Skrevet av Emne: God respons på spørsmål om smaksprøver  (Lest 4059 ganger)

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

God respons på spørsmål om smaksprøver
« : 19. juni 2009, 21:01 »
Dukker jo jevnt og trutt opp spørsmål om dette med smaksprøver. Fant ingen nyere tråd, så oppretter denne for å dele min erfaring.

Er så godt som tom for proteinpulver nå etter å ha fortært 5 kg 90+.
Var ikke helt overbevist av smaken på 90+. OK med melk, men litt vassent i vann.

Tenkte derfor jeg skulle benytte sjansen til å prøve litt nye ting, så sendte mail til en rekke av annonsørene her på siden hvor jeg høffelig spurt om smaksprøver og tilbydde meg å betale frakt om de hadde noe å sende.

Gjorde dette kl. 13 i dag (fredag) og har så langt fått positiv respons fra tre stykker.

MyRevolution: (edit)
Svar etter to timer - sender ut smaksprøve i løpet av neste uke.

Proteinfabrikken:
Svar etter 5 minutter - sender ut smaksprøver samme dag.

Kost1:
Svar etter tre timer - sender ut i dag og gjør det i tillegg fraktfritt (noe jeg ikke vet om de andre gjør, men uansett kjekt at de nevnte det).

Kommer tilbake med oppdatering når produkter ankommer i posten og evt om andre skulle gi positiv respons. Er jo nesten som julaften dette. Lurer fælt på hva jeg får.

Må uansett skryte av de tre som jeg så langt har hørt fra. Meget god kundeservice. Dette liker vi!
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #1 : 19. juni 2009, 22:55 »
Og der kom det jammen svar fra nok en leverandør.

Nordic Nutrition:
Skal sende over noe pulver og gjerne noen barer også i løpet av neste uke.

Flotte greier!

Gjentar skryten min.
Syntes responsen har vært meget bra.

Er per nå kun 2-3 stk jeg ikke har fått svar fra - da på grunn av blant annet problemer med å ta i mot mail osv tydeligvis.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #2 : 20. juni 2009, 00:31 »
Med tanke på at du sendte mail fredag 1300 så vil nok noen av butikkene ikke respondere før første dag etter helgen , jeg vet om flere butikker som ikke begynner arbeidsdagen før klokken 1400 samtidig som nok endel slutter tidligere på fredager nå på sommeren.

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #3 : 20. juni 2009, 12:41 »
Dette er ikke ment som kritikk til noen butikker. Jeg har ingen interesse av å henge ut de som ikke skulle svare. Har ikke nevnt med et ord hvilke butikker jeg har kontaktet. Dette er kun ment som en måte å gi positiv tilbakemeldinger til de gir god service.

Jeg er ikke TV2 Hjelper Deg eller FBI, så jeg er ikke ute etter å dømme noen som dårligere enn andre på bakgrunn av min lille "test". Skulle noen komme med tilbakemelding over helgen, så vil jeg naturligvis gi dem like mye ros som alle andre. Jeg er ikke kravstor.. Wink

Og, jeg kan med glede og litt overraskelse melde at Kost 1 sine smaksprøver kom i posten i dag. Under 24 timer etter at jeg sendte mail. Skjønte ikke helt hva slags pakke det var som lå i postkassen i dag, siden jeg ikke hadde forventet at noe skulle komme før over helgen.

I pakken lå det smaksprøver på:
- HigherWhey Protein Jordbær
- HigherWhey Protein Sjokolade
- Danutrition 100% Whey Sjokolade

Stor takk til Kost 1 for fantastisk service. Ser frem til å teste ut disse produktene. Lukten var det i hvert fall ingenting å si på. Nam!
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget highwhey

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #4 : 20. juni 2009, 17:22 »
Hvis du først skal ha en sånn "undersøkelse", så er det vel greit å nevne hvem som er med? Sånn at ikke de annonsørene her du ikke har sendt mail til automatisk havner på den "dårlige" lista.Wink

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #5 : 20. juni 2009, 21:26 »
Point taken..
Skal jeg sende dere en mail også? Gjør det gjerne jeg! Tongue

Ellers, må du gjerne føle deg fri til å kommentere deres policy (forutsetter du representerer HighWhey.no) når det gjelder smaksprøver. Se på det som en fin mulighet til å drive egenreklame. Wink
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #6 : 20. juni 2009, 21:32 »
Bare de 4 som du har sendt til ? Er jo sykt mange fleire leverandører enn det der ute.
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

IntX

  • Gjest
Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #7 : 20. juni 2009, 21:55 »
Smaksprøver styrker inntrykket av servicegraden til nettbutikken. Så de fleste sender nok et eller annet i retur.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #9 : 20. juni 2009, 22:12 »
Bare de 4 som du har sendt til ? Er jo sykt mange fleire leverandører enn det der ute.
Hadde ingen plan om å "henge ut" noen, men siden folk spør og det kan bli forvirring..
Sendte også til Gymgrossisten - ikke fått noe svar, men kan ha sendt til feil avdeling.
Proteinbutikken - mailen kom i retur.
EJ-shop - ikke fått noen respons (tar forbehold om at jeg har gjort noe feil).

Målet er ikke å undersøke hele Norge eller gjøre dette til den store offisielle testen.
Kan godt gjøre det.. Tongue
Da må folk bare gi meg navn på leverandører, og jeg skal sende ut mail til alle jeg. Tongue
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget highwhey

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #10 : 20. juni 2009, 22:30 »
Point taken..
Skal jeg sende dere en mail også? Gjør det gjerne jeg! Tongue

Ellers, må du gjerne føle deg fri til å kommentere deres policy (forutsetter du representerer HighWhey.no) når det gjelder smaksprøver. Se på det som en fin mulighet til å drive egenreklame. Wink
Hehe, du må gjerne sende oss mail, men poenget blir vel litt borte når du allerede har annonsert testen... Tongue Vi sender selvsagt ut smaksprøver vi også, men skal innrømme at det er mer "motiverende" å sende ut prøver til folk som ønsker å teste spesifikke produkter/smaker, framfor de som tydelig bare er ute etter gratis varer. Dvs de som ønsker smaksprøver av "hele butikken" jfr eksempelet til TommyB over her. Smiley

Utlogget RONNY S7

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 482

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #11 : 20. juni 2009, 22:39 »
norkost,myorevolution,x-life,toppkropp,fitnessplanet,naturesbest,roy-holte,powergym,power-nutrition,big-t,pns,fitnessshop1,tn,basicnutrition
1.70 og 84-86kg. Armer=44cm

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #12 : 20. juni 2009, 22:43 »
Dukker jo jevnt og trutt opp spørsmål om dette med smaksprøver. Fant ingen nyere tråd, så oppretter denne for å dele min erfaring.

Er så godt som tom for proteinpulver nå etter å ha fortært 5 kg 90+.
Var ikke helt overbevist av smaken på 90+. OK med melk, men litt vassent i vann.

Tenkte derfor jeg skulle benytte sjansen til å prøve litt nye ting, så sendte mail til en rekke av annonsørene her på siden hvor jeg høffelig spurt om smaksprøver og tilbydde meg å betale frakt om de hadde noe å sende.

Gjorde dette kl. 13 i dag (fredag) og har så langt fått positiv respons fra tre stykker.

Myo:
Svar etter to timer - sender ut smaksprøve i løpet av neste uke.




Må uansett skryte av de tre som jeg så langt har hørt fra. Meget god kundeservice. Dette liker vi!

Det at Myo sender ut smaksprøver er rart, siden jeg spurte om å få tilsendt smaksprøver og dette fikk jeg i svar:

Hei '''''''''''''

 

Skulle gjerne sendt deg en prøve, men vi har desverre sluttet med smaksprøver på protein.

 

Generelt har vi fått svært gode tilbakemeldinger på smak/konsistens, men hvis du likevel ikke liker produktet kan vi tilby markedets beste produktgaranti. Liker du ikke smaken, konsistensen, magefølelse eller hva som helst annet, får du det du betalte for produktet tilbake, uten spørsmål. Alternativt kan produktet byttes i annet produkt/smak.

 

Skulle det være aktuelt å bruke garantien, sendes vare i retur med min. 75% av opprinnelig innhold, sammen med en beskjed om hva du ønsker.

 

Håper dette er en grei løsning for deg.

 

mvh

Eirik Borg

MYO Nutrition AS

Bjørnsonsgt. 6
7015 Trondheim, Norway

Org. nr. 990 570 183

T. +(47) 92 86 54 01

e-mail: eirik@myo.no

www.myo.no
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #13 : 20. juni 2009, 22:49 »
Hehe, du må gjerne sende oss mail, men poenget blir vel litt borte når du allerede har annonsert testen... Tongue Vi sender selvsagt ut smaksprøver vi også, men skal innrømme at det er mer "motiverende" å sende ut prøver til folk som ønsker å teste spesifikke produkter/smaker, framfor de som tydelig bare er ute etter gratis varer. Dvs de som ønsker smaksprøver av "hele butikken" jfr eksempelet til TommyB over her. Smiley

Highwhey har god service og er raske, jeg spurte om smaksprøver i fjor og fikk det i posten etter to dager. De er heller ikke gjerrige med smaksprøvene, man får så mye at man kan teste produktet. I mitt tilfelle var det; Dalblads Whey Class+, dette produktet er best i smak synes jeg.
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #14 : 20. juni 2009, 22:53 »
Hehe, du må gjerne sende oss mail, men poenget blir vel litt borte når du allerede har annonsert testen... Tongue Vi sender selvsagt ut smaksprøver vi også, men skal innrømme at det er mer "motiverende" å sende ut prøver til folk som ønsker å teste spesifikke produkter/smaker, framfor de som tydelig bare er ute etter gratis varer. Dvs de som ønsker smaksprøver av "hele butikken" jfr eksempelet til TommyB over her. Smiley
Igjen, ser poenget ditt og var ikke ment å antyde at dere ikke sender ut smaksprøver eller har dårlig kunderservice på noen måte.

Som jeg sa i orginal posten, så tok jeg et utvalg av annonsørene her på siden - ikke alle.
Det var heller aldri meningen at dette skulle være en høytidelig test av kundeservicen til nettbutikkene som tilbyr diverse kosttilskudd.

Jeg tar med meg det du sier om at det er en fordel å spørre etter spesifikke smaker. Jeg er ikke ute etter å fiske etter mest mulig gratis produkter, men skal jeg først bruke 700-1000 kr på et produkt, så syntes jeg det er greit å spørre etter en prøve.
Jo flere prøver man får servert, jo større er sjansen for at man finner noe man liker. Når man har prøvd litt, så er det lettere å konsentrere seg om kun nye produkter som kommer på markedet.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!