Skrevet av Emne: God respons på spørsmål om smaksprøver  (Lest 4077 ganger)

Utlogget goldenretriever

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #15 : 20. juni 2009, 22:54 »
Blir jo DYRT med porto når du mottar fra så mange. Angry

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #16 : 20. juni 2009, 22:56 »
Det at Myo sender ut smaksprøver er rart, siden jeg spurte om å få tilsendt smaksprøver og dette fikk jeg i svar:

Hei '''''''''''''

Skulle gjerne sendt deg en prøve, men vi har desverre sluttet med smaksprøver på protein.

Generelt har vi fått svært gode tilbakemeldinger på smak/konsistens, men hvis du likevel ikke liker produktet kan vi tilby markedets beste produktgaranti. Liker du ikke smaken, konsistensen, magefølelse eller hva som helst annet, får du det du betalte for produktet tilbake, uten spørsmål. Alternativt kan produktet byttes i annet produkt/smak.

Skulle det være aktuelt å bruke garantien, sendes vare i retur med min. 75% av opprinnelig innhold, sammen med en beskjed om hva du ønsker.

Håper dette er en grei løsning for deg.

mvh

Eirik Borg

MYO Nutrition AS

Bjørnsonsgt. 6
7015 Trondheim, Norway

Org. nr. 990 570 183

T. +(47) 92 86 54 01

e-mail: eirik@myo.no

www.myo.no
My bad.. Gikk litt fort i svingene når jeg skrev første innlegget. Skulle selvfølgelig stå MyRevolution (som det er nå rettet til) og ikke Myo. Beklager forvirringen.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #17 : 20. juni 2009, 22:58 »
Blir jo DYRT med porto når du mottar fra så mange. Angry
Litt av grunnen til at jeg ikke har skrevet til samtlige jeg kunne finne.
Har heller ikke noe hensikt å prøve å melke godviljen til leverandørene.
Er kun ute etter et nytt pulver jeg. Trenger ikke 60 smaksprøver fra 20 leverandører for å finne det. Og er forøvrig heller ikke det som er poenget med tråden, selv om folk får tolke innholdet som de vil.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget highwhey

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #18 : 21. juni 2009, 11:17 »
Igjen, ser poenget ditt og var ikke ment å antyde at dere ikke sender ut smaksprøver eller har dårlig kunderservice på noen måte.
Tok det ikke som noen kritikk, bare tenkte testen var mer interessant hvis man visste hvem som var involvert i den. Tips: sjekk spamboksen din, noen av svarene kan ha havnet der?

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #19 : 21. juni 2009, 12:41 »
Sjekket spamfilteret regelmessig. Kan ikke se det har kommet noen svar, men tar forbehold om at jeg har oversett noe ved en tilfeldighet.

Men, som du nevnte tidligere, så er det nok noen som gjerne ikke sjekker mailen fredags formiddag, så får se om det kommer noe mer respons på mandag. Uansett strålende fornøyd med responsen så langt.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #20 : 22. juni 2009, 15:46 »
Fikk tilbakemelding fra Gymgrossisten i dag. De hadde dessverre ikke noen smaksprøver å sende ut.
Dermed har jeg vel fått respons fra samtlige jeg kontaktet.

Etter treningen i dag var det i test av den første av forsendingene fra Kost1. Meget positivt overrasket. God smak, lett og blande. Må sjekke litt innhold og pris, men lover bra dette.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #21 : 22. juni 2009, 15:51 »
 Drikke
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #22 : 23. juni 2009, 15:17 »
Smaksprøvene fra Proteinfabrikken kom i dag. PF kunne by på følgende:

- Whey Tech Sjokolade
- Whey Tech Vanilje
- Whey Tech Banan
- Whey Tech Jordbær
- Whey Tech Skogsbær

Meget godt utvalg med andre ord. Har vært spesielt lysten på å smake Skogsbær, så meget hyggelig at den var med.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget Sisu

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #23 : 23. juni 2009, 20:35 »
Jeg bestiller tilskudd hos Highwhey, og er veldig godt fornøyd med det. Bra service, svarer raskt på mail, sender smaksprøver hvis du er interessert i et produkt. Og til slutt så selger de herlige produkter fra dalblads Smiley

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #24 : 23. juni 2009, 21:05 »
Jeg fører en liten logg nå på de tilskuddene jeg prøver, slik at jeg kan holde styr på dem.
Prøvde Highwhey for første gang i dag. Meget godt fornøyd. Veldig enkel å blande ut og behagelig smak.

Må fortsatt sjekke pris og innholdet, men veldig positiv overrasket.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #25 : 23. juni 2009, 23:42 »
Jeg bestiller tilskudd hos Highwhey, og er veldig godt fornøyd med det. Bra service, svarer raskt på mail, sender smaksprøver hvis du er interessert i et produkt. Og til slutt så selger de herlige produkter fra dalblads Smiley

Jeg er også meeget fornøyd med HighWhey!
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #26 : 24. juni 2009, 16:08 »
Hvor mange gram er disse smaksprøvene på?

kunne tenkt meg noen smaksprøver på 90+, whey tech, ja og noen flere. hehe :p

Utlogget trainy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #27 : 26. juni 2009, 12:45 »
Sendte akkurat forespørsel til en del leverandører, og fikk positiv tilbakemelding fra tilnærmet samtlige(!); Kost1, Norkost, PF, TN, NordicNutrition, Higwhey og MyRevelution. Eneste som ikke hadde dette tilgjengelig var GrymGrossisten.
Har ikke mottatt alle smaksprøvene enda, men kan allerede nå nevne at Highwhey er meget rause på porsjonene... Grin
Train to gain

Utlogget narnia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 307

Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #28 : 26. juni 2009, 23:24 »
Hvor mange gram er disse smaksprøvene på?

kunne tenkt meg noen smaksprøver på 90+, whey tech, ja og noen flere. hehe :p
Stort sett har det vært rundt omkring 1 dl eller litt mindre i de pakkene jeg har fåttt (da tar jeg bare utgangspunkt i hva shakeren rommer). Så det er nok til en shake etter trening for min del og du får et greit inntrykk av smaken.
Stort sett har tipset vært å blande ut med 2-3 dl væske, så det sier vel litt om mengden.
I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious. - Vince Lombardi

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: God respons på spørsmål om smaksprøver
« #29 : 26. juni 2009, 23:30 »
Tror du skal ta og veie de prøveposene , jeg har sett veldig mange av prøveposene på markedet og de fleste er dosert lik det en dosering av varen er eller mindre og da snakker vi om 20-50gram max (se bort fra gainere)
Når du blander ut prøver så husk også på at en vare smaker helt annerledes ut i 3dl kontra 1dl vann , liker man kraftig mørk sjokoladesmak så (det gjelder ikke bare prøver) bland gjerne betydelig sterkere enn anbefalt på etiketten , de fleste gode pulvere i dag løser deg fint opp i 1-1,5dl vann pr 25gram


EDIT:
Endret du posten ? mener du skrev 100gram pr pose , det var ihvertfall det jeg baserte mitt innlegg på

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!