Skrevet av Emne: Hva liker jentene ved gutter?  (Lest 91256 ganger)

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #150 : 28. november 2011, 16:05 »
Det er billetten inn jah. Da kan de være alt fra nerd, bad boy, feit, tynn eller muskuløs.
Problemet mitt er mitt utseende, og er de nerdete, tynne, feite så blir min livsstil ofte et problem (enten de vil eller ikke) om man satser på noe videre (been there done that). De som er proppa full av muskler har som regel en lav selvtillitt. ergo = Marthe S er rimeli singel X) haha

Jeg er ikke dama du kommer opp til med en sjekkereplikk til på byen. Jeg er dama som venter på han fyrn som kommer inn i lokalet og ikke trenger si noe til meg og likevel "eie" med at han oser selvtillitt. Da er jeg dødsdømt på flekken. haha
Verdens vanskeligste, men samtidig verdens letteste dame Tongue
En muskelgutt som mangler selvtillitt? Må være oppi nord det er sånn, for sånn er det ikke her i gården. I´m sexy and I know it  Cool
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #151 : 28. november 2011, 16:09 »
Stor penis?
Ikke noe værre å bli pult av noen som har vært heldig fra naturen si sie, de har aldri trengt å lære seg de uskrevne reglene... og da kjeder jeg meg fort.....

Jeg venter ikke på noe, jeg lar live leve.
Hva jeg liker med mannfolk er selvtillitt (det er dessverre ikke noe som kan diskuteres ved). Billetten inn kan bety mye det, det er opp til mannen med selvtillitt å vite hva han vil ha... Det jeg liker som sagt, menn man ikke trenger å fortelle noe til, men som VET hva de skal ha.

Menn med muskler = jeg har kun bodd nordpå i ett år nå, 7 år sørpå.... la nå min erfaring være min. Det som er interessant er hva jeg liker med gutter (back to topic) og det svaret er som sagt selvtillitt Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #152 : 28. november 2011, 16:11 »
Stor penis?
Ikke noe værre å bli pult av noen som har vært heldig fra naturen si sie, de har aldri trengt å lære seg de uskrevne reglene... og da kjeder jeg meg fort.....

Jeg venter ikke på noe, jeg lar live leve.
Hva jeg liker med mannfolk er selvtillitt (det er dessverre ikke noe som kan diskuteres ved). Billetten inn kan bety mye det, det er opp til mannen med selvtillitt å vite hva han vil ha... Det jeg liker som sagt, menn man ikke trenger å fortelle noe til, men som VET hva de skal ha.

Menn med muskler = jeg har kun bodd nordpå i ett år nå, 7 år sørpå.... la nå min erfaring være min. Det som er interessant er hva jeg liker med gutter (back to topic) og det svaret er som sagt selvtillitt Smiley

jeg vet hva jg vil ha! Smiley

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #153 : 28. november 2011, 16:33 »
Begge kjønn uten selvtillitt er usexy. Det er fakta folk som oser av selvtillit er mer attraktiv. Tipper personen som lagte denne tråden sliter på den froten siden han plent måtte spørre på et forum Cheesy Jeg sier, drit i hva jentene liker, liker de deg ikke for den du er så fuck it. Vær deg selv å nyt livet. Til slutt får til og med den dårligste fiskeren napp Wink
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #154 : 28. november 2011, 16:34 »
Til slutt får til og med den dårligste fiskeren napp Wink

hehe nå så jg lys i tunnelen:)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #155 : 28. november 2011, 16:38 »
Stor penis?
Ikke noe værre å bli pult av noen som har vært heldig fra naturen si sie, de har aldri trengt å lære seg de uskrevne reglene... og da kjeder jeg meg fort.....


Så det du mener, er at av de med stor penis som du har prøvd, så kan ikke disse de "uskrevne reglene". Mens de som ikke har vært så heldig fra naturen sin side som du har prøvd, kan lært seg disse "uskrevne reglene".

Hva er disse "uskrevne reglene" som du sikter til?
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #156 : 28. november 2011, 16:39 »
selvtilitt er bra, men jg syntes alt er relativt. Folk med skyhøy selvtilitt er manger ganger noen f*tter.

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #157 : 28. november 2011, 16:40 »
Folk med skyhøy selvtilitt er manger ganger noen f*tter.

Tror nok heller folk med skyhøy selvtillit er rasshøl istedenfor fitter, og det er bare irriterende for andre gutter. Jenter tenner på rasshøl. Alphamale bro

Jenter like; Alphamales og gutter med mye selvtillit. Men husk at sålenge du har god selvtillit så finnes det flere måter å være alpha på, du trenger ikke være den tøffeste og mest bråkete fyren for å bli sett på som alpha av mange chicks, har du f. eks. bra stil, bra smak, flink til å prate, sofistikert/smart kan du også bli snappet opp som alpha hos de fleste, selvom du ikke er sånn veldig iøyenfallende fysisk alpha male. Bra utseende og bra kropp kan også hjelpe deg å bli lagt merke til, men er null verdt om du ikke har de psykiske egenskapene på plass. Du kan forøvrig være så stygg og uatraktiv du bare klarer fysisk og fortsatt få alt du vil ha, så lenge du har "det".
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #158 : 28. november 2011, 16:42 »
Tror nok heller folk med skyhøy selvtillit er rasshøl istedenfor fitter, og det er bare irriterende for andre gutter. Jenter tenner på rasshøl. Alphamale bro

bruk fantasien, f*tter Smiley

btw, tenker ikke på gutter med  høy selvtilit, I dont give a shit about this

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #159 : 28. november 2011, 16:45 »
Så det du mener, er at av de med stor penis som du har prøvd, så kan ikke disse de "uskrevne reglene". Mens de som ikke har vært så heldig fra naturen sin side som du har prøvd, kan lært seg disse "uskrevne reglene".

Hva er disse "uskrevne reglene" som du sikter til?
Seriøst, hva tror du hun sikter til?
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #160 : 28. november 2011, 16:46 »
Tror nok det kommer litt ann på alder og hvor man er i livet hva som tiltrekker... Noe er sikkert greit til sitt bruk mens man forlanger mer av noen som man vil leve med...tror jeg da Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #161 : 28. november 2011, 16:46 »
Seriøst, hva tror du hun sikter til?

nice one:)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #162 : 28. november 2011, 16:48 »
Så det du mener, er at av de med stor penis som du har prøvd, så kan ikke disse de "uskrevne reglene". Mens de som ikke har vært så heldig fra naturen sin side som du har prøvd, kan lært seg disse "uskrevne reglene".

Hva er disse "uskrevne reglene" som du sikter til?

 

selvtilitt er bra, men jg syntes alt er relativt. Folk med skyhøy selvtilitt er manger ganger noen f*tter.

Selvtillitt er å være trygg på en selv, det vil si at vedkommende ikke trenger å si ting for å få en selv til å virke bedre, fordi de føler seg bra (og da tenker jeg ikke på utseendemessig)..... det du snakker om, handler om noe helt annet, og de har som regel ikke selvtillitt i å med de overdriver det Wink

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #163 : 28. november 2011, 16:50 »


Selvtillitt er å være trygg på en selv, det vil si at vedkommende ikke trenger å si ting for å få en selv til å virke bedre, fordi de føler seg bra (og da tenker jeg ikke på utseendemessig)..... det du snakker om, handler om noe helt annet, og de har som regel ikke selvtillitt i å med de overdriver det Wink

selvtilitt er så mangt

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Hva liker jentene ved gutter?
« #164 : 28. november 2011, 16:53 »
Seriøst, hva tror du hun sikter til?

Det er nok ikke èt svar på hva det er. hun skriver reglen(e) altså flertall. Jeg har min oppfattning om hva det kan være, du har din.
Så får vi vente og se hva svaret er. Det er først og fremst hennes mening jeg er interessert i. Ikke hva alle tror det kan være Wink
Så slutt å vri det over til at jeg er dum, fordi jeg "ikke skjønner hva hun sikter til".
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!