Skrevet av Emne: Hva ser du på bildet?  (Lest 63270 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #300 : 22. juni 2009, 17:53 »
Jeg er tilbøyelig til å være enig med Iceberg...
Kanskje vi skal utevne ham til "spesialmoderator" som kun håndterer personangrep og stråmenn!

Bare pass deg, sier jeg.
Internet police?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #301 : 22. juni 2009, 17:54 »
Om det skal få oss til å kjøpe spillet vet jeg ikke, jeg tror mer at det er en "intern"spøk fra Nintendo.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva ser du på bildet?
« #302 : 22. juni 2009, 17:56 »
Du tuller nå sant? At du kommer her å leker forumpoliti er i alle fall way off! ErikV kommer med en mulig forklaring på problemstillingen, og kommer samtidig med et saklig spørsmål på hva løsningen eventuelt kan være.
Dette er om ikke langt over streken, i alle fall veldig usaklig og har ingenting å gjøre noe sted.

Nå går det over stokk og stein her. At noen skal blir utsatt for slik hets bare fordi jeg tar eneres sin side, som er et offer for den typiske herskementaliteten her på forumet, ja det skal jeg ha med frabedt. Ser også at det referes til meg som "kødd" her også, dette tar jeg meget personlig og alvorlig og er rapportert til moderator.

Hadde jeg vært dame så hadde dere vel kalt meg mye værre ting.

Nei hold debatten på et skikkelig nivå og ikke kall noen for "kødd" eller værre ting. Takk

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #303 : 22. juni 2009, 17:57 »
Nå går det over stokk og stein her. At noen skal blir utsatt for slik hets bare fordi jeg tar eneres sin side, som er et offer for den typiske herskementaliteten her på forumet, ja det skal jeg ha med frabedt. Ser også at det referes til med som "kødd" her også, dette tar jeg meget personlig og alvorlig og er rapportert til moderator.

Hadde jeg vært dame så hadde dere vel kalt meg mye værre ting.

Nei hold debatten på et skikkelig nivå og ikke kall noen for "kødd" eller værre ting. Takk
I got leveled Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva ser du på bildet?
« #304 : 22. juni 2009, 18:10 »
Jeg kritiserer mye av den reklamen som er skjulte budskaper i. Jeg synes det er en feig og uærlig måte å drive buisness på. Ingen stolthet i å lure folk til å kjøpe produktet ditt. Yrkesstolthet i form av varene man selger.

Men på en annen side er det interessant å se hvordan produsentene prøver  gjemme budskapene på, og når de holder folk for narr.

Så jeg kan si at jeg synes det er interessant på en bittersøt måte.

Hm. Greit det. Men jeg har gått 2 år på media og kommunikasjon og kan garantere at skjulte sex-budskap ikke påvirker oss noe særlig.. I alle fall har vi aldri hatt om det.. Men kanskje vi lærer om det på tredje året da.

Å spille på sex er uansett et bra virkemiddel, men hva er egentlig den prinsippielle forskjellen på det og farger/kontraster/andre komposisjonsprinsipper som bidrar til et tiltalende visuelt intrykk som kanskje gir deg mer lyst til å kjøpe ting??
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

neonX

  • Gjest
Sv: Hva ser du på bildet?
« #305 : 22. juni 2009, 18:14 »
Hm. Greit det. Men jeg har gått 2 år på media og kommunikasjon og kan garantere at skjulte sex-budskap ikke påvirker oss noe særlig.. I alle fall har vi aldri hatt om det.. Men kanskje vi lærer om det på tredje året da.

Å spille på sex er uansett et bra virkemiddel, men hva er egentlig den prinsippielle forskjellen på det og farger/kontraster/andre komposisjonsprinsipper som bidrar til et tiltalende visuelt intrykk som kanskje gir deg mer lyst til å kjøpe ting??

Dette er vel helst mest for å få oppmerksomhet til produktet...

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva ser du på bildet?
« #306 : 22. juni 2009, 18:16 »
Dette er vel helst mest for å få oppmerksomhet til produktet...

for få oppmerksomhet holder det med sterke farger og skjærende kontraster. Det blir ikk tiltalende av den grunn.

Designet skal være behagelig for øyet, altså harmonisk osv.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

neonX

  • Gjest
Sv: Hva ser du på bildet?
« #307 : 22. juni 2009, 18:18 »
og komposisjonsprinsipp for å dra øyet med plakaten f.eks...?

neonX

  • Gjest
Sv: Hva ser du på bildet?
« #308 : 22. juni 2009, 18:20 »
Dessuten holder det ikke med en kul plakat om den ikke er rettet til en spesifikk målgruppe.. Må jo lages deretter..

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva ser du på bildet?
« #309 : 22. juni 2009, 18:22 »
og komposisjonsprinsipp for å dra øyet med plakaten f.eks...?

jo, oppmerksomhet er jo en del av greia, men hvis det er behagelig å se på vil det vekke mer oppmerksomhet automatisk.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva ser du på bildet?
« #310 : 22. juni 2009, 18:23 »
Dessuten holder det ikke med en kul plakat om den ikke er rettet til en spesifikk målgruppe.. Må jo lages deretter..

selvsagt, men komposisjonsprinsippene er de samme.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #311 : 22. juni 2009, 18:27 »
wannabe-arnold: Fordi ingenting kan måle seg med sex og det seksuelle i alle mennesker. Omtrent all reklame handler om et produkt som skal få oss til å se bedre ut, ergo få mer sex-appeal, hvordan se bra ut osv.  Trigger man noe seksuelt i noen, ja da får man noe jeg kaller for LTP (Like Trynet På'n). Og liker man trynet på noen/noe, ja da er det lettere å friste. Igjen, min mening.

F.eks hva ser man på disse 2 Palmolive reklamene?


"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva ser du på bildet?
« #312 : 22. juni 2009, 18:34 »
Enig i det du sier, men sex er jo simpelthen bare et bra virkemiddel, er det så galt å bruke det?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva ser du på bildet?
« #313 : 22. juni 2009, 18:38 »
MANNNAARMER!!!!! GORILLALALALLA

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva ser du på bildet?
« #314 : 22. juni 2009, 18:41 »
MANNNAARMER!!!!! GORILLALALALLA

Ja, så det nå, er jo ikke hennes egne armer lol.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!