Skrevet av Emne: Hva liker jentene ved gutter?  (Lest 91250 ganger)

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #60 : 15. juli 2009, 00:45 »
Man kan argumentere for at det å være kjendis er sjarmerende:) (For min egen del er jeg sterkt uenig da)
Det er ikke sjarmerende. Hvem tror du har høyest verdi på et utested? Den 19 år gamle blondina som har oppnådd shit eller kjendisen som har jobbet hardt og oppnådd mye? Kjendisen!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #61 : 15. juli 2009, 00:59 »
Kan du definere 'sosial verdi', fredderen?

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #62 : 15. juli 2009, 01:00 »
Er det ikke bare enklere å gjøre tradisjonelt som en hore gjør: sette seg på Fru Sørenensens Konditori med kaffekoppen snudd på hodet og kjøre på. Og man tjener noen slanter på det samtidig.

(pick-up-artist = hore uten fortjeneste)

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #63 : 15. juli 2009, 01:02 »
Kan du definere 'sosial verdi', fredderen?
Det er verdien du har ovenfor andre, hvor mye andre folk verdsetter deg sosialt.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #64 : 15. juli 2009, 02:04 »
Care-im; tror nok sosial intelligens (sjarm osv) betyr mer enn verdi.
Har du høy sosial intelligens, så har du nok høy sosial verdi også. De to går litt hånd i hånd.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #65 : 15. juli 2009, 02:13 »
Har du høy sosial intelligens, så har du nok høy sosial verdi også. De to går litt hånd i hånd.
Ikke nødvendigvis. Jeg har sett kjerringer med høy verdi og elendig sosial intelligens.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #66 : 15. juli 2009, 02:30 »
Det er verdien du har ovenfor andre, hvor mye andre folk verdsetter deg sosialt.

Så argumentet ditt er at kvinner verdsetter det de oppfatter at andre verdsetter, med andre ord? Det kan for så vidt stemme, men jeg går ikke med på at det er dekkende for alle typiske tiltrekningssituasjoner. Selv på tomannshånd, i et sosialt vakum, vil man kunne komme langt med ren sjarm og utstråling. Eller mener du at den tiltrukne da ser for seg at den tiltrekkende også vil oppfattes som sjarmerende av andre, og av den grunn lar seg tiltrekke?

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #67 : 15. juli 2009, 02:33 »
På tomannshånd er det helt andre regler ja. Da er det mye mer berøring, (dvs klåing) osv.

edit: kan skrive mer i morgen, er trøtt nå

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #68 : 15. juli 2009, 10:40 »
fredderen; som sagt, du trenger ikke lære bort de guddommelige hemmelighetene for å hjelpe meg. Klarer meg utmerket godt på egen hånd og har i grunn alltid gjort det i mitt voksne liv.
Jeg har ikke hatt sex med hundre stykker, ikke i nærheten engang og det er jeg faktisk stolt over.  Wink

Hver sin smak sier jeg bare.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #69 : 15. juli 2009, 11:35 »
Ikke nødvendigvis. Jeg har sett kjerringer med høy verdi og elendig sosial intelligens.
Kan du komme med eksempler? Hvorfor blir de da sett opp til? Fordi de er pene? Jeg vil ikke si at en 20 år gammel blondine har høy sosial verdi bare fordi en gjeng med brødhuer "ser opp" til henne.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #70 : 15. juli 2009, 16:09 »
Kan du komme med eksempler? Hvorfor blir de da sett opp til? Fordi de er pene? Jeg vil ikke si at en 20 år gammel blondine har høy sosial verdi bare fordi en gjeng med brødhuer "ser opp" til henne.
Fordi de er pene ja. Har du ikke sett hvor mange tøfler pene jenter får? Hvor mange gutter som gjør ting for pene jenter uten å få noe for det...

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #71 : 15. juli 2009, 17:37 »
Fordi de er pene ja. Har du ikke sett hvor mange tøfler pene jenter får? Hvor mange gutter som gjør ting for pene jenter uten å få noe for det...

Ja, akkurat...de får tøfler. Tror du virkelig de blir mer verdt av å utnytte dumme gutter?
"lead with speed - follow with power".

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #72 : 15. juli 2009, 17:41 »
Ja, akkurat...de får tøfler. Tror du virkelig de blir mer verdt av å utnytte dumme gutter?
Du har tydligvis ikke forstått det. Tøflene gir jentene sosialverdi fordi de gjør ting for dem, ERGO har de høy sosialverdi blant tøflene. Cappisj?

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #73 : 15. juli 2009, 17:51 »
En person som har flere idioter surrende rundt seg for å gjøre meningsløse ting for seg har da vel ikke noen særlig høy sosial verdi.
En stor vennekrets, mange bekjente fra mange lag i samfunnet, venner med penger, kontakter i flere bransjer og på utesteder, dette er ting som gir deg høy sosial verdi.
Altså en typisk person som blir oppringt eller får meldinger hele tida, det være seg på jobb eller privat.
At mange har lyst på rompa di (eller musa eller whatever) betyr ikke at du har høy sosial verdi, det betyr mest sannsynlig at du enten er manipulerende, meget fysisk attraktiv eller begge deler.
Finnes plenty med folk som ikke er pene å se på men som har veldig høy sosial verdi, utseende og "tøffler" har ingenting med saken å gjøre.
For menn teller sosial verdi og status mer enn utseende mange ganger mens det for en dame ofte er nok bare å se bra ut for å lure til seg beilere.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #74 : 15. juli 2009, 17:52 »
En person som har flere idioter surrende rundt seg for å gjøre meningsløse ting for seg har da vel ikke noen særlig høy sosial verdi.
En stor vennekrets, mange bekjente fra mange lag i samfunnet, venner med penger, kontakter i flere bransjer og på utesteder, dette er ting som gir deg høy sosial verdi.
Altså en typisk person som blir oppringt eller får meldinger hele tida, det være seg på jobb eller privat.
At mange har lyst på rompa di (eller musa eller whatever) betyr ikke at du har høy sosial verdi, det betyr mest sannsynlig at du enten er manipulerende, meget fysisk attraktiv eller begge deler.
Finnes plenty med folk som ikke er pene å se på men som har veldig høy sosial verdi, utseende og "tøffler" har ingenting med saken å gjøre.
For menn teller sosial verdi og status mer enn utseende mange ganger mens det for en dame ofte er nok bare å se bra ut for å lure til seg beilere.
Selvfølgelig. Kvinner får sosialverdi på en annen måte enn menn. Det er det ingen som bestrider, jeg har gjerne gitt en litt dårlig definasjon på akkurat det i mine tidligere innlegg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!