Sånn. Da har vi tatt oss av attraction biten.

Comfort:

Nå kommer vi over på noe helt annet. Nemlig comfort.

Når du skjønner at du har fått hun til å bli tiltrukket, går du over til å få hun komfortabel. Det er i grunn den letteste biten, siden comfort er så enkelt som mangel på discomfort.
Man skaper comfort i hver eneste samtale man har, og det er viktig at dere snakker om dype ting. Som hvilke lidenskaper du/dere har i livet, ting som gjør deg sårbar (jeg bruker historier om lillesøster på denne) osv. Faktisk skal du holde en tone gjennom hele PUen som kan minne om den samme tonen/holdningen du har mot lillesøstera di.
Comfort er den delen av PU du må bruke mest tid og energi på, og det er her flest menn driter seg ut.
De blir fort needy med en gang de ser at kvinnen er tiltrukket, og prøver å gå for en close for fort. Det vil bare drive hun lengre unna deg. Istedet så gjør du dette:
Du skal få hun til å skjønne hvilken ufattelig Ære det er å få lov til å være i nærheten av deg. Mao så må du dingle noe foran henne under hele samtalen. Pirre henne med nysgjerrighet. Det får hun til å jage deg.

Berøring/eskalering:

Helt fra starten må du få inn en form for berøring. Det er grunnen til at mange får "la oss bare være venner" talen. For de sitter der å har dype, interessante samtaler, men ikke noe berøring, og da ender du bare opp som girlfrienden hennes.
Du må starte med berøring allerede de første minuttene, for å få hun til å bli komfortabel med det tidligst mulig.
Og som jeg forteller utover tråden her: Eskaler når dere er i en high-note i samtalen! Når alt er på topp, kan du prøve å eskalere. Hvis ikke hun godtar eskaleringen kan du fryse henne ut et minutt eller to. For hun VIL savne den berøringen dere hadde før du eskalerte.

Ang utseende:

La oss knuse en myte først: Genetisk utseende har ingenting å si! INGENTING!
Greit nok, ser du ut som brad pitt hjelper det deg, men det vil aldri være avgjørende.
Og mange unnskylder seg med at de ikke er fine nok til å kunne sjekke damer.
Det som ER viktig er å være stilfull! Du skal kle deg og gre deg som at du er stolt av den du er. Det viser selvsikkerhet som er mye mer tiltrekkende for en kvinne.
Barber deg daglig, dusj, bruk parfyme og deo. Rens neglene dine (du aner ikke hvor viktig dette punktet er!), dekk over kviser og slikt med mammas dekkstift, fiks håret ditt, rens ørene osv. Dere tar poenget her.
Når det gjelder klær:
Ikke gå for det som er det mest moteriktige og moderne i dag. Finn din egen stil som passer for deg! Du trenger ikke å blåse av mange tusenlapper i uka på klær fra Xenon for å ha den nyeste armanibuksa. Slikt har ikke noe å si.
Tenk Stil, ikke moderne.
Jeg bruker ofte en kasjmirfrakk jeg har arvet av fattern på byen. Ingen kan si at den er moderne. Men den ser bra ut på meg, og jeg ser stilfull ut med den på.

Angående kongruens:

Kongruens er utrolig viktig folkens.
Når to folk kommuniserer sendes det mange sublime signaler som man ikke er klar over. Jeg har hørt mange forskjellige tall, men det siste jeg hørte var at 93% av kommunikasjon er non-verbalt.
Dvs at kroppsspråk, tone, utrykk o.l. er mer viktig enn ordene.
Kvinner, er ca 10 ganger flinkere på å motta sublim kommunikasjon enn menn.
Så om du ikke er kongruent med det du sier/bruker, vil kvinnen oppdage det, enten på et sublimt eller bevisst nivå og du vil bli rejected.
Dette er også grunnen til at jeg ikke skriver ned et manus som dere skal bruke, men heller sier at du skal bruke materiale fra ditt eget liv. Mao materiale du er kongruent med.

Closing:

Jepp, du har åpnet henne, fått igang en interessant samtale, du har attraction, comfort osv. Men hva nå?
Nå er det på tide å gå for closen. En close kan være kyss, telefonnr, avtale om å møtes igjen, eller det ultimate; Fuck-closen.
Den siste burde du vente med til neste møte med mindre dere har helt syk attraction og comfort.
La oss ta for oss det letteste:
Telefonnret.
Ikke spør om det . Det er needy og hun vil mest sannsynlig ikke ta tlfen når du ringer. Istedet får du hun til å tilby å gi deg nret ved å pirre nysjgerrigheten hennes igjen:
"Wow, jeg må si jeg er utrolig glad nå. Hadde egentlig ikke planlagt å dra ut i kveld, men jeg er glad jeg gjorde det. Føler vi har så utrolig mye å snakke om, men jeg må stikke nå, for jeg skal på "insert ting med høy verdi her".
Hvordan kan vi fortsette denne samtalen?"
"hmm... jeg må dra snart, men har ikke bestemt meg om du er en good girl eller bad girl ennå. gi meg en måte/grunn til å finne ut av det".
Osv... Jeg gir dere som sagt ikke et manus på noe her, for jeg vil dere skal være kongruente med det materiale dere bruker, men dere får ideen av hvordan det fungerer.


Får se om jeg fyller inn mer her etterhvert. Dette temaet er GIGANTISK og jeg har brukt flere år av livet mitt på å lære meg alt jeg kan i dag. Og fremdeles er det mye som må læres. Så å få alt inn i en post er vanskelig. Uansett håper jeg denne tråden her hjelper folk litt, og i beste fall knuser noen myter.
Dere kan jo tenke dere selv hvor mye stoff det er her. Jeg og mine tre andre PUAvenner holder helgekurs på dette, og da får vi også bare dekket basics i kunsten å forføre. Men det skal lite til. For hvis du først kan basicsene rundt dette, er det ingen grenser for hvor god du kan bli. så lenge du tør å prøve deg.
Hvis det kommer noen flere spørsmål nå, kommer jeg til å svare på de I FØRSTE TRÅDEN! bare så alle skjønner det


Oppdatert 22/06/07 kl 1900

KeyboardJockeying:

Det finnes uendelig mye materiale rundt PU temaet. Alt fra sex teknikker til hvordan man forfører kvinner uten at de selv er til stede. Mye rart mao.
Dette er både positivt og negativt. For mange ender opp med å kun lære seg all teorien, men ikke noe praksis. De sitter hjemme og ser alle filmene, går på kurs, leser bøker og innlegg på nett, men tar fremdeles ikke initiativet til å gå ut.
Dere MÅ GÅ UT Å PRØVE DET! Teori er ikke verdt en dritt uten praksis.
Og du kommer aldri til å lære dette uten praksis.
Slike folk blir kalt Keyboardjockeys i PUA miljøet, og er neppe en person du bør ta tips fra.


Ordliste/akronymer brukt i denne tråden:

PUA - Pick-Up-Artist
AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's)
Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..)
Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner
Target - Hun du er ute etter
Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target
AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock
KINO - Berøring
IOI - Indicator Of Interest


Pick-Up-Artist

Hola boys and girls

Denne tråden omhandler Sjekking sett fra synspunktet til menn som har drevet med sjekking på et mer eller mindre systematisk og proffesjonelt nivå. Vi har mange kloke hoder som poster regelmessig i denne tråden, så her kan du regne med å få virkelig effektive råd fra troverdige karakterer.

Åpningsinnlegget er MEGET generelt, og en særdeles kort innføring i hva dette dreier seg om.
Utover i selve tråden ligger selve verdiene i denne guiden, konkrete råd, tips, erfaringer osv.
Det som er skrevet i OP er enkelt og greit en innføring i en sunnere tankegang.
Så selve tråden er guiden.

**** Før du begynner å pløye gjennom tråden, så LES DETTE: ****


Jeg begynner å bli dritt lei det samme spørsmålet som har blitt stilt sikkert hundre ganger i denne tråden:

"Jeg har fått øye på EN jente, hvordan får jeg henne? Hvilket kaliber skal jeg bruke i snipervåpenet mitt for å få denne ene jenta som er ssååååååååå spesiell og jeg er såååå forelska"..

Hør nå. Dette sier jeg hver bidige dag, og jeg er ikke en person som er kjent for å gjenta meg:

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE

Vi tar det en gang til for det synker tydeligvis ikke helt inn:

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE

Og en siste gang:

LES TRÅDEN - LÆR PRINSIPPENE!!!

Det spørsmålet har blitt svar minst like mange ganger som det har blitt spurt.

Det finnes ingen magisk linje!!!

Lær deg prinsippene, test de ut, finn ut hva som fungerer og reject det som ikke funket for deg.
Det er slik du får "hun ene spesielle" til syvende og sist. Det er ingen i tråden her som gidder å skrive et manus, fordi det enkelt og greit ikke fungerer. Uansett hvor rosa verdenen rundt deg blir hver gang du ser hun på t-banen eller bussen...

Gro et par, gå bort og snakk med hun. Den beste openern er "hei"

Nå håper jeg dette setter en midlertidig ende på denne umulige problemstillingen.
Innboksen min flommer også over med slike spørsmål så jeg ber de aktive brukerne i denne tråden å refferere til dette innlegget når dette idiotiske spørsmålet kommer opp igjen.

*** Hvorfor er jeg egnet til å skrive noe slikt ***


Jeg var helt fra jeg var liten veldig nervøs for å snakke med jenter. Uten å fortelle hele livshistorien min så var jeg så dårlig at jeg en gang kastet opp fordi jeg var nervøs når en jente tok på meg (noen som sa South Park? wink.gif )

Når jeg var rundt 17 fikk jeg min første kjærste, med medfølgende sprekk på jomfruhinna. Jeg var i himmelen.. Trodde jeg.
Det ble slutt etter tre år, og jeg ble introdusert til det som ofte omtales som "communityet" - En liga med menn og kvinner som vier store deler av sitt liv til å bli bedre med det motsatte kjønn. Og jeg skulle bli best. Jeg pløyde igjennom alt som var av materiale og var i felt hver bidige dag i flere år for å få erfaringen jeg trengte. Etterhvert så startet jeg å komme over de værste problemområdene mine og jeg begynte å få teken på det.

Etter å ha trent i flere år, ble min sosialsirkel enorm og jeg ble virkelig god i dette. Til det punktet at jeg ble drittlei fitte og merket at jeg mistet meg selv mer og mer. Kjærlighet var ikke-eksisterende.
Jeg forsøkte å gå andre veier ved å starte å undervise i dette. Mange store seminarer og helge-bootcamps senere begynte jeg sakte men sikkert å finne balansen igjen. Via sjekking har jeg fått et enormt nettverk som har gjort at jeg ikke trenger å gå på byen å sjekke lengre. Nå om dagen jobber jeg med modeller og artister, så det kommer mer eller mindre gratis og jeg lever livet jeg har jobbet hardt for siden første gangen jeg gikk ut å åpnet første set.

I denne guiden kommer jeg til å gå igjennom de enkleste prinsippene rundt sosialdynamikk, psykologi og kvinner.
Selve tråden er gull verdt i forhold til lærdom, og mange av gutta her har blitt skremmende gode på kort tid. Ta til dere råd, kos dere og gå ut og erobre verden! smile.gif

- Chosen_One -

*** Samfunnets Myter ***


Så da tror jeg vi tar å dreper noen myter først og gir en liten innledning her før jeg går over på detaljer:

Samfunnet, miljø og oppvekst lærer oss at så lenge man er en nice guy, er seg selv, er gentleman og setter kvinnene på en pidestall, vil den perfekte adriana-lima-lookalike kvinnen bare falle ned på pikken din.
Dette er det flesteparten faktisk tror på. Og det er skremmende.
Det som er bra med denne teorien, er at folk syntes det er komfortabelt å bare holde seg til denne troen. Det å be noen se bort ifra dette blir det samme som å si til en 50-år gammel prest at gud ikke eksisterer.
Så hvis ikke du er klar for det, behøver du ikke å lese lenger.

*** "Vær deg selv" ***


Jeg har lest utallige ganger her, særlig fra kvinner at så lenge man "er seg selv" så vil alt bare løse seg.
Vel, dette kan beskrives omtrent som et tve-egget sverd.
Folk sier "vær deg selv" fordi de ikke vet bedre. Det er det mamma og pappa sa til de fra de var små, og dermed føler de seg mest komfortabel med å si det.
Hvis du er deg selv, og du ser på deg selv som en som ikke fortjener pene jenter, som er usikker, som tror du aldri kommer til å få en dame osv vil dette skinne igjennom. Dama vil se det, og hun vil velge noen andre.

Poenget med guiden er å starte utviklingen innenfra, og gi deg de rådene du trenger for å bygge en personlighet og livsstil som er tiltrekkende og gjør at mennesker vil faktisk være med deg kun for den du er.

*** "The one and only" ***


Ikke tro at det bare er EN kvinne for deg her i livet... De fleste menn tror at hvis de først får seg en kvinne, må de gjøre alt i verden for å holde på henne, hvis ikke så vil alle vaginaer i universet lukke seg.
Faktum er det at det er milliarder av kvinner på jorden, og du HAR ANDRE ALTERNATIVER!
Så ikke vær redd for at hvis du mister En, så vil alle andre være utilgjengelige. For det er BS og det vet du egentlig selv. Dypt der inne.

3 myte: "Kvinner er det ultimate som kan skje"

Noe menn i alle aldre gjør, og som virker helt i mot sin hensikt er å plassere kvinner på en pidestall. De tror kvinner, kun fordi de har pupper og fitte, er så mye mer verdt enn det de er. Det fører til en veldig usunn holdning mot kvinner.

Jeg henger daglig med de hotteste jentene som Norges mammaer og pappaer har klart å produsere, og jeg kan si dette av erfaring:

De vil bli behandlet som vanlige mennesker. De har like mye issues som det du har og. De må leve opp til en helt annen standard, og er ofte mer usikre enn den verste choden. Når man først skjønner dette, har du allerede kommet over et enormt hinder.

*** Verdier ***


Du skjønner, mennesker, både kvinner og menn, søker EN ting:
Verdi. jepp! Du leste riktig! IKKE Brad Pitt utseende, feit bil, penger eller 22 cm kuk. Det er bare unnskyldninger for å mangle verdi
La meg utdype hvordan jeg ser på sosialverdi:

Summen av:

- Egen evne til å få andre til å føle seg vel (Empati)
- Evnen til å skape liv og røre rundt deg
- Evnen til å trigge følelser hos totalt ukjente folk (Både positive og negative)
- Evnen til å lede og ta avgjørelser
- Bryr seg lite om hva andre mener om seg selv (Skaper sin egen realitet)
- Bruker preselection brytere
- Evnen til å eskalere


Tyler sa en gang:

"Social value is a very fluid concept. But can be summed down to one very basic rule:
Social value is how you increase another persons survival and replication values" (Fritt oversatt fra hukommelsen)

Det kan høres veldig klinisk ut, men i praksis er dette noe mennesker gjør ubevisst. Hvis man derimot blir bevisst på det (Altså ved å følge rådene i tråden), så kan man aktivt gå ut for å jobbe med å øke denne verdien for deg selv.

"Så, hva gjør jeg" sier du?
Her er svaret mitt:

For det første så må du gi slipp på de beliefsene som samfunnet sier er nøkkelen til enhver kvinnes hjerte.

Som jeg var innom her i stad, forsøker alle å være seg selv, og kvinner kommer opp med måter å avfeie slike potensielle beilere. Du må jobbe med deg selv og finne de beste sidene av deg selv, samtidig som du må ut å finne attraktive ting å ha i livet ditt.

*** Åpne hun å få igang en samtale: ***


Grunnen til at jeg tar opp dette er fordi jeg har fått hundrevis med meldinger ala "Men hva skal jeg si?"
Her kommer dagens visdomsord:

Av all kommunikasjon mellom mennesker står ord for 7%. Det er ikke mye, og det er hele grunnen til at jeg ikke gidder å pushe linjer på deg. Jeg pleier bare å introdusere meg: "Hei, jeg heter X"
Evt hvis det er noe som skjer i det miljøet jeg er i så bruker jeg det til min fordel. Hvis vi er på halloween party, så bruker jeg feks noe fra kostymet hennes, hvis vi er i en bar og hun søler så bruker jeg det osv... Jeg har åpnet med "Så, hvem blir med å knulle på dass?" med suksess mange ganger, så det har i grunn ikke en dritt å si hva du sier. Det er hvordan du føler deg i øyeblikket hun vil bli tiltrukket/ikke tiltrukket av uansett.


*** Kvinners emosjonelle øyeblikk: ***


En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig".
Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde"? Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap. So there you have it...

Berøring/eskalering:

For å sitere en av de gode gutta å tråden her, Ni Kon: KINO IS THE SHIT!

Helt fra starten må du få inn en form for berøring. Det er grunnen til at du får "la oss bare være venner" talen hver gang du trodde det var i boks. For hvis du bare sitter der og har dype, interessante samtaler, men ikke noe berøring, og da ender du bare opp som girlfrienden hennes. I beste fall terapauten hennes.
Du må starte med berøring allerede i det første sekundet, for å få hun til å bli komfortabel med det tidligst mulig.

Jeg kysser ofte jenta før jeg har sagt et eneste ord, men dette er ikke noe jeg vil anbefale dere å gjøre før dere har fått teken på dette.

*** Ang utseende: ***


La oss knuse en myte først: Genetisk utseende har ingenting å si!
Og mange unnskylder seg med at de ikke er fine nok til å kunne sjekke damer.
Det som ER viktig er å være stilfull! Du skal kle deg og gre deg som at du er stolt av den du er. Det viser selvsikkerhet som er mye mer tiltrekkende for en kvinne.
Barber deg daglig, dusj, bruk parfyme og deo. Rens neglene dine (du aner ikke hvor viktig dette punktet er!), dekk over kviser og slikt med mammas dekkstift, fiks håret ditt, rens ørene osv. Dere tar poenget her.
Når det gjelder klær:
Ikke gå for det som er det mest moteriktige og moderne i dag. Finn din egen stil som passer for deg! Du trenger ikke å blåse av mange tusenlapper i uka på klær fra Xenon for å ha den nyeste Armanibuksa, selv om Ni Kon sier at det er the shit wink.gif

Tenk Stil, ikke moderne.
Jeg går med alt fra singelet fra H&M til skjorte, vest og slips.


*** Angående kongruens: ***


Kongruens er utrolig. Som jeg sa i stad så står ord for 7% av kommunikasjon. Kongruens betyr i praksis at du har en balansert, intern ærlighet med det du utrykker gjennom ekstern kommunikasjon.

Kvinner, er ca 10 ganger flinkere på å motta sublim kommunikasjon enn menn.
Så om du ikke er kongruent med det du sier/bruker, vil kvinnen oppdage det, enten på et sublimt eller bevisst nivå og du vil bli rejected.

Du husker sikkert når du var ny på en eller annen arena en gang, feks første dagen på et nytt fotball-lag, og du var nervøs og jævlig, og forsøkte å imponere de andre?
Men siden du ikke var kongruent, så merket du at de så rett igjennom deg. Men etterhvert som du skjønte spillet og laget, så følte du deg mer komfortabel og du ble mer avslappet og kunne leke deg litt mer.

*** Ordliste/akronymer brukt i denne tråden: ***


PUA - Pick-Up-Artist
AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's)
Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..)
Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner
Target - Hun du er ute etter
Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target
AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock
KINO - Berøring
IOI - Indicator Of Interest

Relevante artikler:

State: http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=3872
Cougar-Game: http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=9734
Dark vs Light PUA's: http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=10737
Wingmanguide: http://www.pickupartist.no/Forum/index.php?showtopic=224

Klem



Adresse til tråden er http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238

Stor kyss og klem fra meg til alle aspirerende sjekkere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!